Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.18 , 20:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 81526 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #410 on: 10.01.18 , 08:01 »
Share

Проблема.
Вечерний электропоезд 6124/6123 Днепр-Запорожье-1 прибывает на платформу Искра (1101км) в 19:01 и работники станции Запорожье-Левое, при пересадке на маршрутку №74, не успевают на станцию Запорожье-Левое на встречно-сменное собрание на 19:30.
Если работники жд не могут внутри себя решить подобные проблемы, то это уже совсем грустно...
Logged
MORRO
Active user

Posts: 321


View Profile
« Reply #411 on: 12.01.18 , 12:01 »
Share

Проблема.
Вечерний электропоезд 6124/6123 Днепр-Запорожье-1 прибывает на платформу Искра (1101км) в 19:01 и работники станции Запорожье-Левое, при пересадке на маршрутку №74, не успевают на станцию Запорожье-Левое на встречно-сменное собрание на 19:30.
Если работники жд не могут внутри себя решить подобные проблемы, то это уже совсем грустно...

Вечером после смены в 20:00-20:30 вообще с Запорожья-Левого не уедешь, ни электричек, ни маршруток, а если и дождёшься 74й маршрутки почти в 21, влезешь в неё, доберёшься до Запорожья-2, а потом ещё ехать на пригородном в Орехово и другие сёла, а если не успел, то лови попутки. Ну хоть бы что-то проходящее было с Левого на Зап2 из электричек, ну или хотя бы автобусом УЗ возили, никак не хотят о своих работниках беспокоиться. 
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8626


View Profile
« Reply #412 on: 12.01.18 , 21:01 »
Share

Если работники жд не могут внутри себя решить подобные проблемы, то это уже совсем грустно...
А это уже довольно старая проблема, когда ДН не может "своей властью" без согласования Н что-либо менять. Да и плевали с высокого балкона всевозможные "временщики"... Ладно, не буду предаваться экскурсам на тему "как это было в нормальные времена", но действительно грустно...
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1994


View Profile
« Reply #413 on: 13.01.18 , 21:01 »
Share

Проблема
Приміський поїзд №6152 Дніпро-Гол. - Орлівщина (відправлення о 3.49) не має проміжних зупинок.

Пропозиція
Поїзду №6152 Дніпро-Гол. - Орлівщина призначити 1-хвилинну зупинку по ст. Новомосковськ-Дніпровський. Це дозволить мешканцям міста Новомосковськ дістатися своїх домівок після приїзду на ст. Дніпро-Головний вночі поїздами №92 Одеса - Костянтинівка, №11 Новоолексіївка - Київ, №84 Київ - Маріуполь, №104 Київ - Маріуполь, №12 Київ - Новоолексіївка.

Нэ-нэ-нэ. Не тільки цю. А ще по ст. НД-Вузол/пл. Депо-Вузол, особливо по неділях, коли не в ходу приміський поїзд Дніпро - Лозова відпр. 3.25. Це дозволить мені кілька разів на рік дістатися домівки після прибуття нічними поїздами на вокзал:)

А взагалі тупо, наче засилочну і зробили звичайною елькою, а жодних проміжних зупинок вона не має.
Logged
Tr_Temp
Guest
« Reply #414 on: 14.01.18 , 14:01 »
Share

8. Опис проблеми
Низький рівень комфорту на приміському маршруті Дніпропетровськ – Генічеськ довжиною 343 км з часом в дорозі 5 год. Незадовільний санітарний стан приміських електропоїздів Дніпропетровського моторвагонного депо.
Пропозиція щодо вирішення
Замість примісього поїзда 6701/6702/6703/6704 Дніпропетровськ – Таврійськ – Генічеськ призначити цілорічний регіональний поїзд (або регіональний експрес) 817/818 Дніпропетровьск – Генічеськ складом електропоїзда ЕР2Т-7244 "Придніпров"я" з вагонами 2-го та 3-го класу
Відповідь
На сьогодні приміські поїзди № 6702/6701 сполученням Дніпропетровськ – Тавричеськ та № 6703/6704 сполученням Тавричеськ – Генічеськ обслуговуються одним складом електропоїзда. Для покращення якості сервісного обслуговування даних поїздів необхідно перевести їх з розряду приміських поїздів в розряд регіональних поїздів. Додатковий склад регіонального поїзда для обслуговування  поїзда Дніпропетровськ – Генічеськ на даний час відсутній на регіональній філії «Придніпровська залізниця».
Пи..дят, что дышат! А у кого ЭР2Т-7244 "Приднепровье" в депо постоянно стоит? Это на говоря про ЭР2Т-7223 "Сичеслав", который ездит на пригородных маршрутах, но имеет салон повышенной комфортности, и ЭР2Т-7249 "Лоцман", который вообще уже несколько лет стоит в РПЧ-3.

А хтось в курсі чи змінилась якось ситуація з використанням Придніпров"я, Січеслава та Лоцмана?
Якщо в Придніпровській залізниці так нераціонально використовують ці состави, то може запропонувати передачу якогось з цих составів на Львівську щоб його використовували як регіональні поїзди в Ужгород? Бо той, що там зараз їздить виглядає дуже сумно
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4098


View Profile
« Reply #415 on: 14.01.18 , 14:01 »
Share

"Придніпров'я" іноді використовують як підмінний на маршруті 825/826 Дніпро-Покровськ.
На Львівській послідовники груників їх швидко уграють))
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 519


View Profile
« Reply #416 on: 14.01.18 , 16:01 »
Share

НЕ, ну покажите мне фото 7249 в РПЧ Запорожье)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #417 on: 30.03.18 , 22:03 »
Share

Може хтось знає, але цікавить звідки засилається склад під дизель-поїзд №6333 рзд. Варварівський - Прилуки?
Я так розумію, що з Прилук і десь біля 4 ранку і без пасажирів?

Якщо так, чому не зробити з нього звичайний приміський рейс, який буде стикуватися по Прилуках з нічним приміським 6522 Гребінка - Ніжин (1.47 - 3.25), який у свою чергу стикується по Гребінці з іншими приміськими поїздами з усіх напрямів:

- 6822 Київ - Гребінка (прибуття о 23.52),
- 6074 ім. Тараса Шевченка - Черкаси - Гребінка (прибуття о 0.34),
- 6369 Полтава - Гребінка (прибуття о 1.40).
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1132


View Profile
« Reply #418 on: 31.03.18 , 02:03 »
Share

Може хтось знає, але цікавить звідки засилається склад під дизель-поїзд №6333 рзд. Варварівський - Прилуки?
Я так розумію, що з Прилук і десь біля 4 ранку і без пасажирів?
Якщо так, чому не зробити з нього звичайний приміський рейс, який буде стикуватися по Прилуках з нічним приміським 6522 Гребінка - Ніжин (1.47 - 3.25), який у свою чергу стикується по Гребінці з іншими приміськими поїздами з усіх напрямів
Так, 7632 Прилуки - Варварівський орієнтовно 4.20 - 5.40. Саме по цьому випадку засилка без пасажирів повністю виправдана, оскільки везти там у цей час абсолютно нікого (мертвий час, проти потоку і фактично в нікУди). Мінімальний сенс міг би бути, якби цей рейс доїжджав до Бахмача-Київського, де можна було б зловити 784 о 6:10 до Києва. Тоді можливо Ічня б користувалася.
Проте в такому випадку потрібно буде думати, як досягти компромісу між +40 хв. до графіка і бажаною потребою повернутися в Прилуки до 8-ої ранку.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #419 on: 31.03.18 , 13:03 »
Share

Цікаво, а багато людей користуються нічним приміським 6522 Гребінка - , Прилуки - Ніжин?
Може варваріській засилці є сенс робити зупинку хоча б у Ічні, для пасажирів, що їдуть пізніми вечірніми приміськими з Полтави та Черкас, та пересідають по Гребінці на 6522?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.134 seconds with 22 queries.