Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.07.20 , 19:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 195112 times)
Alexeich-07
Active user

Posts: 682


View Profile
« Reply #610 on: 30.12.19 , 12:12 »
Share

Любі співвітчизники! В зв'язку з планованою передачею постійнострумових електропоїздів з Придніпровської філії на Львівську, які напрямки, на Вашу думку, першочергово потребують підсилення?

Пусть Львовская жд свои ремонтирует и ездит! Как майнить криптовалюту у них ресурсы и мозги есть. А как привести в порядок электрички, так руки кривые.
Logged
niсk
Active user

Posts: 877


View Profile
« Reply #611 on: 30.12.19 , 13:12 »
Share

На приднепровке у некоторых кассиров в электропоездах замечены бодикамамы. При беглом поиске не нашел никакой информации про это явление
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5530


View Profile
« Reply #612 on: 30.12.19 , 13:12 »
Share

На приднепровке у некоторых кассиров в электропоездах замечены бодикамамы. При беглом поиске не нашел никакой информации про это явление
Перші згадки про них були ще в 2017 році. Але хто зна чи вони реально працюють?))
Не показалось.
В РПЧ-1 еще в начале мая поступило 4 видеорегистратора работы проводника.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5530


View Profile
« Reply #613 on: 31.12.19 , 00:12 »
Share

Дивився розклади приміських по ст. Синельникове-1 і помітив такий е/п 6588 Запоріжжя-2 - Синельникове-1 (17.25-19.21).
І він ні з чим не стикується по Синельниково. Буквально перед його прибуттям відходить е/п 6126 на Чаплине (о 19.06). Найближчий е/п 6133 на Дніпро аж о 22.02. І більше нічого такого немає, хіба що назад в Запоріжжя поїхати о 20.20 (е/п 6589).
Може є сенс цю запорізьку в сторону Синельниково якось прискорити, щоб вона хоч о 18.55 прибувала і стикувалась з чаплинською?
Чи ця електричка (6588) розрахована суто на людей, які їдуть з Запоріжжя з роботи додому у Вільнянськ і т.д. і двигати час відправлення не можна?
Питання скоріше дискусійне, в тему з пропозиціями не виношу. Хіба що колективний розум вирішить, що така пропозиція матиме сенс :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9313


View Profile
« Reply #614 on: 31.12.19 , 01:12 »
Share

Думаю саме так. Розвезення по домівках робітників підприємств, у тому числі залізничних, які працюють до 17.00.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4995


View Profile
« Reply #615 on: 31.12.19 , 06:12 »
Share

Любі співвітчизники! В зв'язку з планованою передачею постійнострумових електропоїздів з Придніпровської філії на Львівську, які напрямки, на Вашу думку, першочергово потребують підсилення?
Если субъективно, то самое аховое положение там на ветке Самбор-Добромыль-Нижанковичи, про которую я отзыв писал в этом году, но они для нее не сгодятся, увы.

А за вычетом данного тупика поддерживаю предложение насчет Сянок и дополню от себя предложением вспомнить про Сокаль и Червоноград.

Бонусом забавное домашнее чтение на каникулы:

Що не згорить, то згниє? Або що найближчим часом чекає приміські потяги на Львівській залізниці?
« Last Edit: 31.12.19 , 06:12 by Emblaze » Logged
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 153


View Profile
« Reply #616 on: 31.12.19 , 20:12 »
Share

Я б на Львівській, однією з отриманих із Придніпровки, спробував організувати човниковий рух в ранкові (08,00-9,30) та вечірні (16,00-17,00 та 18,00 -19,30) години на ділянці "Львів-Зимна Вода-Мшана. (Опційно Городок). як в сусідній темі пропонував колега VSK. Звичайно вивільненим львівським 4-вагонним складом для початку. В час пік проїзд по вул. Городоцькій від кільця до вокзалу займає годину через суцільну корковість, а електричка з Рудного (Залізничний район Львова - ст. Зимна Вода) долає цю відстань за 20 хвилин. без зупинки по ст. Рудне, яка в чистім полі - 17 хв. Львів-Мшана легко вкладається в 30 хв, Городок - в 45 (без зупинок по Рудному, Цуневі та Затоці, де пасажиропоток мізерний). Ідея хороша. варта розвивати як на мене
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #617 on: 31.12.19 , 20:12 »
Share

вспомнить про Сокаль и Червоноград.

Тільки Червонограду з Сокалем вивільнені електрички нічим не поможуть, по тій причині, що напрямок неелектрифікований і тут катаються Тернопіль ДРи, з якими зараз робиться просто ###дець.


Я б на Львівській, однією з отриманих із Придніпровки, спробував організувати човниковий рух в ранкові (08,00-9,30) та вечірні (16,00-17,00 та 18,00 -19,30) години на ділянці "Львів-Зимна Вода-Мшана. (Опційно Городок). як в сусідній темі пропонував колега VSK. Звичайно вивільненим львівським 4-вагонним складом для початку. В час пік проїзд по вул. Городоцькій від кільця до вокзалу займає годину через суцільну корковість, а електричка з Рудного (Залізничний район Львова - ст. Зимна Вода) долає цю відстань за 20 хвилин. без зупинки по ст. Рудне, яка в чистім полі - 17 хв. Львів-Мшана легко вкладається в 30 хв, Городок - в 45 (без зупинок по Рудному, Цуневі та Затоці, де пасажиропоток мізерний). Ідея хороша. варта розвивати як на мене
Нічого з Придніпровки забирати не треба, в Львівській є дві ЕПЛки та декілька ЕР2 які потребують ремонту.
Мою ідею можна реалізувати зміною обороту, максимум що доведеться, це залучити одну додаткову ЕЛю. І потрібно буде відремонтувати 5 ель і всі довести до 6(якщо Еплка) -8 (якщо ЕРка) вагонного складу.
« Last Edit: 31.12.19 , 20:12 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #618 on: 31.12.19 , 20:12 »
Share

До речі, вже сконтактувався представниками місцевої влади, якось треба буде пробувати сконтактуватися з уз, для узгодження купи нюансів і взагалі розуміння, на яких умовах вони готові це робити
Logged
www3
Active user

Posts: 1312


View Profile
« Reply #619 on: 31.12.19 , 20:12 »
Share

Присоединюсь к одному из вышеприведеных мнений, о каких передачах может идти разговор?. И очень удивляюсь именно тому кто автор обсуждения. У груников гниет два ЭПЛа не первый год, так если есть возможность поднять вопрос на правильном уровне, почему не вздрючить когда они свою модернизацию хотят сделать наконец, а не возить по стране металолом шестидесятилетний? Они вон привезли действующую машину на покраску и замену части  интерьера за 20 дней на завод, даже без какого либо серйозного ремонта. При этом даже не все 8 вагонов, а всего 6. И им еще что-то передавать?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!