Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
06.06.20 , 16:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (обговорення)

Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64]
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (обговорення)  (Read 188633 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1993


View Profile
« Reply #630 on: 14.02.20 , 18:02 »
Share

Нету.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9218


View Profile
« Reply #631 on: 15.02.20 , 13:02 »
Share

Проблема
Відсутність пасажирського та приміського сполучення на лініях П"ятихатки - Мусіївка та П"ятихатки - Терни.
У свою чергу у зоні тяжіння цих ліній є населені пунтки де взагалі відсутнє, або незадовільне автобусне сполучення. До того ж станція П"ятихатки знаходиться на магістральній залізничній лінії, звідки є пряме залізничне сполучення до більшості міст України.
У свою чергу по цих лініях щоденно курсують приміські поїзди службового призначення, але перевезення пассажирів у цих поїздах (окрім працівників залізниці) заборонено.

Пропозиція
Скасувати заборону на перевезення пассажирів приміськими поїздами службового користування №8811/8812 та №8813/8814 П"ятихатки - Красний Шахтар - П"ятихатки, а також №8821/8822 та 8823/8824 П"ятихатки - Терни - П"ятихатки. На вищевказані поїзди проводити продаж проїзних документів у квиткових касах станцій за приміським тарифом із можливістю оформити проїзний документ у провідника вагону, у виняткових випадках (посадка пасажирів на станціях, де відсутні квиткові каси).
Перевезення даними поїздами пасажирів буде сприяти підвищенню доходів від курсування вищенаведених поїздів, а також суттєво покращить транспортне обслуговування пассажирів у населених пунктах із поганим транспортним сполученням.
Є офіційна інформація, що з 18 лютого усі зазначені вище приміські поїзди будуть приміськими зі зміною номерів, де перша цифра замість "8" буде "6".
Навіть зобов'язали задля цього забезпечити залізничників безкоштовними проїзними квитками на рік.
Тепер можна буде вільно та офіційно їздити даними поїздами звичайним пасажирам.
Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 220


View Profile
« Reply #632 on: 16.02.20 , 14:02 »
Share

У зв'язку із відміною потягу 821 виникає дефіцит квитків на єдиний щоденний потяг у напрямку Павлограда, Синельникового та Запоріжжя: 77 Харків - Маріуполь

Пропозиція:
По станції Лозова-Пас узгодити поїзди 7023 Харків - Близнюки (приб. 17.53) та 6291 Лозова - Синельникове-1 (відпр. 17.40) шляхом зміщення 7023 на 25 хвилин раніше, або 6921 на 20 хвилин пізніше.

Написал альтернативное предложение:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122632.msg539846#msg539846
Не знаю как там с "технічною можливістю" будет, но думаю такой электропоезд зайдет.


Моё предложение не предусматривает увеличения затрат, а ваше предполагает использование ещё одного состава
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 664


View Profile
« Reply #633 on: 16.02.20 , 17:02 »
Share

Предложение Crazy-Angel конечно проще реализовать чем то, которое W_777 предложил.
Но тогда останется нерешенным вопрос вывоза запорожских пассажиров утром на Харьков.
Т.к. единственная подходящая волна электричек будет:
Зап-1 - Син-1 - 12.57-14.46
Син-1 - Лозовая 15.07-17.12
Лозова - Харьков 17.32-21.18
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5416


View Profile
« Reply #634 on: 16.02.20 , 18:02 »
Share



Предложение Crazy-Angel конечно проще реализовать чем то, которое W_777 предложил.
Но тогда останется нерешенным вопрос вывоза запорожских пассажиров утром на Харьков.
Т.к. единственная подходящая волна электричек будет:
Зап-1 - Син-1 - 12.57-14.46
Син-1 - Лозовая 15.07-17.12
Лозова - Харьков 17.32-21.18

УЗ й на цьому напрямку програла маршрутчикам
Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #635 on: 26.02.20 , 11:02 »
Share

Дільницю Христинівка - Умань відкрили для роботи у нічний час?
Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #636 on: 26.02.20 , 17:02 »
Share

Тому, хто переносить, - читайте хоч, до чого воно стосується. Оце, -

Дільницю Христинівка - Умань відкрили для роботи у нічний час?
я й так знаю, це було адресоване тому, хто пропонує
Проблеми
-Відсутність пересадки з приміського 6298 Козятин-Христинівка(приб 20.31) в напрямку Умані (відтепер зранку в зворотньому напрямку така можливість є)
-Не можливо на приміський 6257 Вапнярка-Христинівка (Умань) по Вапнярці пересісти з напрямку Одеси та Жмеренки.

Пропозиція
Змістити відправлення приміського 6257 Вапнярка-Христинівка(Умань) з Вапнярки на 17.35-17.45. Таким чином можна буде по станції Вапнярка пересісти з Одеського напрямку(прибуття електрички в 17.31) та раз на тиждень з напрямку Жмеренки(але та час очікування буде під 1.5 години).
На станцію Христинівка поїзд буде прибувати в районі 20.30, таким чином пасажири з приміського Козятин-Христинівка отримають пересадку в напрямку Умані.

Якщо реалізувати дану пропозицію то пасажири з Умані зможуть виїхати зранку в напрямку Козятина та вернутися зворотньо ввечері(з пересадкою по Христинівці). Це суттєво покращить заселеність як 6297/6298 Христинівка-Козятин-Христинівка так і 6257 між Христинівкою та Уманню.
Також пасажири по Вапнярці хоч в один бік отримають пересадку з напрямку в Одеси в напрямку Христинівки.
.

 Все добре, але тут вже обговорювалась ця тема. Треба інше змінювати. Конкретно на
На станцію Христинівка поїзд буде прибувати в районі 20.30, таким чином пасажири з приміського Козятин-Христинівка отримають пересадку в напрямку Умані.
. означатиме, що і пасажири козятинського дизеля, і пасажири вапнярського отримають присмачену дулю, бо ділянка з Христинівки до Умані закрита з 19.00, і  пасажири цих дизелів на таксі з Христинівки до Умані не поїдуть, а будуть їздити так, як і до цього, - з траси.   Навіщо було тоді задумувати це продовження взагалі? Вони й так ідеально підпасували звільнення перегону Христинівка - Розсішки об 18.56. Треба розпочинати не зі зміни графіку, а зі зміни роботи режиму дільниці. Повернути Черкаси - Христинівка на Черкаси - Умань, як і належить бути. Бонусом буде пересадка з Козятину. Друге, - дні курсування. Вони не дивні? П'ятниця відсутня що у Вапнярки, що у Козятину. Так повелося з тих часів, коли дизель на Черкаси йшов у спарці в п'ятницю, і не було звідки взяти склад. Зараз цього давно нема, бо груники та херсонські повитягували вже все, що можна. А п'ятниця, - і у Африці п'ятниця. Плюс базари, а дизеля нема. Так само понеділок. Ідеально тут було б вимагати так, як курсує дизель до Жашкова, - крім 2,3,4 днів, хоча тут можна один з днів і лишити обрізи по аналогіїї з тим же Жашковом, - до Погребища козятинський та до Ладижина вапнярський.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #637 on: 26.02.20 , 18:02 »
Share

, бо ділянка з Христинівки до Умані закрита з 19.00,
Раніше ділянка ж була відкрита до 18. Тож прослідування поїзда нею між 18 та 19 наштовхнуло на думку, що графік роботи ділянки змінився, і відтепер можна заводити туди потяг і в більш пізніший час.

Logged
VB
Active user

Posts: 4279


View Profile
« Reply #638 on: 26.02.20 , 19:02 »
Share

Подумалось, що Ви упустили цей факт. Треба комплексно задавати запитання їм, включно з цим та ремонтом колії до стику з ПЗ. Були часи, коли за 3.47 Д1 їздив ці 174 км. З усіма зупинками.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!