Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.17 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 36260 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5775


View Profile
« Reply #360 on: 21.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Відсутність залізничного сполучення Каховської агломерації та Сірогозівського району Херсонської області зі столицею.
Неможливість під’їзду громадським транспортом на станцію Херсон до часу відправлення приміського поїзда 6772 Херсон – Нововесела (6:15).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Снігурівка відправлення приміського поїзда 6772 Херсон – Нововесела (7:35) з прибуттям поїзда 101 Київ – Херсон (8:07). Для цього змінити час відправлення зі станції Херсон приміського поїзда 6772 Херсон – Нововесела з 6:15 на 7:13 (після прибуття приміського поїзда 6721 Апостолове – Миколаїв).
Скоротити часовий проміжок по станції Снігурівка між прибуттям приміського поїзда 6771 Нововесела – Херсон (17:11) та відправленням поїзда 102 Херсон – Київ (19:38). Для цього розміняти нитками на ділянці Снігурівка – Херсон приміські поїзди 6771 Нововесела – Херсон (відправлення зі Снігурівки о 17:13) та 6701 Апостопове – Херсон (відправлення зі Снігурівки о 17:59).
Відповідь
З 26.03.2017 року було змінено розклад руху приміських поїздів приписки регіональної філії «Одеська залізниця» за розкладом:
- № 6772 сполученням Херсон – Нововесела, відправленням Херсон о 7:18 (замість о 6:15), Снігурівка 8:48/50, прибуття на станцію Нововесела о 13:44 (змість 12:14);
- № 6771 сполученням Нововесела – Херсон, відправленням Нововесела о 14:14 (замість о 12:39), Снігурівка 18:20/19:10, прибуттям на станцію Херсон о 20:27;
- № 6702 сполученням Херсон – Апостолове, відправленням Херсон о 8:06 (замість о 9:06), Снігурівка 9:22/24, прибуття на станцію Апостолове о 13:15 (замість о 13:20);
- № 6701 сполученням Апостолове – Херсон, відправленням Апостолове о 13:50, Снігурівка 16:52/54, прибуттям на станцію Херсон о 18:14 (замість 19:32).
   Але у зв’язку з численними скаргами пасажирів напрямку Апостолове – Херсон із-за зменшенням на 1 годину часу по станції Херсон вказні зміни розкладу руху приміських поїздів було скасовано.
Что-что???? А причем тут направление Херсон - Апостолово??? На этом направлении расписание движения пригородных поездов вообще не изменялось.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 365


View Profile
« Reply #361 on: 22.09.17 , 18:09 »
Share Reply with quote

Quote
Надвеликий проміжок між зупинками у регіональних експресів №823 Київ-Пасажирський - Шепетівка та №836 Коростень - Київ-Пасажирський (до Коростеня у них ті самі зупинки). Наступною після Святошина зупинкою є Малин. При цьому на відрізку Святошин-Малин є деякі навантажені станції, тож, на мою думку, там варто ввести зупинки.

Недільний поїзд Коростень-Київ заповнюється студіками вщент, і ще й велика нестача місць. Вводити зупинки немає жодної потреби. Хіба по Ірпеню, щоб студенти податкової могли вийти.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2457


View Profile
« Reply #362 on: 24.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

Quote
Надвеликий проміжок між зупинками у регіональних експресів №823 Київ-Пасажирський - Шепетівка та №836 Коростень - Київ-Пасажирський (до Коростеня у них ті самі зупинки). Наступною після Святошина зупинкою є Малин. При цьому на відрізку Святошин-Малин є деякі навантажені станції, тож, на мою думку, там варто ввести зупинки.

Недільний поїзд Коростень-Київ заповнюється студіками вщент, і ще й велика нестача місць. Вводити зупинки немає жодної потреби.

До станции Малин на сегодня билеты как раз имеются. 75. Продадут еще, наверное.

С уважением, Ульф
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3245


View Profile
« Reply #363 on: 08.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Сегодня видел "мега-поезд" Пологи-Чаплино.
Состав: 1 вагон под ЧМЭ3.
А вагон - купейный. Белый амендорф. 1978 г.в. Эксплуатация продлена до 2019 г. Приписки ЛВЧД-7 Придн.
Внутри не был, но в окна заглянул.  Выглядит прилично.
Внимание вопрос: А не жирно ли в качестве пригорода (вернее грузо-пассажирского) купейники гонять? Мог бы в каком-нибудь гипотетическом допе Запорожье-Львов еще год поездить.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10780


View Profile
« Reply #364 on: 08.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

Внимание вопрос: А не жирно ли в качестве пригорода (вернее грузо-пассажирского) купейники гонять?
Не жирно, это у них визуальная часть нормальная, а техническое состояние на самом деле не соответствует необходимому для ПДС.
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 54


View Profile
« Reply #365 on: 08.10.17 , 21:10 »
Share Reply with quote

Пропозиція.

Призначити еп. сполученням Слов'янськ - Костянтинівка, складом, який використовується під поїзд 6230 Слов'янськ - Ізюм о 02-31, орієнтовним відправленням зі Слов'янська о 23-00, чім забезпечити пересадку пасажирів з еп. Харків-Пас. - Лиман. Поїзд 6230 встановити в сполученні Костянтинівка - Ізюм, таким чином ліквідувати довготривале очікування в Слов'янську для жителів Краматорська, Дружківки, Костянтинівки.


Тогда 787 можно окончательно отменять. не пойдут на это. Да и поздновато для развозки пассажиров, ОТ в такое время только в Дружковке ездит (трамвай ночной от вокзала)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5775


View Profile
« Reply #366 on: 09.10.17 , 10:10 »
Share Reply with quote

Внимание вопрос: А не жирно ли в качестве пригорода (вернее грузо-пассажирского) купейники гонять?
Не жирно, это у них визуальная часть нормальная, а техническое состояние на самом деле не соответствует необходимому для ПДС.
А в чем собственно требования к техсостоянию вагонов для пригородных перевозок и для ПДСов отличается?
На пригороде могут быть вагоны без тормозов или на квадратных колесах?
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 284


View Profile
« Reply #367 on: 09.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

На пригороде могут быть подзаборные "ведра" :)
Logged
Xvost
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #368 on: 09.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

Пропозиція.

Призначити еп. сполученням Слов'янськ - Костянтинівка, складом, який використовується під поїзд 6230 Слов'янськ - Ізюм о 02-31, орієнтовним відправленням зі Слов'янська о 23-00, чім забезпечити пересадку пасажирів з еп. Харків-Пас. - Лиман. Поїзд 6230 встановити в сполученні Костянтинівка - Ізюм, таким чином ліквідувати довготривале очікування в Слов'янську для жителів Краматорська, Дружківки, Костянтинівки.


Тогда 787 можно окончательно отменять. не пойдут на это. Да и поздновато для развозки пассажиров, ОТ в такое время только в Дружковке ездит (трамвай ночной от вокзала)
787 по выходным только. Отсутствие ОТ не так страшно, как сидение по Славянску с половины одинадцатого вечера до трёх утра, под эп Славянск - Фенольная. В Краматорске, Дружковке и Констахе почти все основные жилмассивы доступны в пределах часа пешего хода от вокзалов и о.п. Плюс есть такси.

Bravis A503 Joy / Tapatalk

Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7329


View Profile
« Reply #369 on: 09.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

Не жирно, это у них визуальная часть нормальная, а техническое состояние на самом деле не соответствует необходимому для ПДС.
Нет такого понятия "для пригорода можно". Требования к эксплуатации пассажирского вагона едины, независимо от того в каком поезде он следует. Разве что могут быть, например, скоростные ограничения - эксплуатировать со скоростью не более ...км/час. Тогда да
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 20 queries.