Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.19 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 144122 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1731


View Profile
« Reply #540 on: 06.03.19 , 18:03 »
Share

ОФІЦІЙНІ ВІДПОВІДІ

Придніпровська залізниця

Опис проблеми
Через невдалу інтеграцію вокзалу станції Дніпро-Лоцманська в транспортну систему міста Дніпро мешканці лівобережних районів міста (Амур-Нижньодніпровського, Індустріального та Самарського) не мають змоги користуватись приміськими поїздами, які курсують за маршрутом Дніпро-Лоцманська – Апостолове.

Пропозиції щодо вирішення
Продовжити машрути курсування поїздів 6402/6405 Дніпро-Лоцманська – Апостолове та 6408/6409 Дніпро-Лоцманська – Апостолове від/до станції Ігрень із проміжними зупинками:
пл. Проспектна (зупинка на проспекті Д.Яворницького для жителів Центрального та Соборного районів міста);
ст. Нижньодніпровськ-Вузол (для жителів масивів Сонячний та Північний);
пл. Ксенівка (для жителів масиву Ігрень).
У випадку відсутності технічної можливості продовження маршруту до станції Ігрень, опрацювати можливість продовження маршруту до станції Нижньодніпровськ-Вузол.

Відповідь УЗ
Приміські поїзди сполученням Дніпро-Лоцманська – Апостолове курсують у складі з 5 вагонів ЦМО на локомотивній тязі. Для подовження маршруту курсування зазначених поїздів до/зі станції Ігрень необхідно:
- поїзди обслуговуються локомотивом 2ТЕ116 приписки ТЧ-2 Апостолове. Робочий час локомотивної бригади становить 11 год. 30 хв. тож при подовженні маршруту курсування необхідно буде задіяти нову локомотивну бригаду та новий локомотив серії ВЛ або ЧС, які мають можливість курсувати на електрифікованій дільниці під контактним дротом. Що значно збільшить експлуатаційні витрати на поїзд;
- по станції Ігрень відсутній працівник для здійснення опробування гальм після обгону локомотива. Станція Нижньодніпровськ-Вузол сортувальна двосистемна (парна непарна) та не має технічної можливості обгону локомотива для зміни напрямку прямування. Тож необхідно продовження маршруту прямування до станції Синельникове-1, а це додаткові 46 км шляху під контактним дротом та орієнтовно 1 година 30 хв. ходу;
- вагони відстоюються по станції Дніпро-Лоцманська, тож необхідно обов’язково повертати вагони на станцію Дніпро-Лоцманська, а це резервний пробіг локомотива. Крім того екіпіруються вагони та проходять ТО на станції Дніпро в ПКВЧД-11;
- орієнтовний час курсування – 3 години туди та зворотно та 40 хв. на обгін локомотива, тож орієнтовний розклад поїздів:
№ 6405 Дніпро-Лоцманська – Апостолове без зміни часу відправлення з Дніпра-Лоцманська о 8:21 (виїзд робочих змін): Дніпро-Лоцманська орієнтовно відправленням о 4:50, прибуттям Синельникове-1 о 6:10 (дуже ране відправлення, ймовірно відсутність пасажирів) зворотно відправленням о 6:50 (в цей час курсує поїзд № 6185 Синельникове-1-Дніпро-Гол. відправленням о 6:35), прибуттям Дніпро-Лоцманська о 8:10;
№ 6408 Апостолове – Дніпро-Лоцманська, прибуттям Дніпро-Лоцманська о 19:04 (підвоз робочих змін) далі орієнтовний час відправлення 19:20 (з Дніпра-Гол. курсує поїзд № 6128 відправленням о 18:38), прибуттям Синельникове-1 о 20:40 зворотно відправленням о 21:20 (в цей час курсує поїзд № 6133 Синельникове-1-Дніпро-Гол. відправленням о 21:54), прибуттям на станцію Дніпро-Лоцманська о 22:50;
№ 6409 Дніпро-Лоцманська – Апостолове без зміни часу відправлення з Дніпра-Лоцманська о 20:25 (виїзд робочих змін): Дніпро-Лоцманська відправлення орієнтовно о 16:40 (в цей час курсує поїзд № 6122 Дніпро-Гол.-Чаплине відправленням о 16:27), прибуття Синельникове-1 о 18:10 та зворотно відправленням о 18:50, прибуттям Дніпро-Лоцманська о 20:15;
№ 6402 Апостолове – Дніпро-Лоцманська, прибуттям Дніпро-Лоцманська о 7:46 (підвоз робочих змін), орієнтовний час відправлення о 8:00 (в цей час курсує поїзд № 6112 Дніпро-Гол.-Запоріжжя відправленням о 8:10), прибуттям на ст. Синельникове-1 о 9:30 та зворотно орієнтовно відправленням о 10:10 (в цей час курсує поїзд № 6141 Чаплине -Дніпро-Гол. відправленням о 10:50), прибуттям на станцію Дніпро-Лоцманська орієнтовно об 11:30.
При такому руху поїздів та часу зазначені поїзди будуть мати значні експлуатаційні витрати та прогнозуємий незначний пасажиропотік. Жодного звернення від пасажирів із зазначеного питання на залізницю не надходило. По місту Дніпро значна розвинута транспортна інфраструктура, значно швидше та простіше дістатися центру міста або привокзальної площі зі станції Дніпро-Лоцманська (трамвай № 1 або з Набережної маршрутні таксі ) де курсує міський (прямі маршрутки) та міжміський автотранспорт до станції Ігрень. Крім того, щоденно через станцію Ігрень курсують 33 приміські поїзди (туди та зворотно), що повністю забезпечує залізничне сполучення з містом.



Опис проблеми
Недодержання графіку приміськими поїздами 6402/6405 Дніпро-Лоцманська – Апостолове та 6408/6409 Дніпро-Лоцманська – Апостолове. Вказані поїзди відправляються з початкових та прибувають на кінцеві чітко за графіком, але проміжних по проміжних станціях графік не витримується: спочатку поїзд може відставати від графіку, а потім навпаки, випереджувати його на декілька хвилин, потім знову відставати, і т.д.

Пропозиції щодо вирішення
Розробити новий графік приміських поїздів 6402/6405 Дніпро – Апостолове та 6408/6409 Дніпро – Апостолове з рахуванням реального часу проходження проміжних станцій.

Відповідь УЗ
Залізниця щодня контролює виконання графіка руху поїздів. У зв’язку із важким профілем (затяжні підйоми) графік руху поїздів № 6405/6408 за пропозиціями працівників локомотивного господарства був відкоригований у 2018 році.



Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Апостолове з приміського поїзда 6405 Дніпро – Апостолове (прибуття о 12:49) на поїзд 133 Івано-Франківськ – Миколаїв (відправлення о 12:38)
Пересадка забезпечує сполучення Дніпра з Миколаєвом та Херсоном.

Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Апостолове прибуття приміського поїзда 6405 Дніпро – Апостолове з відправленням поїзда 133 Івано-Франківськ – Миколаїв.

Відповідь УЗ
Для забезпечення пересадки по станції Апостолове на поїзд № 134/133 сполученням Івано-Франківськ – Миколаїв необхідно:
1.   Поїзд № 6405 відправити зі станції Дніпро-Лоцманська на півгодини раніше (діюче відправлення о 08:21), що не забезпечить вивіз нічної робочої зміни та призведе до невдоволення  пасажирів, які багаторічно користуються зазначеним поїздом;
2.   Поїзд № 6402 Апостолове – Дніпро-Лоцманська для забезпечення обороту по станції Дніпро-Лоцманська пропустити по всій дільниці на півгодини раніше (діюче відправлення зі станції Апостолове о 03:24, діюче прибуття на станцію Дніпро-Лоцманська о 07:46).
Крім того, сполучення Дніпра з Миколаєвом та Херсоном забезпечується пасажирським поїздом № 618/617 Дніпро – Запоріжжя (безпересадкові вагони сполученням Дніпро – Одеса у складі поїзда № 317 Запоріжжя – Одеса).
Для забезпечення перевезення пасажирів у літній період 2019 року передбачається курсування поїзда № 251/252 Дніпро, Кривий Ріг – Одеса через Херсон, Миколаїв.



Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Кривий Ріг-Гол. з поїзда 134 Миколаїв – Івано-Франківськ (прибуття о 18:29) на приміський поїзд 6042 Кривий Ріг – Дніпро (відправлення о 18:10)
Пересадка забезпечує сполучення Миколаєва та Херсона з Дніпром.

Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Кривий Ріг-Гол відправлення приміського поїзда 6042 Кривий Ріг – Дніпро з прибуттям поїзда 134 Миколаїв – Івано-Франківськ.

Відповідь УЗ
Для забезпечення пересадки по станції Кривий Ріг-Головний з поїзда  № 134/133 сполученням Миколаїв – Івано-Франківськ необхідно поїзд         № 6042 Кривий Ріг – Дніпро-Головний відправити зі станції Кривий Ріг (діюче відправлення о 17:55) та пропустити по станції Верхівцеве (діючий розклад 20:37-20:39) на 40 хвилин пізніше, що не забезпечує вивіз робочих змін та призведе до багаточисленних звернень.
Крім того, поїзд № 6042 технічно неможливо пропустити на одноколійній дільниці Верхівцеве – Кривий Ріг-Головний в іншій час через відсутність роздільних пунктів (крім станції Девладове та роз’їзду Потоцьке) з двома пасажирськими платформами для схрещення з поїздом № 6537 Дніпро-Головний – Кривий Ріг-Головний, який у свою чергу підвозить нічну робочу зміну на станцію Кривий Ріг-Головний о 20:00.
Сполучення Миколаєва та Херсона з Дніпром забезпечує пасажирський поїзд № 318 Одеса – Запоріжжя з безпересадковими вагонами у складі сполученням Одеса – Дніпро.



Опис проблеми
На Придніпровській залізниці курсують засилкові поїзди, які могли б перевозити пасажирів.

Пропозиції щодо вирішення
Вивчити попит на перевезення пасажирів наступними поїздами шляхом переведення їх із засилкових в розряд приміських:
1) 7711 Дніпро – Верхівцеве (3:00 – 4:06) із зупинками Кам'янське-Пас. та Верхньодніпровськ;
2) 7701 Дніпро – Кам'янське-Пас (4:17 – 4:52);
3) 7703 Дніпро – Кам'янське-Пас (5:27 – 6:11);
4) 7740 Кам'янське-Пас – Діївка (20:00 – 20:26);
5) 7780 Нікополь – Марганець (5:12 – 5:42);
6) 7921 Запоріжжя-2 – Пришиб (22:22 – 23:27) із зупинками Запоріжжя-1, Таврійськ;
7) 7917 Запоріжжя-2 – Пришиб (1:20 – 2:46) з додаванням зупинки Таврійськ.

Відповідь УЗ
З метою вивченні пасажиропотоку резервні поїзди з 17.10.2017 були переведенні в розряд приміських (всього 11 поїздів по залізниці). У зв’язку з відсутністю пасажиропотоку (на деяких поїздах жодного пасажиру), курсуванням у незручний для пасажирів час, відсутність міського автотранспорту для під’їзду та виїзду з 26.02.2018 вони знов переведенні у розряд резервних. Жодного звернення від пасажирів щодо відновлення курсування зазначених поїздів не надходило.
Крім того, повідомляємо, що переведеним у розряд приміських поїздів за пропозиціями робочої групи поїздом № 6152 сполученням Дніпро-Гол. – Орлівщина за весь січень перевезено 2 пасажири.
Звертаємо увагу, що з наявного досвіду переведення резервних поїздів у розряд приміських значно збільшить: експлуатаційні витрати, витрати електроенергії при призначені зупинок, збільшення показників відправлених поїздів без збільшення пасажиропотоку та виручки, що є економічно не обґрунтовано та недоцільно.



Одеська залізниця

Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Гребінка з приміського поїзда 6074 ім.Т.Шевченка – Гребінка (прибуття в 00:30) на поїзд 126 Київ – Костянтинівка (відправлення в 00:28)
Пересадка забезпечує сполучення Черкащини з Донбасом.

Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Гребінка прибуття приміського поїзда 6074 ім.Т.Шевченка – Гребінка з відправленням поїзда 126 Київ – Костянтинівка.

Відповідь УЗ
У зв’язку з одноколійною дільницею приміський поїзд необхідно буде відправити на 30-40 хвилин раніше для забезпечення його схрещення по станції Чапаївка з приміським поїздом №6069 Гребінка – ім.Т.Шевченка, який забезпечує підвіз під пасажирські поїзди № 85, № 87, але це призведе до порушення режиму роботи локомотивних бригад.



Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Цвіткове з приміського поїзда 6301 Умань – Черкаси (прибуття о 10:21) на поїзд 84 Маріуполь – Київ (відправлення о 10:19)
Пересадка забезпечує сполучення ділянки Христинівка – Цвіткове зі столицею. Причому, у зворотній бік така пересадка забезпечується.

Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Цвіткове прибуття приміського поїзда 6301 Умань – Черкаси з відправленням поїзда 84 Маріуполь – Київ.

Відповідь УЗ
У зв’язку з діючим  режимом роботи станції Умань початок роботи з 6 години прийняти на станцію приміський поїзд №6002 Христинівка – Умань до 6 години неможливо. Зазначена пересадка можлива тільки за рахунок зміни графіка поїзда № 84 Маріуполь – Київ.


Південно-Західна залізниця

Опис проблеми
Висока перенаселеність приміських поїздів 6804 Дарниця – Гребінка та 6806 Київ – Яготин у весняно-осінній період.
Відсутнє пряме сполучення від станції Святошин у Гребінківському напрямку.

Пропозиції щодо вирішення
Продовжити маршрут курсування приміського поїзда 6606 Тетерів – Київ-Пас. до станції Яготин (Березань) у період з 31.03.2019р. до 26.10.2019р.

Відповідь УЗ
Після обслуговування приміського поїзда 6606 Тетерів – Київ згідно обігу складів електропоїздів склад направляється до обігового депо Борщагівка-технічна де йому проводиться санітарно-технічна обробка перед видачею під обслуговування приміського поїзда № 6914 Київ-Волинський-Ніжин відправленням о 12.01.
Зазначаємо, що в графіку руху на 2018/2019 р.р. курсує прямий приміський поїзд № 6608/6910 Коростень – Київ – Ніжин прибуттям на ст. Київ-Північна № 2 о 8.33, де передбачено пересадку пасажирів на приміський поїзд № 6806 Київ-Яготин з часом відправлення зі ст. Київ-Північна № 3, 4 о 9.05.



Львівська залізниця

Опис проблеми
Відсутність пересадки по станції Сапіжанка з приміського поїзда 6071 Ковель – Львів (прибуття о 13:07) на приміський поїзд 6380 Сапіжанка – Ківерці (відправлення о 13:00).
Пересадка забезпечує сполучення Володимир-Волинського та Червонограда з Луцьком.

Пропозиції щодо вирішення
Узгодити по станції Сапіжанка прибуття приміського поїзда 6071 Ковель – Львів з відправленням приміського поїзда 6380 Сапіжанка – Ківерці.

Відповідь УЗ
Зміна часу відправлення приміського поїзда № 6380 Сапіжанка – Ківерці призведе до порушення пересадки по станції Луцьк на приміський поїзд № 6360 Луцк – Здолбунів відправленням 17.14 (прибуття № 6380 зараз 17.02 буде 17.12) та по станції Ківерці на приміський поїзд № 6365 Ківерці – Ковель відправленням 17.54 (прибуття № 6380 зараз 17.43 буде 17.53).
У зв’язку з обмеженою пропускною спроможністю дільниці блок пост 8 км – Володимир-Волинський зміна часу відправлення приміського поїзда № 6071 Ковель – Львів на раніше зі Львова не дасть можливості прибути раніше із-за курсування поїзда № 6308 Ізов – Ковель. Стосовно забезпечення зазначеної пересадки звернень від пасажирів не надходило.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4901


View Profile
« Reply #541 on: 06.03.19 , 19:03 »
Share

Коронна фраза:
Quote
Жодного звернення від пасажирів із зазначеного питання на залізницю не надходило.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1731


View Profile
« Reply #542 on: 06.03.19 , 20:03 »
Share

Ще один доказ того, що однієї "хотєлки" щось змінити недостатньо. Потрібно ще організувати скарги на 1545, колективні звернення від пасажирів до УЗ, а також ще бажано звернення від органів місцевого самоврядування та/або депутатів.
Logged
VSK
Active user

Posts: 543


View Profile
« Reply #543 on: 06.03.19 , 20:03 »
Share

У зв’язку з діючим  режимом роботи станції Умань початок роботи з 6 години прийняти на станцію приміський поїзд №6002 Христинівка – Умань до 6 години неможливо. Зазначена пересадка можлива тільки за рахунок зміни графіка поїзда № 84 Маріуполь – Київ.

Цікаво а як це *у звязку з робочим графіком станції Умань*. Це робочий день каси починається в щостій ранку чи як?
Logged
www3
Active user

Posts: 893


View Profile
« Reply #544 on: 06.03.19 , 20:03 »
Share

jbond989, щиро дякую за титанічну роботу!

П.С. Как были пидерасы в департаменте, так и остались...Им пишут об одном, они отвечают о другом.
Logged
sean
Active user

Posts: 4045


View Profile
« Reply #545 on: 06.03.19 , 21:03 »
Share

Розмова глухого зі сліпим. Цілковитий індепендент космос.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8308


View Profile
« Reply #546 on: 06.03.19 , 22:03 »
Share

У зв’язку з діючим  режимом роботи станції Умань початок роботи з 6 години прийняти на станцію приміський поїзд №6002 Христинівка – Умань до 6 години неможливо. Зазначена пересадка можлива тільки за рахунок зміни графіка поїзда № 84 Маріуполь – Київ.

Цікаво а як це *у звязку з робочим графіком станції Умань*. Це робочий день каси починається в щостій ранку чи як?
Та судячи з усього там черговий по станції працює лише в 1 зміну. Тобто з 6.00 до 19.00 з перервою 1 година, або з 6.00 до 18.00 з правом приймати їжу на робочому місці. В інший час - станція на замку та з червоними вогнями в прямому сенсі.
А стосовно квиткової каси - то лише кілька місяців тому наче встановили приміський термінал у кассі Умані. До того часу продаж приміських квитків в Умані не відбуавався. Ми їхали 2 травня минулого року - приміські квитки в Умані не продавали.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4808


View Profile
« Reply #547 on: 07.03.19 , 09:03 »
Share

Quote
Крім того, повідомляємо, що переведеним у розряд приміських поїздів за пропозиціями робочої групи поїздом № 6152 сполученням Дніпро-Гол. – Орлівщина за весь січень перевезено 2 пасажири.

Прошу зробити оргвисновки.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1731


View Profile
« Reply #548 on: 07.03.19 , 10:03 »
Share

Поправді сказати, з того часу як прийшов Іванько, нам все-таки вдалося зробити деякі позитивні зміни на фастівському, ніжинському та тетерівському напрямках. Я опублікував відповіді на пропозиції, які подавались на форумі для того, щоб ви їх проаналізували. Ми можемо надіслати їм свої коментарі на їхні відповіді або альтернативні пропозиції з урахуванням одержаних відповідей.
Logged
VSK
Active user

Posts: 543


View Profile
« Reply #549 on: 07.03.19 , 10:03 »
Share

Приміський поїзд 6053Сокаль Львів прибуває на станцію Львів об 8.55 а 41Дніпро Трускавець відправляється зі Львова об 8.57. На пересадку є дві хвилини а це теж саме що її немає. Зауважу що до 9 грудня на пересадку було 12 хвилин і пасажири які пересідали були. Точну кількість не скажу але приблизно 10-20 чоловік було.
Пропозиція: організувати дану пересадку шляхом зміщення прибуття 6053 до Львова на 10 хвилин раніше. Відповідно відправлення з Сокаля зробити на 5...10 хвилин раніше. Приймати 6053 потрібно на той самий перон де стоїть 41. Причому зауважу що наступний приміський на Трускавець відправляється аж об 13.25.

Також перенесення прибуття 6053го  на 10 хвилин раніше збільшить час на пересадку на 6042на Тернопіль по Підзамчому до з 9 до19хвилин бо зараз тих 9хвилин на пересадку часто не вистачає
Трохи про укрзалізницю та пересадки.
Почалося все з того що груники з 9грудня посунули розклад приміському Сокаль-Львів на 10хвилин вперед.(якщо не помиляюсь.)
Тим самим зламавши пересадку на Трускавецький 41 (на пересадку є 2хвилини -це теж саме що пересадки немає) і урізавши час на пересадку на 6042 Львів Тернопіль по Підзамче до 9 хвилин. І сьогодні  дизель Сокаль Львів умудрився запізнитися по Підзамче на 8 хвилин. І тільки він зупинився 6042 в туж секунду відправляється. Зрозуміло що ніхто з пасажирів на пересісти не встиг враховуючи що Сокаль Львів був на першому пероні а Львів Тернопіль на другому. На пересадку було візуально чоловік мінімум 30 і далеко не всі з них пільговики причому не виключено що були пасажири з прямими квитками. Частина з них пішли на автовокзал і наврядчи вони іще раз так поїдуть.Уз потрібно в обовязковому порядку вже нарешті організувати нормальні пересадки бо це називається скотство в першу чергу у відношенні до пасажира.
Ось на цю пропозицію відповіді немає ,видно не змогли докопатися і вирішили просто проігнорувати
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!