Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.19 , 16:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 49117 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22582


View Profile
« Reply #280 on: 16.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

А навіщо?
Курс форінта у MAV-же відомий 325 форінтів за євро. На MAV досі зберігається такий архаїзм (що колись бував в усіх залізниць, але з комп'ютеризацією від ньго повідмовлялись)  як "залізничний" курс валют - коли для спрощення виписки міжнародних квитків вручну - замість точного курса євро, використовують "залізничний" курс валют - він трохи не відповідає реальному, зато його міняють не частіше ніж 1 раз на місяць, це дозволяє мати "шпаргалки" для виписки квитків вручну, котрі можна завдяки "залізничному" курсу оновлювати лише 1 раз на місяць, ну і касирам такий фіксований курс полегшує життя. Тариф в євро також відомий.
« Last Edit: 16.12.18 , 21:12 by Maxy » Logged
moskovoj
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #281 on: 17.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Та нє, будь-який з нас написав би цікавіше. А тут видно, що для людини така поїздка аж ніяк не виграє по зручності в улюбленого буса.

Бредятина...
Самой главной информации о населённости состава по Венгрии не получаем, а через границу так, между прочим...
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #282 on: 17.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

Та нє, будь-який з нас написав би цікавіше. А тут видно, що для людини така поїздка аж ніяк не виграє по зручності в улюбленого буса.
Бредятина...
Самой главной информации о населённости состава по Венгрии не получаем, а через границу так, между прочим...
Ви з Emblaze якісь наївні :) По стилю ж одразу видно, що це сайтик зварганив новину по фб пасажира (може і не питаючи дозволу в автора). Навіщо очікувати від неповного передруку набору вражень чогось більшого?
Доречі, в оригіналі є інфа і про заповненість вагону по Угорщині ;) Ймовірніше за все, для пасажирів доместіку там спочатку продають місця в основну групу вагонів "Латориці", а тільки потім вже у мукачівський вагон
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3961


View Profile
« Reply #283 on: 17.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Та хто його зна. Штатні кореспонденти багатьох українських видань пишуть в аналогічному стилі повної збірки листів до Луцилія.
« Last Edit: 17.12.18 , 14:12 by Emblaze » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4770


View Profile
« Reply #284 on: 17.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Вибачайте за оффтоп.
Щодо деяких "журналістів". Зараз пішла якась дурнувата тенденція -  новини писати на основі постів із соцмереж.  Часто такі "новини"  базуються на 1-2 фотках з інстаграму і приправі у вигляді якогось гучного заголовку.  Наприклад:
Logged
moskovoj
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #285 on: 17.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Зато не забыли написать о пьяной быдлоте в вагоне))
Я бы на ровном месте отметил, да и сам видел в Будапеште, что в отличие от основного ядра, в Мукачево пустили от КВРенный вагон.
Logged
adul
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #286 on: 17.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Зато не забыли написать о пьяной быдлоте в вагоне))
Я бы на ровном месте отметил, да и сам видел в Будапеште, что в отличие от основного ядра, в Мукачево пустили от КВРенный вагон.
Не зрозумів, це як КВРнный вагон? Що малось на увазі? Вроді цілком звичайний вагон, могли б дати Bpmz, ніредьхазовські.
Logged
moskovoj
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #287 on: 18.12.18 , 00:12 »
Share Reply with quote

Bpmz приписаны к Будапешт-Келети, а тут нужен в оборот ниредьхазский вагон/состав. Нитка и подвзяка из депо Ниредьхаза и "засылка" в Мукачево понятны. Вагон ИС засылается из Ниредьхазы в Захонь в составе пригорода, далее идёт как "пригород" Захонь - Мукачево. Точно так же и назад.

Что касается КВР, то сейчас в Венгрии проходит массовая программа по капитальному ремонту вагонов ИС. Меняется почти всё, кроме внешнего интерьера, вагоны делаются более комфортными. Только вот по забавным обстоятельствам туалеты на биогоршки не заменили. А так вполне достойная модернизация ПС.
Logged
adul
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #288 on: 18.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Bpmz приписаны к Будапешт-Келети, а тут нужен в оборот ниредьхазский вагон/состав. Нитка и подвзяка из депо Ниредьхаза и "засылка" в Мукачево понятны. Вагон ИС засылается из Ниредьхазы в Захонь в составе пригорода, далее идёт как "пригород" Захонь - Мукачево. Точно так же и назад.

Что касается КВР, то сейчас в Венгрии проходит массовая программа по капитальному ремонту вагонов ИС. Меняется почти всё, кроме внешнего интерьера, вагоны делаются более комфортными. Только вот по забавным обстоятельствам туалеты на биогоршки не заменили. А так вполне достойная модернизация ПС.
Перепрошую, під поняттям bmpz я мав на увазі bmpz типу MÁV IC+. В Мукачево ходить звичайні IC bmpz.
Logged
moskovoj
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #289 on: 19.12.18 , 02:12 »
Share Reply with quote

Bpmz - это вагоны приписки Будапешт-Келети, в основном катаются в ЕС (евросити).
На Мукачево запустили Bpee
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!