Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.05.17 , 04:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Станції, на яких змінюється струм

Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Author Topic: Станції, на яких змінюється струм  (Read 2051 times)
MVM
Active user

Posts: 157


View Profile
« Reply #10 on: 16.11.16 , 15:11 »
Share Reply with quote

Чоп-Чиєрна неелектрифіковано.

Чого це? Електрифіковано, DC 3 kV.

В країнах Європи використовується як "традиційний" струм (DC 3 kV; AC 25 kV 50 Hz), так і AC 15 kV 16,2/3 Hz; в деяких місцях DC 1,5 kV.
Тому вони мають як станції стикування, так і 2-, та навіть 4-системні локомотиви.

До речі, написали про Львів. Так, у львівському вузлі є 3 таки станції: Львів, Клепарів. От цікаво, чи скаже хтось, яка третя?
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 214


View Profile
« Reply #11 on: 16.11.16 , 15:11 »
Share Reply with quote

А в ЕС везде постоянный ток? Как-то никогда не встречал какой-то карты электрификации жд именно по ЕС.
Logged
MVM
Active user

Posts: 157


View Profile
« Reply #12 on: 16.11.16 , 15:11 »
Share Reply with quote

А в ЕС везде постоянный ток?

AC означає "змінний струм".
Logged
Aleksio
Active user

Posts: 206


View Profile
« Reply #13 on: 16.11.16 , 15:11 »
Share Reply with quote

А в ЕС везде постоянный ток? Как-то никогда не встречал какой-то карты электрификации жд именно по ЕС.
Вот примерная карта: http://www.bueker.net/trainspotting/voltage_map_europe.php
Logged
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #14 on: 16.11.16 , 15:11 »
Share Reply with quote

Чоп-Чиєрна неелектрифіковано.

Чого це? Електрифіковано, DC 3 kV.

В країнах Європи використовується як "традиційний" струм (DC 3 kV; AC 25 kV 50 Hz), так і AC 15 kV 16,2/3 Hz; в деяких місцях DC 1,5 kV.
Тому вони мають як станції стикування, так і 2-, та навіть 4-системні локомотиви.

До речі, написали про Львів. Так, у львівському вузлі є 3 таки станції: Львів, Клепарів. От цікаво, чи скаже хтось, яка третя?
За Чоп-Чиєрна перепрошую, якщо помтлився. Можливо, переплутав з угорською лінією.
А щодо третьої станції стикування у Львові, то, можливо, це Рудно.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 214


View Profile
« Reply #15 on: 16.11.16 , 15:11 »
Share Reply with quote

А в ЕС везде постоянный ток?

AC означає "змінний струм".

Да, извиняюсь, когда писал вопрос, то не увидел Ваш предыдущий комментарий
Logged
MVM
Active user

Posts: 157


View Profile
« Reply #16 on: 16.11.16 , 16:11 »
Share Reply with quote

А щодо третьої станції стикування у Львові, то, можливо, це Рудно.

Так, Рудно :-)
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 286


View Profile
« Reply #17 on: 16.11.16 , 18:11 »
Share Reply with quote

П"ятихатки-Стикові.

Тимкове, Львів, Огульці, Гракове, Святогірськ, Лозова.

Иловайск (разр.?)

+ Красноград. Станция стыкования без переключения родов тока.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 223


View Profile
« Reply #18 on: 16.11.16 , 22:11 »
Share Reply with quote

А в ЕС везде постоянный ток? Как-то никогда не встречал какой-то карты электрификации жд именно по ЕС.
Вот примерная карта: http://www.bueker.net/trainspotting/voltage_map_europe.php
Здесь болие подробная: http://supermap.zatramvaj.org.ua/
Logged
Привид з 2007-го
Guest
« Reply #19 on: 17.11.16 , 01:11 »
Share Reply with quote

Ота мапа з засараю ЗаТрамваю є суцільною профанацією. Достатньо лише подивитися на схему залізниць Німеччини — немає лінії на Щецін, те, що зображено в околицях Галле та Лейпціга, майже нічого спільного з дійсністю не має, а карта-врізка берлінського вузла здатна повернути у регіт усіх берлінців, особливо щодо трансформації назв.

Доречі, Іване-Пусте і російською буде Иване-Пусте, проте аж ніяк не Ивано-Пустое:)
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.