Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.17 , 08:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 32633 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21078


View Profile
« Reply #310 on: 31.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Насправді потрібно взагалі прибрати таке поняття, як приміський потяг.. Як це зроблено в сусідів. Десь приблизно ту модель можна й реалізувати в Україні.
у яких це сусідів?

особисто я знаю лише кілька країн де на фоні досить розвинутого руху ПДС - або немає приміського руху зовсім, або він є лише в найближчих передмістях мегаполісів і при цьому відсутностій на 90% залізничної мережі.

Але жодна з цих країн не є нашою сусідкою.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1146


View Profile
« Reply #311 on: 31.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Мені здається, що VB мав на увазі Білорусь. Те, що в нас називається приміськими поїздами, там називається регіональними поїздами економ-класу. Такі самі дизеля й електрички 6000-ї нумерації. При цьому квитки на них продаються в необмеженій кількості й дозволяється проїзд стоячи.
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #312 on: 31.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

А я где-то сказал про мегаполисы? Имеется ввиду только расстояние, не зависимо от чего-либо

В таком случае что мешает разбивать билеты по 70 км? Уже выше обсуждалось, что на приднепровке с её новыми тарифами уже выгоднее так делать.
Резать маршруты по 70 км, я надеюсь, не будут, в худшем случае поезд поменяет нумерацию в пути следования (тоже дело не ново)

Вообще непонятно, почему 70 км. Правильнее из территориального принципа было бы "до узла" в соседней области - как максимум, до границы области своей - как минимум. Короче, есть Беларусь, на их опыт можно обратить внимание, и есть РФ, до чего мы не должны опуститься в итоге
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10749


View Profile
« Reply #313 on: 31.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

В таком случае что мешает разбивать билеты по 70 км?
Ничего не мешает, но мы не знаем какая система оплаты/тарифов будет заложена в такой модели, поэтому утверждать сейчас что это будет выгодно не стоит.
Logged
www3
Active user

Posts: 254


View Profile
« Reply #314 on: 31.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

В этом и есть проблема, кто первый, курица или яйцо. Сначала необходимо решить технические аспекты, а потом менять документальную часть. В противном случае получим то же самое.
П.С. пример - улучшение в системе государственной миграционной службы. Раньше чтобы получить загран нужно было в 5 утра очередь занимать, а теперь и для обычного. Ибо очередь одна за талонами. А их выдает человек. Который очень часто ошибается :) Ну а вершина этой пирамиды електронная, справедливая очередь :) Правда никто не знает как в нее попасть.  ТОесть нормативно ввели, а на практике стало хуже чем было.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5732


View Profile
« Reply #315 on: 31.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

Ви так говорите, бо не бачили цієї системи в дії.
Але я бачу результат, що за цей час, якщо мені не зраджує пам'ять, за рахунок бюджетних коштів був куплена лише "Перлина Криму", тобто 620М-025.
І все. Маємо що маємо.
Можно довго сперечатися про недосконалість нормативної бази, корупцію, брак коштів, але те що ми маємо зараз з приміським сполученням нажаль не дає можливість якось кардинально його реформувати (відмовитись від нього та перейти до моделі регіональних перевезень) без значного збільшення та оновлення рухомого складу. І звинувачувати у цьому лише УЗ я вважаю вкрай некоректно.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5732


View Profile
« Reply #316 on: 31.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

Мені здається, що VB мав на увазі Білорусь. Те, що в нас називається приміськими поїздами, там називається регіональними поїздами економ-класу. Такі самі дизеля й електрички 6000-ї нумерації. При цьому квитки на них продаються в необмеженій кількості й дозволяється проїзд стоячи.
Добре, а чим ці перевезення відрізняються від звичайних приміських, окрім назви.
Logged
Орест
Guest
« Reply #317 on: 31.05.17 , 19:05 »
Share Reply with quote

Мені здається, що VB мав на увазі Білорусь. Те, що в нас називається приміськими поїздами, там називається регіональними поїздами економ-класу. Такі самі дизеля й електрички 6000-ї нумерації. При цьому квитки на них продаються в необмеженій кількості й дозволяється проїзд стоячи.
Добре, а чим ці перевезення відрізняються від звичайних приміських, окрім назви.
Абсолютно нічим, їхня сутність анітрохи не змінилась.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21078


View Profile
« Reply #318 on: 31.05.17 , 22:05 »
Share Reply with quote

А, я здається здогадався, це малась на увазі Молдова.

Там різко скоротили обсяги руху і більшість того, що лишилось - перевели у 8хх з підвищинням тарифів.
Але повного знищення 6ххх як явища там все ж не відбулось. По всіх напрямках де внутрішній пасажирський рух не закрили (крім Варниця - Кишинів) - таки лишилось по 1 парі 6ххх. Лише на напрямку Варниця - Кишинів - єдина пара дизель-поїздів - це 8хх.
Logged
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #319 on: 01.06.17 , 00:06 »
Share Reply with quote

Ні. Я мав на увазі Польщу. Купа операторів, купа різних назв за класом потягів, але приміських, - немає. Щось нагадує до наших приміських WKD та SKM'и, які можуть бути подібними до наших міських електричок, чи фастівcько-ніжинських, які можливо лишити й в нас в Києві, Дніпрі, Харкові...  Вивчивши всі закордонні плюси й мінуси, - за можливості створити власний "продукт", який буде більш вдалим, можливо, чи як.....
Osobowy потяг, - це не є приміський у нашому розумінні, швидше сама найменша за класом подібність, - це регіональний потяг (а за перекладом, - пасажирський, раніше такі потяги курсували через всю Польщу, й зараз також в принципі можуть бути). Причому різними рухомими складами. Звісно, у кожного буде своя думка з цього приводу. Але такої системи, як в нас, - немає ніде. Приміські потяги в масштабах всієї країни, - наче якісь приміські автобуси в далекому районі для міністерства лісової промисловості. Вони начебто і є, але їх і немає, і взагалі вони нам пофіг. Привчивши народ до того, що приміський потяг є всенародним, хтось ще й потім ображається, коли не сплачують за проїзд. От в Хюндаї всі платять, бо як це так..  а в електричці, - нах треба.... А взагалі, коли розібратись, в теперішніх умовах - то правильно й роблять, що не платять. Ніхто не заставляє наразі купувати Штадлери на кожен маршрут. Але зробіть так, щоб у вас тут сцяками не воняло, а потім гроші беріть. Розберіться з тими причетними, які кришують потяги, побудувавши піраміди та збираючи поза касою "рубчик" руками так званих контролерів, розводячи плісняву на плісняві, а попросту кажучи, - корупцію... За "рубчик", - за порєбрік. Ну це таке...Відійшов від теми.
 Насправді я маю на увазі зовсім не це. Я маю на увазі те, що ми беремо, ліквідуємо як клас приміські потяги методом заведення в експрес. Натискаючи кнопочку Київ - Одеса ми будемо бачити як прямі потяги з Тарпаном/Хюндаєм вкл., так і маршрути з пересадками в Жмеринці, Вапнярці та т.д потягами 3-го класу. Самі потяги лишаються, однак вони перебувають в одній системі з усіма іншими потягами. УЗ, як власник інфраструктури, має потяги всіх операторів (а в майбутньому, маю таку надію, - це буде) та всіх класів звести докупи в одну систему. А також продавати на них квитки, причому купуючи два чи більше квитки для одного проїзду,- застосовувати регресивний тариф. Тобто знижку. Особливо тоді, коли це стосується різних операторів. Схему розрахунків побудувати можна. Причому так, щоб всі були в шоколаді. Потрібна повністю реформа всіх пасажирських перевезень. І для цього не треба в обов'язковому порядку купувати новий рухомий склад. Ті ж поляки для приміських (в нашому розумінні) потягів придбали (принаймі це моя така думка) небагато нового. Але в них система працює.
 
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.161 seconds with 20 queries.