Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 93039 times)
jbond989
Active user

Posts: 1157


View Profile
« Reply #440 on: 17.04.18 , 22:04 »
Share

Придніпровська залізниця
1.   Опис проблеми
Відсутність сполучення ділянки Авдіїївка – Синельникове з Харковом.
Пропозиція щодо вирішення
а) Узгодити по станції Синельникове-1 відправлення приміського поїзда 6140 Дніпропетровськ – Чаплине (12:45) з прибуттям регіонального поїзда 819 Харків – Запоріжжя (12:54), зберігши узгодженість по станції Чаплине з приміським поїздом 6156 Чаплине – Авдіївка.
б) Зробити заїзд на станцію Синельникове-1 та узгодити прибуття приміського поїзда 6141 Чаплине – Днiпропетровськ (10:49) з відправленням регіонального поїзда 820 Запоріжжя – Харків (10:22), зберігши узгодженість по станції Чаплине з приміським поїздом 6151 Авдiївка – Чаплине.
   Відповідь УЗ
   а) приміський поїзд № 6140 сполученням Дніпро-Гол. – Чаплине, час відправлення зі ст. Дніпро-Гол. об 11:03, Синельникове-1 12:22-12:45, прибуття на ст. Чаплине о 14:21 де забезпечена пересадка на приміський поїзд № 6156 сполученням Чаплине – Авдіївка, відправленням зі ст. Чаплине о 15:30. Регіональний поїзд № 819 сполученням Харків – Запоріжжя-1, станція Синельникове-1 о 12:54-12:56.   Для забезпечення пересадки по ст. Синельникове-1 необхідно затримати поїзд № 6140 по ст. Синельникове-1 орієнтовно до 13:10, при цьому зупинка поїзда складатиме  орієнтовно 50 хвилин, що викличе невдоволення значної частини пасажирів. Крім того, по прибуттю на ст. Чаплине орієнтовно о 14:50 відсутні колії прийому (в цей час зупиняються поїзди: № 825 Покровськ-Дніпро-Гол. ст. Чаплине о 15:01-15:03, № 963 Чаплине- Пологи, відправленням о 15:00,  №  6156 Чаплине – Авдіївка, відправленням о 15:30).
   б) приміський поїзд № 6141 сполученням Чаплине – Дніпро-Гол., відправленням зі ст. Чаплине о 9:14, прибуття Дніпро-Гол. 12:03, при цьому забезпечена пересадка з поїзда № 6151 Авдіївка – Чаплине, прибуттям на ст. Чаплине о 9:03. Регіональний поїзд № 822 сполученням Запоріжжя-1 – Харків, відправленням Запоріжжя-1 о 8:55, Синельникове-1 10:01-10:35 (очікування регіонального поїзда 826 сполученням Дніпро-Гол. – Покровськ).
   Раніше відправити поїзд № 6141 не можливо – порушимо пересадку з поїзда № 6151, завести на станцію Синельникове-1 орієнтовний час о 10:52. При  цьому регіональному поїзду потрібно збільшити зупинку, час зупинки по станції Синельникове-1 поїзду № 822 збільшиться та становитиме близько        1 годину, час відправлення орієнтовно  об 11:02. Така подовжена зупинка викличе невдоволення всіх пасажирів та переведе поїзд з розряду регіональних в приміський.

2.   Опис проблеми
Відсутня можливість пересадки з поїзда 318/317 Одеса  – Запоріжжя на приміські поїзди в напрямку Нікополя.
Відсутня можливість пересадки з приміських поїздів в нікопольського напрямку на поїзд 318/317 Запоріжжя – Одеса.
На ділянці Кривий Ріг – Запоріжжя-1 курсують окремим поїздом 2 причіпних вагони Кривий Ріг – Одеса до поїзда 318/317 Запоріжжя – Одеса.
Пропозиція щодо вирішення
а) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6489 Запорiжжя-2 – Нікополь від станції Запоріжжя-1 з метою забезпечення пересадки з поїзда 318 Одеса – Запоріжжя.
б) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6496 Нікополь – Запорiжжя-2 до станції Запоріжжя-1 та забезпечити узгоджену пересадку по станції Запоріжжя-1 на поїзд 318 Запоріжжя – Одеса.
   Відповідь УЗ
   Не має технічної можливості подовжити приміські поїзди до/зі ст. Запоріжжя-1 у зв’язку з  відсутністю вільних колій прийому: у період часу з 7:00 до 9:00 ранку та після 19:00 до 20:00 у вечорі.
   Приміський поїзд № 6489 сполученням Запоріжжя-2 – Нікополь, відправляється зі ст.Запоріжжя-2 о 7:18, а пасажирський поїзд № 317 прибуває о 5:34 – 1 год. 44 хв. достатньо часу щоб дістатися з Запоріжжя-1 до Запоріжжя-2 міським автотранспортом (ст. Запоріжжя-1та ст.Запоріжжя-2 знаходяться в межах міста де забезпечено автотранспортне сполучення).
   Приміський поїзд № 6496 сполученням Нікополь – Запоріжжя-2, час відправлення о 17:06, прибуття на ст. Запоріжжя-2 о 19:35, пасажирський поїзд № 318 відправляється о 19:50. Поїзд №  6496 призначений для виїзду робочих змін, тож відправлення раніше викличе невдоволення громадян та значно зменшить пасажиропотік.

3. Опис проблеми
Низький рівень комфорту на приміському маршруті Дніпропетровськ – Генічеськ довжиною 343 км з часом в дорозі 5 год. Незадовільний санітарний стан приміських електропоїздів Дніпропетровського моторвагонного депо.
Пропозиція щодо вирішення
Замість примісього поїзда 6701/6702/6703/6704 Дніпропетровськ – Таврійськ – Генічеськ призначити цілорічний регіональний поїзд (або регіональний експрес) 817/818 Дніпропетровьск – Генічеськ складом електропоїзда ЕР2Т-7244 "Придніпров"я" з вагонами 2-го та 3-го класу, згідно розкладу руху поїзда 817/818 від 30.10.16р.
Це значно підвищить якість обслуговування та комфортність пасажирів, а також дозволить вивільнити один електропоїзд, який задіяний у приміському сполученні, що у свою чергу сприятиме більш якісній підготовці приміських електропоїздів у рейс через зміну схеми підв’язок електросекцій по ст. Дніпропетровськ.
   Відповідь УЗ
   Кількість місць для пасажирів у регіональному  поїзді складом ЕР2Т-7244 становить 429 сидячих місць  (у 6 вагонному складі), у приміському поїзді  1016 сидячих місць у 8 вагонному складі, крім того  приміським поїздом мають можливість  скористатись   всі версти населення, зокрема пільгова категорія пасажирів. У період найбільшого пасажиропотоку, у літній час, згідно із проведеним аналізом пасажиропотоку зазначений поїзд користується підвищеним попитом, тож призначення тільки регіонального поїзда викличе напруження не тільки Дніпровського но і Запорізького регіонів, де найбільший пасажиропотік.

4.   Опис проблеми
Неможливість під’їзду громадським транспортом на станцію Кривий Ріг-Головний та на станцію Кривий Ріг до часу відправлення приміського поїзда 6467 Кривий Ріг-Головний – Тимкове (о 5:40 та о 5:50 відповідно). Наступний приміський поїзд в цьому напрямку відправляється о 12:30.
Відсутність пересадки по станції Тимкове з приміського поїзда 6041 Долинська – Помiчна (прибуття о 7:33) на приміський поїзд 6468 Тимкове – Кривий Рiг-Головний (відправлення о 7:23).
Пропозиції щодо вирішення
Перенести відправлення зі станції Кривий Ріг-Головний приміського поїзда 6467 Кривий Ріг-Головний – Тимкове орієнтовно на 50 хв зі збереженням можливості пересадки по станції Тимкове на приміський поїзд 6042 Долинська – Помічна (8:05).
Узгодити по станції Тимкове відправлення приміського поїзда 6468 Тимкове – Кривий Рiг-Головний з прибуттям приміського поїзда 6041 Долинська – Помiчна.
   Відповідь УЗ
   Приміський поїзд № 6467 сполученням Кривий Ріг-Гол. – Тимкове курсує відправленням зі ст. Кривий Ріг-Гол. о 5:40, прибуттям на ст. Тимкове о 6:59 що у повній мірі забезпечує перевезення пасажирів на роботу. Ні одного звернення на зміну часу відправлення від пасажирів на залізницю не надходило. При цьому, згідно з технологією роботи станції Кривий Ріг-Гол. змінити час відправлення зі станції на 50 хвилин не має технічної можливості через відсутність вільних колій прийому-відправлення у період часу з 6:00 до 7:00,  саме:
-   прибуття приміського поїзда № 6411 Верхівцеве – Кривий Ріг-Гол. о 5:56;
-   прибуття пасажирського поїзда № 75 Київ – Кривий Ріг-Гол. о 6:05;
-   відправлення пасажирського поїзда № 739 Кривий Ріг-Гол. – Київ о 6:23;
-   відправлення приміського поїзда № 6538 Кривий Ріг-Гол. – Дніпро-Гол. о 6:26;
-   прибуття приміського поїзда № 6501 П’ятихатки – Кривий Ріг-Гол. о 6:40;
-   відправлення приміського поїзда № 6412 Кривий Ріг-Гол. – Апостолове о 6:43;
-   відправлення приміського поїзда № 6451 Кривий Ріг-Гол. – Інгулець о 6:46;
-   відправлення поїзда № 8832 Кривий Ріг0-Гол. – Кривий Ріг-Сортувальний о 7:20.
Перенесення часу прибуття на станцію Тимкове на 50 хвилин пізніше порушить пересадку на приміський поїзд № 6036 сполученням Помічна – Тимкове – Знам’янка (по Тимкове о 7:10-7:50). Цими поїздами їдуть діти на навчання зі ст. Висунь до ст. Долинська. Крім того, згідно з технологією роботи станції Тимкове   у зазначений проміжок часу по станції також відсутні вільні колії прийому-відправлення. Тільки після відправлення приміського поїзда № 6468 Тимкове – Кривий Ріг-Гол. на цю ж колію прибуває приміський поїзд № 6041 Долинська – Помічна.

5.   Опис проблеми
Відсутнє приміське сполучення між Покровськом та Дніпром.
Приміський поїзд 6156/6155 Днiпро-Головний – рзд. №5 має низьку заселеність.
Пропозиція щодо вирішення
Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6156/6155 Днiпро-Головний – рзд. №5 до станції Покровськ.
   Відповідь УЗ
   На даний час між станціями Дніпро-Гол. та Покровськ  курсує регіональний поїзд підвищеного комфорту № 826/825 сполученням Дніпро-Гол. – Покровськ – Дніпро-Гол., щоденно, окрім середи,. Крім того дістатися до/зі ст. Покровськ можливо приміськими поїздами здійснивши пересадку по ст. Чаплине, а саме:
- № 6110 Дніпро-Гол. – Чаплине, відправленням зі ст. Дніпро-Гол. о 8:40, прибуттям на ст. Чаплине об 11:23 де зробити пересадку на приміський поїзд № 6152 Чаплине – Авдіївка, відправленням зі ст. Чаплине о 12:20, Покровськ о 14:07;
- № 6140 Дніпро-Гол. – Чаплине, відправленням зі ст. Дніпро-Гол. об 11:03, прибуттям на ст. Чаплине о 14:21 де зробити пересадку на приміський поїзд № 6156 Чаплине – Авдіївка, відправленням зі ст. Чаплине о 15:30, Покровськ о 17:17;
- № 6126 Дніпро-Гол. – Чаплине, відправленням зі ст. Дніпро-Гол. о 17:20, прибуттям на ст. Чаплине о 20:39 де зробити пересадку на приміський поїзд № 6150 Чаплине – Покровськ, відправленням зі ст. Чаплине о 21:08, прибуттям Покровськ о 22:57 та зворотно
- № 6152 Авдіївка – Чаплине, відправленням зі ст. Покровськ о 7:27, прибуттям на ст. Чаплине о 9:03 де зробити пересадку на поїзд № 6141 Чаплине – Дніпро-Гол., відправленням зі ст. Чаплине о 9:14, прибуттям на ст. Дніпро-Гол.  12:03;
- № 6155 Авдївка – Чаплине, відправленням зі ст. Покровськ о 9:53, прибуттям на ст. Чаплине об 11:40 де зробити пересадку на поїзд № 6121 Чаплине – Дніпро-Гол., відправленням зі ст. Чаплине о 13:40, прибуттям на ст. Дніпро-Гол. о 16:33;
- № 6157 Авдіївка – Чаплине, відправленням зі с. Покровськ о 18:17, прибуттям на ст. Чаплине о 19:40 де зробити пересадку на поїзди № 6135/6133 Чаплине – Синельникове-1 – Дніпро-Гол., відправленням зі ст. Чаплине о 20:09, прибуттям на ст. Дніпро-Гол. о 23:14.
Враховуючи наявний пасажиропотік на дільниці  Мінеральна – Слов’янка приміські поїзди у сполученні Дніпро-Гол. – Роз’їзд №5 курсують по окремих днях тижня:
№ 6156 Дніпро-Гол. – Роз’їзд №5  щоп’ятниці та щонеділі, відправленням зі ст. Дніпро-Гол. о 21:30, прибуттям на Роз’їзд №5 о 1:26 та зворотно
№ 6151 Роз’їзд №5 – Дніпро-Гол.  щосуботи та щопонеділка, відправленням зі ст. Роз’їзд № 5 о 2:44, прибуттям на ст. Дніпро-Гол. о 6:37.
При продовженні маршруту курсування до ст. Покровськ згідно з діючим розкладом руху, який забезпечує підвоз робочих змін, орієнтовно приміський поїзд прибуде на ст. Покровськ о 1:55 та відправиться о 2:20 ночі.
При такому графіку курсуванні, а саме: по окремих днях тижня та прибуттям/відправленням у нічний час приміський поїзд сполученням Дніпро-Гол. – Покровськ не матиме пасажиропотоку достатнього для покриття експлуатаційних витрат.
Вартість 1 поїздо/км становить 76,2, відстань від Роз їзда №5 до Покровська – 22 км.

6.   Опис проблеми
Відсутнє сполучення між Авдіївкою та Дніпром.
Пропозиція щодо вирішення
Продовжити маршрут курсування регіонального поїзда 825/826 Днiпро-Головний – Покровськ до станції Авдіївка.
   Відповідь УЗ
На даний час курсують 3 пари приміських поїздів у сполученні Дніпро-Гол. – Чаплине – Авдіївка з пересадкою по ст. Чаплине. (дивись пункт 5).
Розклад руху регіонального поїзда № 826/825 сполученням Дніпро-Гол. – Покровськ забезпечує необхідні пересадки, а саме:
- відправлення поїзда № 826 о 9:40 після очікування пасажирів з пасажирського поїзда № 42 Трускавець – Дніпро-Гол.;
- по ст. Синельникове-1 пересадка на регіональний поїзд № 822 Запоріжжя-1 – Харків;
- у зворотно напрямку поїзд № 825 прибуває на ст. Дніпро-Гол. о 16:47 для забезпечення пересадки на пасажирський швидкісний поїзд  № 732 сполученням Запоріжжя-1 – Київ, відправленням о 17:08.
Крім того, по ст. Покровськ можливо здійснити пересадку до/зі станції  Авдіївки на приміські поїзди, а саме:
- поїзд №826 прибуває на ст. Покровськ о 13:02 де зробити пересадку на приміський поїзд  № 6152 Чаплине – Авдіївка, відправленням зі ст. Покровськ о 14:25 та зворотно
- приміський поїзд № 6155 Авдіївка – Чаплине прибуває на ст. Покровськ о 9:48 де зробити пересадку на регіональний поїзд № 825 Покровськ – Дніпро-Гол. відправленням зі ст. Покровськ о 13:53.

7.   Опис проблеми
Приміський поїзд 6152 Дніпро–Гол. – Орлівщина (відправлення о 3.49) не має зупинки про станції Новомосковськ–Дніпровський, що дозволить мешканцям міста Новомосковськ здійснювати пересадку по ст. Дніпро–Головний з поїздів 92 Одеса – Костянтинівка, 11 Новоолексіївка – Київ, 84 Київ – Маріуполь,  104 Київ – Маріуполь,  12 Київ – Новоолексіївка.
Пропозиція щодо вирішення
Поїзду 6152 Дніпро–Гол. – Орлівщина призначити 1–хвилинну зупинку по ст. Новомосковськ–Дніпровський.
   Відповідь УЗ
Приміський поїзд № 6152 сполученням Дніпро-Гол. – Орловщина, курсує щовівторка, щосереди, щочетверга, щоп’ятниці та щонеділі, відправленням зі ст. Дніпро-Гол. о 3:49. Новомосковськ-Дніпровський 4:35.  Не достатній пасажиропотік, нічний час та неможливість дістатись з вокзалу до місця призначення (ще не курсує автотранспорт) не забезпечать  покриття експлуатаційних витрат на щоденну зупинку по ст. Новомосковськ-Дніпровський (вартість однієї зупинки електропоїзда 65,32).

8. Опис проблеми
Приміський поїзд 6482 Нікополь – Мирова (відправленням о 4:48) не має проміжних зупинок.
Пропозиція щодо вирішення
Поїзду 6482 Нікополь – Мирова призначити 1-хвилинну зупинку по ст. Марганець.
   Відповідь УЗ
Приміський поїзд № 6482 сполученням Нікополь – Мирова, відправленням зі ст. Нікополь о 4:48, прибуттям Мирова о 5:28, щоденно крім вихідних та святкових. Поїзд призначений для забезпечення виїзду робочих змін зі ст. Мирова поїздом № 6481(оборот). Поїзд має малу населеність та не користується попитом пасажирів, крім того по ст. Марганець роблять зупинку щоденні приміські поїзди, а саме:
№ 6490 Нікополь - Запоріжжя-2, відправленням Нікополь о 3:20, Марганець о 3:54 та № 6492 Нікополь  - Запоріжжя-1, відправленням Нікополь о 6:02 , Марганець 6:44.

9. Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Пологи з поїзда  226 Київ – Бердянськ (прибуття о 8:42) на приміський поїзд 6856 Пологи – Комиш-Зоря (відправлення о 08:40).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Пологи відправлення приміського поїзда 6856 Пологи – Комиш-Зоря з прибуттям поїзда 226 Київ – Бердянськ.
Відповідь УЗ
   Пересадка з пасажирського поїзда № 226 Київ – Бердянськ на приміський поїзд № 6856 Пологи – Комиш-Зоря буде узгоджена з 10 квітня 2018 року корегуванням розкладу відправлення останнього зі станції Пологи о 08:52.

10. Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції П'ятихатки-Стикова з приміського поїзда 6035 Днiпро – П'ятихатки-Стикова (прибуття о 19:36) на поїзд 119 Запоріжжя – Львів (відправлення о 19:40).
Пропозиції щодо вирішення
1) Призначити зупинку по станції П'ятихатки-Стикова для поїзда 119 Запоріжжя – Львів з правом посадки-висадки пасажирів замість технічної.
2) Узгодити по станції П'ятихатки-Стикова прибуття приміського поїзда 6035 Днiпро – П'ятихатки-Стикова з відправленням поїзда 119 Запоріжжя – Львів.

11. Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції П'ятихатки-Стикова з поїзда 120 Львів – Запоріжжя (прибуття о 07:18) на приміський поїзд 6018 П'ятихатки-Стикова – Днiпро (відправлення в 08:18).
Пропозиції щодо вирішення
1) Призначити зупинку по станції П'ятихатки-Стикова для поїзда 120 Львів – Запоріжжя з правом посадки-висадки пасажирів замість технічної.
2) Узгодити по станції П'ятихатки-Стикова відправлення приміського поїзда 6018 П'ятихатки-Стикова – Днiпро з прибуттям поїзда 120 Львів – Запоріжжя.
Відповідь УЗ
Станція П’ятихатки-Стикова за типом пункту переходу є міжзалізничним стиком для виконання робіт по зміні електровозів з постійного струму на змінний та зворотно. Для безпеки пасажирів по станції пасажирські поїзди мають суто технічну зупинку без права продажу проїзних документів та відкриття дверей у вагонах. Також на станції відсутні залізничні квиткові каси.


« Last Edit: 17.04.18 , 22:04 by jbond989 » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1157


View Profile
« Reply #441 on: 17.04.18 , 22:04 »
Share

Південна залізниця

1.   Опис проблеми
Після відміни поїзда 670 Бахмач – Кременчук, який виконував також і приміську функцію, стає неможливим наскрізний проїзд цієї ділянки протягом одного світового дня, оскільки приміські поїзди на ділянках Бахмач – Ромни, Ромни – Ромодан та Ромодан – Кременчук не є узгодженими між собою. В той же час, у зворотній бік таке сполучення приміськими поїздами є можливим.
Поїзд 760 Бахмач – Кременчук не забезпечує сполучення більшості населених пунктів на цій ділянці, оскільки має зупинки тільки по певних станціях.
Пропозиції щодо вирішення
Призначити по днях тижня (ср, пт, сб, нд) приміський поїзд орієнтовним графіком Ромни (07:45) – Бахмач (10:00) та Бахмач (10:20) – Ромни (12:40) перестійним складом від приміського поїзда 6548 Бахмач – Ромни з оборотом на приміський поїзд 6544 Ромни – Ромодан, змінивши час відправлення останнього з 11:39 на 13:40 (при цьому залишити можливість узгодженої пересадки по станції Ромодан на приміський поїзд 6366/6728 Гребінка – Полтава-Пiвденна відправленням зі станції Ромодан о 16:05).
   Відповідь УЗ
   З 11.12.2016 відновлено курсування поїзда №760/759 Кременчук – Бахмач – Кременчук в складі якого з 04.01.2017 відновлено курсування безпересадкового вагону сполученням Кременчук – Гадяч ім.Сергієнко – Кременчук, в зв’язку з чим призначення додаткового приміського поїзда сполученням Ромни – Бахмач – Ромни недоцільно. Крім того прийнято рішення щодо  відновленням зупинок поїзду №760/759 Кременчук – Бахмач – Кременчук.

2.   Опис проблеми
Нерівномірний розклад відправлень з Прилук в бік Гребінки: 05:40, 10:10, 11:35, 18:32, 21:39. Два потяги йдуть поспіль: 10:10 Прилуки–Гребінка та 11:35 Ніжин–Гребінка, а далі 7–годинне вікно.
Відсутність пересадки з приміського потягу 6243 Прилуки – Гребінка (10:10 – 11:44) в бік Києва.
Пропозиції щодо вирішення
Змістити графік приміського потяга 6243 Прилуки – Гребінка на 3 години 10 хв вперед: 13:20 – 14:54. Таким чином забезпечуватиметься пересадка по Гребінці на приміський потяг на Київ (відпр. о 15:14).
При можливості, у пікові дні, продовжити 6242 Гребінка–Прилуки і 6243 Прилуки – Гребінка до Ніжина: Гребінка 8:15 – Прилуки 9:50–09:55 – Ніжин 11:20–11:50 Прилуки 13:15–13:20 – Гребінка 14:54. Таким чином, по Ніжину забезпечуватиметься пересадка у напрямку Чернігова(11:41), Конотопа (11:57 експрес), Києва(12:00), а в напрямку Прилук пересадка з приміського поїзда із Києва (приб. в Ніжин о 11:23).
   Відповідь УЗ
   Поїзд № 6243 Прилуки – Гребінка прибуває о  11.44 та забезпечує  пересадку пасажирів на п       № 6063 Гребінка –Т. Шевченко. По  прибуттю  проходить ТО-2 , при необхідності проведення ТО-3 в Полтаві п № 6523 Ніжин – Гребінка прибуття 13.08 подається під п № 6526 Гребінка - Ніжин відправленням о 14.02 або після ТО-2 подається  на п № 6244 Гребінка – Прилуки відправленням о  16.40, тому змінити розклад руху поїзду № 6243 Прилуки – Гребінка неможливо.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1157


View Profile
« Reply #442 on: 17.04.18 , 22:04 »
Share

Донецька залізниця
1.   Опис проблеми
1) Відсутність можливості дістатися Краматорська, Дружківки, Костянтинівки для пасажирів, які прибувають до Слов'янська приміським поїздом 7035/7037/7038 Харків –  Лиман.
2) Занадто великий час очікування на пересадку у напрямку Лиману, Ізюму, Бахмуту, Курдюмівки в нічний час по станції Слов'янск для жителів Краматорсько-Костянтинівської агломерації, оскільки приміський поїзд 6010 Фенольна –  Слов'янськ прибуває до Слов'янська о 23:43, а найближчий приміський поїзд до Ізюму відправляється о 02:31, а до Курдюмівки о 04:04.
Пропозиція щодо вирішення
1) Призначити приміський поїзд сполученням Слов'янськ – Костянтинівка орієнтовно о 23:00 складом, яким виконується рейс приміського поїзда 6230 Слов'янськ –  Ізюм відправленням о 02:31.
2) Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6230 Слов'янськ – Ізюм від станції Костянтинівка (на ділянці Слов'янськ – Ізюм діючим графіком).
Відповідь УЗ
1) Приміський поїзд 7035/7037 Харків – Лозова – Слов'янськ з 10.12.2017 року продовжений до ст. Краматорськ, але через відсутність пасажирів (3-5 чоловік курсує від ст. Слов'янськ до ст. Краматорськ) розглядається питання обмеження поїзду до ст. Слов'янськ.
2) У зв’язку з відсутністю пасажирських поїздів та мізерним пасажиропотоком в нічний час, призначення приміського поїзду № 6230 відправленням зі ст. Костянтинівка буде повністю збитковим. Витрати на призначення додаткового поїзду в проміжок часу з 23.00 до 02.00 на дільниці Слов’янськ – Костянтинівка складуть 4620 грн. за одну поїздку і стільки ж у зворотному напрямку. Вартість одного квитка складає 9 грн., очікуваний пасажиропотік 5-10 чоловік від ст. Костянтинівка до ст. Слов'янськ на приміський поїзд №  6230 Слов'янськ – Ізюм.
Також у зв’язку з відсутністю компенсацій за пільгові перевезення пасажирів у приміському сполученні від Костянтинівської та Краматорської  міських рад (загальна заборгованість складає 1112,4 тис. грн. за 2017 рік) продовження та призначення додаткових поїздів в нічний час від ст. Слов'янськ до ст. Костянтинівка є прогнозовано збитковим.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4294


View Profile
« Reply #443 on: 18.04.18 , 00:04 »
Share

Відповідь просто епічна

Львівська залізниця

3.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Сянки з приміського поїзда 6023 Львів – Сянки (прибуття о 16:58) на приміський поїзд 6565 Сянки – Мукачеве (відправлення о 16:40).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Сянки відправлення приміського поїзда 6565 Сянки – Мукачеве з прибуттям приміського поїзда 6023 Львів – Сянки.
   Відповідь УЗ
Зазначене узгодження призведе до погіршення всього графіку руху по Львівській дирекції.

Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #444 on: 18.04.18 , 10:04 »
Share

Там шо не відповідь, то феєричний піздєц. Здоровий глузд осмислити таке не може.

2.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Кам’янець-Подільський з поїзда 769 Київ – Кам'янець-Подільський (прибуття в 0:12) на приміський поїзд 6345 Гречани – Ларга (відправлення в 0:05).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Кам’янець-Подільський відправлення приміського поїзда 6345 Гречани – Ларга з прибуттям поїзда 769 Київ – Кам'янець-Подільський.
Відповідь УЗ
Порушується режим праці локомотивної бригади.

8.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Підволочиськ з приміського поїзда 6331 Хмельницький – Підволочиськ (прибуття о 22:01) на приміський поїзд 6209 Підволочиськ –Тернопіль (відправлення о 21:46).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Підволочиськ відправлення приміського поїзда 6209 Підволочиськ –Тернопіль Шевченка з прибуттям приміського поїзда 6331 Хмельницький – Підволочиськ.
   Відповідь УЗ
У зв’язку з призначенням поїзда № 747 Київ – Тернопіль було порушено дану пересадку. На сьогодні скарг від пасажирів не надходило. У разі зміни розкладу руху поїзда № 747 дана пересадка буде забезпечена.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2614


View Profile
« Reply #445 on: 18.04.18 , 10:04 »
Share

В них логіка просто відсутня. Основна "фішка" сезону, якщо скарг та пропозицій від пасажирів не надходило, то навіщо взагалі щось узгоджувати (навіть коли "між прибуттям"" та "між відправленням" всього пару хвилин). Або, якщо змінити щось по Закарпаття на пару хвилин, то це "аукнеться" аж на Волині! :)
Це потрібно тепер скаргу писати на неадекватність деяких людей, що готували відписки (відмазки).
Logged
art-trans
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #446 on: 18.04.18 , 12:04 »
Share

Обговорювали ось цю проблему (я звернув на неї увагу як на одну з найменш проблемних - там є невеличкі резерви щоб трішки все ж узгодити):

Львівська залізниця

8.   Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Підволочиськ з приміського поїзда 6331 Хмельницький – Підволочиськ (прибуття о 22:01) на приміський поїзд 6209 Підволочиськ –Тернопіль (відправлення о 21:46).
Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Підволочиськ відправлення приміського поїзда 6209 Підволочиськ –Тернопіль Шевченка з прибуттям приміського поїзда 6331 Хмельницький – Підволочиськ.
   Відповідь УЗ
У зв’язку з призначенням поїзда № 747 Київ – Тернопіль було порушено дану пересадку. На сьогодні скарг від пасажирів не надходило. У разі зміни розкладу руху поїзда № 747 дана пересадка буде забезпечена.

З боку представників залізниці був озвучений вже наданий письмово аргумент про відсутність скарг. На апеляцію Валерія щодо того, що люди звертаються у ФБ в особисті повідомлення до активістів, вирішено було зателефонувати безпосередньо до начальника станції Підволочиськ, що й зробили. Нажаль, робочий день вже завершився, тож поспілкувались із черговою (далі приблизний діалог):
- доброго дня, пасдепартамент турбує. У вас там раніше була вечірня пересадка з хмельницької електрички на тернопільську. згодом вона порушилась. чи були якісь звернення чи нарікання від пасажирів?
- так, були. вони нам тут ледве вікна не побили від того, що електричка на Тернопіль вже пішла.

Далі неймовірний галасливий чоловічий сміх з нашого боку і "дякую, всього доброго" файній пані що надала цю інформацію.

Тому й було виведено компроміс щодо того, що подібні питання узгодження пересадок потрібно більш ретельно опрацьовувати та телефонувати на станції й уточняти на місцях, чи є нарікання, чи їх немає. Це, звісно, крок не надто результативний з боку "перемога", але він оголив проблему яку дійсно варто все ж опрацьовувати більш ретельно з усіх сторін: як писати письмові скарги на УЗ та регіональні філії, так і виясняти ситуацію на місцях хоча б у телефонному режимі.
Logged
sean
Active user

Posts: 3375


View Profile
« Reply #447 on: 18.04.18 , 12:04 »
Share

Власне. Вони ж не вміють бачити очевидного. Уявляю собі реакцію тих паксів посеред пізнього холодного зимового вечора, що залишились віч-на-віч зі своєю проблемою у глухому смт. А в цілому так, скарги не надходять, тільки вікна під загрозою. Це з тієї ж опери, як роками дизель в Карпати втікав перед прибуттям 143-го до Франика, бо так зручно залізниці.
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #448 on: 18.04.18 , 13:04 »
Share

ну у нас же тут є залізничник, він свято вірить, що залізниця для залізничників, а непричетні - підлаштуються. Чудовий приклад ставлення.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1157


View Profile
« Reply #449 on: 19.04.18 , 12:04 »
Share

Прошу всіх, хто подавав пропозиції, і на які була надана відповідь УЗ, опублікована вище, написати в цій темі аргументовану відповідь на їхню відповідь.
Писати чітко, лаконічно, без епітетів та висловлювання емоцій.
Формат відповіді:
ВІДПОВІДЬ НА РОЗГЛЯД ПРОПОЗИЦІЇ [НАЗВА_ЗАЛІЗНИЦІ], [НОМЕР_ПРОПОЗИЦІЇ]

Ну і не забуваємо писати скарги до УЗ http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124364.0
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!