Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.17 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 41060 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #330 on: 26.06.17 , 21:06 »
Share Reply with quote

Це не надто допоможе. Економія вийде до 3 хвилин. Хоча згоден - взимку по всіх трьох зупинках жодного разу не бачив посадки/висадки (як і по Количівці). Буде видно.
До речі, в засіках знайшов графік покійного нині 6311 в сезоні 2007/2008. Там така ось дивина-дивна, 22:35 - 0:01, з Ніжина до Чернігова з усіма зупинками за 1:26. Зокрема, ділянки (час відправлення - час відправлення): Ніжин - ЛР 0:14, ЛР - Вертіївка 0:10, Вертіївка - Вересоч 0:17, Вересоч - Олійника 0:09 (!), Олійника - Муравійка 0:11, Муравійка - Количівка 0:17, Количівка - Чернігів 0:08. Тобто з кожного перегону 1-2 хв. економії. Я не беруся сказати, бо не пам'ятаю вже, хоча й користувався ним декілька разів, чи вдавалося цей графік виконувати.
Вже наступного графіка він проходив маршрут за 1:34, при чому слідом за ним "котився" з єдиною зупинкою по Олійника графік-фантом 857 Хмельницький - Чернігів.
остаточний п.с. Тоді графісти не лінувалися прокладати варіантні графіки. Зокрема, тодішній 6309 мав такий на випадок призначення 858 до Хмеля.
Logged
art-trans
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #331 on: 27.06.17 , 01:06 »
Share Reply with quote

З радістю обговорив би графіки з минулого (маю всі по згаданій ділянці починаючи з 2001 року), але це окрема тема.

p.s.: а ще була Чернігів - Шостка, під неї варіантних було два. Та й долларси коштували в 5 разів менше за теперішні...
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #332 on: 27.06.17 , 09:06 »
Share Reply with quote

З радістю обговорив би графіки з минулого (маю всі по згаданій ділянці починаючи з 2001 року), але це окрема тема.
Я це до того, що напевно ж починаючи із 2001 і до сьогодні це був єдиний графік приміського на ділянці Чернігів - Ніжин - Чернігів із часом ходу <1:30. Хіба ні?
Logged
art-trans
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #333 on: 28.06.17 , 03:06 »
Share Reply with quote

У 1999-2002р. № 6306/6305 Північна - Чернігів від Ніжина до Чернігова встигав за 1:31 (10:17 Ніжин, 11:48 Чернігів).
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3453


View Profile
« Reply #334 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

На днях родители ехали на э/п Межевая-Днепр и обратили внимание, что у кассира-контролера на груди висело нечто подобное на камеру-видеорегистратор (похожие есть у нынешней полиции). Они конечно не специалисты в технике для видеосъемки и наблюдения, но уж очень, говорят, похожая штуковина и объектив там вроде как был. Да и кассир вроде не грешила махинациями типа "за 5-ку от Илларионово до Днепра".
Это что нововведение какое-то? Или им таки показалось?))
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6117


View Profile
« Reply #335 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

Не показалось.
В РПЧ-1 еще в начале мая поступило 4 видеорегистратора работы проводника.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3453


View Profile
« Reply #336 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

Не показалось.
В РПЧ-1 еще в начале мая поступило 4 видеорегистратора работы проводника.

Маловато будет
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3268


View Profile
« Reply #337 on: 16.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

... Это что нововведение какое-то? Или им таки показалось?))

Це їх чотирічні гальма ))) Деталі читаймо тут: http://railway.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=244&start=195#p12442

УЗ - найтугіше із найбільших підприємств (хіба що Укрпошта ще є така) щодо сприйняття усіляких новацій. Простіше дешево в Китаї закупити реєстратори, ніж тримати армію перонних контролерів.
Реєстратори - не панацея - будуть вигадувати обхідні шляхи, проте хоч якось буде сприяти порядку.

п.м. Я вже 12 років чекаю на вокзальні/станційні термінали самообслуги. Це був один із пунктиків Бальчуна... і хто тепер про це згадуватиме... обіцяли до грудня 2017.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 724


View Profile
« Reply #338 on: 28.08.17 , 20:08 »
Share Reply with quote

Окрім безквиткового проїзду, відсутності компенсації за проїзд пільговиків та високої зношеності рухомого складу, які ще є проблеми?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4118


View Profile
« Reply #339 on: 28.08.17 , 21:08 »
Share Reply with quote

Ще можна додати проблему продажу квитків, в тому числі і на ЕПК - це можуть бути закриті каси або недостатня кількість для швидкого обслуговування.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 21 queries.