Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.19 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 52562 times)
VB
Active user

Posts: 4003


View Profile
« Reply #330 on: 30.01.19 , 09:01 »
Share Reply with quote

А цього форуму мало?
Logged
moskovoj
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #331 on: 30.01.19 , 09:01 »
Share Reply with quote

Правильно всё подмечено, со времён СССР. Ну никому не сдалось снять блокировку по продаже билетов во внутриреспубликанском сообщении по Венгрии.
Хотя, вот например, если данное корыто (УЗ РИЦ) едет ещё через одну страну, то бывали случаи продажи. Даже тут на нашем форуме читал о том, как люди ехали из Праги в Чиерну в УЗшном корыте. Но тем не менее, от Захоня до Вены не проедешь.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 908


View Profile
« Reply #332 on: 30.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

А ви перечитайте уважніше ту тему. Це не внутрішньопольський квиток і плацкарта були. Це був міжнародний квиток (я припустив що у сполученні Польща - Німеччина) і плацкарта по міжнародному тарифу на внутрішньопольський сегмент до нього. І продані скоріш за все ДБшною касою.
Але MAV не така дурепасувора як ПКП, у неї немає заборон на внурішні поїздки в міжнародних спальних вагонах.
Я зрозумів ваші пояснення в тій темі. Тут мав на увазі наприклад, продаж міжнародного квитка (за повним тарифом, не спецпропозицію) у сполученні MAV - OBB і плацкарти до нього у вагон УЗ. Я розумію, що мабуть така комбінація є фінансово невигідною в більшості випадків (чи навіть завжди). Мені цікаво лише з теоретичної точки зору.

Правильно всё подмечено, со времён СССР. Ну никому не сдалось снять блокировку по продаже билетов во внутриреспубликанском сообщении по Венгрии.
Хотя, вот например, если данное корыто (УЗ РИЦ) едет ещё через одну страну, то бывали случаи продажи. Даже тут на нашем форуме читал о том, как люди ехали из Праги в Чиерну в УЗшном корыте. Но тем не менее, от Захоня до Вены не проедешь.
Це я і їхав, лише не з Праги, а з Оломоуца. Там вчасна їзденка у Чехів була до України. І ось чомусь до Чієрни теж був відкритий продаж (але лише до Чієрни, до інших станції не продавали), я цим і скористався.
Logged
Volotar
Active user

Posts: 586


View Profile
« Reply #333 on: 31.01.19 , 01:01 »
Share Reply with quote

А ви перечитайте уважніше ту тему. Це не внутрішньопольський квиток і плацкарта були. Це був міжнародний квиток (я припустив що у сполученні Польща - Німеччина) і плацкарта по міжнародному тарифу на внутрішньопольський сегмент до нього. І продані скоріш за все ДБшною касою.
Але MAV не така дурепасувора як ПКП, у неї немає заборон на внурішні поїздки в міжнародних спальних вагонах.
Я зрозумів ваші пояснення в тій темі. Тут мав на увазі наприклад, продаж міжнародного квитка (за повним тарифом, не спецпропозицію) у сполученні MAV - OBB і плацкарти до нього у вагон УЗ. Я розумію, що мабуть така комбінація є фінансово невигідною в більшості випадків (чи навіть завжди). Мені цікаво лише з теоретичної точки зору.

З теоретичної точки зору, Ви можете купити плацкарту у вагон УЗ в грамотного касира DB (або в грамотній німецькій агенції). Квиток для цього мати не обов'язково. Але всі такі практичні випадки, про які я читав, стосувались плацкарти на маршрут Австрія–Україна. Вас же цікавить Австрія–Угорщина. Я б обережно припустив, що шанси є (особливо зважаючи, що там є українська та австрійська квота).
Logged
adul
Active user

Posts: 171


View Profile
« Reply #334 on: 03.10.19 , 00:10 »
Share Reply with quote

Судячи зі злитих планів графіків mav start на 2019-2020 курсування даного потягу відміняється(обмежаться чопом), якщо я правильно зрозумів.


« Last Edit: 03.10.19 , 00:10 by adul » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4144


View Profile
« Reply #335 on: 03.10.19 , 02:10 »
Share Reply with quote

Да, похоже, не взлетел. Ну, для международных поездов Украины на таких раскатанных джихадобусами направлениях перспективы шаткие по умолчанию, увы.
Logged
Гость10
Guest
« Reply #336 on: 03.10.19 , 07:10 »
Share Reply with quote

А маршрут до Чопа дает прибыль?. Нет. Маршрут поддерживается сугубо по политическим причинам, иначе был бы давно отменен. Значит, что-то не срослось, государство (Венгрия) не дало денег или приказа железной дороге по поддержанию маршрута до Мукачево.
Logged
adul
Active user

Posts: 171


View Profile
« Reply #337 on: 03.10.19 , 09:10 »
Share Reply with quote

А маршрут до Чопа дает прибыль?. Нет. Маршрут поддерживается сугубо по политическим причинам, иначе был бы давно отменен. Значит, что-то не срослось, государство (Венгрия) не дало денег или приказа железной дороге по поддержанию маршрута до Мукачево.
Доречі в проекті досить сильно порізали кількість маршрутів човників Захонь-Чоп ( мінімум в 2 рази) та добавили якусь дивну фігню типу Еперешке-Батьово, маю підозру що це про вантажні перевезення але хз.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4910


View Profile
« Reply #338 on: 03.10.19 , 09:10 »
Share Reply with quote



Судячи зі злитих планів графіків mav start на 2019-2020 курсування даного потягу відміняється(обмежаться чопом), якщо я правильно зрозумів.

Не факт,  що йдеться про відміну.  Можливо,  в них така традиція -  вказувати розклад лише до першої прикордонної станції.
Наприклад,  PKP  так робить в своїх проектах розкладів. 
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1245


View Profile
« Reply #339 on: 03.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Краще б відразу Еперешке - Батьово - Халмеу/Сату-Маре, так хоч мадяри б відкоркували той шлях до Румунії.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!