Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.07.17 , 05:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 6989 times)
mikolalex
Active user

Posts: 338


View Profile
« Reply #20 on: 23.12.16 , 20:12 »
Share Reply with quote

А для кого буде цей потяг? Якщо для жителів центральної України чи Галичини, то їм байдуже, де пересідати, в Мукачево чи в Чопі. Тоді, виходить, цей потяг буде корисним чисто для жителів Закарпатської області.
В такому разі, можна було б зробити групу вагонів Будапешт-Королеве. Т.як Берегівський і Виноградівський райони - найбільш угорські в усій області. А ось в самому Мукачевому частка угорців незначна. Звісно, закордон їздитимуть не тільки етнічні угорці, але саме серед них, я думаю, цей напрямок користуватиметься найбільшим попитом.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3123


View Profile
« Reply #21 on: 23.12.16 , 21:12 »
Share Reply with quote

Можливо на ст. Мукачево зроблять якусь зручну стиковку з іншими поїздами
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2376


View Profile
« Reply #22 on: 23.12.16 , 21:12 »
Share Reply with quote

А для кого буде цей потяг? Якщо для жителів центральної України чи Галичини, то їм байдуже, де пересідати, в Мукачево чи в Чопі. Тоді, виходить, цей потяг буде корисним чисто для жителів Закарпатської області.

Можно было бы делать поезда (Киев/Одесса) - Львов - Ухгород без заезда в Чоп (со сменой направления) и с пересакой по ст. Ужгород и/или Батево.

С уважением, Ульф
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #23 on: 01.02.17 , 22:02 »
Share Reply with quote

Угорщина готова надати свій швидкісний поїзд для запуску нового маршруту, що з'єднує Мукачево на Закарпаті із угорською столицею. Про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв'ю УНІАН.

 Він зазначив, що саме міністерство було ініціатором розвитку міжнародного залізничного сполучення з орієнтацією на європейські країни.

 «Я завжди підкреслював, що пріоритет - Європа, і нам треба забути, що поїзд №1 їде до Москви, замість нього має їхати або до Варшави, або в Прагу. Ми запропонували кілька напрямків: Київ - Перемишль, цей маршрут заробив, крім цього є ще один напрямок у Польщі, є напрямок Мукачево - Будапешт, але там вже йде вузькоколійна дорога, необхідно відремонтувати 300 метрів залізничного полотна, і тоді цей потяг може бути запущений. Угорці навіть готові надати свій власний швидкісний поїзд», – сказав Омелян.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1896


View Profile
« Reply #24 on: 02.02.17 , 02:02 »
Share Reply with quote

Угорщина готова надати свій швидкісний поїзд для запуску нового маршруту, що з'єднує Мукачево на Закарпаті із угорською столицею. Про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян в інтерв'ю УНІАН.

 Він зазначив, що саме міністерство було ініціатором розвитку міжнародного залізничного сполучення з орієнтацією на європейські країни.

 «Я завжди підкреслював, що пріоритет - Європа, і нам треба забути, що поїзд №1 їде до Москви, замість нього має їхати або до Варшави, або в Прагу. Ми запропонували кілька напрямків: Київ - Перемишль, цей маршрут заробив, крім цього є ще один напрямок у Польщі, є напрямок Мукачево - Будапешт, але там вже йде вузькоколійна дорога, необхідно відремонтувати 300 метрів залізничного полотна, і тоді цей потяг може бути запущений. Угорці навіть готові надати свій власний швидкісний поїзд», – сказав Омелян.
То есть этот маршрут уже является прибыльным? Это хорошо.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10702


View Profile
« Reply #25 on: 02.02.17 , 02:02 »
Share Reply with quote

То есть этот маршрут уже является прибыльным?
Почему?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7029


View Profile
« Reply #26 on: 02.02.17 , 02:02 »
Share Reply with quote

То есть этот маршрут уже является прибыльным? Это хорошо.
Мне кажется Вы неверно истолковали предложение. В данном случае "заробив", ИМХО, скорее следует читать как "запрацював" а не "заробив н-дцять грошенят"
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1896


View Profile
« Reply #27 on: 02.02.17 , 07:02 »
Share Reply with quote

Ну, тогда подозревается гуглоперевод.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2750


View Profile
« Reply #28 on: 03.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

Ну, тогда подозревается гуглоперевод.
Гуглопереклад тут ні при чім, бо пан Міністр інтерв'ю УНІАН давав українською, і, як зауважує ЛиС,
То есть этот маршрут уже является прибыльным? Это хорошо.
Мне кажется Вы неверно истолковали предложение. В данном случае "заробив", ИМХО, скорее следует читать как "запрацював" а не "заробив н-дцять грошенят"
.
"заробив" (унормоване слово львівської ґвари) = "запрацював". До прикладу, "заробив мотор" = "запрацював двигун".
.... В такому разі, можна було б зробити групу вагонів Будапешт-Королеве. Т.як Берегівський і Виноградівський райони - найбільш угорські в усій області. ...
Тоді вже б не завадило видовжити маршрут на Дякове, Галмеу... але як тоді на нього потраплятимуть пасажири з інших українських поїздів, які не заходять у Чоп? Хіба через Мукачево.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2376


View Profile
« Reply #29 on: 03.02.17 , 16:02 »
Share Reply with quote

Угорщина готова надати свій швидкісний поїзд для запуску нового маршруту, що з'єднує Мукачево на Закарпаті із угорською столицею.

А какой там скоростной состав на 25 кВ + дизель (+ 3кВ)?

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.146 seconds with 20 queries.