Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.04.18 , 19:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 58756 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 462


View Profile
« Reply #420 on: 31.03.18 , 15:03 »
Share

Как-то ночевал по Прилукам, ну как ночевал, после прибытия московского ждал утра на вокзале, так дизель один был действительно, подъежжал к платформе из отстоя 4-х вагонный дизель в раене 5-и утра двигал в сторону Гребинки. Двери открывались только в первом вагоне но посадки и объявления не было. Да и вообще там жизнь начинается с 8-ми часов (ИМХО)
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1070


View Profile
« Reply #421 on: 31.03.18 , 15:03 »
Share

Цікаво, а багато людей користуються нічним приміським 6522 Гребінка - , Прилуки - Ніжин?
Може варваріській засилці є сенс робити зупинку хоча б у Ічні, для пасажирів, що їдуть пізніми вечірніми приміськими з Полтави та Черкас, та пересідають по Гребінці на 6522?
6522 дуже популярний, особливо від Прилук.
На першому сегменті від Гребінки до Пирятина і Прилук дійсно їдуть пересадочні, найбільше з полтавської. А другий сегмент популярний за рахунок вдалих пересадок по Ніжину - із Прилук і далі по всіх станціях/з.п. дизель заповнюється пасажирами до облцентру (особливо в студентські дні) і роботягами до Києва. По прибуттю в Ніжин цей вулик наввипередки розбігається на 815/6911/6913 і 6301.
Стосовно Ічні - моє ставлення все ж скептичне, там лік пасажирів піде на одиниці. З Черкас люди приїдуть 62. Залишається по суті лише полтавський напрямок і при цьому очікувати в Прилуках пересадки близько години вночі. Якщо на те пішло - тоді дійсно спробувати призначити його приміським Прилуки - Бахмач-Київський орієнтовно 3:35 - 5:15 із зупинками по Ічні і найбільших селах (Гужівка, Рожнівка, Більмачівка). По Прилуках ідеально стикуємось із 6522 і привозимо у Бахмач пасажирів з Ічнянського і Бахмацького районів на пересадку. І зворотній №6333 Б-К - Прилуки відправленням о 5.35 і постановкою у графік по Варварівському. Але тут два нюанси - робочий час бригад і заїзд р/с на територію іншої філії.
Logged
VB
Active user

Posts: 3032


View Profile
« Reply #422 on: 31.03.18 , 22:03 »
Share

Він там так історично вже йде засилковим багато років. Наразі це дизель-потяг № 7632, відправленням з Прилук 4.25, на ходу Коломійцеве 4.48, Августівський 5.00, Ічня 5.08, Більмачівка 5.30, прибуття до Варварівського 5.45. Зараз можна встановити без проблем йому доїзд до Бахмачу, бо за часів до рехворми, - це була проблема через трафік. Хоча я б робив би йому не ранковий виїзд в 3 години, а вечірній в адекватний час з ночівлею в Бахмачі. Можна після прибуття 6244 з Гребінки о 18.12, можна після 6246 о 22.28. Хоча, - можливо,- це неможливо через якісь операції з самим складом по Прилуках. Заїзд на іншу залізницю тут добре й адекватно реалізований, адже саме через Бахмач і йде розмін дизель-потягів Південної залізниці до Ромодану через Ромни, одна пара з Прилук курсує до Бахмачу, а роменський склад ночує по Бахмачу.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6519


View Profile
« Reply #423 on: 02.04.18 , 22:04 »
Share

Зараз можна встановити без проблем йому доїзд до Бахмачу, бо за часів до рехворми, - це була проблема через трафік.
Хм, а що на цій лінії був серйозний вантажний трафік? Я чомусь вважав, що це захолустя ще те....
Logged
VB
Active user

Posts: 3032


View Profile
« Reply #424 on: 02.04.18 , 23:04 »
Share

Ні. Захолустям воно там не було ніколи. ТЧ Гребінка роботи ж теж хотіло. Хоча там було в різні роки 6-8 пар наскізних потягів Бахмач - Гребінка - Шевченка, й по прибуттю й відправленню по Варварівському зазвичай якраз було зхрещення з ними, проблема з цим була вже у бахмацькому трафіку. Я певен, що ніхто взагалі не розглядав ніколи насправді десь в кабінетах продовження його до Бахмачу, але десь років 10 тому я сам пробував йому прокласти Бахмач, то пам'ятаю проблему з прийомом. Безболісно це зробити не можна було. Або сунути щось там із чіплянням головного ходу, або зміщувати часи курсування цієї пари. Там же кусок між Київським та Пасажирським, плюс зворотньо ріжучий. Не памятаю вже як було. Хоча , знову таки, певен що це не було причиною. Так воно релігія не дозволяє історично через розмежування залізниць ще з часів союзу, навіть було так, що вечером до Варварівського приїздив потяг, ставав на відстій в тупик до ранку, а за цей час інша пара з Прилук встигала з'їздити до Бахмачу та зворотньо.
Logged
art-trans
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #425 on: 03.04.18 , 23:04 »
Share

Ні. Захолустям воно там не було ніколи. ТЧ Гребінка роботи ж теж хотіло. Хоча там було в різні роки 6-8 пар наскізних потягів Бахмач - Гребінка - Шевченка, й по прибуттю й відправленню по Варварівському зазвичай якраз було зхрещення з ними, проблема з цим була вже у бахмацькому трафіку. Я певен, що ніхто взагалі не розглядав ніколи насправді десь в кабінетах продовження його до Бахмачу, але десь років 10 тому я сам пробував йому прокласти Бахмач, то пам'ятаю проблему з прийомом. Безболісно це зробити не можна було. Або сунути щось там із чіплянням головного ходу, або зміщувати часи курсування цієї пари. Там же кусок між Київським та Пасажирським, плюс зворотньо ріжучий. Не памятаю вже як було. Хоча , знову таки, певен що це не було причиною. Так воно релігія не дозволяє історично через розмежування залізниць ще з часів союзу, навіть було так, що вечером до Варварівського приїздив потяг, ставав на відстій в тупик до ранку, а за цей час інша пара з Прилук встигала з'їздити до Бахмачу та зворотньо.
Проблема лише в головах. Виключно в них.

По Бахмачу-Київському приймаємо з Прилук на 3 колію (там є острівна платформа між 2-ю парною колією на Пасажирський та власне 3-ю прилуцькою), далі по стрілочному з'їзду 13-11 завертаємо на Бахмач-Гомельський і через Пост Південний трикутником обертаємо його з роменської сторони на Бахмач-Пасажирський на 9-ту колію. Єдине вузьке місце буде на стрілках 15 та 13 по Бахмач-Київському, але це буквально 2-3 хвилини і суттєво на вантажний та пасажирський трафік не вплине.

Якщо ж без ізвратів - все там кладеться і без об'їздів через Бахмач-Гомельський, але то ж вумні голови з ДН-5 не здатні організувати (без сліз на їхні маразми із резервами й не глянеш).
Logged
VB
Active user

Posts: 3032


View Profile
« Reply #426 on: 04.04.18 , 20:04 »
Share

А пропустити його колією № 4, - то взагалі відпаде будь-яке вузьке місце. Але справді, -
Якщо ж без ізвратів - все там кладеться і без об'їздів через Бахмач-Гомельський, але то ж вумні голови з ДН-5 не здатні організувати (без сліз на їхні маразми із резервами й не глянеш).
, бо зараз там вже не такий трафік, який був колись.
Logged
art-trans
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #427 on: 04.04.18 , 22:04 »
Share

А пропустити його колією № 4, - то взагалі відпаде будь-яке вузьке місце.
Але тоді Бахмач-Київський буде без зупинки, адже по 4-й колії платформи немає. Якщо погоди не робить - чому б ні.
Logged
VB
Active user

Posts: 3032


View Profile
« Reply #428 on: 05.04.18 , 14:04 »
Share

Та це ж час, коли півні ще не прокинулись.
Logged
art-trans
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #429 on: 05.04.18 , 22:04 »
Share

Ви бачили посадку на 815 о 3-й...4-й ночі? Тоді велкам. Біжать потемки, аж гай гуде.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.099 seconds with 21 queries.