Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 17:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 26553 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21939


View Profile
« Reply #100 on: 05.05.18 , 14:05 »
Share Reply with quote

а чому один?
Я б сподівався що продовжать усі, що встигатимуть обернутись не упираючись в ніч, з 2-годинним тактом, це стандарт для MAV (власне підкидиши Чоп - Загонь по такому-ж принципу ходять, у них правда є "вибитий зуб" посеред дня - 4-годинна пауза замість 2-годинної, я б сподівався що цю дірку заткнуть. Тобто зараз є 8 пар підкидишів Чоп - Загонь, з котрих один нічний (возить вагон Київ - Відень), 1 - явно засилочний  і 6 - утворюють приблизно двогодинний такт з двома "дірками" (4-годинний проміжок замість 2-годинного). От я б сподівався видовження хоча б увсіх 6 пар (і можливо щось допризначать замість "дірок", навіть якщо не затнкуть обидві дірки - то хоча - б скоротять їх до 3-годинних) до Мукачева. По Чопу я гадаю МAV буде обертати винятково нічну пару, бо все-одно вагон Київ - Відень пересавляється саме у Чопі. Ті що встигатимуть стартувати з Будапешта або доїзждати до нього не упираючись у ніч - будуть до Будапешта. Принаймні це було б дуже по MAVовські.

« Last Edit: 05.05.18 , 14:05 by Maxy » Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 391


View Profile
« Reply #101 on: 05.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

Очевидно, що угорці просто продовжать один з існуючих інтерсіті до Мукачева, який використовує локомотивну тягу. З таким розрахунком, щоб він встиг повернутись назад протягом дня. Мабуть це буде IC34, який прибуватиме до Мукачева десь між 13:30 і 14:30 по київському часу.

Если Ваше предположение сбудется, то наверное обратный рейс будет выезжать где-то в 15.00-15.30.
Даже с нынешним расписанием, кое-какие стыковки все таки будут:
Из Мукачево:
15.19 Мукачево-Стрый
17.18 Мукачево-Львов
17.34 Мукачево-Сянки
18.00 п. №81 Ужгород-Киев
В Мукачево:
12.52 п.№46 Лисичанск-Ужгород
14.33 п. №106 Одесса-Ужгород
14.32 Сянки-Мукачево
15.01 Львов-Мукачево

Не очень удобно, но хоть что-то
Logged
tabo
Active user

Posts: 3290


View Profile
« Reply #102 on: 05.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

а чому один?
Я б сподівався що продовжать усі, що встигатимуть обернутись не упираючись в ніч, з 2-годинним тактом, це стандарт для MAV
Там же по півдюжини (і більше) вагонів, а весь час відчіпляти-причіпляти зайві в Záhony не факт, що будуть. Тож так одразу ганяти таку кількість вагонів в Україну буде досить ризикованим кроком, хіба тільки це буде розглядатися у політичному (à la Szijjártó) контексті.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21939


View Profile
« Reply #103 on: 05.05.18 , 16:05 »
Share Reply with quote

а я сподіваюсь що жодних маневрів по Загоні не буде, локомотив найраціональніше міняти у Ніредьгазі і далі тягти тепловозом одразу від Ніредьгази до Мукачева (щоб угорський контроль встиг як-раз між Ніредьгазою і Загонню пройти, у Загоні тоді - техзупинка для висадки угорських митників-прикордонників і може тих, кому не дозволили виїзд). При заміні електровоза на тепловоз - заодно і відчеплять зайві вагони.
За таким принципом ходять IC/EC з Будапешта на Трансильванію (тільки без митно-прикордонного контроля на ходу), але сподіваюсь спираючись вдалий досвід Перемишля - спробують його відтворити і тут.
« Last Edit: 05.05.18 , 16:05 by Maxy » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4177


View Profile
« Reply #104 on: 05.05.18 , 16:05 »
Share Reply with quote

Судячи з посту Кравцова з українського боку ПМК буде  у Чопі.  Шкода,  що не на ходу
Logged
snookerok
Active user

Posts: 804


View Profile
« Reply #105 on: 05.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

ну, як сказати. На адекватні стиковки з НШ я б не сподівався-б, а от стиковки з НЕ чи IC+ - цілком могли-б бути.
Ваша згадка про IC+ наштовхнула на думку, що теоретично якби УЗ таки запустила IC+ з Києва до Мукачева, то можна було б катати спальний вагон Мукачево - "кудись за кордон" по європейській колії, не переставляючи його в Чопі (з узгодженою пересадкою з цього ІС+ звісно). У випадку Мукачево - Будапешт це мабуть не дуже раціонально виходить. Бо, зрештою, їхати сидячи з Києва до Мукачева 8-9 годин (чи скільки там той ІС+ би їхав), щоб потім полежати від Мукачева до Будапешта (заплативши ще + 12 євро за плацкарту) з контролями посеред ночі - виглядає так собі. Економії часу теж схоже не вийде, бо найперший поїзд із Захоні до Будапешту - це той же Хортобадь, а виїжджати з Мукачева ще пізніше, ніж зараз 145 їде - це вже нікуди не годиться. Але як щодо інших напрямків, наприклад, Мукачево-Братислава або Мукачево - Прага? З розрахунком у Кошице причепити ці вагони до котрогось із празьких EN чи до нічного на Братиславу. Тут вже економія двох годин на відсутності перестановки була би доречною. Враховуючи кількість закарпатських заробітчан і студентів в Чехії, тут можливо і локальних пасажирів вистачило б щоб заповнити вагон, навіть без київських пасажирів (з адекватною ціною звісно, наприклад, ту ж Вчасну їзденку застосувавши). З технічного боку мабуть виникне проблема обслуговування цих вагонів в Мукачеві.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21939


View Profile
« Reply #106 on: 05.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

то можна було б катати спальний вагон Мукачево - "кудись за кордон" по європейській колії, не переставляючи його в Чопі (з узгодженою пересадкою з цього ІС+ звісно).
так. Хоча скоріш за все вагон мав-би бути іноземної залізниці (ну або у якомусь аж надто хитрому спільному оббігу з вагоном що курсує через перестановку, що маловірогідно).
Quote
У випадку Мукачево - Будапешт це мабуть не дуже раціонально виходить.
так
Quote
Бо, зрештою, їхати сидячи з Києва до Мукачева 8-9 годин (чи скільки там той ІС+ би їхав), щоб потім полежати від Мукачева до Будапешта (заплативши ще + 12 євро за плацкарту) з контролями посеред ночі - виглядає так собі.
і зі схожих міркувань не дуже раціонально його пускати навіть суто до "ближньої" Австрії (Зальцбурґ і ближче). Бо ночівля у поїзді - це рівень комфорту хостела, а різниця в вартості проїзду вночі буде дорожче хостела (особливо коли йдеться про пункти призначення ближче Зальцбурґа, де надто багато способів по-різному зекономити при проїзді вдень і вони не працюватимуть в нічному поїзді тому різниця в вартості денного і нічного проїзду буде ще більшою), а різниця в швидкості що деколи теж є у денного і нічного поїзда - іноді майже дозволяє цю ніч "викроїти"  - тобто виїхати денним поїздом неістотно раніше, переночувати десь напівдорозі в хостелі і ранком продовжити поїздку приїхавши неістотно пізніше ніж би повз прямий нічний поїзд. Єдиний напрямок де традиційно різниця в вартості проїзду в кушетковому і сидячому вагонах завжди дешевше хостела - це Чехія - Словаччина (трохи пофантазувавши можна посподіватись що вони може погодились-би на таку тарифікацію поширити на уявний вагон Мукачево- Хеб чи Мукачево - Прага). Бо доплата за кушетку лише 6/9 євро за 6/4 місне купе. Поза Чехією і Словаччиною - це завжди дорожче (як правило не менше 10 євро у випадку 6-місного кушеткового вагона і не менше 20 євро у випадку 4-місного, навіть в акційних тарифах).

А якщо говорити про світ західніше Чопа, але щоб поза Чехією і Словаччиною - то на мою думку - найжиттєздатніше - це  Тіроль і далі, бо їхати туди не так довго, а проживання дороге (ліжка в хостелі не в сезон - як правило від 25 євро,  готелі менш ніж за 50 євро знайти важко, я щоправда жив по 49, але ж у мене талант знаходити по 20 там де інші по 50 живуть).
Взагалі судячи з усього - найбільша життездатність у міжнародних спальних вагонів на Цюрих - гадаю не в останню чергу завдяки вартості проживання у Цюриху (ліжка в хостелі - як правило від 35-40 франків,  окремі номери в готелях навіть поганеньких рідко щоб були не тризначними) що комбінується з неможливістю кудись ретируватись де жити дешевше за помірні гроші.
Звісно у вигляді ВБС до теперішнього поїзда Будапешт - Цюрих, а на 2 години трохи пізніше (щоб Іннсбрук потрапляв на 6 ранку, а не 4 і відповідно щоб у Цюриху був після 10ї ранку), а назад  на 2 години раніше - щоб Іннсбрук був о 23 з копійками, а о не пів-на другу ночі. Буде дорогувато, але все-одно дешевше ніж альтернативи.

Quote
Але як щодо інших напрямків, наприклад, Мукачево-Братислава або Мукачево - Прага?
Прага - так, Братислава - ні.
Братислава, якщо не слугує місцем пересадки для потраплятння до Віденя - по-моєму малоперспективний напрямок.
Quote
З розрахунком у Кошице причепити ці вагони до котрогось із празьких EN
а є ще нічний RegioJet
Quote
. Тут вже економія двох годин на відсутності перестановки була би доречною. Враховуючи кількість закарпатських заробітчан і студентів в Чехії, тут можливо і локальних пасажирів вистачило б щоб заповнити вагон, навіть без київських пасажирів (з адекватною ціною звісно, наприклад, ту ж Вчасну їзденку застосувавши).
а навіщо без київсько-львівських пасажирів, якщо можна з ними - принаймні наближчі роки 2-3, поки ділянку Краків - Зебжидовіце не підлатали.
Quote
З технічного боку мабуть виникне проблема обслуговування цих вагонів в Мукачеві.
так. І крім того - західніше Відня - взагалі нашим вагонам не можна їздити - бо у них є вугільне опалення і взагалі рухомий склад що не здатен 200 км/г їздити там всім тільки заважатиме.
« Last Edit: 05.05.18 , 18:05 by Maxy » Logged
snookerok
Active user

Posts: 804


View Profile
« Reply #107 on: 05.05.18 , 21:05 »
Share Reply with quote

Якби MAV перенаправила кілька відповідних інтерсіті з Нюгаті на Келеті, то на літо можна подумати про Спліт/Рієку/Копер/Пулу або про Белград з Баром. Правда у випадку з Хорватією/Словенією виїжджати з Мукачева треба опівдні, тому пересадка з гіпотетичного київського ІС+ не дуже вибудовується і все одно двох ночей в дорозі не уникнути. Дещо з цього можна і зараз з перестановкою організувати.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 944


View Profile
« Reply #108 on: 10.05.18 , 00:05 »
Share Reply with quote

Та хоча б зі Львова до Чопа пустили б щось посередині дня і назад - кілька вагонів в обігу з 145/146.
Це дасть можливість протягом дня доїхати з Києва в Кошице, а далі нічним CD, Leo або Regiojet на Прагу (а також Братиславу, Відень тощо). А від Праги (яка сама по собі актуальна) далі на захід починається територія переважно денних поїздів у т.ч. з вчасними їзденками або акціями ДБ. До вечора можна бюджетно приїхати в Брюссель, наприклад. ВБС туди, звісно, вже не вчепиш, але Львів-Прага (13:xx-6:xx) цілком можливо.
Щодо балканських напрямків, там для початку напрошується формат сезонного чартера типу Мінськ-Варна, але чи УЗ вміє в таке взагалі? Ще б туди один або кілька люкс-вагонів і розкрутити це все гідно перед початком сезону як туристичний продукт, а не як той вагон на Варну...
Logged
Сергій_П
User

Posts: 83


View Profile
« Reply #109 on: 10.05.18 , 01:05 »
Share Reply with quote

Та хоча б зі Львова до Чопа пустили б щось посередині дня і назад - кілька вагонів в обігу з 145/146.
Це дасть можливість протягом дня доїхати з Києва в Кошице, а далі нічним CD, Leo або Regiojet на Прагу (а також Братиславу, Відень тощо). А від Праги (яка сама по собі актуальна) далі на захід починається територія переважно денних поїздів у т.ч. з вчасними їзденками або акціями ДБ. До вечора можна бюджетно приїхати в Брюссель, наприклад. ВБС туди, звісно, вже не вчепиш, але Львів-Прага (13:xx-6:xx) цілком можливо.
Але навіщо? Раян літатиме до Weeze, що майже за рогом від Брюселя. Якщо треба, ще є бюджетний Шарлеруа - як там з відкритим небом між Україною та Бельгією? Навіть незручний Франкфурт-Хан похєрєн через польоти до FRA.
І до Праги ближче через Кракiв залізницею, і мабуть будуть стиковки, іншалла.

Щодо балканських напрямків, там для початку напрошується формат сезонного чартера типу Мінськ-Варна, але чи УЗ вміє в таке взагалі? Ще б туди один або кілька люкс-вагонів і розкрутити це все гідно перед початком сезону як туристичний продукт, а не як той вагон на Варну...
Люкс-вагони коштують люкс-ціни для люкс-людей в яких немає люкс-зарплатні. На місці моїх друзів-львів'ян, які їздять до Одеси на море, я б таки поїхав до Хорватії, але плацкартом та сидячкою, або літаком чи автобусом.
« Last Edit: 10.05.18 , 01:05 by Сергій_П » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 20 queries.