Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.05.18 , 00:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 15502 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2623


View Profile
« Reply #110 on: 10.05.18 , 02:05 »
Share Reply with quote

? Раян літатиме до Weeze, що майже за рогом від Брюселя. Якщо треба, ще є бюджетний Шарлеруа - як там з відкритим небом між Україною та Бельгією? Навіть незручний Франкфурт-Хан похєрєн через польоти до FRA.
І до Праги ближче через Кракiв залізницею, і мабуть будуть стиковки, іншалла.

Не всім зручні лоукостери, хтось не любить літати і так далі. Наскільки я розумію, в цій темі обговорюються саме залізничні напрямки.

Люкс-вагони коштують люкс-ціни для люкс-людей в яких немає люкс-зарплатні.
І що ви цим хотіли сказати? Люкс-вагон це іміджевий продукт, зрозуміло, що ніхто не пропонує пускати таким маршрутом цілий потяг, нема в Україні такого обсягу його цільової аудиторії, як, припустімо, Москва-Ніца.
« Last Edit: 10.05.18 , 02:05 by Emblaze » Logged
Сергій_П
User

Posts: 68


View Profile
« Reply #111 on: 10.05.18 , 06:05 »
Share Reply with quote

Не всім зручні лоукостери, хтось не любить літати і так далі. Наскільки я розумію, в цій темі обговорюються саме залізничні напрямки.
Всі без вийнятку? І навіть самі безглузді?
І що ви цим хотіли сказати? Люкс-вагон це іміджевий продукт, зрозуміло, що ніхто не пропонує пускати таким маршрутом цілий потяг, нема в Україні такого обсягу його цільової аудиторії, як, припустімо, Москва-Ніца.
Я хотів сказати тільки "вагіни для наріду", нічого іншого. Люкс-вагони покатаються для вилепшення іміджу з сезон, потім через низьку заповнюванність їх приберуть. Дешеві вагони (квитки) мають більший шанс.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21627


View Profile
« Reply #112 on: 10.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Та хоча б зі Львова до Чопа пустили б щось посередині дня і назад - кілька вагонів в обігу з 145/146.
Це дасть можливість протягом дня доїхати з Києва в Кошице, а далі нічним CD, Leo або Regiojet на Прагу (а також Братиславу, Відень тощо). А від Праги (яка сама по собі актуальна) далі на захід починається територія переважно денних поїздів у т.ч. з вчасними їзденками або акціями ДБ. До вечора можна бюджетно приїхати в Брюссель, наприклад. ВБС туди, звісно, вже не вчепиш, але Львів-Прага (13:xx-6:xx) цілком можливо.
Але навіщо? Раян літатиме до Weeze, що майже за рогом від Брюселя.
Ви щось поплутали (Брюсель з Амстердамом мабуть). Це до Амстердама з Вееце не дуже далеко і помірно по грошах їхати (<20 євро навіть якщо нічого завасно не купувати). Тобто з роллю эрзац-Амстердама - Вееце справлявся б майже не гірше Ейндховена.
А от до Брюселя з Вееце виходить досить далеко і не зовсім швидко і не зовсім дешево.
У Брюсель доїхати і дешевше (якщо правильно квиток по акції взяти - 19,9 євро на ICE) і швидше вийде з Кельн-Бонна.
Quote
Якщо треба, ще є бюджетний Шарлеруа - як там з відкритим небом між Україною та Бельгією? Навіть незручний Франкфурт-Хан похєрєн через польоти до FRA.
І до Праги ближче через Кракiв залізницею, і мабуть будуть стиковки, іншалла.
зараз проблема не в стиковках, а в передаварійному стані колій на захід і південний захід від Кракова, через що там середня швидкість поїздів близько 40 км, тому той факт що ця дорога коротша - поки-що не дуже допомагає швидше до Праги доїхати. ПКП звісню ці лінії колись підлатає і тоді справді сенс в Прагу через Краків зі Львова стане їздити набагато швидше, але
 як мініму найближчі 2 роки цього не буде і хоча-б ці 2 роки є сенс продовжувати їздити зі Львова до Праги через Закарпаття
Logged
Сергій_П
User

Posts: 68


View Profile
« Reply #113 on: 11.05.18 , 00:05 »
Share Reply with quote

Ви щось поплутали (Брюсель з Амстердамом мабуть). Це до Амстердама з Вееце не дуже далеко і помірно по грошах їхати (<20 євро навіть якщо нічого завасно не купувати). Тобто з роллю эрзац-Амстердама - Вееце справлявся б майже не гірше Ейндховена.
А от до Брюселя з Вееце виходить досить далеко і не зовсім швидко і не зовсім дешево.
У Брюсель доїхати і дешевше (якщо правильно квиток по акції взяти - 19,9 євро на ICE) і швидше вийде з Кельн-Бонна.

Ні, не плутав. Авжеж Веце знаходиться на белебні, але "що маємо", нічого кращого немає: 6 годин з ІСЕ через Крефельд - Кельн, або 7 через Антверпен без ІСЕ.
Все ж таки, навіть з вищою ціною квитку буде швидше та, можливо, дешевше, ніж їхати поїздами через Прагу.

Quote
]зараз проблема не в стиковках, а в передаварійному стані колій на захід і південний захід від Кракова, через що там середня швидкість поїздів близько 40 км, тому той факт що ця дорога коротша - поки-що не дуже допомагає швидше до Праги доїхати. ПКП звісню ці лінії колись підлатає і тоді справді сенс в Прагу через Краків зі Львова стане їздити набагато швидше, але
 як мініму найближчі 2 роки цього не буде і хоча-б ці 2 роки є сенс продовжувати їздити зі Львова до Праги через Закарпаття

Це я чув, але навіть з такими рейками ІС144 доїжджає до Праги за 7 годин. Крім того є автобуси, наприклад, Лео Експресу - 6 годин та 18 євро Краків-Прага.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21627


View Profile
« Reply #114 on: 11.05.18 , 07:05 »
Share Reply with quote

Ви щось поплутали (Брюсель з Амстердамом мабуть). Це до Амстердама з Вееце не дуже далеко і помірно по грошах їхати (<20 євро навіть якщо нічого завасно не купувати). Тобто з роллю эрзац-Амстердама - Вееце справлявся б майже не гірше Ейндховена.
А от до Брюселя з Вееце виходить досить далеко і не зовсім швидко і не зовсім дешево.
У Брюсель доїхати і дешевше (якщо правильно квиток по акції взяти - 19,9 євро на ICE) і швидше вийде з Кельн-Бонна.

Ні, не плутав. Авжеж Веце знаходиться на белебні, але "що маємо", нічого кращого немає: 6 годин з ІСЕ через Крефельд - Кельн, або 7 через Антверпен без ІСЕ.
Все ж таки, навіть з вищою ціною квитку буде швидше та, можливо, дешевше, ніж їхати поїздами через Прагу.
Quote
ну і нащо обирати між клізмою і лайном, якщо з CGN до Брюсселя 2:27 їхати?
Ну або з FRA (куди незабаром також літатиме Wizz)
Quote
дешевше, ніж їхати поїздами через Прагу
не завжди:)
а ось тут ні. Зараз спецпропозиції ЧД - ДБ вигідніші ніж внутрішньонімецькі і ЧД - Льєж/Брюссель - зараз як-правло дешевші і ніж ДБ-Льєж/Брюссель.
Через це навіть для проїзду з Кельна до Брюсселя чи з Франкфрута до Брюсселя - доцільніше купувати купувати квиток Хеб - Брюссель у ЧД (При чому там маршрут як-раз сам через аеропорт Франкфурта вибудовується). По-перше ціна нижча, по друге zugbindung що слугує обтяженням акції - буде лише до поїзда між Хебом і Нюрнберґом, а далі фактично будь-якими поїздами можна їхати, отже квиток не пропаде, якщо літак запізниться.

Єдине що якщо треба у Бельгії кудись далі Брююселя (тобто потрібна пересадка по Льєжу/Брюсселю на звичайні поїзди NMBS/SNCB) - то принаймні від CGN - ціна буде дешевшою у ДБ.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 68


View Profile
« Reply #115 on: 12.05.18 , 00:05 »
Share Reply with quote

ну і нащо обирати між клізмою і лайном, якщо з CGN до Брюсселя 2:27 їхати?
Різні напрямки? Дехто запропонував їздити зі Львова до Брюселя через Кошіці я відповів, що навіть лайном може бути краще.
Залишається останнє питання: може я щось непобачив, але який лоукост літає з України до CGN?
Ну або з FRA (куди незабаром також літатиме Wizz)
Я писав про FRA.
а ось тут ні. Зараз спецпропозиції ЧД - ДБ вигідніші ніж внутрішньонімецькі і ЧД - Льєж/Брюссель - зараз як-правло дешевші і ніж ДБ-Льєж/Брюссель.
Через це навіть для проїзду з Кельна до Брюсселя чи з Франкфрута до Брюсселя - доцільніше купувати купувати квиток Хеб - Брюссель у ЧД (При чому там маршрут як-раз сам через аеропорт Франкфурта вибудовується). По-перше ціна нижча, по друге zugbindung що слугує обтяженням акції - буде лише до поїзда між Хебом і Нюрнберґом, а далі фактично будь-якими поїздами можна їхати, отже квиток не пропаде, якщо літак запізниться.
Єдине що якщо треба у Бельгії кудись далі Брююселя (тобто потрібна пересадка по Льєжу/Брюсселю на звичайні поїзди NMBS/SNCB) - то принаймні від CGN - ціна буде дешевшою у ДБ.
Цікаво, дякую. І це дешевше ніж 19.90 Є за ІСЕ?
Logged
Сергій_П
User

Posts: 68


View Profile
« Reply #116 on: 12.05.18 , 01:05 »
Share Reply with quote

Повертаючись до Мукачеве - Будапешт, потяг ходитиме через Чоп, не через Батьове і вантажний перехід?

А в чему тоді плюс?

Я думав люди з Києва, Львова тощо приїдуть швидкими до Мукачева, автобусами - мешканці Ужгороду, погранконтроль - за руху, швидко минаємо Чоп та Захонь боком. А тепер навіть не розумію.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21627


View Profile
« Reply #117 on: 12.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

Quote
Через це навіть для проїзду з Кельна до Брюсселя чи з Франкфрута до Брюсселя - доцільніше купувати купувати квиток Хеб - Брюссель у ЧД (При чому там маршрут як-раз сам через аеропорт Франкфурта вибудовується). По-перше ціна нижча, по друге zugbindung що слугує обтяженням акції - буде лише до поїзда між Хебом і Нюрнберґом, а далі фактично будь-якими поїздами можна їхати, отже квиток не пропаде, якщо літак запізниться.
Єдине що якщо треба у Бельгії кудись далі Брююселя (тобто потрібна пересадка по Льєжу/Брюсселю на звичайні поїзди NMBS/SNCB) - то принаймні від CGN - ціна буде дешевшою у ДБ.
Цікаво, дякую. І це дешевше ніж 19.90 Є за ІСЕ?
У ЧД мінімальна ціна Хеб - Брююсель і Хеб - Льєж - по 19 євро (але оплата в кронах, тому де-факто покупець з платіжною картою в українських гривнях заплатить таку ж кількість гривень, котрої вистачило б при оплаті покупки на сайті ДБ вартістю приблизно ~19,4 євро, тобто ~2% втратиться на подвійну конвертацію і трохи хитрий курс чеської крони до євро у самої ЧД, але тут нічого не вдієш, коли маєш справу з ЧД і міжнародним сполученням - завжди ці ~2% втрачаєш).
Тобто виходить де-факто на 0,5 євро дешевше від CGN або на 10,5 євро дешевше від FRA
« Last Edit: 12.05.18 , 12:05 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21627


View Profile
« Reply #118 on: 12.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

ну і нащо обирати між клізмою і лайном, якщо з CGN до Брюсселя 2:27 їхати?
Різні напрямки? Дехто запропонував їздити зі Львова до Брюселя через Кошіці я відповів, що навіть лайном може бути краще.
Залишається останнє питання: може я щось непобачив, але який лоукост літає з України до CGN?
Wizz з Києва.
Logged
moskovoj
User

Posts: 6


View Profile
« Reply #119 on: 15.05.18 , 13:05 »
Share Reply with quote

Повертаючись до Мукачеве - Будапешт, потяг ходитиме через Чоп, не через Батьове і вантажний перехід?

А в чему тоді плюс?

Я думав люди з Києва, Львова тощо приїдуть швидкими до Мукачева, автобусами - мешканці Ужгороду, погранконтроль - за руху, швидко минаємо Чоп та Захонь боком. А тепер навіть не розумію.

Проблема в том, что по любому был бы заезд в Захонь из за смены направления.
И вроде как 1435 перед Саловкой вообще разобрана.

Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.096 seconds with 20 queries.