Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 01:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 47759 times)
Andersen
Active user

Posts: 2622


View Profile
« Reply #260 on: 10.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

Если бы отправляли его на полчаса позже в сторону Будапешта, то была бы обеспечена пересадка с поездом 46 Лисичанск-Ужгород...



А каким образом - не знаю.
« Last Edit: 10.12.18 , 10:12 by Andersen » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2914


View Profile
« Reply #261 on: 10.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Прибытие в Лисичанск сделают в 3 ночи вместо 4. Че уж там.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #262 on: 10.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Першим рейсом поїзда з Мукачева до Будапешта скористалися 10 пасажирів.

9 грудня першим рейсом швидкісного потяга з Мукачева, що на Закарпатті, до угорської столиці Будапешта поїхало всього 10 пасажирів.
Курсуватиме поки лише один вагон, з часом кількість збільшать до трьох, розповів Ярослав Афтанас, голова профспілкової організації Львівської залізниці.
"Потяг сполученням Мукачево-Будапешт вперше стартував сьогодні з Мукачева, о 12.30 за київським часом. Наразі за цим сполученням курсуватиме один вагон — це робота в тестовому режимі, поки сторони зможуть відслідкувати попит. Сьогодні першим рейсом потягу з Мукачева відправилося 10 пасажирів", - розповів Афтанас.
З його слів, якщо за кілька тижнів стане зрозуміло, що попит на цей потяг є, і він стабільний, залізничники додадуть ще один, або два вагони.
"Угорські колеги-залізничники також схиляються до того, що з часом буде три вагони, а це близько 200 пасажирів щоденно", - каже Афтанас.
Курсуватиме потяг за таким графіком: відправлятиметься о 12.30 з Мукачева і о 19.37 прибуватиме до Будапешта - за київським часом. У протилежному напрямку потяг рухатиметься наступним чином: о 8.23 (о 7.23 за європейським часом) відправлятиметься з Будапешта і о 15.25 київського часу прибуватиме в Мукачево.
Вартість квитків, відповідно, 680 гривень та 20,9 євро. Придбати квитки можна в касах вокзалів в Мукачеві та в Чопі.
Зі слів Афтанаса, пасажири зазначили, що їздити потягом вигідніше, ніж автобусами.
"Батько, який проводжав дітей-студентів, при посадці в Мукачеві розповів, що новим інтерсіті вигідно діставатися студентам на навчання в Угорщину, це майже вдвічі дешевше, бо раніше доводилося платити за таксі до вокзалу, потім їхати до Чопа і звідти бусиком перетинати кордон до Дебрецена чи Будапешту. Іще одна перевага — це дорога без черг на кордоні. Саме пасажирські автобуси простоюють в них по 6-7 годин. А загальний час руху інтерсіті Мукачево-Будапешт — це 7 годин", - акцентував Афтанас.
Поки що потяг прибуває на додатковий перон на Мукачівському вокзалі — він знаходиться за 500 м від основного. Для того, аби люди зорієнтувалися, на вокзалі встановлено показники, які спрямовують у потрібному напрямку.
З часом, зазначив Афтанас, планується, що швидкісний потяг Мукачево-Будапешт прибуватиме на головний перон — для цього залізничникам треба дотягнути вузьку колію (адже потяг рухається по вузькоколійці) до першої платформи Мукачівського вокзалу.
Нагадаємо, що проект пасажирського залізничного сполучення Мукачево-Будапешт обговорюється вже два роки. Запуск потяга між двома містами анонсували вже кілька разів, кожен раз він переносився.
Для прийому поїздів з Угорщини в Мукачево вже обладнали спеціальну платформу, а також відремонтували частину вулиці Вокзальної, яка веде до неї.

https://www.epravda.com.ua/news/2018/12/10/643423/
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1167


View Profile
« Reply #263 on: 10.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Прибытие в Лисичанск сделают в 3 ночи вместо 4. Че уж там.
А что там, нечего ускорять хотя бы между Киевом и Львовом?
У него же график дико тянутый и это на северном ходу. Одни только остановки по Бродам, Львову... А еще Харьков, Сумы, Ворожба. Сколько там локи менять времени надо и сколько оно «отдыхает»?
Logged
Tripper
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #264 on: 10.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Прибытие в Лисичанск сделают в 3 ночи вместо 4. Че уж там.
Зате зі Львова трохи більш зручний час відправлення буде, бо 3:20 це трохи жесть.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 206


View Profile
« Reply #265 on: 10.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

коротше по зручності приблизно поки не краще підкидиша
чого? по таможні у Чопі не треба шаритися..
Logged
Vova
User

Posts: 119


View Profile
« Reply #266 on: 12.12.18 , 07:12 »
Share Reply with quote

Хотів запитати: якшо я куплю білет Мукачево - Будапешт то я можу їхати до Будапешта не виходячи?Чи в Загоні ще місце треба докупляти до білета? Дякую.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 206


View Profile
« Reply #267 on: 12.12.18 , 09:12 »
Share Reply with quote

Хотів запитати: якшо я куплю білет Мукачево - Будапешт то я можу їхати до Будапешта не виходячи?Чи в Загоні ще місце треба докупляти до білета? Дякую.
Якщо на потяг 33(ІНТЕРСІТІ "ЛАТОРИЦЯ", 12:30 з Мукачева) то нічого докупляти не треба.
Logged
Vova
User

Posts: 119


View Profile
« Reply #268 on: 12.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

Дякую що обяснили бо не знав за місця)і можу на любе місце сідати чи в нашому білетів вказується місце?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #269 on: 12.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

так.
коло цього ВБС стоїть примітка Belföldi forgalomban helyjegy váltása kötelező, nemzetközi forgalomban helyjegy váltható.
Власне коли в середині 2000-х були в ходу ВБС Чоп - Будапет до IC - Загонь - Будапешт все було так само - з квитом Чоп - Будапешт можна було їхати без резервації, а внутрішньоугорські пасажири, або той хто розбивав по Загоні - той мусив купувати резервацію на той-же поїзд.

Власне сам підхід що "міжнародність" квитка у поєднанні з міжнародністю маршрута поїзда (вагона) звільняє від обов'язковості резервації в міжнародних поїздах високої категорії (в RailJetах і EC), у той час як внутрішньоугорські пасажири у цих поїздах мусять резервувати місце - як раз дуже типовий для MAV. Використовується у поїздах на Відень, Інсбрук/Мюнхен і далі, у ЄвроСіті на Братиславу-Чехію і далі.
Хоча в складніших випадках - коли високу категорію поїзд має не на весь маршрут по-чесному, а лише категорію IC на ділянку по Угорщині, а десь перед кордоном міняє категорію на нижчу і перетинає кордон в статусі поїзда нижчої категорії - у MAV цей підхід застосовується деколи непослідовно.
Наприклад у поїзді Будапешт - Ґрац (котрий зараз він має категорію IC на ділянці Будапешт - Сентготхард, далі як не дивно у нього категорія REX, при чому раніше зміна категорії у нього була здається по Сомбатхею) - резервація потрібна навіть міжнародним пасажирам (але якщо їхати не чіпляючи ICшної ділянки - то можна без резервації).
Втім у IC, що ходять з Будапешта на Трансильванію (і перетворюються на IR по останній угорській станції) - також можна по міжнародному квитку їхати без резервації місця. Ну і вагони до Чоп - Будапешт до IC, що ходили в середині 2000х - також були без обов'язкової резервації місць.

Якщо чесно - я думав що у вагони Мукачево - Будапешт будуть вимагати обов'язкову резервацію місця, але схоже пощастило і MAV виришила у цьому вагоні міжнародних пасажирів звільнити від резервацій
Так що окрім того, що не треба ногами ходити по митній залі у Чопі - є і друга перевага того, що з'явився прямий вагон - економія на резервації місця в IC.
Дякую що обяснили бо не знав за місця)і можу на любе місце сідати чи в нашому білетів вказується місце?

в квитку не буде місця і вагона, сідаєте на будь-яке.
Але я так майже не пригадю як це виглядало тоді, в середині 2000-х, але по-моєму в Чопі спершу всі сідали хто де хотів, але кондуктор записував номери вільних місць і по станціях Угорщини люди сідали з купленими на станціях квитками і резерваціями зі вказаними номерами місць.
По дорозі назад - головне знайти в Будапешті свій вагон. Більшість вагонів прямують лише до Загоні, вам треба серед них знайти вагон Будапешт - Мукачево і сісти саме до нього.
« Last Edit: 12.12.18 , 18:12 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!