Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.04.17 , 23:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      SBB - Використання квитка придбаного до/від Фрайбурга для внутрішньошвейцарських

Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: SBB - Використання квитка придбаного до/від Фрайбурга для внутрішньошвейцарських  (Read 2035 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #20 on: 02.12.16 , 16:12 »
Share Reply with quote

Маху, Ви часом не знаєте, чи є ще в Європі в аеропортах подібні ангеботи?
не знаю. Мало того в Женеві вважають вітання гостей міста в такий спосіб своїм винаходом, при чому вдалим винаходом і стверджують що подібна пропозиція унікальна.
В готелях проїзний у Швейцарії майже часто дають, при чому не на скількись там хвилин, а на повний день на всі дні перебування, включно з днем заїзду і в днем виїзду, при чому у день виїзду проїзний, що дають у готелі - чинний до кінця дня, попри те, що виселяешся з готеля приблизно опівдні.

Крім Швейцарії - знаю про подібну практику у Шварцвальді, там навіть краще, бо дають Konus-karte, що діє не лише на місце де розташовується готель, а на весь Шварцвальд, тобто при руху у правильному напрямку - по ній можна можна заїхати іноді навіть більше ніж на 200 км - наприклад з Пфорцгайма до Базеля Баденського.
Там єдина проблема у тому, що населені пункти, чиї готелі цю картку видають - це переважно села і малі містечках, у той час як часто найнижча вартість проживання у більших містах. У більших містах, що безпосередньо прилягають до Шварцвальда (як-от Фрайбурґ, Оффенбурґ або там Карслруе) Konus Karte діє, але тим хто селиться в готелях що в самих містах розташовані - Konus Karte не дають, в кращому разі можна підібрати готель, щоб вважався вже за містом, що уже відносився до іншого населеного пункт, тобто вже до сусіднього села вглиб Шварцвальда.
Але у мене жодного разу так не виходило, готелі з таким розташуванням виходили дорогими. Тому дістати Konus Karte вдавалось лише коли жив десь далеко від більших міст - один раз Бад Вільдбаді, інший раз - у Донауешинґені (попри те що це місто - але до населених пунктів де Konus Karte видають - він належить)
Quote
Бо 80 хв проїзд це в принципі можна багато чого побачити в місті.
так. При чому там є катери, що входять в міський транспорт і по цьому квитку можна на них по Женевському озеру покататись.
Quote
І доречі, чи квиток 80 хв чинний з моменту його компостування?
наскільки я знаю - і коли його одержуєш - дата і час початку дії там друкується, і це саме поточний час
Quote
Тобто якщо я його собі припасу на майбутнє
не вийде, квиток одержуть з початком чинность прямо зараз. У варіанті з відкладеним терміном початку дії він не пропонується.
« Last Edit: 02.12.16 , 16:12 by Maxy » Logged
Aleksej
Active user

Posts: 461


View Profile
« Reply #21 on: 02.12.16 , 16:12 »
Share Reply with quote

Термін чинності NRT квитка (туди чи туди-назад), купленого до 11 грудня, - 15 днів. (В чому я сьогодні ще раз переконався, купивши квиток в DB). 11 грудня, скоріш за все, опублікують нові правила - тоді й побачим. Якщо б Вам було справді цікаво, перевірити термін дії міжнародного квитка і не потратити грошей, можна просто купити Flexpreis квиток, подивитись термін та зробити повернення. До першого дня дійсності Flexpreis квитка - повернення безкоштовне (хіба що раптом, DB й тут вирішить запровадити "покращення", але не думаю).

Це все добре, але як зробити так, щоб попри те що обов"язкова ділянка Базель-Фрайбург зарезервована на 16 січня- я хочу щоб квиток починав дію 14 січня, бо мені їхати треба саме 14

Додати зупинку в Базелі тривалістю 48 годин.

так, це ідея.
Тобто алгоритм десь такий- шукається день після 14 січня, на який є квитки по 29 євро, та потім додається кількість годин на пересадку в Базелі так щоб вистачало до 14 січня.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #22 on: 02.12.16 , 16:12 »
Share Reply with quote

Quote
Тобто алгоритм десь такий- шукається день після 14 січня, на який є квитки по 29 євро, та потім додається кількість годин на пересадку в Базелі так щоб вистачало до 14 січня.
Якщо раптом не вистачає 48 годин (сайт DB не дозволяє в це поле вводити значення більші 48 годин через обмеження Hafas, хоча насправді при використанні квитка можна потім у Швейцарії і на більший час зупинятись) - можна додати ще одну зупинку будь де по Швейцарії, щоб сумарно набрати потрібний час "престою" між початком поїздки і в'їздом до Німеччини..
У квитку буде зафіксовано лише дата початку виїзду і дату посадки на обов'язковий поїзд з zugbindungом, той що вас провезе поділянцку Базель - Фрайбурґ.
Розподіл днів в межах Швейцарської ділянки ніяк у квитку не відображається, головне зупинками набити потрібний час затримки між стартом і в'їздом до Німеччини, а потім цим розподряжатись в якийсь інший спосіб
Щодо пошуку недорогих варіантів.
Частину з них Ви можете не побачити, бо сайт підсовує кривий маршрут. Справа у тому, що при певних годинах виїзду - може так вийти, що десь потрапляєш мимо такта і треба довго чекати пересадки, а у той-же час спортивна стиковка інсує у Берні, таким чином система бачить маршрут через Берн з більш пізнім часом старту і більш раннім часом виїзду і не більшою кількістю пересадок і підсовує саме його, а варіант по прямій дорозі ховає. Але штука у тому, що на маршрут з кривулькою через Берн - не пропонується Europa Spezial (а той маршрут на який воно б пропонувалось - система на попередньому етапі пошуку, коли аналізується лише час в дорозі і пересадки - був здуру відкинутий). Тому будьте уважні, якщо раптом гарної ціни не видно там, де ви її очікуєте - перевірте, чи не вибудовує вам сайт маршрут з кривулькою. Якшо раптом підсовує - допоможіть їх знайти прямий маршрут (шляхом задання проміжної зупинки в такий спосіб, що поїзд коротшкою дорогою був з мешними витратами часу).
« Last Edit: 02.12.16 , 16:12 by Maxy » Logged
Aleksej
Active user

Posts: 461


View Profile
« Reply #23 on: 02.12.16 , 22:12 »
Share Reply with quote

Крім Швейцарії - знаю про подібну практику у Шварцвальді, там навіть краще, бо дають Konus-karte, що діє не лише на місце де розташовується готель, а на весь Шварцвальд, тобто при руху у правильному напрямку - по ній можна можна заїхати іноді навіть більше ніж на 200 км - наприклад з Пфорцгайма до Базеля Баденського.
Там єдина проблема у тому, що населені пункти, чиї готелі цю картку видають - це переважно села і малі містечках, у той час як часто найнижча вартість проживання у більших містах. У більших містах, що безпосередньо прилягають до Шварцвальда (як-от Фрайбурґ, Оффенбурґ або там Карслруе) Konus Karte діє, але тим хто селиться в готелях що в самих містах розташовані - Konus Karte не дають, в кращому разі можна підібрати готель, щоб вважався вже за містом, що уже відносився до іншого населеного пункт, тобто вже до сусіднього села вглиб Шварцвальда.

ну ще є щось подібне для Ruhpolding, що коло Traunstein у Баварії.
Там, щоправда, регіон більш канікульний, а не туристичний, тому вони дають безкоштовного пасса не лише на транспорт, а і на підйомники та аквапарк.
Але пасса поїхати до Зальцбурга вже не вистачає.
Logged
helhii
Active user

Posts: 464


View Profile
« Reply #24 on: 08.12.16 , 05:12 »
Share Reply with quote

Quote
Тобто алгоритм десь такий- шукається день після 14 січня, на який є квитки по 29 євро, та потім додається кількість годин на пересадку в Базелі так щоб вистачало до 14 січня.
Якщо раптом не вистачає 48 годин (сайт DB не дозволяє в це поле вводити значення більші 48 годин через обмеження Hafas, хоча насправді при використанні квитка можна потім у Швейцарії і на більший час зупинятись) - можна додати ще одну зупинку будь де по Швейцарії, щоб сумарно набрати потрібний час "престою" між початком поїздки і в'їздом до Німеччини..


А можно поподробнее про 48 часов? Как обойти это ограничение тогда? Мне недавно надо было в Санкт-Галлен и 48 часов мне определенно не хватало. Да, покупка дешевого билета из Женевы в Берлин через Санкт-Галлен и Линдау - действительно отдельный цирк.
Примечательно, что чем-то похожая ситуация с Фликсбусами и проч., на них невозможно взять билеты на отрезок внутри Швейцарии, приходится покупать Женева-Фрайбург и выгружаться в Базеле.
Logged
helhii
Active user

Posts: 464


View Profile
« Reply #25 on: 08.12.16 , 05:12 »
Share Reply with quote

И еще - вы могли бы растолковать про NRT. Я вижу на IDOS какую-то совершенно невероятную цену Лион-Ницца за 21 евро.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #26 on: 08.12.16 , 12:12 »
Share Reply with quote

Quote
Тобто алгоритм десь такий- шукається день після 14 січня, на який є квитки по 29 євро, та потім додається кількість годин на пересадку в Базелі так щоб вистачало до 14 січня.
Якщо раптом не вистачає 48 годин (сайт DB не дозволяє в це поле вводити значення більші 48 годин через обмеження Hafas, хоча насправді при використанні квитка можна потім у Швейцарії і на більший час зупинятись) - можна додати ще одну зупинку будь де по Швейцарії, щоб сумарно набрати потрібний час "престою" між початком поїздки і в'їздом до Німеччини..


А можно поподробнее про 48 часов? Как обойти это ограничение тогда? Мне недавно надо было в Санкт-Галлен и 48 часов мне определенно не хватало.
в Europa-Spezial Schweiz даты вне Германии не фиксируются. Потому участок за пределами Германии - можно ехать как попало, главное уложиться в срок годности. Другими словами - при покупке на сайте - указать меньшее количество часов, А затем при использовании - задержаться на столько, на сколько необходимо.
В любом случае с новыми правилами NRT билетов -  все это станет малоактуальным.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #27 on: 08.12.16 , 13:12 »
Share Reply with quote

И еще - вы могли бы растолковать про NRT. Я вижу на IDOS какую-то совершенно невероятную цену Лион-Ницца за 21 евро.
чешская jizdenka уже много лет показывает эту забавную ошибку - она считает Villefranche sur mer и Villefranche-sur-Saône - разными вокзалами одного города, потому билет Лион - Ницца, который оно предлагает - это проезд из Лиона в Виллефранш на Соне, и затем телепортация волшебным образом в Виллефранш сюр мэр и оттуда в Ниццу.
Отсюда же такой странный маршрут в VIA - из Лиона - выезд в противоположную сторону, на Макон, Бельвилль на Соне и потом внезапно следующая точка -  Виллефранш сюр мэр. Ну и километраж соответственно всего 115 км (110 км Лион - Виллефранш на Соне и 5 км Виллефранш сюр мэр - Ницца), отсюда и цена такая маленькая.

Является ли эта ошибка - ошибкой самого калькулятора jizdenka, или это в сериях NRT тарифа такая ошибка, а jizdenka ее просто отображает - я не знаю (если ошибка в сериях - то только ли у чехов такая ошибка, или в других странах тоже).
По идее можно где-либо вне Франции попробовать такой билет купить (если скажем в Германии не выйдет - надо попробовать еще и в Чехии для надежности).
Если  такой билет продадут - можно попробовать им воспользоваться, я бы не ожидал какого-то наказания для пассажира с таким билетом. Полагаю что с вероятностью ~50% никто даже не заметит аномалии, а даже если высмотрят аномальность маршрута - такой билет будет расценен как ошибка кассы, а вовсе не как злонамерение пассажира.
« Last Edit: 08.12.16 , 13:12 by Maxy » Logged
helhii
Active user

Posts: 464


View Profile
« Reply #28 on: 08.12.16 , 16:12 »
Share Reply with quote

Тогда другой вопрос, билеты по тарифу NRT покупаются в Германии только в кассах, с соотв. удержанием комиссии за международность?
В случае с французами, какого класса поезда разрешены с этим тарифом?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #29 on: 08.12.16 , 16:12 »
Share Reply with quote

в Германии не берут комиссию за продажу NRT-билета. Билет дается ровно по той-же цене, которую пишет jizdenka. Сам пользовался этим покупая в Германии по NRT-тарифу внутрифранцузский и внутришвейцарский билеты.
Quote
В случае с французами, какого класса поезда разрешены с этим тарифом?
Практическая возможность использования - есть всех, кроме TGV.
В TER - NRT билет годен всегда без доплат, в IC - зависит от того какие IC -  бывшие TEOZы, или те что не бывали TEOZами во времена, когда TEOZы существовали. Вот на этой схеме
http://medias.sncf.com/sncfcom/pdf/cartes/IC/carte_intercites.pdf
на те IC что темно-зеленые - можно с NRT билетом садиться без доплат (в них резерваця не обязательная), те что светлозеленые (бывшие TEOZы) - с доплатой за резервацию, 9 евро.
По непровереным слухам - можно купить резервацию на TGV как для интеррейла и совокуплять ее вместо интеррейла с NRT билетом и так ехать, но я не уверен правда ли это.
Стоит отметить, что даже если вдруг правда так можно - то смысл есть далеко не всегда, стоимости резерваций на TGV малость дороговаты (и если сильно зарание брать - глобалпрайсовский билет+резервация может оказаться дешевле чем одна резервация для интеррейла), но в каких-то случаях NRT билет+ резервация стоят дешевле чем билет+резервация у SNCF перед отправлением.
Смотреть цены резерваций SNCF для TGV можно тут
http://ch.voyages-sncf.com/fr/pass/reservation-siege
« Last Edit: 08.12.16 , 16:12 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 20 queries.