Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 21:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 47
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 81257 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2935


View Profile
« Reply #80 on: 22.11.16 , 01:11 »
Share

https://www.youtube.com/watch?v=FTVza_8OlBc

Крутые спецэффекты на одном из неоднократно обсуждавшихся здесь маршрутов. Звуковая дорожка приводится без цензурных купюр.
Logged
ПЧ
Active user

Posts: 525


View Profile
« Reply #81 on: 22.11.16 , 02:11 »
Share

Непонятно, почему так долго не могли отключить питание на питающей подстанции или не срабатывала автоматическая защита на той же подстанции при токах короткого замыкания? Здесь что-то не так. Не должно быть такого по определению. Издержки системы постоянного тока? У нас на переменном токе только только если короткое слегка шандарахнет, так система (сеть) автоматически и полностью вся обесточивается.
« Last Edit: 22.11.16 , 02:11 by ПЧ » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #82 on: 24.11.16 , 13:11 »
Share

Критика слушна, але немає ніяких толкових варіантів вирішення. Просто "зробити все харашо". А як це зробити? Сядьте і прикиньте можливі графіки, оборот, підв"язки, і запропонуйте.
Таких побажань можна написати десятки, в стилі "щоб були підв"язки усього з усім, зручний час відправки і прибуття" і т.п.

Quote
Хоча розумію,що за нею пачка потягів

Останній з цієї пачки прибуває в Київ о 7.17, так що пустити після нього приміський з прибуттям о 8.20 - цілком реально, буде тільки одне схрещення з ранковим хундаєм на Запоріжжя.

Також, пропоную вам оцінити соціальну значущість, того що ви пропонуєте. Наприклад, пів"язка по Миронівці у бік Фастова. Уже до Рокитного буде швидше їхати через Фастів. Тож, пересадка виходить потрібна двом селам: Карапиші і Ольшаниця. Не так вже й багато(для порівняння, пересадка в бік Корсуня значно більш важлива). Тобто, така пересадка не зашкодить, але буде далеко не першим пріоритетом.

А взагалі, ІМХО, пропозиції по глобальному перекрою графіків електричок на ПЗЗ приречені, через помилкову ідеологію "максимального обороту рухомого складу"(а також супутню ідеологію "сісти однією задницею на максимальну кількість стільців"), яку, на жаль, сповідує ПЗЗ(як і більшість залізниць, крім Одеської, хіба що), що призводить до високої зв"язаності всієї мережі приміських перевезень і неможливості змінити графік на одній окремо взятій ділянці, не зачепивши при цьому лавиноподібно інші ділянки.
« Last Edit: 24.11.16 , 13:11 by mikolalex » Logged
smugastuj
Active user

Posts: 332


View Profile
« Reply #83 on: 15.02.17 , 22:02 »
Share

Ещё парочка ответов на обращения.

1) Шановний,
 На Ваше питання
 После отмены пригородного поезда 6517 Запорожье-1 - Пришиб, который
следовал с остановками по всем остановочным пунктам, жители Васильевского и
Михайловского р-нов Запорожской области лишились удобной возможности
выехать из Запорожья в промежутке времени между 11:41 и 17:30, поскольку
следующие в это время пригородные поезда останавливаются только по станциям
на уч-ке Запорожье - Таврическ.
Пригородный поезд 6517 был отменён в связи с ненаселённостью, хотя он был
востребован, особенно среди студентов.
Понимая экономическую нецелесообразность назначения электропоезда, прошу
рассмотреть возможность введения для электропоезда 6915/6919 Запорожье-2 -
Сиваш остановок по всем остановочным пунктам на участке Запорожье - Пришиб
с соответствующим изменением графика движения.
 вiд 03.01.2017 0:19:02 надано  вiдповiдь:
 Щодо призначення додаткових  зупинок примiському поїзду № 6915/6919
сполученням Запорiжжя 2  - Сиваш повiдомляємо.
   При складаннi загального графiка руху поїздiв до уваги беруться не
тiльки побажання пасажирiв, а й безлiч технiчних аспектiв: пропускна
спроможнiсть графiка руху та дiльницi, на якiй вони курсують, технiчне
обслуговування електропоїздiв, дотримання режиму роботи локомотивних бригад
та iншi. До того ж графiк руху поїздiв неможливо скласти  так, щоб вiн
задовольнив побажання всiх пасажирiв.
   Примiський поїзд № 6915/6919 сполученням Запорiжжя 2 – Мелiтополь –
Сиваш для бiльш зручного та комфортного проїзду (а це 235 км.), був
призначений iз зупинками тiльки по станцiях.
   Призначення додаткових зупинок потребуватиме:
    по-перше,  перегляду всього графiка руху вказаного поїзда, що в свою
чергу, призведе до корегування розкладу руху пасажирських, примiських i
вантажних поїздiв;
    по-друге,  час прибуття на кiнцеву станцiю Сиваш значно змiниться,
орiєнтовно становитиме близько 21 год. 30 хв. (замiсть 20 год. 38 хв.), що
викличе невдоволення бiльшої частини пасажирiв;
   по-третє, збiльшить витрати електроенергiї на гальмiвний шлях та
набрання швидкостi при  розгонi.
   Враховуючи вищевикладене, на сьогоднi призначити додатковi зупинки
примiському поїзду № 6915/6919 сполученням Запорiжжя 2 – Сиваш немає
технiчної можливостi.

2) Шановний, 
На Ваше питання:
У зв'язку з тим, що в деяких електро- та дизельпоїздах не оголошуються
зупинки та повiдомлення про зачинення автоматичних дверей, пропоную вам
наступне:
Записати оголошення по гучномовцю, щоб iнформацiя в салонах електро- та
дизельпоїздiв, або принаймнi електропоїздiв, надходила до пасажирiв так, як
в поїздах метрополiтену. На Харкiвськiй дирекцiї перевезень така система
iснує, то чому б не зробити таку систему на всiх iнших сполученнях. З
повагою Владислав.
вiд 28.01.2017 надано вiдповiдь:
Шановний, 
Керiвництвом фiлiї «Пiвденна залiзниця» ПАТ «Укрзалiзниця» за участю
причетних фахiвцiв Ваше звернення уважно розглянуто.

Повiдомляємо, що на моторвагонному рухомому складу iнвентарного парку
Пiвденної залiзницi конструктивно не передбачено встановлення автоматичних
пристроїв оголошення iнформацiї в салонах вагонiв. При цьому на залiзницi у
впродовж 2009-2010 рокiв було придбано та встановлено вiдповiдне обладнання
на 10 електропоїздiв в моторвагонному депо Люботин, яке зарекомендувало
себе з позитивної сторони.
В даний час в умовах недостатнього рiвня фiнансування встановити на весь
рухомий склад автоматичних пристроїв оголошення iнформацiї немає
можливостi.
Logged
Лысенко Антонио
trainreports_readonly
Active user

Posts: 683


View Profile
« Reply #84 on: 17.02.17 , 13:02 »
Share

Только что ехал на 6011, которая на Мироновку с Киева в 12:39. На такой дальний маршрут кто-то додумался дать ЭПЛа составностью, внимание, всего в 4(!!) вагона. У меня взорвался мозг, и я не смог понять почему так, и кто до этого додумался.

На Киев- пассе люди в мясо, на Кардачах и Киев- Волынском уже никто не заходил. Что же дальше будет по маршруту? \
А ведь это последняя электричка перед полуторачасовым окном в движении
Logged
www3
Active user

Posts: 484


View Profile
« Reply #85 on: 17.02.17 , 13:02 »
Share

4х вагонный ЭПЛ равен чему-то среднему между пятью и шестью вагонным ЭРкам. ЕД9М так извращаются постоянно на всех направлениях.
Logged
opex
Active user

Posts: 11615


View Profile
« Reply #86 on: 17.02.17 , 15:02 »
Share

В неголовном вагоне эпл 128 мест, в рижанке 108. Вот и разница. Правда еще и тамбуров 3 вместо 2х.
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 332


View Profile
« Reply #87 on: 20.02.17 , 20:02 »
Share

Ещё одна маленькая перемога благодаря нашим стараниям.

Шановний, !
На Ваше питання щодо призначення додаткової зупинки по ст. Нижньоднiпровськ примiським поїздам 6702/6701/6703 Днiпропетровськ-головний - Таврiйськ - Генiчеськ та 6704/6702/6701 Генiчеськ - Таврiйськ - Днiпропетровськ-головний.
Прошу причетних фахiвцiв розглянути можливiсть введення зупинки по ст. Нижньоднiпровськ електропоїздам 6702/6701/6703, 6702/6701/6703 хоча б на пробний термiн для вивчення пасажиропотоку. Це могло б покращити доступнiсть цих поїздiв для мешканцiв лiвого берега м.Днiпро. Крiм того, з"явиться можливiсть пересадки в п. 6702/6701/6703 з примiського поїзда 6171 Красноград - Днiпропетровськ-головний. Зараз пересадка по ст. Днiпропетровскьк-гол. неможлива через малий зазор часу (1 хв). вiд 13.02.2017 22:24:39 надано вiдповiдь:

Шановний !
Ваше звернення щодо можливостi забезпечення пересадки по станцiї
Нижньоднiпровськ з примiського поїзда № 6171 сполученням Красноград–Днiпропетровськ на примiський поїзд № 6702/6701/6703 сполученням Днiпропетровськ – Таврiйськ – Генiчеськ за дорученням розглянуто службою примiських пасажирських перевезень регiональної фiлiї «Приднiпровська залiзниця». iнформуємо Вас про таке.
Вашi побажання розглянутi та врахованi, при переходi України на лiтнiй
час, а саме з 26 березня 2017 року, примiському поїзду № 6702/6701/6703
Днiпропетровськ – Таврiйськ – Генiчеськ буде призначено однохвилинну
зупинку по станцiї Нижньоднiпровськ: 07:26-07:27.
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #88 on: 05.03.17 , 13:03 »
Share

З 4 березня Південна Залізниця змінює періодичність курсування ряду електропоїздів, а саме:

6032 Харків - Коз. Лопань (відпр. 17.03)
6038 Харків - Коз. Лопань (відпр. 19.50)
6029 Коз. Лопань - Харків (приб. 19.30)
6037 Коз. Лопань - Харків (приб. 22.30)
будуть курсувати тільки по БУДНЯМ замість щоденно

Пропозиція

Пропонуємо залишити пару 6032/6029 у щоденному курсуванні, а для скорочення збитків від перевезень перевести у курсування "по буднях" пару 6034/6033.
Наявність 6032/6038 та відміна 6034/6033 залишить більш-менш рівномірний інтервал руху:


С сайта ЮЖД:

З 4/03 № 6032/6029 Харків-Пас.-К.Лопань-Харків-Пас. буде курсувати згідно розкладу руху, щоденно;
№ 6034/6033 Харків-Пас.-К.Лопань-Харків-Пас. буде курсувати по робочих днях, по суботам, неділям та святковим дням відмінено;
№ 6038/6037 Харків-Пас.-К.Лопань-Харків-Пас. буде курсувати по робочих днях, по суботам, неділям та святковим дням відмінено;
Logged
EKS
Active user

Posts: 360


View Profile
« Reply #89 on: 07.03.17 , 18:03 »
Share

4х вагонный ЭПЛ равен чему-то среднему между пятью и шестью вагонным ЭРкам. ЕД9М так извращаются постоянно на всех направлениях.

Это был резервный состав из Борщаговки. Плановый состав обломался...
А вообще, что касается составности РПЧ-8, то уже стало нормой на Казатин и Мироновку гонять 6ти вагонки.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 47
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.069 seconds with 21 queries.