Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 , 19:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 81775 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #350 on: 29.08.17 , 10:08 »
Share

Якщо замiсть 795-го тодi да. Все одно не всi  задiяться. Але вiддати можна тимчасово, можливо все ж повернуться у ближньому майбутньому окупованi територii
Ну чого не усі? Все якраз як треба.
Зараз є 821/822 та 825/826.
Якщо додати ще два рейси, то буде якраз все нормально. Один склад буде у резерві при проходженні ремонтів електросекцій + влітку можна буде призначити додатковий на Генічеськ.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4101


View Profile
« Reply #351 on: 29.08.17 , 13:08 »
Share

Про необхідність запровадження ЕПД на ЕПК вже писали?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #352 on: 29.08.17 , 18:08 »
Share

Про необхідність запровадження ЕПД на ЕПК вже писали?
Надо как-то убирать из обихода понятие ЕПК, потому что УЗ им не пользуется, это РП. Необходимость ЭПД понятна всем, но типа нет ресурсов.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #353 on: 21.09.17 , 14:09 »
Share

ВІДПОВІДІ ВІД УЗ НА ПОДАНІ РАНІШЕ ПРОПОЗИЦІЇ

Південно-Західна залізниця
5.   Опис проблеми
Відсутність можливості пересадки по станції Козятин-1 на приміський поїзд 6292 Козятин – Жашкiв відправленням о 9:41 з приміських поїздів Київ – Козятин: перший поїзд 6003 Київ – Козятин прибуває о 10:07.
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Козятин-1 відправлення поїзда 6292 Козятин – Жашкiв з прибуттям поїзда 6001 Київ – Козятин.
Відповідь
Забезпечити пересадку по ст. Козятин-1 з приміського поїзда № 6203 сполученням Київ-Козятин-1 (приб. на ст. Козятин-1 в 9-59) на дизель-поїзд № 6292/6293 сполученням Козятин-1-Жашків (відпр. зі ст. Козятин-1 в 9-41) можливо лише при умові зміни розкладу е/п № 6203 та прибуття його раніше на ст. Козятин-1, так як зміна розкладу руху д/п № 6292/6293  та відправлення його пізніше зі ст. Козятин-1 автоматично призведе до зміни розкладу д/п № 6294/6295 сполученням Жашків-Козятин (по обороту зі ст. Жашків), що в свою чергу позбавить можливості пересадки по ст. Козятин-1 пасажирів, що прибувають ним в 18-56 зі станцій дільниці Жашків-Козятин,  на приміські поїзди № 6309 сполученням Козятин-1-Жмеринка (відпр. в 19-05),  № 6257 сполученням Козятин-1-Бердичів (відпр. в 19-11) та регіональний електропоїзд № 848 сполученням Рівне-Київ (відпр. в 19-37). Також зміна розкладу е/п № 6203 позбавить можливості виїзду громадян, що повертаються ним після нічної зміни (в 8-17) зі ст. Фастів-1.

6. Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Жмеринка з приміського поїзда 6305 Козятин – Жмеринка  (прибуття о 14:45) на приміський поїзд 6315 Жмеринка – Вапнярка (відправлення о 13:47).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Жмеринка відправлення приміського поїзда 6315 Жмеринка – Вапнярка з прибуттям приміського поїзда 6305 Козятин – Жмеринка.
Відповідь
   Змінити розклад приміського поїзда № 6315 Жмеринка – Вапнярка відправленням зі станції Жмеринка о 13.47 на пізніше не має можливості в зв’язку з тим, що на даний приміський поїзд здійснюється пересадка пасажирів з приміського поїзда № 6328 Гречани – Жмеринка прибуттям на станцію Жмеринка о 13.31, а також враховуючи те що приміський поїзд № 6315 знаходиться в загальному оберті з приміським поїздом № 6316 Вапнярка – Жмеринка прибуттям на станцію Жмеринка о 17.16 з якого забезпечується пересадка на приміські поїзда № 6359 Жмеринка – Гречани відправленням зі станції Жмеринка о 17.36 з якого в подальшому здійснюється пересадка по станції Гречани на приміський поїзд № 6331 Хмельницький – Підволочиськ відправленням зі станції Гречани о 20.27 та на поїзд № 6308 Жмеринка – Козятин відправленням зі станції Жмеринка о 17.43 з якого в подальшому здійснюється пересадка по станції Козятин на приміські поїзда № 6214 Козятин – Фастів, № 6259 Козятин – Шепетівка, № 6296 Козятин – Погребище.

7.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Ніжин з поїзда 74 Львів –Москва (прибуття о 21:18) на приміський поїзд 6309 Ніжин – Чернiгiв (відправлення о 21:02).
Пропозиції щодо вирішення
а) Узгодити по станції Ніжин відправлення приміського поїзда 6309 Ніжин – Чернiгiв з прибуттям поїзда 74 Львів –Москва.
б) Прискорити приміський поїзд 6309 Ніжин – Чернiгiв за рахунок відміни зупинок по зупиночним платформам Хуторянка, Бакланове, Анисів та станції Количівка, проаналізувавши пасажиропотік по ним в осінньо-зимовий період.
Відповідь
З 26.03.2017 року пасажирський поїзд № 74 Львів – Москва буде прибувати на ст. Ніжин на годину пізніше, а приміський поїзд № 6309 Ніжин – Чернігів при затримці на годину  прибуватиме в м. Чернігів після нуля годин. Дана ситуація призведе до того, що мешканцям м. Чернігів не буде чим добиратися по місту, так як в таку пору не курсує міський транспорт.

9.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Миронівка з приміського поїзда 6702 Київ – Миронiвка (прибуття о 9:48) на приміський поїзд 6642 Миронiвка – Ім. Тараса Шевченка (відправлення о 9:05).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Миронівка відправлення приміського поїзда 6642 Миронiвка – Ім. Тараса Шевченка з прибуттям приміського поїзда 6702 Київ – Миронiвка.
Відповідь
Забезпечити пересадку по ст. Миронівка з приміського поїзда № 6702 Київ – Миронівка на приміський поїзд № 6642 Миронівка – ім. Тараса Шевченка  не можливо через те, що перенесення часу відправлення приміського поїзда № 6702 на годину раніше (відправити з Києва о 6.20 замість 7.20) призведе до не забезпечення в повній мірі потреби в перевезенні пасажирів Миронівської дільниці так, як діючий графік руху забезпечує під’їзд до робочих місць працівників та школярів на навчання. Ввести додатковий приміський поїзд немає можливості із-за відсутності вільного технічно справного  рухомого складу.

10.   Опис проблеми
З введенням в дію графіка руху поїздів з 11.12.2016 відсутній прискорений приміський поїзд сполученням Київ – Фастів відправленням після 16 години, надто великий інтервал між приміськими поїздами в піковий час (від 15:50 до 17:06). В той же час в інтервалі 17:30 – 18:00 курсує одразу 3 приміські поїзди поспіль, серед яких поїзд 6025 відправленням о 17:54 має 2 обгони поїздами, які курсують не щоденно.
Пропозиції щодо вирішення
Щоденно крім п’ятниці відправляти поїзд 6025 з Києва о 16:54 прискореним графіком, діючий графік 6025 залишити лише по п’ятницях, коли в ходу є поїзд 819 Київ – Шепетівка.
Відповідь
З 26.03.2017 змінено розклад руху приміського поїзда № 6023 Київ – Фастів  ( відправлення 16 год. 23 хв. та прибуття 17 год. 57 хв.). Зміна розкладу руху  приміського поїзда № 6023 Київ – Фастів забезпечить зручний міжпоїзний інтервал між приміськими поїздами № 6017 Київ – Фастів та № 6019 Київ – Фастів.

11.   Опис проблеми
Надто великий інтервал між приміськими поїздами 6031 відправленням о 19:10 та 6033 відправленням о 20:25, велика перенаселеність поїзда 6033, при тому що наступний за ним поїзд 6035 відправлення о 20:50 має вкрай незручний графік з 5-ма обгонами, внаслідок чого пасажири намагаються ним не їздити.
Пропозиції щодо вирішення
Відправляти поїзд 6035 з Києва орієнтовно о 19:40 прискореним графіком.
Відповідь
Так, як графік руху приміських поїздів розробляється в комплексі з графіком руху пасажирських поїздів та приміських поїздів інших напрямків скоротити інтервал між приміським поїздом №6031 Київ – Фастів та приміським поїздом №6033 не можливо через масовий виїзд у період часу з 19:30 до 20:20 пасажирських поїздів (№№ 239,221/287,117,49,143) зі ст. Київ – Пасажирський.
   Приміський поїзд №6035 має зупинки для обгону пасажирськими поїздами по ст. Боярка (№129, №81, №105)  та ст. Мотовилівка ( №139, №121). Згідно п.13.5 Правил технічної експлуатації залізниць України пріоритетність над приміськими поїздами мають пасажирські швидкісні та швидкі поїзди, тому пропускати приміський поїзд № 6035 без обгону неможливо, особливо враховуючи різницю в швидкості руху приміських та пасажирських поїздів.

12.   Опис проблеми
Приміський поїзд 6014 Миронівка – Київ має занадно великий час в дорозі на ділянці Фастів – Київ (1:47) через стоянку 21 хв по станції Мотовилівка під обгоном трьома поїздами (6090, 6084 та 770).
Прискорений приміський поїзд 6082 Біла Церква – Київ має порівняно великий час в дорозі на ділянці Фастів – Київ (1:10).
Пропозиції щодо вирішення
Перенести відправлення зі станції Фастів поїзда 6014 Миронівка – Київ з 7:10 на 7:33 після відправлення поїздів 6090 Житомир – Київ (7:20) та 6084 Фастів – Київ (7:27), змістивши при цьому час проходу станції Фастів поїзда 770 Кам’янець-Подільський – Київ з 7:37 на 7:39. В результаті стоянка по станції Мотовилівка може бути скорочена до 8 хв.
Перенести відправлення зі станції Фастів поїзда 6082 Біла Церква – Київ з 7:04 на 7:14, в результаті чого цей поїзд можна прискорити на 10 хв.
Відповідь
В зв’язку з відміною приміського поїзда № 6090 Житомир – Київ та зміною графіка руху приміського поїзда № 6084 Фастів – Київ ( відправлення 7 год. 15 хв. та прибуття 8 год. 20 хв.) буде скорочено час зупинки приміського поїзда № 6014 Миронівка – Київ до 9 хв. для здійснення обгону одним пасажирським поїздом ( №770).

13.   Опис проблеми
Приміський поїзд 6010 Козятин – Київ має занадно великий час в дорозі на ділянці Фастів – Київ (1:33) через стоянку 14 хв по станції Мотовилівка під обгоном двома поїздами (830 та 50).
Приміський поїзд 6012 Фастів – Київ має стоянку по станції Мотовилівка через обгін поїздом 82.
Пропозиції щодо вирішення
Розміняти по прибуттю в Київ нитки пасажирських поїздів 50 Трускавець – Київ (7:17) та 82 Ужгород – Київ (7:43) та на ділянці Фастів – Київ прокласти їх паралельними графіками. Це дасть можливість розробити графіки приміських поїздів 6010 Козятин – Київ та 6012 Фастів – Київ без обгонів.
Відповідь
Скоротити час в дорозі приміському поїзду № 6010 Козятин – Київ не можливо, у зв’язку з поїзним положенням та враховуючи те, що пріоритетність над приміськими поїздами мають пасажирські швидкісні та швидкі поїзди. Розміняти нитки пасажирських поїздів № 50 Трускавець – Київ та № 82 Ужгород – Київ та прокласти їх паралельними графіками на дільниці Фастів – Київ технічно не можливо.

14.   Опис проблеми
Прискорений приміський поїзд 6084 Фастів – Київ має велику перенаселеність по днях, коли немає в ходу поїзда 6090 Житомир – Київ.
Пропозиції щодо вирішення
Призначити по вівторках, середах та четвергах прискорений приміський поїзд Фастів – Київ графіком та складом поїзда 6090 Житомир – Київ.
Відповідь
Проведеним аналізом встановленно низьку населеністю приміського поїзда № 6090 Житомир – Київ в дні курсування в зв’язку з чим з 26.03.2017 року даний поїзд відмінено. 
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #354 on: 21.09.17 , 14:09 »
Share

Придніпровська залізниця
4.   Опис проблеми
На ділянці Кривий Ріг – Запоріжжя-1 курсують окремим поїздом 2 причіпних вагони Кривий Ріг – Одеса до поїзда 318/317 Запоріжжя – Одеса.
Пропозиція щодо вирішення
а) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6489 Запорiжжя-2 – Нікополь від станції Запоріжжя-1 з метою забезпечення пересадки з поїзда 318 Одеса – Запоріжжя.
б) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6496 Нікополь – Запорiжжя-2 до станції Запоріжжя-1 та забезпечити узгоджену пересадку по станції Запоріжжя-1 на поїзд 318 Запоріжжя – Одеса.
Відповідь
На даний час приміські поїзди сполученням Нікополь – Запоріжжя 2 – Нікополь курсують наступним розкладом:
- № 6489 Запоріжжя 2 – Нікополь, відправленням зі станції Запоріжжя 2 о 7:18, прибуттям на станцію Нікополь о 9:30;
- № 6496 Нікополь – Запоріжжя 2, відправленням зі станції Нікополь о 17:10, прибуттям на станцію Запоріжжя 2 о 19:35.
Згідно з технологією роботи станції Запоріжжя 1 забезпечити відправлення приміського поїзда № 6489 зі станції Запоріжжя 1 на цей час технічно не можливо через відсутність вільних колій прийому-відправлення по станції Запоріжжя 1 у період часу з 6:00 до 9:00 та зайнятістю перегону Запоріжжя 1 – Запоріжжя 2.
При цьому, пасажири яким потрібно дістатись до зупинних пунктів дільниці Дніпробуд-2 – Нікополь мають можливість здійснити пересадку з причіпної  групи вагонів сполученням Одеса – Запоріжжя - Кривий Ріг (яка зупиняється тільки по станціях) по станції Дніпробуд-2, а саме: поїзд № 317 Одеса- Запоріжжя – Кривий Ріг-Гол. зупиняється по станції Дніпробуд-2 о 7:09-7:11, а через 40 хвилин слідує приміський поїзд № 6489 сполученням Запоріжжя 2 – Нікополь: Дніпродуб-2  7:55-7:56 із усіма зупинками на шляху прямування.
Для  забезпечення пересадки у зворотному напрямку: потрібно завести  поїзд № 6496 до станції Запоріжжя 1 раніше, тобто треба  відправити зазначений приміський поїзд раніше на 40 хвилин з початкової  станції Нікополь, орієнтовно о 16:30. Приміський поїзд № 6496 призначений для забезпечення виїзду робочих змін і зміна часу відправлення на більше раніший викличе невдоволення значної більшості пасажирів, які користуються цим поїздом для виїзду після роботи додому.  

7.   Опис проблеми
Відсутність приміського сполучення на ділянці Савро – Красний Шахтар.
Недостатня кількість приміських поїздів на ділянці Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний.
Пропозиція щодо вирішення
Перевести в приміські поїзди з продажем приміських проїзних докуменів поїзди:
901/902 П'ятихатки – Красний Шахтар
903/904 П'ятихатки – Красний Шахтар
961/962 П'ятихатки – Терни
963/964 П'ятихатки – Терни
965/966 Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний
967/968 Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний
Відповідь
Згідно з проведеним аналізом пасажиропотоку у період курсування зазначених поїздів у приміському сполученні  встановлено, що їх населенність в залежності від дня тижня коливалась від 0 до 3 відсотків. Зазначеними поїздами переважно користувались  лише працівники залізниці. Враховуючи вище викладене з метою зменшення експлуатаційних витрат у приміському сполученні залізницею прийняте рішення щодо переведення зазначених поїздів у розряд вантажно-пасажирських та службового (спеціального) призначення.


8. Опис проблеми
Низький рівень комфорту на приміському маршруті Дніпропетровськ – Генічеськ довжиною 343 км з часом в дорозі 5 год. Незадовільний санітарний стан приміських електропоїздів Дніпропетровського моторвагонного депо.
Пропозиція щодо вирішення
Замість примісього поїзда 6701/6702/6703/6704 Дніпропетровськ – Таврійськ – Генічеськ призначити цілорічний регіональний поїзд (або регіональний експрес) 817/818 Дніпропетровьск – Генічеськ складом електропоїзда ЕР2Т-7244 "Придніпров"я" з вагонами 2-го та 3-го класу
Відповідь
На сьогодні приміські поїзди № 6702/6701 сполученням Дніпропетровськ – Тавричеськ та № 6703/6704 сполученням Тавричеськ – Генічеськ обслуговуються одним складом електропоїзда. Для покращення якості сервісного обслуговування даних поїздів необхідно перевести їх з розряду приміських поїздів в розряд регіональних поїздів. Додатковий склад регіонального поїзда для обслуговування  поїзда Дніпропетровськ – Генічеськ на даний час відсутній на регіональній філії «Придніпровська залізниця».


10. Опис проблеми
З введенням в дію нового графіка руху поїздів з 11.12.2016 змінився час прибуття на станцію Дніпропетровськ-Головний поїзда 42 Трускавець – Дніпропетровськ (9:20) та буде втрачено можливість пересадки по станції Дніпропетровськ-Головний на регіональний поїзд 826 Дніпропетровськ – Красноармійськ віправленням в 09:15.
Пропозиція щодо вирішення
Змінити час відправлення регіонального поїзда 826 Дніпропетровськ – Красноармійськ та узгодити його з прибуттям поїзда 42 Трускавець – Дніпропетровськ.
Відповідь
Для забезпечення пересадки по станції Дніпропетровськ з 09.01.2017 регіональна філія «Придніпровська залізниця» змінила розклад руху регіонального поїзда № 826 Дніпропетровськ – Красноармійськ, а саме: пасажирський поїзд № 42 Трускавець – Дніпропетровськ прибуває на станцію Дніпропетровськ о 9:20, регіональний поїзд № 826 відправляється зі станції Дніпропетровськ о  9:40, тобто є 20 хвилин на здійснення пересадки.

11.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Дніпропетровськ-Головний з приміського поїзда 6171 Красноград – Дніпропетровськ (прибуття на станцію Дніпропетровськ-Головний о 7:17) на приміський поїзд 6702/6701 Дніпропетровськ – Новоолексіївка (відправлення о 7:18).
Пропозиції щодо вирішення
Призначити зупинку приміському поїзду 6702/6701 Дніпропетровськ – Новоолексіївка по станції Нижньодніпровськ-Вузол для забезпечення пересадки з приміського поїзда 6171 Красноград – Дніпропетровськ.
Відповідь
З 26.03.17 змінено розклад руху приміського поїзда № 6702/6701 з забезпеченням одно-хвилинної зупинки по станції Нижньодніпровськ. Таким чином забезпечиться пересадка по станції Нижньодніпровськ з приміського поїзда № 6171 Красноград – Дніпропетровськ, прибуттям на станцію Нижньодніпровськ о 7:04 на приміський поїзд № 6702/6701-6703/6704 Дніпропетровськ – Таврійськ – Генічеськ: Нижньодніпровськ 7:26-7:27.


12.   Опис проблеми
Відсутність залізничного сполучення Каховської агломерації та Сірогозівського району Херсонської області зі столицею.
Неможливість під’їзду громадським транспортом на станцію Херсон до часу відправлення приміського поїзда 6772 Херсон – Нововесела (6:15).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Снігурівка відправлення приміського поїзда 6772 Херсон – Нововесела (7:35) з прибуттям поїзда 101 Київ – Херсон (8:07). Для цього змінити час відправлення зі станції Херсон приміського поїзда 6772 Херсон – Нововесела з 6:15 на 7:13 (після прибуття приміського поїзда 6721 Апостолове – Миколаїв).
Скоротити часовий проміжок по станції Снігурівка між прибуттям приміського поїзда 6771 Нововесела – Херсон (17:11) та відправленням поїзда 102 Херсон – Київ (19:38). Для цього розміняти нитками на ділянці Снігурівка – Херсон приміські поїзди 6771 Нововесела – Херсон (відправлення зі Снігурівки о 17:13) та 6701 Апостопове – Херсон (відправлення зі Снігурівки о 17:59).
Відповідь
З 26.03.2017 року було змінено розклад руху приміських поїздів приписки регіональної філії «Одеська залізниця» за розкладом:
- № 6772 сполученням Херсон – Нововесела, відправленням Херсон о 7:18 (замість о 6:15), Снігурівка 8:48/50, прибуття на станцію Нововесела о 13:44 (змість 12:14);
- № 6771 сполученням Нововесела – Херсон, відправленням Нововесела о 14:14 (замість о 12:39), Снігурівка 18:20/19:10, прибуттям на станцію Херсон о 20:27;
- № 6702 сполученням Херсон – Апостолове, відправленням Херсон о 8:06 (замість о 9:06), Снігурівка 9:22/24, прибуття на станцію Апостолове о 13:15 (замість о 13:20);
- № 6701 сполученням Апостолове – Херсон, відправленням Апостолове о 13:50, Снігурівка 16:52/54, прибуттям на станцію Херсон о 18:14 (замість 19:32).
   Але у зв’язку з численними скаргами пасажирів напрямку Апостолове – Херсон із-за зменшенням на 1 годину часу по станції Херсон вказні зміни розкладу руху приміських поїздів було скасовано.

13.   Опис проблеми
Неможливість під’їзду громадським транспортом на станцію Кривий Ріг-Головний та на станцію Кривий Ріг до часу відправлення приміського поїзда 6467 Кривий Ріг-Головний – Тимкове (о 5:40 та о 5:50 відповідно). Наступний приміський поїзд в цьому напрямку відправляється о 12:30.
Відсутність пересадки по станції Тимкове з приміського поїзда 6041 Долинська – Помiчна (прибуття о 7:33) на приміський поїзд 6468 Тимкове – Кривий Рiг-Головний (відправлення о 7:23).
Пропозиції щодо вирішення
Перенести відправлення зі станції Кривий Ріг-Головний приміського поїзда 6467 Кривий Ріг-Головний – Тимкове орієнтовно на 50 хв зі збереженням можливості пересадки по станції Тимкове на приміський поїзд 6042 Долинська – Помічна (8:05).
Узгодити по станції Тимкове відправлення приміського поїзда 6468 Тимкове – Кривий Рiг-Головний з прибуттям приміського поїзда 6041 Долинська – Помiчна.
Відповідь
На даний час приміський поїзд № 6467 сполученням Кривий Ріг-Головний – Тимкове курсує відправленням зі станції Кривий Ріг-Гол. о 5:40, прибуття на станцію Тимкове  о 6:59 та в повній мірі забезпечує перевезення пасажирів в ранковий час. Ні одного звернення на зміну часу відправлення від пасажирів не надходило.
Згідно з технологією роботи станції Кривий Ріг-Головний на цей час змінити час відправлення зі станції на  50 хвилин не можливо через відсутність вільних колій прийому-відправлення у період часу з 6:00 до 7:00, а саме:
-   прибуття приміського поїзда № 6411 сполученням Верхівцеве – Кривий Ріг-Гол. о 5:56;
-   прибуття пасажирського поїзда № 75 сполученням Київ – Кривий Ріг-Гол. о 6:05;
-   відправлення пасажирського поїзда № 739 сполученням Кривий Ріг-Гол. – Київ о 6:17;
-   відправлення приміського поїзда № 6538 сполученням Кривий Ріг-Гол. – Дніпропетровськ о 6:26;
-   прибуття приміського поїзда № 6501 сполученням П’ятихатки – Кривий Ріг-Гол. о 6:40;
-   відправленням приміського поїзда № 6412 сполученням Кривий Ріг-Гол. – Апостолове о 6:45;
-   відправлення приміського поїзда № 6451 сполученням Кривий Ріг-Гол. – Інгулець о 6:46;
-   відправлення вантажопасажирського поїзда № 966 сполученням Кривий Ріг-Гол. – Кривий Ріг-Сортувальній о 7:20.
Перенесення часу прибуття на станцію Тимкове на 50 хвилин пізніше неможливе через порушення пересадки на приміський поїзд № 6036 сполученням Помічна – Тимкове – Знам’янка (по Тимкове 7:05-7:47). Цими поїздами їдуть діти на навчання до школи зі станції Висунь до станція Долинська. Крім того, згідно з технологією роботи станції Тимкове у зазначений проміжок часу по станції також відсутні вільні колії прийому-відправлення. Тільки після відправлення приміського поїзда № 6468 Тимкове – Кривий Ріг-Головний на цю ж колію заходить приміський поїзд № 6041 Долинська – Помічна.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #355 on: 21.09.17 , 14:09 »
Share

Південна залізниця

5.   Опис проблеми
Нерівномірні інтервали приміських поїздів на ділянці Козача Лопань – Харків у денний та вечірній час, зокрема по вихідних:
6027 – 12:41 щоденно
6021 – 15:21 щоденно
6025 – 16:41 по буднях
6031 – 18:04 щоденно
6029 – 18:25 щоденно
6033 – 19:11 щоденно
Таким чином є певні перерви – з 12:40 по 15:20, та з 15:20 по 18:04 по вихідних, а потім три поїзди протягом години.
Пропозиції щодо вирішення
а) Змістити відправлення приміського поїзда 6021 з 15:21 на 14:00 з прибуттям у Харків о 15:05 (можливо під оборот на 6028 відправленням о 15:20).
б) Змістити відправлення приміського поїзда 6025 з 16:41 на 17:05 з прибуттям у Харків о 18.10 (потім під оборот на 6036)
в) Змістити відправлення приміського поїзда 6031 з 18:04 на 16:05 з прибуттям у Харків о 17.10 (можливо під оборот на 6034 відправленням о 17.35, під який зараз використовується склад від 6522 Лозова – Харків прибуттям о 16.50 ). Зараз під даний поїзд використовується склад від поїзда 6026 прибуттям о 15:16, простоючи вечірню годину "пік" на кінцевій, а потім йде "назустріч" потоку з міста. Дана ситуація виникла після скорочення шляху прямування даного поїзду тільки до ст. Козача Лопань замість Наумівки.
Очікувані результати від реалізації пропозицій
Після впровадження пропозицій на ділянці Козача Лопань – Харків будуть такі інтервали приміських поїздів по відправленню:
6027 – 12:41 щоденно
6021 – 14:00 щоденно
6031 – 16:05, щоденно
6025 – 17:05 по буднях
6029 – 18:25 щоденно
6033 – 19:11 щоденно
Також, в результаті запровадження обороту складу від поїзда 6031 під поїзд 6034 вивільниться один склад у вечірній піковий час, що дасть змогу використати його на іншому напрямі.
Відповідь
З 03.02.2017 вже змінено розклад руху приміських поїздів на дільниці Козача Лопань – Харків. На сьогодні приміські поїзда на даній дільниці курсують наступним розкладом:
- № 6027 Козача Лопань – Харків відправлення із станції Козача Лопань о 12.41;
- № 6021 Козача Лопань – Харків відправлення із станції Козача Лопань о 14.23;
- № 6031 Козача Лопань – Харків відправлення із станції Козача Лопань о 16.23;
- № 6025 Козача Лопань – Харків відправлення із станції Козача Лопань о 17.21;
- № 6029 Козача Лопань – Харків відправлення із станції Козача Лопань о 18.23;
- № 6033 Козача Лопань – Харків відправлення із станції Козача Лопань о 19.11.

6.   Опис проблеми
Після відміни поїзда 670 Бахмач – Кременчук, який виконував також і приміську функцію, стає неможливим наскрізний проїзд цієї ділянки протягом одного світового дня, оскільки приміські поїзди на ділянках Бахмач – Ромни, Ромни – Ромодан та Ромодан – Кременчук не є узгодженими між собою. В той же час, у зворотній бік таке сполучення приміськими поїздами є можливим.
Пропозиції щодо вирішення
Призначити по днях тижня (ср, пт, сб, нд) приміський поїзд орієнтовним графіком Ромни (07:45) – Бахмач (10:00) та Бахмач (10:20) – Ромни (12:40) перестійним складом від приміського поїзда 6548 Бахмач – Ромни з оборотом на приміський поїзд 6544 Ромни – Ромодан, змінивши час відправлення останнього з 11:39 на 13:40 (при цьому залишити можливість узгодженої пересадки по станції Ромодан на приміський поїзд 6366/6728 Гребінка – Полтава-Пiвденна відправленням зі станції Ромодан о 16:05).
Відповідь
З 11.12.2016 відновлено курсування поїзда №760/759 Кременчук – Бахмач – Кременчук в складі якого з 04.01.2017 відновлено курсування безпересадкового вагону сполученням Кременчук – Гадяч ім.Сергієнко – Кременчук, в зв’язку з чим призначення додаткового приміського поїзда сполученням Ромни – Бахмач – Ромни недоцільно.


9.   Опис проблеми
З введенням в дію нового графіка руху поїздів з 11.12.2016 втрачено можливість пересадки по станції Лозова з приміського поїзда 6280 Дніпропетровськ – Лозова (прибуття о 20:08) на приміський поїзд 6856 Гаврилівка – Харків (відправлення о 20:08).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Лозова відправлення приміського поїзда 6856 Гаврилівка – Харків з прибуттям приміського поїзда 6280 Дніпропетровськ – Лозова.
Відповідь
З 09.01.2017 вже змінено розклад руху приміського поїзда №6856 сполученням Лозова – Харків-Пасажирський відправленням із станції Лозова о 20.16 замість 20.08.

10.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Лозова з приміського поїзда 6276 Днiпропетровськ – Лозова (прибуття о 17:05) на прискорений приміський поїзд 7010 Лозова – Харків (відправлення о 16:55).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Лозова відправлення приміського поїзда 7010 Лозова – Харків з прибуттям приміського поїзда 6276 Днiпропетровськ – Лозова.
Відповідь
Після коригування графіка руху поїздів з 26.03.2017 було змінено розклад руху приміського поїзда №7010 сполучення Лозова – Харків-Пасажирський відправленням зі станції Лозова о 17.30 замість 16.55.

11.   Опис проблеми
Недостатність часу на пересадку по станції Лозова з поїзда 126 Київ – Костянтинівка (прибуття о 5:38) на приміський поїзд 6277 Лозова – Днiпропетровськ (відправлення о 5:42).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Лозова відправлення приміського поїзда 6277 Лозова – Днiпропетровськ з прибуттям поїзда 126 Київ – Костянтинівка з часом на пересадку до 15 хв.
Відповідь
З 21.02.2017 змінено розклад руху приміського поїзда №6277 сполученням Лозова – Дніпропетровськ відправленням із станції Лозова о 6.10 замість 5.42.

 
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #356 on: 21.09.17 , 14:09 »
Share

Одеська залізниця
2.   Опис проблеми
Приміський поїзд 6332 Одеса-Сортувальна – Колосівка віправленням в 03:00 курсує «засилкою» без продажу квитків, хоча існує пасажиропотік в нічний час у цьому напрямку.
Пропозиції щодо вирішення
Встановити курсування приміського поїзда 6332 від станції Одеса-Головна з продажем квитків.
Відповідь
Приміський електропоїзд № 6333, приписки оборотного моторвагонного депо Знам'янка (далі РПД-7) курсує зі станції Знам’янка до станції Одеса-Головна з подальшою відправкою у моторвагонне депо Одеса–Застава-1 (далі РПЧ-9) для виконання планових видів ремонту. Графік руху електропоїздів, які курсують на Знам’янській дирекції розроблений так, щоб щодобово 1 склад  поїзда заходив у РПЧ-9 для виконання планових видів ремонту. Після ремонту склад електропоїзда відправляється з депо о 02:41 до станції Колосівка без провідників з послідуючим вводом у графік п. № 6332 Колосівка – Знам’янка (05:00-11:26) і далі знаходиться у загальному обороті Знам’янського регіону.
   Режим роботи локомотивній бригаді розрахований на підставі наказу УЗ від 10.03.94 №40-Ц «Особливості регулювання робочого часу і часу відпочинку окремих категорій працівників, безпосередньо пов’язаних із забезпеченням безпеки руху поїздів і обслуговуванням пасажирів». Під час виконання ремонту складу електропоїзда локомотивна бригада відпочиває в РПЧ-9.
   Поїзна ж бригада РПД-7 має відпочинок по ст. Колосівка. Для забезпечення обілечування пасажирів на дільниці Колосівка – Одеса, виділяється 1 провідник з поїзда № 6406 Одеса – Колосівка, який по ст. Раухівка робить пересадку на поїзд № 6333 об 20.22.
   Виділити додатково  провідника на дільниці Одеса-Сорт. – Колосівка  на поїзд, що відправляється у 02:41 зі ст. Одеса-Застава-1, при практичній відсутності пасажирів до ст. Колосівка є недоцільно.

3.   Опис проблеми
Незадовільне сполучення на ділянці Балта – Любашівка – Врадіївка – Первомайськ (пригород не підв’язаний з Одеси, а взимку пасажирський потяг курсує один раз на чотири дні).
Неможливість зручного добирання з Одеси до ділянки Веселий Кут – Котовськ після 8 вечора.
Пропозиції щодо вирішення
Продовжити один із приміських поїздів, які відправляються зі станції Одеса-Головна в напрямку Котовська до станції Первомайськ.
Відповідь
З 12.09.2016 на дільниці Балта – Любашівка – Врадіївка введений поїзд № 6604/6603 сполученням Котовськ – Помічна, який був відмінений у 2011 році.
На ділянці  Веселий Кут – Котовськ курсують 5 пар  приміських поїздів з Одеси, сполученням  Одеса – Вапнярка – 4 пари, Одеса – Балта –1 пара, та 18 пар пасажирських поїздів (11 щорічно, 7 літніх).
Враховуючи існуючи розміри руху поїздів на дільниці Одеса – Вапнярка  дільниця  Веселий Кут – Котовськ забезпечена транспортним сполученням.
Призначати додатковий приміський поїзд відправленням з Одеси після 20 години у напрямку ст. Вапнярка немає технічної можливості із-за відсутності вільного рухомого складу.

5.   Опис проблеми
Відсутність узгодженої пересадки по станції Котовськ з поїзда 136 Чернівці – Одеса (прибуття о 6:52) на приміський поїзд 6602 Котовськ – Помiчна (відправлення о 6:55).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Котовськ відправлення приміського поїзда 6602 Котовськ – Помiчна з прибуттям поїзда 136 Чернівці – Одеса.
Відповідь
З 26.03.2017 пересадка на приміський поїзд № 6602 Котовськ – Помiчна складає 12хв.

6.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Рудниця з приміського поїзда 6258 Одеса – Вапнярка (прибуття о 17:09) на приміський поїзд 6274 Рудниця – Гайворон (відправлення о 15:57).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Рудниця відправлення приміського поїзда 6274 Рудниця – Гайворон з прибуттям приміського поїзда 6258 Одеса – Вапнярка.
Відповідь
З зазначеного питання пропозицій або скарг щодо забезпечення пересадки по ст. Рудниця з/на зазначених поїздів не надходило.
У напрямку Одеса – Вапнярка на протязі багатьох років курсувало 3 пари приміських поїздів. У 2015 році було призначено курсування електропоїзда № 6258/6257 Одеса – Вапнярка – Одеса, відправленням з Одеси о 11год.38хв. прибуття ст. Вапнярка 18год.02хв. у зворотному напрямку з Вапнярки 05год.51хв. прибуття до Одеси 12год.04хв. У графіку руху 2016/2017 даний поїзд має нумерацію 6254/6255.
Графік руху зазначеного поїзду розроблений з урахуванням відмінених приміських поїздів № 6202/6205 Одеса – Мигаєте (відправлення з Одеси – 08-17) та № 6103/6102 Вапнярка – Котовськ (раніше відправлення з Котовська – 15-29, наразі – 15-20), а також зміни розкладу руху поїзду № 6272/6271 Одеса – Балта (раніше відправлення з Одеси – 09-40, наразі – 08-51). Тому змінювати графік руху поїзда № 6258/6257 не планується.
Зміна графіку руху поїзда № 6274 Рудниця – Гайворон на більш пізнє відправлення з Рудниці я. прибуття на кінцеву станцію буде змінено на 1,5 години пізніше тобто прибуття на ст. Рудниця буде становити орієнтовно о 21.30 замість 20.01.
Здійснити пересадку по ст.Рудниця на поїзд № 6274 Рудниця – Гайворон можливо з поїзда № 6252 Одеса – Вапнярка, прибуття на ст. Рудниця – 11.29.

7.   Опис проблеми
Відсутність щоденного зручного наскрізного приміського сполучення на ділянці Одеса – Жмеринка в денний час: останній приміський поїзд із Вапнярки до Жмеринки відправляється в 11:45.
Пропозиції щодо вирішення
Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6254 Одеса – Вапнярка до станції Жмеринка, та відповідно маршрут курсування приміського поїзда 6255 Вапнярка – Одеса від станції Жмеринка.
Відповідь
Для забезпечення пересадки приміських поїздів по ст. Вапнярка у напрямку Жмеринки з 27.10.2013 був змінений розклад руху приміського електропоїзду № 6252 сполученням Одеса – Вапнярка, де відправлення зі  ст. Одеса – Головна здійснювалося о 5.43, прибуття до ст. Вапнярка о 11.34.
Але, дана зміна розкладу руху привела до багаточисельних скарг від пасажирів на дільниці Одеса – Роздільна, так як пасажири не встигають у ранній час добиратися до вокзалу Одеса – Головна (не працює міський транспорт), на вказаній дільниці порушується підвіз та вивіз робочих змін, підвіз дітей до школи по ст. Карпове, Єреміївки.
   При розробці графіка руху на 2016/2017 рр було розглянуто можливість пересадки пасажирів по ст. Вапнярка з зазначених поїздів за рахунок зміни розкладу руху приміських поїздів на дільницях Жмеринка – Козятин – Фастів, Жмеринка – Гречани – Підволочиськ, Підволочиськ – Тернопіль, але через призначення пасажирського поїзда № 719/720 сполученням Харків – Вінниця, дані зміни впровадити не вдалось.   


8.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Чорноліська з приміського поїзда 6502 ім.Т.Шевченка – Знам’янка  (прибуття о 6:47) на приміський поїзд 6331 Знам’янка – Помічна (відправлення о 6:38).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Чорноліська відправлення приміського поїзда 6331 Знам’янка – Помічна з прибуттям приміського поїзда 6502 ім.Т.Шевченка – Знам’янка.
Відповідь
Даної пересадки не було в жодному графіку руху попередніх років.
Для забезпечення пересадки з приміського поїзда № 6502 Шевченко – Знам'янка необхідно його відправити зі ст. Шевченко замість 04-40 об 04-00, що викличе нарікання з боку пасажирів, так як відправленням 04-40 забезпечується підвіз робочих змін на Знам'янку (прибуття 07-14) та пересадка на поїзд № 6002 Знам'янка – П'ятихатки (відправлення – 07-34). До цього звернень не надходило.
Пересадку по ст. Чорноліська є можливість здійснити з приміського поїзда № 6506 Шевченко – Знам'янка (прибуття 13.36) на приміський поїзд № 6333 Знам'янка – Одеса (відправлення 13.44).

9.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Колосівка з приміського поїзда 6412 Одеса – Помічна (прибуття о 14:07) на приміський поїзд 6004 Колосівка – Миколаїв (відправлення о 13:55).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Колосівка відправлення приміського поїзда 6004 Колосівка – Миколаїв з прибуттям приміського поїзда 6412 Одеса – Помічна із забезпеченням можливості пересадки по станції Миколаїв на поїзд ІС 766 Херсон – Київ.
Відповідь
З 26.03.2017 було змінено графік руху поїзда № 6004 Колосівка – Миколаїв відправленням зі ст. Колосівка о 12.35 прибуттям на ст. Миколаїв-Вант. 15.12 для забезпечення пересадки пасажирів на пасажирський поїзд № 766 Херсон – Київ час відправлення по ст. Миколаїв 16.42. При цьому буде забезпечена пересадка пасажирів по ст. Колосівка на приміський поїзд № 6004 Колосівка – Миколаїв (відправлення 12-35) з поїзда № 6404 Одеса – Колосівка прибуття на ст. Колосівка 11.42.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #357 on: 21.09.17 , 14:09 »
Share

Львівська залізниця
2.   Опис проблеми
Відсутня можливість добирання залізничним транспортом до станції Рівне з приміського поїзда 6096 Львів (18:13) – Здолбунів (22:30).
Пропозиції щодо вирішення
Продовжити маршрут курсування поїзда 6096 Львів – Здолбунів до ст. Рівне.
Відповідь
Продовжити маршрут прямування поїзда № 6096 Львів – Здолбунів, який прибуває об 22.30 год. до ст. Рівне економічно недоцільно з наступних причин: - відсутність пасажиропотоку в нічний час;
- необхідність введення додаткової локомотивної бригади для обслуговування поїзда на маршруті Здолбунів – Рівне – Здолбунів в зв’язку з закінченням роботи попередньої;
- збільшення резервного побігу для повернення складу поїзда в основне депо для виконання технічного обслуговування.

4.   Опис проблеми
Відсутність прямого вечірнього сполучення приміськими поїздами Тернопіль – Хмельницький та ранкового Хмельницький – Тернопіль при наявності відповідних дзеркальних.
Пропозиції щодо вирішення
а) Продовжити маршрут приміського поїзда 6208 Тернопіль – Підволочиськ до станції Хмельницький складом Львівської залізниці.
б) Продовжити маршрут приміського поїзда 6201 Волочиськ – Тернопіль від станції Хмельницький складом Львівської залізниці.
в) Продовжити маршрут приміського поїзда 6331 Хмельницький – Підволочиськ до станції Тернопіль складом Південно-Західної залізниці. При цьому відмінити 6209 Підволочиськ – Тернопiль, що курсує складом Львівської залізниці.
г) Продовжити маршрут приміського поїзда 6332 Волочиськ – Хмельницький від станції Тернопіль складом Південно-Західної залізниці. При цьому відмінити 6202 Тернопіль – Волочиськ, що курсує складом Львівської залізниці.
Відповідь
Дільниця Тернопіль – Хмельницький обслуговується приміськими поїздами двох регіональних філій «Львівська залізниця» на дільниці Тернопіль – Півволочиськ (Волочиськ) та «Південно-Західна залізниця» на дільниці Хмельницький – Підволочиськ (Волочиськ). Графік руху приміських поїздів між регіональними філіями розроблено з урахуванням пересадки пасажирів по станції Підволочиськ (Волочиськ).
 З метою зменшення експлуатаційних витрат у 2012 році були відмінені прямі приміські поїзди сполученням Хмельницький – Тернопіль –Хмельницький із-за їх низької населеності. На сьогодні звернень від пасажирів щодо незабезпечення нічної пересадки пасажирів по станції Підволочиськ в напрямку Підволочиськ – Хмельницький після 22 години та ранкового Хмельницький – Підволочиськ прибуттям до 5 год. 30 хв. не надходило. Крім того графіком руху пасажирських поїздів на дільниці Тернопіль – Хмельницький передбачено курсування щодобових 11 пар, та 8 пар по дням тижня або через день, які цілком забезпечують пряме сполучення.

5.   Опис проблеми
Відсутність узгодженої пересадки по станції Ковель з поїзда 88 Новоолексіївка – Ковель (прибуття о 13:42) на приміський поїзд 6313 Ковель – Заболоття (відправлення о 13:20).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Ковель відправлення приміського поїзда 6313 Ковель – Заболоття з прибуттям поїзда 88 Новоолексіївка – Ковель.
Відповідь
З 26.03.2016 було змінено графік руху приміського поїзда № 6313 Ковель – Заболоття, який тепер відправляється об 14.20 год. зі ст. Ковель.

6.   Опис проблеми
З введенням в дію нового графіка руху поїздів з 11.12.2016 втратилась можливість пересадки по станції Львів з приміського поїзда 6104 Мостиська-2 – Львів (прибуття о 07:06) на приміський поїзд 6009 Львів – Трускавець (відправлення о 06:54).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Львів відправлення приміського поїзда 6009 Львів – Трускавець з прибуттям приміського поїзда 6104 Мостиська-2 – Львів.
Відповідь
На  даний час, немає технічної можливості відправити поїзд № 6009 Львів – Трускавець пізніше в зв’язку з відсутністю пропускної здатності по ст. Львів.

7.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Львів з регіонального поїзда 828 Мукачево – Львів (прибуття о 20:45) на приміський поїзд 6006 Львів – Рава-Руська (відправлення о 20:38).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Львів відправлення приміського поїзда 6006 Львів – Рава-Руська з прибуттям регіонального поїзда 828 Мукачево – Львів з часом на пересадку в межах 10 хв.
Відповідь
Зміна розкладу руху регіонального поїзда № 828 Мукачево – Львів орієнтовно на прибуття до ст. Львів о 20.30 год. призведе до порушення режиму праці та відпочинку локомотивної бригади, а саме до недотримання норм відпочинку по ст. Мукачеве. Зміна графіка руху приміського поїзда № 6006 Львів – Рава-Руська  відправленням після 21.00 год. (на даний час відправляється об 20.38 год. прибуває об 23.00 год.) призведе до чисельних скарг пасажирів, оскільки ним користуються пасажири які працюють до 20 год. і будуть прибувати на пів години пізніше. Скарг від пасажирів щодо забезпечення вищезазначеної пересадки не надходило.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #358 on: 21.09.17 , 22:09 »
Share

7.   Опис проблеми
Відсутність приміського сполучення на ділянці Савро – Красний Шахтар.
Недостатня кількість приміських поїздів на ділянці Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний.
Пропозиція щодо вирішення
Перевести в приміські поїзди з продажем приміських проїзних докуменів поїзди:
901/902 П'ятихатки – Красний Шахтар
903/904 П'ятихатки – Красний Шахтар
961/962 П'ятихатки – Терни
963/964 П'ятихатки – Терни
965/966 Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний
967/968 Кривий Ріг-Головний – Кривий Ріг-Сортувальний
Відповідь
Згідно з проведеним аналізом пасажиропотоку у період курсування зазначених поїздів у приміському сполученні  встановлено, що їх населенність в залежності від дня тижня коливалась від 0 до 3 відсотків. Зазначеними поїздами переважно користувались  лише працівники залізниці. Враховуючи вище викладене з метою зменшення експлуатаційних витрат у приміському сполученні залізницею прийняте рішення щодо переведення зазначених поїздів у розряд вантажно-пасажирських та службового (спеціального) призначення.
Мдаааа...маразм крепчает. Пассажиров (не железнодорожников) в этих поездах минимум, поэтому их решили просто послать в сад без возможности проезда. Хотя поезд при этом продолжает ходить. Слов нет.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #359 on: 21.09.17 , 22:09 »
Share

8. Опис проблеми
Низький рівень комфорту на приміському маршруті Дніпропетровськ – Генічеськ довжиною 343 км з часом в дорозі 5 год. Незадовільний санітарний стан приміських електропоїздів Дніпропетровського моторвагонного депо.
Пропозиція щодо вирішення
Замість примісього поїзда 6701/6702/6703/6704 Дніпропетровськ – Таврійськ – Генічеськ призначити цілорічний регіональний поїзд (або регіональний експрес) 817/818 Дніпропетровьск – Генічеськ складом електропоїзда ЕР2Т-7244 "Придніпров"я" з вагонами 2-го та 3-го класу
Відповідь
На сьогодні приміські поїзди № 6702/6701 сполученням Дніпропетровськ – Тавричеськ та № 6703/6704 сполученням Тавричеськ – Генічеськ обслуговуються одним складом електропоїзда. Для покращення якості сервісного обслуговування даних поїздів необхідно перевести їх з розряду приміських поїздів в розряд регіональних поїздів. Додатковий склад регіонального поїзда для обслуговування  поїзда Дніпропетровськ – Генічеськ на даний час відсутній на регіональній філії «Придніпровська залізниця».
Пи..дят, что дышат! А у кого ЭР2Т-7244 "Приднепровье" в депо постоянно стоит? Это на говоря про ЭР2Т-7223 "Сичеслав", который ездит на пригородных маршрутах, но имеет салон повышенной комфортности, и ЭР2Т-7249 "Лоцман", который вообще уже несколько лет стоит в РПЧ-3.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.