Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      График движения пригородных поездов УЗ на 2016-2017 г.

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 54
Reply | Print
Author Topic: График движения пригородных поездов УЗ на 2016-2017 г.  (Read 71805 times)
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #330 on: 02.04.17 , 18:04 »
Share Reply with quote

Два риторичні запитання. Чи настане колись такий час, що цьому бідолазі зроблять адекватний графік на зворотній шлях з Ворохти з відправленням після 5-ої ранку без цих стоянок по Яремчому або Делятину та без поїздок двох дизелів хвіст у хвіст.
І до слова - чи є пасажири в тверезому розумі, які їдуть ввечері ІФ - Яремче і не пересядуть по Делятину на 6445, а чекатимуть відправлення 25 хвилин.
А що саме можна зробити вранці?
візуалізований графік тут (старий): http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115621.msg456391#msg456391
Ворохта-Коломия довозить пасажирів на Яремче-ІФ, якого пропускає поперед себе. В такому випадку потрібно чимось жертвувати: або пізніше прибуття до ІФ, або позбавити пасажирів з ділянки Ворохти-Ямна пересадки на ІФ. Або вкоротити один із ДП до Делятина (з гарантованою пересадкою на інший ДП до/з Ворохти), "що призведе до справедливих нарікань пасажирів". Чи як?
З нього по Яремчі ніхто не пересідає...не одноразово бачив.Туди так всі з ІФ-Делятин(колишнього) пересідали.Тому я вважаю краще Коломия-Ворохта(вкоротити по Делятину), а ІФ-Яремче продовжити до Ворохти,можливо з ранішим відправленням навіть до Рахова.
Logged
VB
Active user

Posts: 2768


View Profile
« Reply #331 on: 02.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

Все це вірно, але наразі в Делятині ночувати ніде локомотивній бригаді та бригаді провідників. Раніше був ДОЛБ, але зараз після ремонту в Яремчі відпочинок зробили там. Зараз потрібно франківський по Делятину обрізати, та повертати назад до Франківська, забезпечивши пересадку по Делятину з Рахова та Коломиї до Франківська, та з Франківська до Коломиї та в гори. Коломийський при цьому продовжити до Рахова. Вранці підсилати до Делятина з Франківська потяг здвоєний з рахівським для забезпечення аналогічних зв'язок в усі боки. При можливості призначити потяг з Франківська в районі 7.10 до Делятина для забезпечення пересадки на потяг Коломия - Рахів та пасажирів з коломийського напрямку до Франківська, а також в районі 16.30 до Яремче зі стиковкою в обидва боки з Коломия - Делятин, останньому зкоригувати графік для забезпечення пересадок. Все це можливо зробити навіть так, щоб дизель по Делятину не повертався. а йшов на Франківськ.
 До речі, всі ці елементи в різний час існували в різній формі на даних дільницях.
Logged
birys5
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #332 on: 03.04.17 , 09:04 »
Share Reply with quote

Все це вірно, але наразі в Делятині ночувати ніде локомотивній бригаді та бригаді провідників. Раніше був ДОЛБ, але зараз після ремонту в Яремчі відпочинок зробили там. Зараз потрібно франківський по Делятину обрізати, та повертати назад до Франківська, забезпечивши пересадку по Делятину з Рахова та Коломиї до Франківська, та з Франківська до Коломиї та в гори. Коломийський при цьому продовжити до Рахова. Вранці підсилати до Делятина з Франківська потяг здвоєний з рахівським для забезпечення аналогічних зв'язок в усі боки. При можливості призначити потяг з Франківська в районі 7.10 до Делятина для забезпечення пересадки на потяг Коломия - Рахів та пасажирів з коломийського напрямку до Франківська, а також в районі 16.30 до Яремче зі стиковкою в обидва боки з Коломия - Делятин, останньому зкоригувати графік для забезпечення пересадок. Все це можливо зробити навіть так, щоб дизель по Делятину не повертався. а йшов на Франківськ.
 До речі, всі ці елементи в різний час існували в різній формі на даних дільницях.
Існували.Але чи повернуть здвоений дизель,якщо їздить ЦМВ.Ось пересаку з Рахів-Коломия зробили б,це б було супер.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1017


View Profile
« Reply #333 on: 03.04.17 , 11:04 »
Share Reply with quote

Два риторичні запитання. Чи настане колись такий час, що цьому бідолазі зроблять адекватний графік на зворотній шлях з Ворохти з відправленням після 5-ої ранку без цих стоянок по Яремчому або Делятину та без поїздок двох дизелів хвіст у хвіст.
І до слова - чи є пасажири в тверезому розумі, які їдуть ввечері ІФ - Яремче і не пересядуть по Делятину на 6445, а чекатимуть відправлення 25 хвилин.
А що саме можна зробити вранці?
Власне, VB вгорі відповів по суті, додати нічого. Я вважав абсурдною саме ці поїздки двох дизелів один за одним ввечері до Яремчого і вранці назад, які не несуть практично ніякої цінності для пасажирів, та ще й добре сповільнюють один з цих рейсів. Але не знав, що по Делятину зараз ніде ночувати. Була поверхнева ідея ІФ - Яремче спрямувати маршрутом ІФ - Делятин - Коломия, щоб Ланчин і села отримали кривувате пряме сполучення з ІФ.
Більшість із озвучених ідей - дійсно забута стара практика.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #334 on: 03.04.17 , 13:04 »
Share Reply with quote

Якби не "зношеність", а сучасні ДП з вилкою на 3ф. 380В, то можна було б залишати дизель на ночівлю в Делятині, а вся бригада поїхала б на іншому до Яремчого. Таким же чином - назад... але варіанти від VB та Sir Dem - кращі. Можна їх доопрацювати до вигляду пропозиції.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 724


View Profile
« Reply #335 on: 03.04.17 , 13:04 »
Share Reply with quote

Таким же чином - назад... але варіанти від VB та Sir Dem - кращі. Можна їх доопрацювати до вигляду пропозиції.

Доопрацюйте, будь-ласка, і викладіть у відповідну тему: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122632.0
Logged
VB
Active user

Posts: 2768


View Profile
« Reply #336 on: 03.04.17 , 13:04 »
Share Reply with quote

... Була поверхнева ідея ІФ - Яремче спрямувати маршрутом ІФ - Делятин - Коломия, щоб Ланчин і села отримали кривувате пряме сполучення з ІФ....

Було й таке. Вранці після 5-ї  дизель-потяг їхав з Франківська до Делятина, швидка зміна кабіни, й на Коломию, куди приїздив о пів на восьму. Вечером, - у зворотньому порядку. О пів на шосту виїзд з Коломиї, о пів на дев'яту у Франківську.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #337 on: 03.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

Із цікавості переглянув розклад руху в передвоєннім сезоні "літо 1939":

Коломия - Делятин - Коломия: https://www.bazakolejowa.pl/timetables/57/366-5770dbf7e2ae3.jpg
Станіславів - Воронєнка: https://www.bazakolejowa.pl/timetables/57/356-5770dbf78f597.jpg
Воронєнка - Станіславів: https://www.bazakolejowa.pl/timetables/57/357-5770dbf79ac7d.jpg

Саме в цьому сезоні короткий рейс Коломия - Делятин - Коломия був узгоджений переважно у бік Ворохти (до/з):

3922 Коломия 7:40 - Делятин 8:53
пересадка о 9:12 на 3121 до Ворохти..Воронєнки
пересадка о 9:08 на 3112 до Станіславова

3956 Коломия 16:10 - Делятин 18:00
пересадка о 19:05 на 3124 до Станіславова
пересадка о 20:39 на 3127 до Ворохти..Воронєнки

з Воронєнки..Ворохти 3128 о 5:57
пересадка на 3955 Делятин 6:02 - Коломия 7:36

з Воронєнки..Ворохти 3124 о 19:00
пересадка на 3921 Делятин 19:10 - Коломия 20:19
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #338 on: 04.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Не пам'ятаю, скидував це все в одну тему, чи там про приміські не було? Не хотілось би, щоб і тут було 500 сторінок про Коломию...
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4682


View Profile
« Reply #339 on: 07.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Вопрос в связи с запуском пригородного Северск-Попасная, когда прекратилось движение пригородных поездов по этой ветке?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 54
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 20 queries.