Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.17 , 23:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 7485 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2059


View Profile
« Reply #10 on: 21.12.16 , 00:12 »
Share Reply with quote

Коли намагатися відкрити ту частину лінка, що зараз зробив активною тутешній парсер, то в куті екрана оверлєем випливає супутниковий знімок, тож більш-менш зрозуміло, про що йде мова. Але я просив вас обгорнути посилання приблизно так, наступний раз майте на увазі.



Виберіть "View Image" в контекстному меню, буде повнорозмірний скрін, тут не дає вбудовувати.




« Last Edit: 21.12.16 , 00:12 by Emblaze » Logged
Doobey
Active user

Posts: 931


View Profile
« Reply #11 on: 21.12.16 , 09:12 »
Share Reply with quote

Идея хорошая. Но на линии Мукачево - Чоп нужна глубокая модернизация, в частности спрямить линии, убрать съезды с ограничениями 25-40.
В перспективе до 2030 было б не дурно с Чопа и Словакии восстановить 1435 в ужгородский узел, и оттуда запустить скоростные поезда в Будапешт и Кошице.
З Ужгорода до Кошице є колія 1520, повністю електрифікована. Обслуговується виключно вантажними поїздами.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 287


View Profile
« Reply #12 on: 21.12.16 , 23:12 »
Share Reply with quote

Євроколія є, але не до пасажирського вокзалу Мукачева, а до вантажного парку.
6thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
НЯП тупик євроколії там біля закритого переїзду в західній горловині
http://www.openstreetmap.org/#map=18/48.42836/22.70604

Идея хорошая. Но на линии Мукачево - Чоп нужна глубокая модернизация, в частности спрямить линии, убрать съезды с ограничениями 25-40.

Там кривих аж ціла одна в Батеві, а от з колійним розвитком там проблеми - те сплетіння сплутують-розплутують на кожній станції.
Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #13 on: 22.12.16 , 16:12 »
Share Reply with quote

Євроколія є, але не до пасажирського вокзалу Мукачева, а до вантажного парку.
6thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
НЯП тупик євроколії там біля закритого переїзду в західній горловині
http://www.openstreetmap.org/#map=18/48.42836/22.70604
Та, котора знаходиться ближче до головних колій. Є як витяжка перевантажувального парку. Та, що подалі, - має 1520. Проблем прокласти євроколію подалі, - немає ніяких. До краю платформи, - 150 м, до осі вокзалу 500. А насправді, якщо треба щось недовге, то можна всього подовжити на 260 м, сумістити її з 11-ю колією 1520 (тупиком) та спорудити до 250 м платформи з глухою огорожею. А можна вивести на 1-шу колію прямо під двірець.
В цьому тупичку можна побачити словацькі колієвимірювачі.


Ось в цьому тупику можна зробити суміщену колію та обладнати платформу
« Last Edit: 22.12.16 , 16:12 by VB » Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 287


View Profile
« Reply #14 on: 23.12.16 , 00:12 »
Share Reply with quote

Дотягнути до вокзалу не проблема, проблема потім обернути. Або через вантажний парк, або треба щось двоголове.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2059


View Profile
« Reply #15 on: 23.12.16 , 01:12 »
Share Reply with quote

В идеале было бы неплохо еще со Львовом его связать по евроколее, но это задача явно не для нынешнего финансового состояния Украины и УЗ. Сообщение с Будапештом во времена, когда Закарпатье входило в состав (Австро-)Венгрии, существовало с 1886 года и было вполне оживленным.

« Last Edit: 23.12.16 , 01:12 by Emblaze » Logged
Doobey
Active user

Posts: 931


View Profile
« Reply #16 on: 23.12.16 , 04:12 »
Share Reply with quote

В идеале было бы неплохо еще со Львовом его связать по евроколее, но это задача явно не для нынешнего финансового состояния Украины и УЗ. Сообщение с Будапештом во времена, когда Закарпатье входило в состав (Австро-)Венгрии, существовало с 1886 года и было вполне оживленным.


Зі Львова можна хоч сьогодні запускати потяг до Кошице колією 1520.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2115


View Profile
« Reply #17 on: 23.12.16 , 09:12 »
Share Reply with quote

Только в Кошице жд станция широкой колеи не в городе, а за городом, около заводов, и такой вариант как-то не очень подходит для пассажирских перевозок.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 931


View Profile
« Reply #18 on: 23.12.16 , 09:12 »
Share Reply with quote

Только в Кошице жд станция широкой колеи не в городе, а за городом, около заводов, и такой вариант как-то не очень подходит для пассажирских перевозок.
В Мукачеві так само євроколія не до вокзалу. Але якщо вже є 40 км колії 1435 вглиб України і 80 колії 1520 вглиб Словаччини, то добудувати якийсь кілометровий кусочок, думаю, не проблема. Як в Кошице, так і в Мукачево.
Logged
Tweet
Guest
« Reply #19 on: 23.12.16 , 20:12 »
Share Reply with quote

Никто не прикидывал сколько может стоить билет Мукачево-Будапешт, если использовать нынешние тарифы УЗ-MAV ?
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 20 queries.