Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.18 , 02:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 47
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 73528 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2766


View Profile
« Reply #40 on: 17.11.16 , 21:11 »
Share

Главное, чтобы Фастов не в обиде, как с 6001-м.
Logged
EKS
Active user

Posts: 360


View Profile
« Reply #41 on: 18.11.16 , 09:11 »
Share

Проблема: відсутність зручного сполучення Києва з провідними станціями ділянки Миронівка-Цвіткове для тих, хто їде на один день та повна відсутність сполучення з платформами між Цвіткрвим і Шевченко.
Вирішення: забезпечити пересадку з е/п Київ-Миронівка чз Трипілля (прибуття о 9.30) на е/а Миронівка-Шевченка відпр  о 9.04

Вряд ли это возможно. Надо или 6702/6701 из Киева очень рано отправлять, либо встречные пассажирские (а их утром полно) ставить под нее на скрещение - а этого делать точно не будут
Logged
klepko
Active user

Posts: 300


View Profile
« Reply #42 on: 18.11.16 , 10:11 »
Share

Проблема: відсутність зручного сполучення Києва з провідними станціями ділянки Миронівка-Цвіткове для тих, хто їде на один день та повна відсутність сполучення з платформами між Цвіткрвим і Шевченко.
Вирішення: забезпечити пересадку з е/п Київ-Миронівка чз Трипілля (прибуття о 9.30) на е/а Миронівка-Шевченка відпр  о 9.04

Вряд ли это возможно. Надо или 6702/6701 из Киева очень рано отправлять, либо встречные пассажирские (а их утром полно) ставить под нее на скрещение - а этого делать точно не будут
Приятно видеть единомышленника. Я тоже об этом думал. Но у меня было предложение восстановитть исторический маршрут электропоезда Знаменка-Шевченко-Мироновка. Причем так, чтобы те, кто справился в Киеве в первой половине дня, могли вернуться к вечеру домой. Примерная нитка:

Знаменка - 5.00
Шевченко 7.30-8.00
Мироновка 10.55-13.30
Шевченко 16.20-17.00
Знаменка - 19.30.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #43 on: 18.11.16 , 11:11 »
Share

Як на мене - то найбільша проблема приміського сполучення (принаймі на Львівській філії УЗ) - це безкарна діяльність самих її (залізниці) працівників. Останнім часом, щоранку їду на роботу е/п 6108 "Мостиська ІІ -Львів" (прибуття в 08-18). Із побаченоно: якщо ще декілька місяців тому співвідношення проданих провідниками квитків до "трьошку на карман" було як 3 до 1, - то зараз ситуація кврдинально помінялась навпаки. пасажиропотік зріс, але це відчувають лише власні  кишені провідників. Сьогодні такий екземпляр з касовим апаратом в якості антуражу в першому вагоні зазначеного поїзда в проміжку між 08.00 до 08.15 продав не більше трьох квитків, а в кищеню собі "обійшов" як мінімум 20 пасажирів.
Аналогічна ситуація і на приміському вокзалі у Львові. Турнікети там теж виконують функцію декорацій, так як поруч з ними є відкритий вільний прохід біля будки "псевдоконтролерів" через який пакси минаючи касу проходять навіть не зважаючи на наявність цих самих "псевдоконтролерів". Для чого ті особи там стоять не зрозуміло. вони нічого не перевіряють. Принаймі протягом поточного тижня вхід на е/п "Львів-Мостиська" відправленням в 19,50  або не  контролювався взагалі, або якесь одоробло стовбичило біля відкритого проходу і дивилось шкляними очима кудись вдалечінь.
Тому всі ці наші розмови про хоч якусь нормалізацію приміського сполучення тут ні до чого, допоки УЗ сама не навчиться чи не захоче збирати плату за проїзд в касу компанії, а не на кишені своїх посадовців.   Все написане тут - це так собі - крик душі у бездну.
Logged
VB
Active user

Posts: 3122


View Profile
« Reply #44 on: 18.11.16 , 11:11 »
Share

Проблема: відсутність зручного сполучення Києва з провідними станціями ділянки Миронівка-Цвіткове для тих, хто їде на один день та повна відсутність сполучення з платформами між Цвіткрвим і Шевченко.
Вирішення: забезпечити пересадку з е/п Київ-Миронівка чз Трипілля (прибуття о 9.30) на е/а Миронівка-Шевченка відпр  о 9.04

Вряд ли это возможно. Надо или 6702/6701 из Киева очень рано отправлять, либо встречные пассажирские (а их утром полно) ставить под нее на скрещение - а этого делать точно не будут
Вряд ли это невозможно. Нужно просто отправлять знаменский электропоезд после прибытия электропоезда из Киева.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 414


View Profile
« Reply #45 on: 18.11.16 , 14:11 »
Share

Це не так вже й просто. Електричка з Миронівки фактично йде на Знам"янку, треба буде зсувати весь розклад. При цьому пропадає пересадка по Чорноліській з потяга Шевченко-Знам"янка на потяг 6333 Знам"янка - Одеса, а я думаю цією пересадкою реально користуються ті, кому треба на Кропивницький. Але ідея, звичайно, блага, ранній виїзд тягами з Києва на Корсунь дуже потрібний.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 966


View Profile
« Reply #46 on: 18.11.16 , 15:11 »
Share

Надійшла ще одна відповідь на наші пропозиції


Ділянка Бахмач - Кременчук
Опис проблеми
Після відміни поїзда 670 Бахмач – Кременчук, який виконував також і приміську функцію, стає неможливим наскрізний проїзд цієї ділянки протягом одного світового дня, оскільки приміські поїзди на ділянках Бахмач – Ромни, Ромни – Ромодан та Ромодан – Кременчук не є узгодженими між собою. В той же час, у зворотній бік таке сполучення приміськими поїздами є можливим.

Пропозиції щодо вирішення
Призначити по днях тижня (ср, пт, сб, нд) приміський поїзд орієнтовним графіком Ромни (07:45) – Бахмач (10:00) та Бахмач (10:20) – Ромни (12:40) перестійним складом від приміського поїзда 6548 Бахмач – Ромни з оборотом на приміський поїзд 6544 Ромни – Ромодан, змінивши час відправлення останнього з 11:39 на 13:40 (при цьому залишити можливість узгодженої пересадки по станції Ромодан на приміський поїзд 6366/6728 Гребінка – Полтава-Пiвденна відправленням зі станції Ромодан о 16:05).
Наглядне зображення пропозицій щодо графіку руху поїздів на ділянці Бахмач – Кременчук наведено в Додатку 1.


Відповідь
Технічна можливість призначення додаткового приміського поїзда із вагонів ЦМВ №6935/6936 сполученням Ромни – Бахмач-Пас. – Ромни відправленням із станції Ромни о 8.01 прибуттям на станцію Бахмач-Пас. о 10.10 та по звороту відправленням із станції Бахмач-Пас. о 10.41 прибуттям на станцію Ромни о 12.51 з періодичністю курсування по середам, п’ятницям та неділям, на сьогодні є.
При цьому у зв’язку з підв’язкою складів ЦМВ, враховуючи складність схрещення двох приміських поїздів на дільниці Ромодан – Ромни, де майже всі станції мають по одній береговій пасажирській платформі буде змінено розклад руху наступних приміських поїздів. Приміський поїзд №6543 Ромодан – Ромни відправлення із станції Ромодан о 13.04 (замість 11.53) прибуття на станцію Ромни о 15.41 (замість 15.22).
Приміський поїзд №6544 Ромни – Ромодан відправлення із станції Ромни о 13.11 (замість 11.39) прибуття на станцію Ромодан о 15.44 (замість 14.10).
При цьому враховуючи вищенаведені зміни графіку руху приміських поїздів буде відсутня пересадка пасажирів по станції Ромодан з поїзда №6544 Ромни – Ромодан (на сьогодні прибуває на станцію Ромодан о 14.10) на поїзд №6365 Ромодан – Гребінка (час відправлення із станції Ромодан о 14.15). Наступний приміський поїзд № 6329 Полтава – Гребінка  відправляється зі станції Ромодан до станції Гребінка о 23.59.

Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #47 on: 18.11.16 , 16:11 »
Share

Як на мене - то найбільша проблема приміського сполучення (принаймі на Львівській філії УЗ) - це безкарна діяльність самих її (залізниці) працівників. Останнім часом, щоранку їду на роботу е/п 6108 "Мостиська ІІ -Львів" (прибуття в 08-18). Із побаченоно: якщо ще декілька місяців тому співвідношення проданих провідниками квитків до "трьошку на карман" було як 3 до 1, - то зараз ситуація кврдинально помінялась навпаки. пасажиропотік зріс, але це відчувають лише власні  кишені провідників. Сьогодні такий екземпляр з касовим апаратом в якості антуражу в першому вагоні зазначеного поїзда в проміжку між 08.00 до 08.15 продав не більше трьох квитків, а в кищеню собі "обійшов" як мінімум 20 пасажирів.
Аналогічна ситуація і на приміському вокзалі у Львові. Турнікети там теж виконують функцію декорацій, так як поруч з ними є відкритий вільний прохід біля будки "псевдоконтролерів" через який пакси минаючи касу проходять навіть не зважаючи на наявність цих самих "псевдоконтролерів". Для чого ті особи там стоять не зрозуміло. вони нічого не перевіряють. Принаймі протягом поточного тижня вхід на е/п "Львів-Мостиська" відправленням в 19,50  або не  контролювався взагалі, або якесь одоробло стовбичило біля відкритого проходу і дивилось шкляними очима кудись вдалечінь.
Тому всі ці наші розмови про хоч якусь нормалізацію приміського сполучення тут ні до чого, допоки УЗ сама не навчиться чи не захоче збирати плату за проїзд в касу компанії, а не на кишені своїх посадовців.   Все написане тут - це так собі - крик душі у бездну.
згідний сама найбільша проблема це в загальному навіть рейси ел-поїздів Львів-Мостиська-Львів..тому підтримую автора
Logged
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #48 on: 18.11.16 , 17:11 »
Share

2.   Опис проблеми
Відсутність приміського сполучення в денний час з Полтави в кременчуцькому напрямку. Так, між 9:00 (п.6533 Полтава- Південна – Кременчук) та 15:43 (п.6535 Полтава-Південна – Кременчук) майже 7 годин відсутньє приміське сполучення.
Як результат, переповнена ранкова електричка – нею користуються як працівники підприємств Полтави, які їдуть з нічних змін з Полтави в приміські населенні пункти, так і дачники, грибники, і мешканці приміських сіл, які їдуть до Полтави на ринок чи в інших справах. При цьому проїзд приміським поїздом – це практично єдиний спосіб дістатись з Полтави до багатьох населених пунктів (наприклад, Безручки, Головач, Писарівка, Пристанційне, Собківка). Автобуси до цих населених пунктів не їздять або взагалі, або обслуговування автобусами здійснюється незадовільно.
Також, відповідно, немає можливості дістатись приміськими поїздами з приміських населених пунктів до  ст. Полтава-Південна в денний час. Дизель-поїзд 6532 Крюків-на-Дніпрі – Полтава-Південна прибуває до Полтави о 12:23, а наступний 6534 прибуває до Полтави о 18:37.
Пропозиції щодо вирішення
а) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6879 Кобеляки – Кременчук від станції Полтава-Південна орієнтовним відправленням о 12:30.
б) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6880 Кременчук – Кобеляки до станції Полтава-Південна орінтовним прибуттям о 16:25.
Відповідь:
Подовження маршруту слідування приміських поїздів №6880/6879 Кременчук – Кобеляки – Кременчук відправленням із Кременчука о 12.14 та по звороту відправленням із Кобеляк о 14.49 до станції Полтава-Південна на сьогодні в зв’язку з відсутністю вільного моторвагонного рухомого складу дані поїзда обслуговуються складом із вагонів ЦМО та поїзними бригадами ВЧ-4 Кременчук, та локомотивом і локомотивними бригадами ТЧ-6 Кременчук. При умові подовження маршруту слідування до станції Полтава-Південна необхідно додатково задіяти 1 склад поїзда, але в зв’язку з відсутністю на залізниці вільного рухомого складу, подовження маршруту слідування вищенаведених приміських поїздів технічно неможливо. Крім того обслуговування приміських поїздів складами із вагонів ЦМО та локомотива є економічно необґрунтованими.


Это цитата из ответа Южной Железной дороги на мое обращение. Теперь цитирую сегодняшний ответ на обращение по поводу проблем в пригородном сообщении на другом участке (тоже Полтавская область, граница с Сумской.
   
Проблеми приміського сполучення (обговорення)
« Відповідь #46 : Сьогодні в 15:16 »
Поділитись Процитувати
Надійшла ще одна відповідь на наші пропозиції

Ділянка Бахмач - Кременчук
Опис проблеми
Після відміни поїзда 670 Бахмач – Кременчук, який виконував також і приміську функцію, стає неможливим наскрізний проїзд цієї ділянки протягом одного світового дня, оскільки приміські поїзди на ділянках Бахмач – Ромни, Ромни – Ромодан та Ромодан – Кременчук не є узгодженими між собою. В той же час, у зворотній бік таке сполучення приміськими поїздами є можливим.

Пропозиції щодо вирішення
Призначити по днях тижня (ср, пт, сб, нд) приміський поїзд орієнтовним графіком Ромни (07:45) – Бахмач (10:00) та Бахмач (10:20) – Ромни (12:40) перестійним складом від приміського поїзда 6548 Бахмач – Ромни з оборотом на приміський поїзд 6544 Ромни – Ромодан, змінивши час відправлення останнього з 11:39 на 13:40 (при цьому залишити можливість узгодженої пересадки по станції Ромодан на приміський поїзд 6366/6728 Гребінка – Полтава-Пiвденна відправленням зі станції Ромодан о 16:05).
Наглядне зображення пропозицій щодо графіку руху поїздів на ділянці Бахмач – Кременчук наведено в Додатку 1.


Відповідь
Технічна можливість призначення додаткового приміського поїзда із вагонів ЦМВ №6935/6936 сполученням Ромни – Бахмач-Пас. – Ромни відправленням із станції Ромни о 8.01 прибуттям на станцію Бахмач-Пас. о 10.10 та по звороту відправленням із станції Бахмач-Пас. о 10.41 прибуттям на станцію Ромни о 12.51 з періодичністю курсування по середам, п’ятницям та неділям, на сьогодні є.
При цьому у зв’язку з підв’язкою складів ЦМВ, враховуючи складність схрещення двох приміських поїздів на дільниці Ромодан – Ромни, де майже всі станції мають по одній береговій пасажирській платформі буде змінено розклад руху наступних приміських поїздів. Приміський поїзд №6543 Ромодан – Ромни відправлення із станції Ромодан о 13.04 (замість 11.53) прибуття на станцію Ромни о 15.41 (замість 15.22).

Приміський поїзд №6544 Ромни – Ромодан відправлення із станції Ромни о 13.11 (замість 11.39) прибуття на станцію Ромодан о 15.44 (замість 14.10).
При цьому враховуючи вищенаведені зміни графіку руху приміських поїздів буде відсутня пересадка пасажирів по станції Ромодан з поїзда №6544 Ромни – Ромодан (на сьогодні прибуває на станцію Ромодан о 14.10) на поїзд №6365 Ромодан – Гребінка (час відправлення із станції Ромодан о 14.15). Наступний приміський поїзд № 6329 Полтава – Гребінка  відправляється зі станції Ромодан до станції Гребінка о 23.59.

Цветом выделены выдержки из ответов, которые противоречат друг другу.
 
Logged
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #49 on: 18.11.16 , 18:11 »
Share

Теперь понятно, что для Полтавы экономически нецелесообразно пускать вагоны ЦМО и локомотив, зато для соседнего участка - пожалуйста. Почему так? Да, из ответов я сделал вывод о нелогичности принципа перевозок пригородными поездами. Понимаю, что очень много льготников, НО.... Ведь можно, я полагаю, сделать поезда типа "пригородный пассажирский поезд", в котором платят ВСЕ без льгот, но по пригородному тарифу. Не должны платные пассажиры страдать из-за того, что государство определило ковырнадцать категорий льготников. Вот и для льготников я бы определил 2-3 пары поездов, а добавочные - за плату для всех. Как в городах-автобусы и маршрутное такси.
Еще отмечу, что нельзя поезда подстраивать "под Полтаву" или "под Кременчуг". И оборот должен быть построен так, чтобы минимум было затрат и чтобы было максимум перевезенных пассажиров. Да, в Полтаву с Огульцов приходит поезд в 00.20, и затем он идет на Кременчуг в 03,51. То есть выходит из Полтавы поезд с населенностью 1-2%, и для железной дороги это выгодно, так как он (поезд) типа для того, чтобы с пригорода Кременчуга в Кременчуг доставить людей на работу. Возможно и так. Но, на мой взгляд, было бы логично увязать в оборот поезд Кременчуг-Полтава 20,21-21,56 (сократив его до Кобеляк) и Кобеляки-Кременчуг 05,39-07,23 (вместо Полтава-Кременчуг). В Кобеляках отстаивается электричка Полтава21,20 Кобеляки 23,13 Кобеляки 4,50 Полтава 6,54. Следовательно, условия для отдыха бригад там есть. Я знаю, что вокзал на ст. Кобеляки реконструировали совсем недавно. А из Полтавы вместо 3.51 пустил бы поезд в 7.20. Это его было оптимальное время отправления в 2012/13 годах, я не помню поезд пустым даже зимой.
Сейчас вечерний поезд Кременчуг-Полтава останавливается на всех остановках от Кременчуга до Лещиновки, а далее только по станциям. То есть поезд идет, остановок нет, объяснение-отсутствие пасс. потока. Оно так и есть - откуда возьмутся люди, если бОльшая часть остановок на участке Лещиновка-Полтава отменены. Да и время движения этого поезда архипозднее.... То есть, с Лещиновки до Полтавы поезд идет пустым, почти без пассажиров. Если его сократить до Кобеляк и пустить в один оборот с Кобеляки-Кременчуг (вместо Полтава-Кременчуг раннеутреннего, которым никто почти не пользуется по причине отсутствия в Полтаве подвоза к вокзалу в ночное время),то можно сэкономить эксплуатационные затраты (пробег, ДТ и т.п.).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 47
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.129 seconds with 21 queries.