Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.05.19 , 10:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 120720 times)
VB
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #550 on: 07.03.19 , 10:03 »
Share

У зв’язку з діючим  режимом роботи станції Умань початок роботи з 6 години прийняти на станцію приміський поїзд №6002 Христинівка – Умань до 6 години неможливо. Зазначена пересадка можлива тільки за рахунок зміни графіка поїзда № 84 Маріуполь – Київ.

Цікаво а як це *у звязку з робочим графіком станції Умань*. Це робочий день каси починається в щостій ранку чи як?
Та судячи з усього там черговий по станції працює лише в 1 зміну. Тобто з 6.00 до 19.00 з перервою 1 година, або з 6.00 до 18.00 з правом приймати їжу на робочому місці. В інший час - станція на замку та з червоними вогнями в прямому сенсі.
А стосовно квиткової каси - то лише кілька місяців тому наче встановили приміський термінал у кассі Умані. До того часу продаж приміських квитків в Умані не відбуавався. Ми їхали 2 травня минулого року - приміські квитки в Умані не продавали.
З 6.00 до 18.00. Різні були графіки, так само будуть і ще змінювати. Таке почалось ще з 2009 року, короткочасно скасовували цей режим тоді, коли вводили дебілкуватий Одеса - Умань - Ясинувата серед ночі.
  Так само працює й каса, але розпорядок її роботи, - 6.15 - 18.30 з перервою 15.00 - 16.00. Квитки продають і продавали завжди. Тоді, коли Ви там були, квитки не продавали тимчасово, тому що всі термінали забирали до Одеси з усіх кас на повірку. Ще раз було таке ось недавно, в січні. Але я не розумію, чому не виписали вручну. Всім виписували, не могли лише пільгові.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7803


View Profile
« Reply #551 on: 07.03.19 , 20:03 »
Share

Стосовно оформлення приміських квитків по Умані.

Щось не стикується.
https://smugastyj.livejournal.com/21100.html
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122624.10
Пан Смугастий у своєму зівті за вересень 2016 року, також згадує про неможливість купити квиток в уманьській касі на дизель-поїзд коли тільки його перевели в розряд приміських. Тут було фото об"яви опубліковане, але зараз посилання недоступне. Так ось, цю ж саму об"яву вже досить вигорівшу та потерту я бачив саме в травні 2018 року. Також касир сказала, що на приміські поїзди ми квитки не продаємо взагалі (а не тимчасово) - їх продає лише провідник у дизель-поїзді.

Також після цього, як ми звернулися зі скаргою на горячу лінію (а скарги було дві, так як окрім неможливості купити квиток у касі нам ще провідник у дизель-поїзді дуже нав"язливо пропонував сплатити "зі знижкою, але без квитка", то начальник пасажирського сектору Шевченківської дирекції заепвнив, що приміського терміналу в Умані не було ніколи. А коли пасажирські поїзди 801/802 та 855/856 перевели в приміські в 2016 році термінал для Умані не придбали, бо зекономили, та вирішили, що в Умань обійдеться, бо через інші станції ці поїзди йдуть транзитом, та продаж там значно більше, через те, що маршрут йде в два боки, а з Умані в один, бо це кінцева. Але запевнила, що вони таки вирішили встановити приміський термінал в Умані, знявши його з Монастирища, де середньдобовий подаж лише 11 квитків. До того ж там наче в Монастирищі не було зв"язку з мережею, який його поєднував з фіскальною службою. Тому електромеханік опломобувував це касовий апарат та возив до станції ім. Тараса Шевченка, де його підключали до мережі та передавали всі дані до фіскальної служби. Саме з цієї причини, як вона мені повідомила, не було законної можливості оформляти квитки вручну. Бо оформлений квиток вручну потім все одно треба заности до терміналу.         
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 752


View Profile
« Reply #552 on: 09.03.19 , 07:03 »
Share

В Н.-Северском тоже сэкономили на новом терминале хотя станция транзитная связь 3г имеется от 3-х операторов, всех отправляют за билетами в дизель, Хорошо хоть билеты в дизеле на двоих, троих пока не продают. Но из этого есть один плюс можно купить билет сразу до Конотопа (а может и дальше) на электричку+дизель. Раньше в кассе продавали лиш с разбивкой по Терещенской.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7803


View Profile
« Reply #553 on: 09.03.19 , 22:03 »
Share

Quote
Крім того, повідомляємо, що переведеним у розряд приміських поїздів за пропозиціями робочої групи поїздом № 6152 сполученням Дніпро-Гол. – Орлівщина за весь січень перевезено 2 пасажири.

Прошу зробити оргвисновки.
Вітя, які саме? Ось мені трохи незрозуміло.

Наскільки адекватний (а не підтасований або безглуздий) був підрахунок? Наче приміський квиток діє на протязі доби, як тоді це підраховують, якщо, наприклад, квиток був куплений попередньо. Та й не факт, що там ходять провідники-касири по напівпорожньому поїзду. Знаючи Дніпровське РПЧ там провідник може годину сидіти на лавочці та не запитати (запропонувати) квитка пасажиру, якщо той сів поряд, особливо якщо пасажирів мало. До того ж, не факт, що в нічний час з 0 до 5 годин зараз працює чергова приміська каса на Дніпрі-Головному. Раніше працювала біля тунелю, зараз - не факт. Тому не факт, що там по факту цим потягом їде по 5-10 чоловік за рейс (це небагато, але все-таки), а не 2 за місяць.

Взагалі ці відповіді мене дуже вразили. Таке враження, що УЗ складала ці відповіді тільки задля того, щоб насипати сіль на хвіст активістам, навіть попри реальність та здоровий глузд.

Стосовно проовження маршруту приміського поїзда Апостолове-Дніпро-Лоцманська дійсно була сира з нашого боку, тому її зі знанням справи рознесли "причетні" повністю це обгрунтувавши на свою користь. Але стосовно інших відповідей це взагалі маразм:

Опис проблеми
Недодержання графіку приміськими поїздами 6402/6405 Дніпро-Лоцманська – Апостолове та 6408/6409 Дніпро-Лоцманська – Апостолове. Вказані поїзди відправляються з початкових та прибувають на кінцеві чітко за графіком, але проміжних по проміжних станціях графік не витримується: спочатку поїзд може відставати від графіку, а потім навпаки, випереджувати його на декілька хвилин, потім знову відставати, і т.д.

Пропозиції щодо вирішення
Розробити новий графік приміських поїздів 6402/6405 Дніпро – Апостолове та 6408/6409 Дніпро – Апостолове з рахуванням реального часу проходження проміжних станцій.

Відповідь УЗ
Залізниця щодня контролює виконання графіка руху поїздів. У зв’язку із важким профілем (затяжні підйоми) графік руху поїздів № 6405/6408 за пропозиціями працівників локомотивного господарства був відкоригований у 2018 році.
А чого тоді щоразу така херня з виконанням графіку. Що з сусідніх зупинних пунктів він відправляється з одного "з плюсом", з іншого вже "з мінусом" та навпаки. Навіть якщо неправильно виставлений годинник на локомотиві - то все одно він буде показувати інше зачення......

Далі:

Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Апостолове з приміського поїзда 6405 Дніпро – Апостолове (прибуття о 12:49) на поїзд 133 Івано-Франківськ – Миколаїв (відправлення о 12:38)
Пересадка забезпечує сполучення Дніпра з Миколаєвом та Херсоном.

Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Апостолове прибуття приміського поїзда 6405 Дніпро – Апостолове з відправленням поїзда 133 Івано-Франківськ – Миколаїв.

Відповідь УЗ
Для забезпечення пересадки по станції Апостолове на поїзд № 134/133 сполученням Івано-Франківськ – Миколаїв необхідно:
1.   Поїзд № 6405 відправити зі станції Дніпро-Лоцманська на півгодини раніше (діюче відправлення о 08:21), що не забезпечить вивіз нічної робочої зміни та призведе до невдоволення  пасажирів, які багаторічно користуються зазначеним поїздом;
2.   Поїзд № 6402 Апостолове – Дніпро-Лоцманська для забезпечення обороту по станції Дніпро-Лоцманська пропустити по всій дільниці на півгодини раніше (діюче відправлення зі станції Апостолове о 03:24, діюче прибуття на станцію Дніпро-Лоцманська о 07:46).

А те що змінили з 31.03.2019 року розкладу руху поїзда 133 Івано-Франківськ – Миколаїв та пересадка буде здійснюватися сама собою, тільки вже не змінюйте розклад 6405/6408. Взагалі не знають, що в них робиться?

Опис проблеми
На Придніпровській залізниці курсують засилкові поїзди, які могли б перевозити пасажирів.

Пропозиції щодо вирішення
Вивчити попит на перевезення пасажирів наступними поїздами шляхом переведення їх із засилкових в розряд приміських:
1) 7711 Дніпро – Верхівцеве (3:00 – 4:06) із зупинками Кам'янське-Пас. та Верхньодніпровськ;
2) 7701 Дніпро – Кам'янське-Пас (4:17 – 4:52);
3) 7703 Дніпро – Кам'янське-Пас (5:27 – 6:11);
4) 7740 Кам'янське-Пас – Діївка (20:00 – 20:26);
5) 7780 Нікополь – Марганець (5:12 – 5:42);
6) 7921 Запоріжжя-2 – Пришиб (22:22 – 23:27) із зупинками Запоріжжя-1, Таврійськ;
7) 7917 Запоріжжя-2 – Пришиб (1:20 – 2:46) з додаванням зупинки Таврійськ.

Відповідь УЗ
З метою вивченні пасажиропотоку резервні поїзди з 17.10.2017 були переведенні в розряд приміських (всього 11 поїздів по залізниці). У зв’язку з відсутністю пасажиропотоку (на деяких поїздах жодного пасажиру), курсуванням у незручний для пасажирів час, відсутність міського автотранспорту для під’їзду та виїзду з 26.02.2018 вони знов переведенні у розряд резервних. Жодного звернення від пасажирів щодо відновлення курсування зазначених поїздів не надходило.
Крім того, повідомляємо, що переведеним у розряд приміських поїздів за пропозиціями робочої групи поїздом № 6152 сполученням Дніпро-Гол. – Орлівщина за весь січень перевезено 2 пасажири.
Звертаємо увагу, що з наявного досвіду переведення резервних поїздів у розряд приміських значно збільшить: експлуатаційні витрати, витрати електроенергії при призначені зупинок, збільшення показників відправлених поїздів без збільшення пасажиропотоку та виручки, що є економічно не обґрунтовано та недоцільно.
Виділене взагалі незрозуміло. Тобто від курсування приміських поїздів повинна бути красива статистична картинка, а не користь для пасажирів? 
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 970


View Profile
« Reply #554 on: 10.03.19 , 09:03 »
Share

ОФІЦІЙНІ ВІДПОВІДІ

Придніпровська залізниця

Опис проблеми
Через невдалу інтеграцію вокзалу станції Дніпро-Лоцманська в транспортну систему міста Дніпро мешканці лівобережних районів міста (Амур-Нижньодніпровського, Індустріального та Самарського) не мають змоги користуватись приміськими поїздами, які курсують за маршрутом Дніпро-Лоцманська – Апостолове.

Пропозиції щодо вирішення
Продовжити машрути курсування поїздів 6402/6405 Дніпро-Лоцманська – Апостолове та 6408/6409 Дніпро-Лоцманська – Апостолове від/до станції Ігрень із проміжними зупинками:
пл. Проспектна (зупинка на проспекті Д.Яворницького для жителів Центрального та Соборного районів міста);
ст. Нижньодніпровськ-Вузол (для жителів масивів Сонячний та Північний);
пл. Ксенівка (для жителів масиву Ігрень).
У випадку відсутності технічної можливості продовження маршруту до станції Ігрень, опрацювати можливість продовження маршруту до станції Нижньодніпровськ-Вузол.

Предлагать надо было не продление самого пригорода, что без существенной переработки графика вообще невозможно и это видно даже невооружённым глазом, а подвозящую элю, которая была бы согласована с апостоловским пригородом по ст.Днепр-Лоцманская. Правда толку от этого будет мало, т.к толпе, которая высадится на Проспектной, уехать на общественном транспорте в центр не будет возможности, маршрутки там с 7:30 примерно до 9 утра идут забитыми.
« Last Edit: 10.03.19 , 09:03 by Alex_I » Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1866


View Profile
« Reply #555 on: 11.03.19 , 12:03 »
Share

а подвозящую элю, которая была бы согласована с апостоловским пригородом по ст.Днепр-Лоцманская. Правда толку от этого будет мало, т.к толпе, которая высадится на Проспектной, уехать на общественном транспорте в центр не будет возможности, маршрутки там с 7:30 примерно до 9 утра идут забитыми.
+1
Эта ветка (НД-Проспектная-Встречный-Мирный-Грузовой-Сухачевка) очень слабо загружена и спрос там есть, но на перемещения в пределах города.
А выдумывать остановки ПДСам и апостоловскому пригороду на Проспектной, ИМХО - глупость. Не такая уж это дыра - Лоцманская. 10-15 минут пешком - это ни о чём. И прямая маршрутка есть.Там слишком мало поездов, чтобы с продлениями огород городить. А вот согласовать ПДС с электричками - самое оно.
Logged
Kot_Alex
User

Posts: 71


View Profile
« Reply #556 on: 11.03.19 , 13:03 »
Share

На пл. Проспектная есть возможность пересадки на 10 троллейбус, которой в час пик ходит хорошо. При покупке дневного/месячного проездного, есть нормальная стыковка с центром (как бы сложно, но при желании всё возможно). Чем плоха идея назначения электрички Игрень-Сухачёвка-Игрень в адекватное время? Жители посёлков через Проспектную смогут не на маршрутках добраться в центральную часть города. Бред пишу?
Жители Игрени постоянно жалуются плохую работу маршрутчиков и невывоз в центр.
« Last Edit: 11.03.19 , 13:03 by Kot_Alex » Logged
VB
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #557 on: 11.03.19 , 14:03 »
Share

Стосовно оформлення приміських квитків по Умані.

Щось не стикується.
https://smugastyj.livejournal.com/21100.html
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122624.10
Пан Смугастий у своєму зівті за вересень 2016 року, також згадує про неможливість купити квиток в уманьській касі на дизель-поїзд коли тільки його перевели в розряд приміських. Тут було фото об"яви опубліковане, але зараз посилання недоступне. Так ось, цю ж саму об"яву вже досить вигорівшу та потерту я бачив саме в травні 2018 року. Також касир сказала, що на приміські поїзди ми квитки не продаємо взагалі (а не тимчасово) - їх продає лише провідник у дизель-поїзді.

Також після цього, як ми звернулися зі скаргою на горячу лінію (а скарги було дві, так як окрім неможливості купити квиток у касі нам ще провідник у дизель-поїзді дуже нав"язливо пропонував сплатити "зі знижкою, але без квитка", то начальник пасажирського сектору Шевченківської дирекції заепвнив, що приміського терміналу в Умані не було ніколи. А коли пасажирські поїзди 801/802 та 855/856 перевели в приміські в 2016 році термінал для Умані не придбали, бо зекономили, та вирішили, що в Умань обійдеться, бо через інші станції ці поїзди йдуть транзитом, та продаж там значно більше, через те, що маршрут йде в два боки, а з Умані в один, бо це кінцева. Але запевнила, що вони таки вирішили встановити приміський термінал в Умані, знявши його з Монастирища, де середньдобовий подаж лише 11 квитків. До того ж там наче в Монастирищі не було зв"язку з мережею, який його поєднував з фіскальною службою. Тому електромеханік опломобувував це касовий апарат та возив до станції ім. Тараса Шевченка, де його підключали до мережі та передавали всі дані до фіскальної служби. Саме з цієї причини, як вона мені повідомила, не було законної можливості оформляти квитки вручну. Бо оформлений квиток вручну потім все одно треба заности до терміналу.         
Все там стикується. Коли вони були 800-ті, звісно що не продавали, бо не було потреби. Потім виписували вручну, як і скрізь в тому краї . То мабуть касир план зробила, та й не захотіла. Термінали ставили скрізь одночасно, ніхто нічого не економив ніде, не шукайте зради. Ось коли на повірки здавали, - так. Бо не було бланків.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7803


View Profile
« Reply #558 on: 11.03.19 , 16:03 »
Share

А чому тоді об'ява була біля каси?
І що, начальник пасажирського сектору ДН-2 сама вигадала цю історію з Монастирищем? Який їй сенс, якщо звернення було через горячу лінію УЗ?
Що збирали апарати централізовано - теж не в'яжеться, бо по Христинівці сідали пасажири з касовими квитками.
Logged
VB
Active user

Posts: 3825


View Profile
« Reply #559 on: 11.03.19 , 16:03 »
Share

Бо там приміський рух існував. Тому й у тому ж  Монастирищі теж  з'явився раніше, чим в Умані, Поташі,  Тальному, Звенигородці, Багачевому та Шполі. Може вони для Умані і забирали в Монастирищі, це не знаю. Якщо він і з'явився в Умані трохи пізніше за інші станції, то не набагато. Припускаю. Бо в один день ніяк не поставиш скрізь. Але в будь-якому разі,- ніяк не пару місяців, як кажете. Точно так само від руки виписували на всіх інших станціях, які я перелічив, до появи цих терміналів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!