Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.06.17 , 01:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Зміни в правилах міжнародних перевезень

Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Зміни в правилах міжнародних перевезень  (Read 2372 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3118


View Profile
« Reply #20 on: 04.01.17 , 23:01 »
Share Reply with quote

Одночасно ПКП видає квитки Перемишль - Львів з терміном чинності 4 дні.
Прямо на обкладинці купонної книжки ручкою закреслюють 15 і пишуть 4:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15822853_1215481731868527_7349607795024770407_n.jpg?oh=de77a454591054c590f266de694a23cd&oe=591976C0

UPD: допер, там же менше 100 км, для таких квитків термін чинності 4 дні не гарантує що не буде 15 днів на відстані > 100 км.
Це в сполученні PL-UA завжди такі різнокольорові "буклети" видають? Я думав, що квиток має бути у вигляді 2-х папірців (плацкарта і білет) і все.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« Reply #21 on: 04.01.17 , 23:01 »
Share Reply with quote

ні, НЯР не завжди.

Якщо квиток друкований - просто друкують квиток і плацкарту на окремих бланках.

А от якщо квиток рукописний - то роблять купонну книжку.

MAV так само робить - якщо рукописний - то купонна книжка, а якщо комп'ютерний - то з обкладинкою не морочаться і просто віддають окремо папірці квитка (і плацкарти, якщо вона потріна).
У MAV ще популярні "заготовки" - для найпопулярніших маршрутів - у них уже є заповнені бланки квитка, де одразу поліграфічними способом надруковано маршрут, при продажу - не весь квиток ручкою заповнюють, а просто дописують дату і ціну. Ціна поліграфічним способом завчасно не друкується, бо курс форінта міняється. Потім ставлять штемпель - і готово. Виглядає приблизно так https://chamborres.files.wordpress.com/2012/03/dscf8594-640x480.jpg
з них теж купонну книжку роблять.
« Last Edit: 05.01.17 , 00:01 by Maxy » Logged
volotar
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #22 on: 05.01.17 , 02:01 »
Share Reply with quote

Одночасно ПКП видає квитки Перемишль - Львів з терміном чинності 4 дні.
Прямо на обкладинці купонної книжки ручкою закреслюють 15 і пишуть 4:
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15822853_1215481731868527_7349607795024770407_n.jpg?oh=de77a454591054c590f266de694a23cd&oe=591976C0

UPD: допер, там же менше 100 км, для таких квитків термін чинності 4 дні не гарантує що не буде 15 днів на відстані > 100 км.

От тільки про 100 км пише лише дойчебанівський варіант SCIC-NRT /DB. В польському варіанті правил Схід-Захід SCIC-TWZ нічого подібного немає, так само як і в версії EWT від MAV-START. Я б радше припустив, що між MAV та УЗ є домовленість про тривалість дії квитків 15 днів (про які MAV просто не згадує в своїх правилах, так само як і не вказує, що в сполученні з PKP в них теж квитки дійсні 15 днів).

Виглядає мені, що як тільки німці відійшли від головування в робочих групах EWT та NRT, так і розпочався там планомірний бардак.    
« Last Edit: 05.01.17 , 02:01 by volotar » Logged
helhii
Active user

Posts: 475


View Profile
« Reply #23 on: 05.01.17 , 07:01 »
Share Reply with quote

Да, французские билеты ощутимо подорожали. 
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2300


View Profile
« Reply #24 on: 09.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

Quote
действовать он будет сутки
100% уверенности в том, какой в этом сезоне срок годости такого билета нет, но я почти уверен что 4 суток.
Quote
и не привязан к поездам
так точно. Но только на региональные (которые впрочем на этом участке слишком несущественно проигрывают фреччьям и IC по скорости и количеству).

Какие там сутки? Календарные дни.

А еще неуверен, что ДБ продает прямые билеты из Германии до Падуы на италианские региональные поезда. Продает на прямой EC 87, при желании с пересадкой в Германии.

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.128 seconds with 20 queries.