Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 33715 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22122


View Profile
« Reply #230 on: 29.11.18 , 09:11 »
Share Reply with quote

Щось не дуже веселе пишуть угорські ЗМІ, на перегоні Мукачево-Чоп швидкість по суміщеній колії до 60 км за годину, на стрілочних переходах та відкритих ділянках по 1435мм без суміщення до 25 км,
навпаки. На ділянках де 1435 мм пролягає окремо - до 60, на суміщеній колії і по стрілках і сплетеннях - 25.
Quote
буде то це куди вони колію ремонтували за ті кошти?
http://iho.hu/hir/menetrendvaltastol-intercityvel-munkacsra-181122
ну так до ремонту по 1435 мм було ~20 км/г усюди, і на ділянках де колії не суміщаються також.
Коштів виділили на все ці діло просто мізер (навіть видно по тому, насільки по-бідняцькому зробили платформи у Мукачеві).
Тому те, що не стали марнувати кошти на ремонт чотириниткових ділянок -  - по-моєму як раз дуже розумно, бо там де колії окремі - за мінімум коштів можна витягти максимальне прискорення. Мабуть коштів як-раз вистачило щоб по ділянках, де 1435 мм лежить окремо - підняти швидкість з 20 до 60. А чотириниткову колію все-одно латати набагато дорожче, складніше і головне менш вдячна справа (її на додачу потім важко підтримувати в такому стані). Якщо потрібна швидша їзда по 1435 мм - в ідеалі треба би не суміщену колію полатати, а перебудувати ці ділянки, максимально позбувшись чотириниткових ділянок.
Logged
MVM
Active user

Posts: 264


View Profile
« Reply #231 on: 29.11.18 , 10:11 »
Share Reply with quote

ну так до ремонту по 1435 мм було ~20 км/г усюди, і на ділянках де колії не суміщаються також.
Коштів виділили на все ці діло просто мізер (навіть видно по тому, насільки по-бідняцькому зробили платформи у Мукачеві).
Тому те, що не стали марнувати кошти на ремонт чотириниткових ділянок -  - по-моєму як раз дуже розумно, бо там де колії окремі - за мінімум коштів можна витягти максимальне прискорення. Мабуть коштів як-раз вистачило щоб по ділянках, де 1435 мм лежить окремо - підняти швидкість з 20 до 60. А чотириниткову колію все-одно латати набагато дорожче, складніше і головне менш вдячна справа (її на додачу потім важко підтримувати в такому стані). Якщо потрібна швидша їзда по 1435 мм - в ідеалі треба би не суміщену колію полатати, а перебудувати ці ділянки, максимально позбувшись чотириниткових ділянок.

По дільниці Мукачево - Батьово 3 роздільних пункти: Ключарки, Страбичово та Баркасово. З нинішнім обсягом вантажних перевезень останню можна взагалі закрити (з приводу цього є окрема розмова). Інші можна переоблаштувати, спрямувавши 2 колії 1520 та одну 1435. Аналогічно по дільниці Батьово - Чоп. Питання, наскільки це потрібно УЗ, області та державі. В перших є більш нагальні проблеми та проекти, ніж переобладнання цих дільниць заради кількох пасажирських поїздів, друга живе за рахунок дотацій, а третя, враховуючи останні події, найближчі 2-3 роки буде дуже мало цьому приділяти уваги.
Тому воно реалізовано так, як є.
Logged
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #232 on: 29.11.18 , 10:11 »
Share Reply with quote

По дільниці Мукачево - Батьово 3 роздільних пункти: Ключарки, Страбичово та Баркасово. З нинішнім обсягом вантажних перевезень останню можна взагалі закрити (з приводу цього є окрема розмова). Інші можна переоблаштувати, спрямувавши 2 колії 1520 та одну 1435. Аналогічно по дільниці Батьово - Чоп. Питання, наскільки це потрібно УЗ, області та державі. В перших є більш нагальні проблеми та проекти, ніж переобладнання цих дільниць заради кількох пасажирських поїздів, друга живе за рахунок дотацій, а третя, враховуючи останні події, найближчі 2-3 роки буде дуже мало цьому приділяти уваги.
Тому воно реалізовано так, як є.
Я розумію що все воно так, але в світлі останніх намірів щодо створення стикувального хабу між євро і стандартними коліями і намірів розширити географії маршрутів до Праги, Кошіце, Відня, думаю що будуть щось конкретне всетаки рухати. Тим паче що обіццяють фінансування від ЄБРР, думаю будуть також переобладнувати сортувальну "перевалочну базу", для контейнерів з Китаю за гроші ЄБРР. Зараз контейнеровози набирають в ЕС популярності.
Logged
moskovoj
User

Posts: 25


View Profile
« Reply #233 on: 07.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Таки запустили!
https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/latorca_budapest_-_mukacheve_-_budapest_20181207.pdf
Logged
adul
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #234 on: 07.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Супер, підкидиші із Захоні до Мукачево дотянули.
Logged
Tripper
User

Posts: 25


View Profile
« Reply #235 on: 07.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Рейсы будут выполняться разными составами? Прибытие из Будапешта в Мукачево в 15:20, а обратный рейс из Мукачево отправляется в 12:30
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #236 on: 07.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Рейсы будут выполняться разными составами? Прибытие из Будапешта в Мукачево в 15:20, а обратный рейс из Мукачево отправляется в 12:30
Подкидыши разные, Латорица одна.. Получается прибывший вагон будет стоять до следующего дня в Мукачево?
« Last Edit: 07.12.18 , 16:12 by Evgenio » Logged
Evgenio
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #237 on: 07.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote


Вроде бы будет таки и ПРЯМАЯ сидячка Мукачево-Будапешт
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #238 on: 07.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Все сходится.. Вагон который поедет из Мукачево в Будапешт прибывает с поездом (Захонь 08:35 - Мукачево 11:33).
Вагон, который остается в Мукачево, поедет следом, (Мукачево 16:20 - Захонь 17:21)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3353


View Profile
« Reply #239 on: 07.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

А что собой будет представлять эта сидячка, корыто или хотя бы уровень кишиневского рейса?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!