Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.18 , 19:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 76471 times)
MORRO
Active user

Posts: 311


View Profile
« Reply #450 on: 19.04.18 , 21:04 »
Share

А ответы только на некоторые проблемы? На эту проблему есть ответ или я пропустил?

10.01.18 , 03:01

Проблема.
Вечерний электропоезд 6124/6123 Днепр-Запорожье-1 прибывает на платформу Искра (1101км) в 19:01 и работники станции Запорожье-Левое, при пересадке на маршрутку №74, не успевают на станцию Запорожье-Левое на встречно-сменное собрание на 19:30.

Предложение.
Сместить расписание вечернего электропоезда 6124/6123 Днепр-Запорожье-1, сделав его более ранним на 15-20 минут, прибытием на платформу Искра (1101км) в 18:40-18:45, чтобы работники станции успели на собрание. Расписание по примеру нескольких лет ранее когда данный электропоезд прибывал на платформу Искра в 18:40 и на Запорожье-1 прибывал в 19:00.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #451 on: 01.05.18 , 08:05 »
Share

Або, якщо змінити щось по Закарпаття на пару хвилин, то це "аукнеться" аж на Волині! :)
На самом деле, для пассажирских поездов, это зачастую правда.
Logged
art-trans
User

Posts: 99


View Profile
« Reply #452 on: 14.07.18 , 19:07 »
Share

Панове, маю до всіх присутніх клич на пораду/допомогу. Як не крутив-вертів, які ідеї не вигадував, але жодним чином не клеїться в мене от що.
Мова піде про південно-західну, тож хто не в темі і не бажає вникати - далі можна не читати.

Був собі такий регіональний електропоїзд № 829 Шостка - Київ складом з 10 вагонів 1,2,3 класу приписки депо Фастів. Як відомо, навесні цей поїзд пасажирська компанія успішно замінила на свій склад під локомотивною тягою та радикально іншим розкладом (№ 786/785).

Так от, у зворотньому (від Шостки) напрямку той (покійний) регіональний поїзд було підігнано по станції Ніжин під приміські поїзди з Чернігова, Конотопа, та з можливістю пересадки на приміський електропоїзд в напрямку Києва (для тих, кому потрібно дістатися хуторів тощо).

Було це таким чином (час вказано по станції Ніжин):

6306 з Чернігова прибував о 14:59
6453 з Конотопа прибував о 15:23
829 з Шостки/Конотопа прибував о 15:31 і відправлявся о 15:33
6923 з Ніжина на Київ відправлявся о 15:38

Все б нічого, але після бориспільських мітингів з перекриттям колії керманичі південно-західної вирішили перестрахуватися та одну зі своїх електричок видовжили замість Дарниці далі до Києва-Волинського, а 6923 Ніжин - Північна благополучно різнули до Дарниці. На додачу - вмерла 829. Таким чином втратився адекватний зв'язок Ніжина та околиць із центральним вокзалом столиці, а розклад міських електричок складено настільки незручно, що або бігти за 1 хвилину з приміської на міську, або у суботу і неділю чекати з годину (там вже наступна - пряма до Північної - буде).

Що я пропоную.

Трішки раніше посунути 6453 Конотоп - Ніжин зараз немає можливості через те, що довбані графісти (тут я їх поругаю!) додумалися з Конотопа наліпити дурдому з ПДСами та харківсько-петербургською прицепкою.

Однак приміську 6923 відправити з Ніжина раніше та трішки прискорити можна (адже їй останніми роками дуже сповільнили хід через дурні ріжучі маршрути по Броварам та острах диспетчерів зупинити поїзди на вхідних світлофорах перегонів), щоб повернути стару підв'язку 6923 на 6924 по Північній (там було від 10 до 13 хвилин в різні роки - прибуття о 18:15, відправлення зворотно о 18:25...28).

Однак щоби не дати можливості повернути таку зручну ув'язку - ці дятли (знову ж таки - ругаю!) зворотню 6924 Північна - Ніжин теж стали відправляти раніше (о 18:17 замість 18:27), однак потреби в цьому немає, адже зараз не зимовий розклад і поїзд № 6 (Київ - Москва) не наздожене згадану електричку до станції Ніжин (взимку - нажаль - це буде необхідно).

Власне, ось ці хвилини та тупорилі обрізання по Дарниці - це найбільше зло з усіх, адже людям зі східного приміського залізничного регіону столиці немає чим під'їхати до центрального вокзалу задля пересадки на ПДСи - 67 (Варшава), 104 (Маріуполь), 43 (Івано-Франківськ), 782 (Черкаси), 72 (Дніпро, Запоріжжя, Генічеськ).

Не надто вирішує проблему й те, що по Дарниці можна перепригнути на 6817 Гребінка - Київ-Волинський, адже 6923 (під 6922) прибуває на другу платформу (одразу під зворотній напрямок) й бігцем з можливим вантажем бігти до третьої через підземний тунель з турнікетністю - не найкраща ідея (а знаючи, як гребінківські диспетчери вчасно здають поїзди - і подавно).

Які є ідеї та/або пропозиції у цьому питанні?

p.s.: маємо з приятелем подібну проблему і по 6880 на Яготин зранку, там можна ув'язати, але доведеться рухати міські електрички та 6080-6904 і трохи почекати по Московському під пропуск Хюндая на Костянтинівку. Пропозиція формується.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #453 on: 14.07.18 , 20:07 »
Share

6923 вже давно приймають на 6 колію а 6817 на 5. Не треба нікуди бігти :)
Logged
www3
Active user

Posts: 449


View Profile
« Reply #454 on: 14.07.18 , 20:07 »
Share

Есть еще о.п. ДВРЗ и Депо :)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #455 on: 14.07.18 , 20:07 »
Share

ДВРЗ и Депо это разве что для мазохистов. Вклиниваться в толпу, которая как раз от ДВРЗ начинает выстаиватья на выход, чтобы выйти в Дарнице.  ;D
Logged
art-trans
User

Posts: 99


View Profile
« Reply #456 on: 15.07.18 , 22:07 »
Share

6923 вже давно приймають на 6 колію а 6817 на 5. Не треба нікуди бігти :)
Раз на раз не приходится. Лично созерцал 2 недели назад 6923 на 4й станционной (для паксов - вторая).

Пора этот бардак с Дарницами прекращать и вернуть сквозняки до Тетерева и Фастова.
Logged
www3
Active user

Posts: 449


View Profile
« Reply #457 on: 16.07.18 , 12:07 »
Share

Мазохисты пусть лезут в вагоны начиная с 4го :) Нет никаких проблем садится по ДВРЗ или Депо в первый или второй вагон.

Транзитные електрички это конечно очень нужная вещь...Причины почему обороты не увязаны для меня по прежнему непостижимы :(
Logged
Ganzh
User

Posts: 93


View Profile
« Reply #458 on: 16.07.18 , 14:07 »
Share

Так річ потрібна, але в наших реаліях уже уявляю як пересічний пасажир, очікуючи електричку Фастів - Ніжин по тому ж Депо або ДВРЗ в спеку/мороз/зливу, кляне УЗ і причетних, бо електричка тільки зі сторони Фастова до К-Пас. вже привезла +30хв. запізненя.
Logged
www3
Active user

Posts: 449


View Profile
« Reply #459 on: 16.07.18 , 19:07 »
Share

Як сказати, якщо не озиратися на часи до 2011 року, то наразі ті останні з могікан Ніжин-Коростень, Коростень-Яготин, Тетерів-Ніжин, Ніжин-Фастів, Фастів-Бородянка та Тетерів-Фастів (номери не шукаю, але здається всіх порахував, можливо ще є вранішня сьома Фастів-Ніжин) майже не страждають запізненням. Питання ж лише хоча б по одному поїзду вранці та ввечері в обох напрямах. Хоча, як на мене, чим більше тим краще.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.114 seconds with 21 queries.