Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 25353 times)
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #130 on: 06.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote


Так там хоч якийсь пішохідний перехід з тієї дальньої платформи до вокзалу буде?
Насколько я опознал место - это тупики между мостом и вокзалом, так что там метров 300 идти, не проблема.
Logged
Vova
User

Posts: 72


View Profile
« Reply #131 on: 07.07.18 , 12:07 »
Share Reply with quote

Ви правельно розумієте, десь стільки і буде.
Logged
smts
User

Posts: 45


View Profile
« Reply #132 on: 07.07.18 , 12:07 »
Share Reply with quote

Ви правельно розумієте, десь стільки і буде.

Але ж там тупіки, чи будуть шось достроювати, щоб міг тепловоз обігнати состав?
Logged
Vova
User

Posts: 72


View Profile
« Reply #133 on: 07.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Я думаю маневри будуть проводити в грузовому парку який находиться за автомобільним мостом через колію.а от чи буде наш маневровий локомотив колії 1435 там чи осаджувати будуть Угорським локомотивом я не знаю.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #134 on: 07.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Я думаю маневри будуть проводити в грузовому парку який находиться за автомобільним мостом через колію.а от чи буде наш маневровий локомотив колії 1435 там чи осаджувати будуть Угорським локомотивом я не знаю.
Ну кстати тоже вариант - высадить пассажиров, осадить в парк, там обогнаться и осадить обратно под посадку. Либо просто держать сменный локомотив.
« Last Edit: 07.07.18 , 19:07 by Kotenok » Logged
moskovoj
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #135 on: 16.07.18 , 10:07 »
Share Reply with quote

Венгерский локомотив по любому понадобится, потому что откуда то надо подавать кондиционирование и ЭО.
А вот насчёт манёвров не уверен, очень мало времени и я так понял, что мукачевские вагоны будут уходить из Будапешта в 7.23, приходить в 21.37.
Это надо очень оперативно проводить и погранконтроль и манёвры.
Тем временем вроде и определились с вагонами. Будет всего два, один "полупервый класс" типа ABmz + один 2-й класс.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #136 on: 16.07.18 , 15:07 »
Share Reply with quote

взагалі-то у MAV є вагони BDt - монокабіна (пост управління тепловозом), що дозволяють обходитись взагалі без маневрів, працює як ДПЛка.

Зазвичай ВDt/Bhv - вагони для szemely, але є одиничні приклади коли не просто проміжний вагон (що трохи частіше Bhv), а навіть монокабіна (BDt) прямують у складі міжнародного експреса, наприклад у цьому році - у складі Авали прямує група вагонів Будапешт-Келебія з BDtшкою.
Logged
Evgenio
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #137 on: 16.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

фактично будемо мати подовжений підкидиш від Загоні до Мукачева?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #138 on: 16.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

сподіваюсь ні.
Може буде щось схоже на те, як було у середині 2000-х - там було кілька років, коли були прямі IC до Чопа, у загоні не треба було пересідати, тобто на ділянку Загонь - Чоп їхало 1-2 вагони від IC (не приміської компоновки, а ПДСної). При чому тоді ще була додаткова халява у тому, що тих, хто з міжнародним квитком - звільняли від інтерсітієвських резервацій (ну аналогічно до того, як це відбувається зараз у поїздах з Будапешта на Відень і Братиславу-Прагу і далі і деяких інших, коли для пасажирів з міжнародними квитками не резервувати місця, а хто їде по внутрішньому - має заплатити за резервацію місця)

Хоча особисто я є прихильником того, щоб добиватись митно-прикордонного контроля на ходу з обох боків, при чому з паралельної можливістю допосадки через митну залу по Чопу). З Угорського боку можливістю висадки/посадки по Загоні і Кішварді гадаю можна пожертвувати. Якщо навіть в цьому сезоні не вийде і він почне ходити з митно-прикордонним контролем по-старому - то намагатись цього добитись колись потім.
« Last Edit: 16.07.18 , 21:07 by Maxy » Logged
dots2004
Active user

Posts: 153


View Profile
« Reply #139 on: 22.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

и я так понял, что мукачевские вагоны будут уходить из Будапешта в 7.23, приходить в 21.37.

"Прекрасное" расписание. Ну и подумаешь, может кому-то хотелось Будапешт посмотреть или пересесть куда-то дальше. Такое ощущение, что поезд делается исключительно для венгров, которым захотелось пару часиков поболтаться по Мукачево...
« Last Edit: 22.07.18 , 23:07 by dots2004 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.121 seconds with 20 queries.