Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.01.20 , 19:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63]
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 163931 times)
smugastuj
Active user

Posts: 377


View Profile
« Reply #620 on: 10.01.20 , 17:01 »
Share

Дивився розклади приміських по ст. Синельникове-1 і помітив такий е/п 6588 Запоріжжя-2 - Синельникове-1 (17.25-19.21).
І він ні з чим не стикується по Синельниково. Буквально перед його прибуттям відходить е/п 6126 на Чаплине (о 19.06). Найближчий е/п 6133 на Дніпро аж о 22.02. І більше нічого такого немає, хіба що назад в Запоріжжя поїхати о 20.20 (е/п 6589).
Може є сенс цю запорізьку в сторону Синельниково якось прискорити, щоб вона хоч о 18.55 прибувала і стикувалась з чаплинською?
Чи ця електричка (6588) розрахована суто на людей, які їдуть з Запоріжжя з роботи додому у Вільнянськ і т.д. і двигати час відправлення не можна?
Питання скоріше дискусійне, в тему з пропозиціями не виношу. Хіба що колективний розум вирішить, що така пропозиція матиме сенс :)
Раньше там была очень удобная пересадка на электропоезд Днепр - Лозовая. А так да, не хватает электрички из Синельниково на Днепр около 8 вечера.
Logged
www3
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #621 on: 11.01.20 , 17:01 »
Share

В который раз попрошу подать изменения по 6880. Если он отправится в районе 6.35 с Дарницы после Ворохты, ему придется стать под обгон уХуили по Барышевке или по Березани , но будет около 10 минут на оборот по Яготину (это в условиях нынешнего графика). Зато это очень разгрузит 6804. Можно только на весенне-летне-осенний период. Но будет очень большим плюсом.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 876


View Profile
« Reply #622 on: 11.01.20 , 19:01 »
Share

Стоит повторно подать предложение по вечерней волне Терещенская - Н.-Северский? Прошло уже 5 лет от отмазки по "анализу проданных билетов"
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1933


View Profile
« Reply #623 on: 11.01.20 , 21:01 »
Share

Проблема
Приміський електропоїзд 6880 Київ-Волинський - Яготин відправляється на ділянці від станції Київ-Волинський (04.56) до станції Дарниця(05.36) в період доби, коли на посадку до нього немає технічної можливості дістатися міським транспортом пасажирам.

Пропозиція
З метою підвищення заселеності е\п 6880 та покращення обслуговування пассажирів, прокласти вказаний електропоїзд на годину пізніше з орієнтовним часом прослідування станції Дарниця 06.30-06.35.
Ви аналізували, на що обертається 6880?
Logged
frankys
Active user

Posts: 251


View Profile
« Reply #624 on: 11.01.20 , 22:01 »
Share

Стоит повторно подать предложение по вечерней волне Терещенская - Н.-Северский? Прошло уже 5 лет от отмазки по "анализу проданных билетов"

Тільки вчора згадував цей нічний рейс. Треба повертати!
« Last Edit: 11.01.20 , 22:01 by frankys » Logged
VB
Active user

Posts: 4154


View Profile
« Reply #625 on: 12.01.20 , 12:01 »
Share

Проблема
Приміський електропоїзд 6880 Київ-Волинський - Яготин відправляється на ділянці від станції Київ-Волинський (04.56) до станції Дарниця(05.36) в період доби, коли на посадку до нього немає технічної можливості дістатися міським транспортом пасажирам.

Пропозиція
З метою підвищення заселеності е\п 6880 та покращення обслуговування пассажирів, прокласти вказаний електропоїзд на годину пізніше з орієнтовним часом прослідування станції Дарниця 06.30-06.35.
Ви аналізували, на що обертається 6880?
Обертається на 6809 Яготин - Дарниця відпр. 8.22. Зараз 6880 Київ-Вол. - Яготин прибуває 7.00, є резерв.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #626 on: 18.01.20 , 20:01 »
Share

Геніальний задум: залишилось помоніторити незатребувані (унаслідок недавніх оптимізаційних скорочень) рейси МВРС, і згорнути ще низку сполучень. Це усе замість того, щоб зробити більш зручними графіки приміських поїздів.
Ідеологи отримали зворотний ефект від оптимізації: замість очікуваної міграції пасажирів зі скороченої пари до іншої пари (у більшості випадків - єдиної пари на маршруті) пасажири здебільшого відмовились від такого сервісу.
Не за горами буде рішення про наступну оптимізацію: скорочення єдиної (у багатьох місцевостях) пари приміського поїзда. Документальне підтвердження:

Quote
На виконання вказівки з Києва від 03.01.2020 №ЦЦЛ-14/5 та Львова №НЗ-1-07Ф/51 від 10.01.2020, №НЗ-1-07Ф/111 від 15.01.2020 з метою отримання достовірної інформації стосовно населеності приміських поїздів по Івано-Франківській дирекції з 20.01.2020 по 30.03.2020 буде проведено моніторинг населеності приміських поїздів з вивчення наявності кількості пасажирів, які здійснюють посадку/висадку по кожній станції та зупиночній платформі на кожний приміський поїзд із залученням працівників лінійних станцій.
1. … (графік моніторингу для 25 пар, у т.ч. для 9хх, по 7 днів для кожної пари) …
2. Під час прибуття та відправлення кожного приміського поїзда здійснювати ретельний облік пасажирів, які здійснили посадку і висадку (окремо) на станції.
3. Інформацію про моніторинг узагальнювати на станції по прослідуваних поїздах за добу.
4. Інформацію про моніторинг за минулу добу передавати у пасажирський сектор дирекції на електронну адресу ХХХХ не пізніше 09:00 год. наступної доби за формою:
«доба (у форматі 01.01.2020) номер поїзда (у форматі 0000), посадка – X чол., висадка – Y чол.».
4.1. У випадку зняття (відміни) приміського поїзда у добу, яку проводиться моніторинг, інформацію все одно передавати з зазначенням причини за формою:
«доба (у форматі 01.01.2020) номер поїзда – відміна».
5. Попереджаю про своєчасне надання об’єктивної інформації. У випадку порушення термінів надання чи ненадання недостовірної інформаціївинні будуть притягнуті до дисциплінарної відповідальності.
І заступник ДН-4 , Герасимчук Ю.В.

Можливо ця перевірка скерована на виявлення розбіжності між фактичною кількістю пасажирів та даними касової звітності, а можливо лише для того, щоб констатувати "вкрай низьку населеність приміських поїздів", щоб "із чистою совістю" докорінно їх позбутися. Висувайте імовірні варіанти "обгрунтувань" для такого моніторингу.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!