Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.17 , 09:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 32634 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21078


View Profile
« Reply #320 on: 01.06.17 , 01:06 »
Share Reply with quote

Не вигадуйте дурниць.
Як-раз у Польщі вони найбільш схожі на наші приміські, так само як і у нас - бракує рейсів з пропуском частини менш важливих зупинок, дуже частою є ситуація, що якщо по якійсь лінії немає ПДС - то мусиш трястись з усіма зупинками, чогось назразок RE - майже немає.
І приміські є, раніше називались пасажирськими (osobowy), зараз - регіо. От поїзди категорії IR - були проривом, але ж їх через кілька років після появи як-раз майже всіх поскасовували, бо схема їх фінансування була визнана незаконною.
У більшості воєводств нічого радикально не мінялось, власного перевізника змогли потягти як слід лише 5 найбагатших воєводств - Мазовецьке, Великопольське, Силезьке, Нижньосилезьке і Куявсько-Поморське. Перевізник Koleje Malopolskie - один час був лише бренд (який почали розкручувати так би мовити авансом, а фізічно всюди їздили поїзди Przewozy Regionalne), зараз перевізник нарешті з'явився, але обслуговує за великим рахунком лише лінію Краків - Величка, а все решта - поки все-ще возить Przewozy Regionalne (але НЯР там, де нещодавно збільшена частота курсування - уже пишуть Koleje Malopolskie).

Quote
Щось нагадує до наших приміських WKD та SKM'и,
не вигадуйде дурниць. WKD - взагалі окрема система від великої залізниці, і них навіть інфраструктура ізольована.
SKM - це міська електричка просто з маршрутом не суто в межах міста, а заїздом в най-найближчі передмістя, хоч і по коліях загального користування.
Їх взагалі немає сенсу розглядати, вони є аж надто нетиповими для Польщі за межами Варшави и Триміста.

Якщо виключити з рогляду ці 5 найбагатшихих воєводств, і подивитись на решту (а там лишається 11 штук ще) - то ще кілька років тому - вони їздили на тих же EN57 і його варіаціях, що й у 80-х роках. Нові електрички довгий час діставались лише новоствореним перевізникам 5 багатших воєводств (що не виключає використання старого рухомого складу). Лише зовсім нещодавно - новий рухомий склад став находити і для Przewozy Regionalne також.

Quote
Ті ж поляки для приміських (в нашому розумінні) потягів придбали (принаймі це моя така думка) небагато нового.
ну у перевізників з 5 багатших воєводств - % нового уже досить істотний.
а у Przewozy Regionalne - % нового істотно менший.
Logged
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #321 on: 01.06.17 , 03:06 »
Share Reply with quote

Ну я ж недаремно написав, - у кожного своя думка. Я передбачав це спростування, бо наперед перечитав Вашу думку на першій сторінці теми про саме польські потяги. Ви там дуже гарно все порозписували. Я не згоден про визначення Вами потяга особового. Особови, - це скоріше загальна назва саме повільних пасажирських потягів, тому що вони можуть бути як регіональними, так і курсувати на доволі довгому маршруті між великими містами.  За регіо, - згоден. Можливо саме це визначення й найбільш влучне. Але не особови. В мене, особисто, немає ніякої аналогії з нашими приміськими потягами.
 За WKD та SKM Ви написали... А я скажу, - Ну й що? За аналогом WKD зараз продадуть якомусь ПП колію, ті зроблять дизель у Вишгород із Зеніту, натикавши зупинок, вона перестане бути від цього приміською? Чи будь-де на тій колії, яка УЗ буде непотрібна. Чи на промисловій лінії до Троєщини.... А  SKM за своєю суттю взагалі, - чимось відрізняється від київської міської? Мені ці перевізники нагадують саме міських - приміських. Комусь, - інакше.
 Справа зовсім не в цьому. А в самому підході. Саме свіже,  - спробуйте взяти, й влізти з ровером в переповнену електричку в нас, й спробуйте в Познані. В нас можуть того ровера разом з роверистом викинути й на додачу матюків нагнути, а в Познані люди допомогли влізти з ним, а кондуктор десять раз пшепшошувався, що немає куди його діти, а на вагоні ровер намальований... В нас би стояли  над душею, й клянчили  хоча б десятку в карман за того велосипеда, нили б що нерізібраний, не в чохлі,  колесо не зняте, а там ходить кондуктор й просить вибачення за те, що надто багато людей у потязі.
 Так само й відношення пасажирів. Пасажир заходить до потягу на маленькій платформі на замувеніє й саме перше, - йде шукати кондуктора. А в нас?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2880


View Profile
« Reply #322 on: 01.06.17 , 09:06 »
Share Reply with quote

Так само й відношення пасажирів. Пасажир заходить до потягу на маленькій платформі на замувеніє й саме перше, - йде шукати кондуктора. А в нас?
Еге ж - правило "перших дверей" (від початку складу). В нас - наслідки радянського гіперпатерналізму: дайте нам дуже багато та ще й зовсім задармо. А звідки воно береться, "населенню" байдуже до того.
Logged
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #323 on: 01.06.17 , 11:06 »
Share Reply with quote

Буває таке, що кондуктор, побачивши що до потягу зайшов пасажир або з ровером (а це спеціальні вагони, й не обов'язково перший), або з обмеженими можливостями (теж у визначений вагон) чи так вирішив пройтись по потягу, і його не буде у першому вагоні. Особливо, якщо перегони невеличкі. Пасажири ставляться до такого з розумінням, й навіть не сидять ждуть його, а одразу вирушають на його пошук. В мене було таке, що я його теж не знайшов. Будучи ще не сильно в Велькопольських правилах обізнаним, та маючи приклади у знайомих, коли на них був накладений штраф за таке (хоча опісля я взнав,- там не було першого вагону, вони сіли в якийсь й тупо його чекали, й попались на якогось діда з поганим настроєм, зазвичай іноземцям вони пробачають на перший раз та розказують що й до чого), я відразу ж пішов шукати через потяг, а він в цей час ще під час стоянки перебіг до першого вагона по перону. Коли я дійшов до кінця, людей запитав чи він тут є взагалі. Отримавши ствердження, - вирушив назад, й зустрів його десь посередині. Він бачив мене, що я заходив. Пожартували з цього приводу, він порадив не ходити в такому разі нікуди, а чекати в першому вагоні біля напису кондуктор. Я придбав квиток, а  кондуктор порадив мені яку краще купити оферту спеціальну (проїзного) за моїх умов проїзду. Ще й написав на листку його назву. 7 злотих одне перевезення ровера (на відміну від 2-х в Кракові) а 60, - на весь місяць на всю мережу Велькопольську. Складені й запаковані перевозяться безкоштовно. Деякі райони, - перевезення велосипедів безкоштовне. В Катовіцах , - точно.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5732


View Profile
« Reply #324 on: 01.06.17 , 14:06 »
Share Reply with quote

VB, з того що Ви написали я зрозумів, що проблема не в наявності саме приміських поїздів, а якості та культурі обслуговування в них.
Теж саме стосується і єдиної довідкової бази приміських та пасажирських поїздів.
Тобто це як скасування загального вагону у поїзді Львів - Солотвине - його відсутність проблему не вирішила.
Я погоджуюсь з цим, що над якістю приміських перевезень треба працювати починаючи з учора, проте зникнення цих поїздів як класу спричинить навпаки значне погіршення обслуговування.
Logged
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #325 on: 01.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

Як класу мається на увазі те, що самі потяги лишаються, але вони будуть пасажирськими. Причому з необов'язково пасажирським в нашому розумінні тарифом. Над тарифами теж потрібно працювати. В ідеалі тариф прив'язується до мінімальної зарплати. Підняли мінімалку, - автоматично зросли тарифи. А не так, що на базарі зернята здорожчали в баби Горпини, то ми й на білети піднімемо. Граничні ціни на енергоносії, -також прив'язуються до мінімалки зразу напишу для того, щоб уникнути зараз флуду про те, що ми ж бо бідненькі і соляра дорога.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5732


View Profile
« Reply #326 on: 01.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

От я не розумію, Вам просто не подобається термін "приміські"?

Якщо у поїзд продаються квитки без вказування місць, а сам поїзд має велику кількість зупинок у приміській зоні - то можна його обзивати як заманеться, але пасажирським він не стане.

Стосовно якості обслугоаування, ведення єдиної довідкової системи та гнучкої тарифної політики я з Вами повністю погоджуюсь.
Logged
VB
Active user

Posts: 2599


View Profile
« Reply #327 on: 02.06.17 , 00:06 »
Share Reply with quote

Ні. Приміський чи підміський, - немає різниці. Просто коли приміські потяги стануть в один ряд з теперішніми пасажирськими, на них стануть поширюватись й вимоги як для пасажирських потягів. В тому числі й рівень комфорту та маршрутна швидкість, що стануть самим важливим чинником при тарифоутворенні. Засцяна черепаха, - одні гроші, а швиденька Песа, - інші. Зараз в тій же Коломиї чи Смородиному, чи Кременчуці ми можемо бачити, що в новенький рейковий автобус та у вагон ЦМО без вікон та дверей (це образно, не треба говорити які там теплі та приємні вагони, в яких ще дід Мазай із зайцями їздив, і як там приємно пахне солярка у відкриту кватирку) на одному й тому ж маршруті ціна є однаковою. При цьому рейкобус змушений плентатись графіком, який закладений для половинки 116-го з його розгоном. Хоча за техумовами рейкобусом можна й сотню взяти... Відповідно й наслідок, - щоб мав зробити 4 оберти, робить 2. Потім ревуть та стогнуть про нестачу рухомого складу. А так для кожного конкретного рейсу буде заявлений рухомий склад. Рівень обслуговування та графік. На лініях можна буде ввести градуювання за рейсами, особливо це доречно для підмегаполісних маршрутів. . Одні будуть їхати зі всіма зупинками, інші через одну, треті лише по станціях, а четверті без зупинок. Буде чіткий порядок. Ці потяги стануть в один ряд з 600-ми раховозоми та теперішніми псевдорИгіналами, а також з деякими 300-ми. Для цього, можливо, потрібно, навіть, відходити від комуністичної номерації.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #328 on: 26.06.17 , 12:06 »
Share Reply with quote

7. Поїзд № 6309 Ніжин - Чернігів відправляти зі станції Ніжин не пізніше 21:00-21:05 (обов'язково дочекавшись десятихвилинної пересадки з приміського № 6924 Київ - Ніжин прибуттям до Ніжина о 20:55). Прибуття до Чернігова має бути не пізніше за 22:40 (у нічний час здебільшого там буде висадка, тож довго стояти на платформах електричка не буде, та й повзти їй вночі нема чого - за 1 годину 35 хвилин можна впоратися не напружуючись). Відповідно зустрічна № 6310 Чернігів - Ніжин має приходити у Вересоч першою (на бічну колію) і не затримувати приміську № 6309. Відповідно № 94 Мінськ - Одеса має чекати на прибуття останньої - саме по станції Чернігів.
Пропоную тобі додати у пропозицію одночасно скасування на цей період зупинок для 6309 як мінімум по Заячих Соснах, 144 км, Хуторянці та Количівці.
Logged
art-trans
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #329 on: 26.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

Це не надто допоможе. Економія вийде до 3 хвилин. Хоча згоден - взимку по всіх трьох зупинках жодного разу не бачив посадки/висадки (як і по Количівці). Буде видно.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.146 seconds with 21 queries.