Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      SBB - Використання квитка придбаного до/від Фрайбурга для внутрішньошвейцарських

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: SBB - Використання квитка придбаного до/від Фрайбурга для внутрішньошвейцарських  (Read 4135 times)
volotar
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #30 on: 12.12.16 , 20:12 »
Share Reply with quote

Крім Швейцарії - знаю про подібну практику у Шварцвальді, там навіть краще, бо дають Konus-karte, що діє не лише на місце де розташовується готель, а на весь Шварцвальд, тобто при руху у правильному напрямку - по ній можна можна заїхати іноді навіть більше ніж на 200 км - наприклад з Пфорцгайма до Базеля Баденського.

Що цікаво, з Konus-karte можна S-Bahn'ом навіть до Basel SBB доїхати, хоча громадський транспорт Базеля вона не покриває.
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 476


View Profile
« Reply #31 on: 05.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

Дізнався, що й у Базелі є така фішка- кожен хто ночує в готелі Базеля отримує право на безкоштовне користування громадським транспортом у зонах 10 та 11 плюс аеропорт Базеля. Зарезервував Б&Б в Арлесхаймі - мені готель відповів що доречі в тебе ж безкоштовний доїзд від вокзалу Базеля до нас. Достатньо показати роздруківку резервації готеля. А в готелі вже оформимо тобі справжню карту.

Цікаво, чи є щось таке в Цюріху та Берні.

Бо як є воно в Женеві та Базелі, то логічно було б подумати про Цюріх та Берн
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #32 on: 05.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

Quote
Дізнався, що й у Базелі є така фішка- кожен хто ночує в готелі Базеля отримує право на безкоштовне користування громадським транспортом у зонах 10 та 11 плюс аеропорт Базеля.
так. І в більшості інших міст також, я особисто цим користувався у Лозанні. При чому цей проїзний на цілий день, тобто він діє і в день виселення до кінця дня, при тому що там був досить недорогий по швейцарських мірках готель (Ibis на далекій околиці Bussigny по 60 франків).
Quote
Цікаво, чи є щось таке в Цюріху та Берні.
я б краще в готеля б запитав-би.
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 476


View Profile
« Reply #33 on: 16.04.17 , 02:04 »
Share Reply with quote

Насправді виявилося що якщо ночуєш у кантоні Базельланд - то отримуєш цю Mobility Ticket Gaste Pass на два кантони: Базельланд та Базельштадт. Це взагалі-то величезна територія і туристові це багато в чому допомагає. Мої плани це змінило, бо я якраз приїхав походити по горах. І це зекономило гроші.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #34 on: 16.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

От бачите як все добре склалось.
Втім узагальнювати на всю Швейцарію неможливо.
У Швецарії існують такі місця, де не існує інтегрованого тарифа. Тобто проїзний, якщо там якийсь і буває - то лише на приміські автобуси, без права проїзду по залізниці, що нецікаво.
Наприклад немає інтегрованого тарифа там, де Давос, або є ще одне місце, що мене давно приваблює - це вузькоколійки Transports publics du Chablai - це вузькоколійки навколо Егля (Aigle) - там теж інтегрованого тарифа немає, а по повному тарифу всі їх обкатувати - дорого, Swiss pass в перерахунку на день окупився-б, але я не придумав як ефективно тоді інші дні дії Swiss pass утилізувати. Власне через те, що не зумів розв'язати задачу тарифної оптимізації - досі у тих краях на цих вузькоколійках не катався.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2460


View Profile
« Reply #35 on: 18.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

або є ще одне місце, що мене давно приваблює - це вузькоколійки Transports publics du Chablai - це вузькоколійки навколо Егля (Aigle) - там теж інтегрованого тарифа немає,

Вы уверены? Похоже, что действует http://www.mobilis-vaud.ch/wp-content/uploads/2016/12/T651.22-communaute-tarifaire-vaudoise-mobilis_11.12.2016.pdf

С уважением, Ульф
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 476


View Profile
« Reply #36 on: 19.05.17 , 00:05 »
Share Reply with quote

Ще одна задача виникла по темі:
прилітаю до Женеви 26.08 на тиждень, тобто гарне літо ще буде, відтак в принципі нема таких обмежень в плані температур та походів по високих горах. Тому розглядаю як би попасти якщо не у Oberwallis (може там все-таки трохи брутальні гори), то десь на Thun, Spiez, Luzerne.
Дивлюся по ДБ білети- в принципі якщо задавати від Женеви до Штуттгарту через Thun (цікаво що ані Фрайбург, ані Мюнхен не для даного фокуса не канають, хоча до Штуттгарту ДБ пропонує їхати із пересадкою по Карлсруе, тобто точно через Фрайбург), то щось і проглядається по 39 євро із пересадкою у Visp - що само по собі чудово, бо можна буде взяти білета та вже потім вирішити чи буду у Люцерні, чи у Оберваллісі.
Питання:
1. Коли ці білети ДБ з"являються у системі (за скільки часу до відправлення починати їх шукати)
2. Чи ще є які альтернативні варіанти типу Женева- якась Домодоссола як брати на італійському якомусь сайті. Тоді виходжу у Visp і там і лишаюся, або ж за копійки їду на той бік до Thun?

« Last Edit: 19.05.17 , 00:05 by Aleksej » Logged
Volodymyr
User

Posts: 100


View Profile
« Reply #37 on: 19.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

... хоча до Штуттгарту ДБ пропонує їхати із пересадкою по Карлсруе, тобто точно через Фрайбург...
До Карлсруе може бути поїздка не через Фрайбург, а через Констанц. Там є DB IRE Кройцлінген-Карслуре.
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 476


View Profile
« Reply #38 on: 14.09.17 , 05:09 »
Share Reply with quote

ну ось. Збираюся знову і тому знов граюся з сайтом ДБ.
Здача десь така: із Цюріха доїхати до станції Sumiswald, це кантон Берн. Туди СББ не їздить, а їздять бернсько-золотурнські S-Bahn. Якщо просто ставити в маршрут від Мюнхена до Sumiswald, то взагалі нічого не видає по шпарпрайсу.
І ось в один прекрасний момент я поставив маршрут із Мюнхена до Burgdorf (CH) через Sumiswald. А географія така, що Sumiswald то тупікова станція і проїхати до неї з Мюнхена не через Burgdorf (CH) майже неможливо. Тобто за такого маршруту я мав би проїхати з Мюнхена через Burgdorf до Sumiswald  та потім назад тим же маршрутом і тією ж S-Bahn до Burgdorf.

Іншими словами, частина маршруту по Швейцарії виконується туди-назад по одному білету. І ДБ взяв та видав мені ціну в 40 євро, що в принципі й непоганий шпрапрайс. Питання: це глюк такий чи це так можна робити- тоді який алгоритм? Бо як таке то можна було б із Мюнхена на Цюріх з"їздити, відвідавши Берн чи Женеву з ночівлею- і все по одному шпарпрайсу.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #39 on: 14.09.17 , 11:09 »
Share Reply with quote

це чимось перекликається з ситуацією яку я описав тут:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123614.msg471794#msg471794

Але є різниця.
Там була нетарифна для міжнародного сполучення станція на лінії, котра є тарифною у міжнародному сполученні.

А тут схоже лінія сама по собі нетарифна для міжнародного сполучення (хоча дивно, Interrail на BLS діє).

От цікаво чи можна по міжнародному квитку назразок Burgdorf - Berni їздити і по BLSівській лінії також. Чи тільки по лінії SBB?

У мене враження, що тут петля Burgdorf - Sumiswald - Burgdorf дозволяється винятково через те, що загальна кругосвітність маршрута не перевищує якогось показника.
В принципі в міжнародному сполученні дозволяються деякі петлі, які неприпустимі у внутрішньому тарифі.

У мене колись був внутршіньофранцузький квиток по міжнародному тарифу (куплений у касі в Німеччині), де було 2 петлі, загальний маршрут був Страсбурґ - Нансі - Страсбурґ-Мюлуз - Тан - Мюлуз - Базель.
« Last Edit: 14.09.17 , 14:09 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.124 seconds with 21 queries.