А Ваші ці вагони, разом з одеськими будуть зупинятись на всіх платформах, чи якось без них? Чи Ви взагалі не вважаєте за потрібне робити зупинки на платформах? До відома, - саме ділянка Коломия - Делятин є найбільш пасажиротворна для дизель-потягів Коломия - Рахів, Коломия - Ворохта, та, власне, Коломия - Делятин.
Треба, щоб одеські з тими сидячками теж там стопили. Я накинув 5хв... можна ще декілька. Так, там чимало зупинок в ДП. Це не сильно сповільнить одеські вагони але в сумі це буде дешевше, ніж окремі поїзди, бо склад буде на 10 вагонів (8 - ПДС-них і 2 - "твердосидячих"). До речі, колись (в середині 90-х) там рейс із Коломиї на Рахів виконувався тим же складом, що й Чернівці-Коломия. Чернівці-Коломия прибував до Коломиї, змінював "вивіску" і за деякий час їхав на Рахів. Чернівеьким туристам було "на руку"... і вони навіть не виходили зі складу. Пізніше почастішали зміни цього складу по Коломиї... аж до повного припинення традиції "одним складом". Тому з аткої ретроспективи виглядає як відновлення того, що колись було зручним. В даному разі він буде відносно швидким на ділянці Чернівці-Коломия.