Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.04.17 , 03:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 5697 times)
tabo
Active user

Posts: 3123


View Profile
« Reply #30 on: 03.02.17 , 17:02 »
Share Reply with quote

А какой там скоростной состав на 25 кВ + дизель (+ 3кВ)?
Тюю, будуть там вагони від мадярських ІС як максимум ))) В нас просто в інтерв"ю "прикрашати" люблять і ті, хто ці інтерв"ю дає, і журналісти
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20602


View Profile
« Reply #31 on: 03.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

Навіть якби не було цього бажання прикрашати (а воно насправді є, нажаль) - в українському контексті такі формулювання все-одно були-б цілком припустимими, я вважаю.

Не існує загальнообов'язоквого для залізниць всіх країн світу означення, починаючи з якої швидкості поїзд можна вважати "швидкісним" і по якій зі швидкостей треба класифікацію вести - по максимальній чи може по середній (чи там по технічний) для випадків коли один з цих показників має видатні значення і при цьому інший з цих показників має значення не дуже красиві.

Для УЗ все що розганяється до 140 км/г або швидше навіть на незначній частині маршруту = швидкісне (бо так у ПТЕ понаписували).
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2251


View Profile
« Reply #32 on: 03.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

Для УЗ все що розганяється до 140 км/г або швидше навіть на незначній частині маршруту = швидкісне (бо так у ПТЕ понаписували).

Севернее Захони скорость более 100 км/ч под тепловозом MÁV нереальна. Может и актуальные ВБС РИЦ называть цкоростными?

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20602


View Profile
« Reply #33 on: 03.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

да, но западнее Захони - участки на 140 есть и подвижной состав проедет теми-же колесами, которыми поедет из Чопа до Мукачева

Quote
Может и актуальные ВБС РИЦ называть цкоростными?
нет, потому-что скорости > 120 они демонстрируют после замены тележек, на других колесах.
А в пределах Украины РИЦам больше 120 ездить не положено, из-за того что ПТЭ по-глупому выписано.
Logged
VB
Active user

Posts: 2251


View Profile
« Reply #34 on: 03.02.17 , 19:02 »
Share Reply with quote


.... В такому разі, можна було б зробити групу вагонів Будапешт-Королеве. Т.як Берегівський і Виноградівський райони - найбільш угорські в усій області. ...
Тоді вже б не завадило видовжити маршрут на Дякове, Галмеу... але як тоді на нього потраплятимуть пасажири з інших українських поїздів, які не заходять у Чоп? Хіба через Мукачево.
Писав, й ще раз напишу. Якщо буде гіпотетичний Будапешт - Королеве, то саме Королеве буде видовженням, а не Дякове. В Королеве з Виноградова можна потрапити лише із заїздом на дяківську гілку та зміною напрямку руху. І ще потрібно визначитись, - що кому треба, - Мукачеве, чи Королеве. Бо в Батьовому шляхи розходяться....
Logged
Doobey
Active user

Posts: 752


View Profile
« Reply #35 on: 03.02.17 , 20:02 »
Share Reply with quote

З Виноградова до Королева через дяківську гілку? Ви про що? Лінія Батьово - Солотвино - пряма і проходить через станції Виноградово і Королево, саме так їздить поїзд Львів - Солотвино. Колія 1435 не заходить на станцію Королево. Від Батьова йде суміщена на Дяково, на блокпості перед Королевом колія 1520 завертає на Королево-Солотвино. І ніякої зміни напрямку нема, якщо їхати з Виноградова на Королево. Чи ми неправильно один одного зрозуміли?
« Last Edit: 03.02.17 , 20:02 by Doobey » Logged
VB
Active user

Posts: 2251


View Profile
« Reply #36 on: 03.02.17 , 20:02 »
Share Reply with quote

 Яким боком до цього стосується солевоз?  Читайте процитоване. Будапешт - Королеве рухомим складом МАВ по колії 1435 мм. До Королева 1435 заходить з боку Дякового.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 752


View Profile
« Reply #37 on: 03.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

Яким боком до цього стосується солевоз?  Читайте процитоване. Будапешт - Королеве рухомим складом МАВ по колії 1435 мм. До Королева 1435 заходить з боку Дякового.
Солотвинський поїзд я згадав, бо Ви написали, що з Виноградова до Королева можна потрапити лише зі зміною напрямку. Нічого подібного. Поїзд їде собі прямо. Так само і про угорський поїзд до самого Королева. Скільки раз там був, не помічав суміщеної колії в самому Королево. Ось дещо знайшов: http://ru-railway.livejournal.com/2377756.html От саме тут написано, що парк 1435 в Королево закинутий, а суміщена колія з Батьова на Дякове йде пряма через блокпост 67 км біля Королева. Цей блокпост в реалі має будову трикутника, через який можна їхати в будь-який бік без зміни напрямку.
Logged
VB
Active user

Posts: 2251


View Profile
« Reply #38 on: 03.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

Ви хочете врятувати реноме, чи дійсно не бачите? Солевіз їздить по колії 1520 mm. Тут же мовиться про рух по колії 1435 mm, до того ж рухомим складо МАВ. Ще раз напишу. Якщо буде гіпотетичний Будапешт - Королеве, то саме Королеве буде видовженням, а не Дякове. В Королеве з Виноградова можна потрапити лише із заїздом на дяківську гілку та зміною напрямку руху. Яким боком солевоз до колії 1435 mm та рухомого складу МАВ? Крайнім в регулярному пасажирському русі на колії 1435 mm  був певно в ніч з 24 на 25 вересня далекого вже 1999 року тривагонний потяг 386/385 Чієрна-над-Тисой -- Клуж-Напока. Вантажний рух існує і зараз. Чи то в минулий, чи то в позаминулий  графік було закладено 4 пари вивізних Чоп - Дякове по 1435 та 2 передавальні пари Халмеу  - Королеве по 1520. В Королеве 1435 заходить з Гуді суміщений з 1520, йде як витяжка, та потім відходить назад до ППВ ВЧДЕ-10. Самий перший перетин перед станцією з боку Виноградова, - перетин 1520 та 1435.

P.S. І загляньте на роботі в себе в схему блок-поста 67 км. Пунктир, на всякий випадок, - це 1435 mm, а суцільна, відповідно, є 1520 mm. Побачите, які там трикутники та куди можна їхати....
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20602


View Profile
« Reply #39 on: 03.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

А для кого буде цей потяг?
Для пасажирів, що не згодні так багато витрачати часу на дорогу, як цього вимагають наявні поїзди і їх комбінації. Маю велику підозру, що одночасно з запуском IC+ відкриють якийсь поїзд з Києва до Мукачева з екстра-тарифом (мабуть НЕ), що дозволить грубо кажучи скоритити кількість пересадок по дорозі до Будапешта до 1, а сумарний час проїзду Київ - Будапешт скоротити до 16,5 годин (за 11 годин НЕ проїде з Києва до Мукачева, ~1 година запасу на Пересадку (як в Перемишлі), а новий експрес Мукачево - Будапешт, якщо обидва ПТК будуть на ходу - за 4,5 години справиться - думаю ділянку 1435 мм підрихтують хоч без фанатизма, але коротше щоб поїзд доповз хвилин за 45 до Чопа - сил їм вистачить зробити, ну а поїзди з часом ходу 3:36 з Загоні до Будапешта - хоч у розкладі цього сезону і відсутні, але це не новина, вони бували у окремі з минулих сезонів, коротше якщо старатимуться - може трішки навіть швидше вийде).
Quote
Якщо для жителів центральної України чи Галичини, то їм байдуже, де пересідати, в Мукачево чи в Чопі.
яку назву має станція де пересідати - звісно байдуже.

Однак перенесення місця пересадки з Чопа до Мукачева дозволить зробити український ПТК на ходу (і сподіватись що заради такого і угорців на те-ж сподвигнути) і на рівному місці годину виграти і цим виграшем також спонукати MAV цьому поїзду дати кращу нитку

Гіпотетично сумарно з іншими заходами - це дозволить привабити на цей маршрут тих, хто проїзд наявними варіатами, що вимагають майже доби в дорозі - не розглядає бо занадто довго. А збільшена кількість бажаючих - дозволить сподіватись, що їх буде достатньо багато, щоб заради них ще й підвізний НЕ не порожнім ходив.

Ну і профіт для УЗ також очевидний. Кількість тих, хто згоден переплатити по тарифу Схід-Захід за всю дорогу - обмежена (з носа пасажир у такому разі переплачує багато, за проїзд з Києва до Будапешта віддає ~65 євро (на ~36 євро більше, ніж проїзд на НШ з Києва до Чопа і далі через Загонь в сидячих), але кількість бажаючих так сильно переплатити - не більше ніж два десятки на добу, у більшій кількості - таких дурнів намає).
А тут - якщо вийде як задумано - вдасться привабити сюди сотні зо 2 пасажирів на день, я гадаю. Переплата з носа буде дещо менше, ніж міжнародний тариф до Києва: грубо кажучи за проїзд ділянки Мукачево - кордон по міжнародному тарифу 2,76 євро з рила (замість 1,4, що УЗ одержує зараз з кожного пасажира, що їде поїздом Чоп - Загонь) і за ділянку Київ - Мукачево - вдасться здерти по тарифу тарифу НЕ, а НШ (тобто ~480 замість ~270 грн за ділянку Київ - Мукачево у купейному). Тобто звісно "переплата" з носа не ~36 євро, а десь по ~8,5 євро. Але взяти екстра-оплати по 8,5 євро з 200 пасажирів - це очевидно краще, ніж з двох десятків по ~36. В

ласне тут можна навіть прикинути, починаючи з якої кількості приваблених на таку зв'язку пасажирів - профіт для УЗ перевищить гіпотетичні втрати від того, що можливо цим варіантом скористаються ті, хто зараз переплачує по міжнародному тарифу за прямий вагон і перестануть їздити на прямому вагоні. Якщо десь зараз прямий вагон возить до ~20 осіб на рейс - то десь з 20(36/8,5)=~86-го пасажира на день, котрого вдаться на цю зв'язку заманити - ми маємо той-же прибуток що з прямого вагона зараз (тобто якщо навіть після такого прямий вагон здохне к чортовій матері - то і не шкода).  
« Last Edit: 03.02.17 , 23:02 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.