Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 16:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 50
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 92906 times)
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 291


View Profile
« Reply #340 on: 28.08.17 , 21:08 »
Share

У "безквитковий проїзд" Ви включаєте лише ситуації, коли пасажир намагається проїхати геть надурняк? Чи також і ситуації, коли кондуктор/провідник збирає гроші менші, ніж повинен по фактам хто звідки куди їде, а пробиває і здає ще менше?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #341 on: 28.08.17 , 22:08 »
Share

у даному разі - я гадаю йдеться, про невідповідність того, що у статистиці проданих квитків і того, що фактично поїзд навозив, абстраговано від того, за яких обставин так вийшло і хто винен.
І так, далеко не завжди вина суто чи навіть частково лежить на пасажирах. Випадки безквиткового проїзду де на 100% вина лежить винятково на залізниці - також буває. Наприклад коли людина честно сіла на зупинці без каси і не маючи жодного наміру ухилятись від оплати проїзду тримала гроші напоготові, а кондуктор так і не прийшов, тому при всьому бажанні заплатити за проїзд - гроші було просто нікому віддати.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1151


View Profile
« Reply #342 on: 28.08.17 , 22:08 »
Share

Може я щось десь пропустив - яка доля експерименту на території Львівської області щодо монетизації пільг?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7212


View Profile
« Reply #343 on: 28.08.17 , 23:08 »
Share

Окрім безквиткового проїзду, відсутності компенсації за проїзд пільговиків та високої зношеності рухомого складу, які ще є проблеми?
Нераціональне використання електрорухомого складу пілвищеної комфотності.
Це стосується Придніпровської філії. На два рейси 821/822 Запоріжжя - Харків та 825/826 Дніпро - Покровськ у приписному парку Придніпровської філії аж 5 складів електропоїздів.
ЕР2Т-7223 "Січеслав",
ЕР2Т-7230,
ЕР2Т-7244 "Придніпров'я,
ЕР2Т-7249 "Лоцман"
ЕПЛ2Т-024 "Східний експрес".

З яких за призначенням експлуатуються лише ЕР2Т-7230 та ЕПЛ2Т-024.
Якщо Придніпровська філія не вважає за потрібне призначати маршрути регіональних поїздів, то ці електропоїзди повинні експлуатуватися на регіональних маршрутах Південної або Львівської філії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #344 on: 28.08.17 , 23:08 »
Share

Може я щось десь пропустив - яка доля експерименту на території Львівської області щодо монетизації пільг?
Ніяка, все принишкло. Деталі тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122981.msg467745#msg467745
Відсутність у причетних розуміння "хто за кого має платити і в якій долі, якщо кілька учасників покриття витрат" не дозволяє їм зрушити ініціативу з місця. Наче хочуть але не знають як це зробити.
Logged
mann
User

Posts: 126


View Profile
« Reply #345 on: 28.08.17 , 23:08 »
Share

І так, далеко не завжди вина суто чи навіть частково лежить на пасажирах. Випадки безквиткового проїзду де на 100% вина лежить винятково на залізниці - також буває. Наприклад коли людина честно сіла на зупинці без каси і не маючи жодного наміру ухилятись від оплати проїзду тримала гроші напоготові, а кондуктор так і не прийшов, тому при всьому бажанні заплатити за проїзд - гроші було просто нікому віддати.

Месяц назад ехал из Житомира в Киев в воскресенье, с пересадкой в Фастове. До Фастова по вагонам никто не ходил, хотя, по мере приближения к Фастову, количество людей на остановках увеличивалось в арифметической прогрессии. На воскресную вечернюю Роток - Киев толпа садилась на платформе без турникетов, мест всем хватило. До Киев-Пасса доехали без остановок и без билетного контроля.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1151


View Profile
« Reply #346 on: 28.08.17 , 23:08 »
Share

Може я щось десь пропустив - яка доля експерименту на території Львівської області щодо монетизації пільг?
Ніяка, все принишкло. Деталі тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122981.msg467745#msg467745
Відсутність у причетних розуміння "хто за кого має платити і в якій долі, якщо кілька учасників покриття витрат" не дозволяє їм зрушити ініціативу з місця. Наче хочуть але не знають як це зробити.
Дякую. Сумно.
Logged
анатолич
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #347 on: 29.08.17 , 09:08 »
Share

Окрім безквиткового проїзду, відсутності компенсації за проїзд пільговиків та високої зношеності рухомого складу, які ще є проблеми?
Нераціональне використання електрорухомого складу пілвищеної комфотності.
Це стосується Придніпровської філії. На два рейси 821/822 Запоріжжя - Харків та 825/826 Дніпро - Покровськ у приписному парку Придніпровської філії аж 5 складів електропоїздів.
ЕР2Т-7223 "Січеслав",
ЕР2Т-7230,
ЕР2Т-7244 "Придніпров'я,
ЕР2Т-7249 "Лоцман"
ЕПЛ2Т-024 "Східний експрес".

З яких за призначенням експлуатуються лише ЕР2Т-7230 та ЕПЛ2Т-024.
Якщо Придніпровська філія не вважає за потрібне призначати маршрути регіональних поїздів, то ці електропоїзди повинні експлуатуватися на регіональних маршрутах Південної або Львівської філії.

Може проблема в тому, що нема де використовувати iншi потяги? Территорiя постiйного струму не така велика. Хiба Днiпро - Генiчеськ можна б було, а так... от якби ж був Донецьк i Крим....
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7212


View Profile
« Reply #348 on: 29.08.17 , 10:08 »
Share

Навіть з РПЧ-1 Придніпровської філії можна організувати ще два маршрути регіональних потягів.
Перший - це Дніпро - Генічеськ (влітку щоденно повним складом, взимку по вихідних днях скороченим складом).
Другий Дніпро - Харків замість 795/796, бо останній це зараз страховисько якесь.
Якщо НРП Придн. буде впиратися - віддати ці поїзди, наприклад, у Харків, для рейсів Харків - Бахмут та Харків - Костянтинівка.
Logged
анатолич
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #349 on: 29.08.17 , 10:08 »
Share

Якщо замiсть 795-го тодi да. Все одно не всi  задiяться. Але вiддати можна тимчасово, можливо все ж повернуться у ближньому майбутньому окупованi територii
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 50
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!