Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.17 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 9776 times)
Doobey
Active user

Posts: 1122


View Profile
« Reply #40 on: 03.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

Ви хочете врятувати реноме, чи дійсно не бачите? Солевіз їздить по колії 1520 mm. Тут же мовиться про рух по колії 1435 mm, до того ж рухомим складо МАВ. Ще раз напишу. Якщо буде гіпотетичний Будапешт - Королеве, то саме Королеве буде видовженням, а не Дякове. В Королеве з Виноградова можна потрапити лише із заїздом на дяківську гілку та зміною напрямку руху. Яким боком солевоз до колії 1435 mm та рухомого складу МАВ? Крайнім в регулярному пасажирському русі на колії 1435 mm  був певно в ніч з 24 на 25 вересня далекого вже 1999 року тривагонний потяг 386/385 Чієрна-над-Тисой -- Клуж-Напока. Вантажний рух існує і зараз. Чи то в минулий, чи то в позаминулий  графік було закладено 4 пари вивізних Чоп - Дякове по 1435 та 2 передавальні пари Халмеу  - Королеве по 1520. В Королеве 1435 заходить з Гуді суміщений з 1520, йде як витяжка, та потім відходить назад до ППВ ВЧДЕ-10. Самий перший перетин перед станцією з боку Виноградова, - перетин 1520 та 1435.

P.S. І загляньте на роботі в себе в схему блок-поста 67 км. Пунктир, на всякий випадок, - це 1435 mm, а суцільна, відповідно, є 1520 mm. Побачите, які там трикутники та куди можна їхати....
В мене на роботі висить велика карта Львівської залізниці, на ній суміжна колія позначена як Батьово - Королево - Дяково, а від Королева до Солотвина наша. Деталей там не показано. Але в цьому описі, що я скинув, чітко описано, що спочатку поїзди їздили з Батьова до Дякова зі зміною напрямку по Королево (тобто, з Королева можна було їхати напряму до Виноградова по 1435, хіба зараз лише по 1520, може), а вже потім добудували перемичку, щоб їхати напряму з Батьова до Королева. Тому я й сказав про трикутник.
Logged
Станислав Трошин
Active user

Posts: 1020


View Profile
« Reply #41 on: 03.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

 От Королево до Дьяково ходит обычный Д1 на стандартной колее. Проверено на майские 16-го. Пасспоток 15 человек).
Logged
VB
Active user

Posts: 2751


View Profile
« Reply #42 on: 04.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

To Doobey. Не читайте ранкових газет (до речі, посилання підправте, у вас там останній знак неклікабельний, ніхто його не відкриє). Автор розмістив багато фото, але в інформативному плані він повторює ту помилку, яку я якраз і зауважив своїм постом, до якого Ви так критично присіпкались. З Королевого колія 1435 насправді веде лише до Дякового, до Батьового колії цієї ширини немає, її розібрали вже дуже давно.  Плюс ще одне, - Ви написали
  
Цей блокпост в реалі має будову трикутника, через який можна їхати в будь-який бік без зміни напрямку.
Так я Вам поясню, - трикутником бл.-п. 67 км ніколи не був і бути не може. Він є або просто проміжним рп на лінії Батьове - Гудя 1435, або ж вершиною, як кажете, трикутника, який обмежений бл.-п. 67 км, ст. Гудя, ст. Королеве 1520. Це просто відгалудження від основної лінії колії 1520, на якій знаходиться лише пошерсний за пікатежем з'їзд, та простий рп  на колії 1435, на кожній з яких є по вловлюваючому тупику. З Королевого до Гуді чи навпаки  прямуючи через бл.-п. 67 км (ну раптом щось трапилось на прямому перегоні, все ж може бути...) Вам доведеться змінювати напрямок руху.

От Королево до Дьяково ходит обычный Д1 на стандартной колее. Проверено на майские 16-го. Пасспоток 15 человек).
Ну так об этом же, слава Богу, никто не спорит. Прошлую весну перепривязали были раннеутренний по Королево из Дяково вместо Солотвино на Батево, а на Солотвино отправлялся прибывший из Тересвы. Пассажиров из Дяково было больше, чем из Тересвы на Батево и далее Ужгород/Мукачево. 
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11027


View Profile
« Reply #43 on: 04.02.17 , 01:02 »
Share Reply with quote

до Батьового колії цієї ширини немає, її розібрали вже дуже давно.
Как это разобрали давно? Была же вот полтора года назад, она по факту не используется, но рельсы лежат, у ДСП Берегово даже висел актуальный НГДП для нее, там каких-то две нитки.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1122


View Profile
« Reply #44 on: 04.02.17 , 08:02 »
Share Reply with quote

VB, можливо, правда Ваша. Просто я проводжу перевірки АЛС лише на коліях 1520. І точно знаю, що з Королева можна їхати напряму як на Дяково, так і на Виноградово. В самому Королеві суміщеної колії не бачив. Максимум, де звертав увагу на її присутність, це був перегон Берегово - Косино. В інших місцях або не звертав уваги на додаткові 2 рейки, або їх там просто не було. Треба буде наступної перевірки детально оглянути ці напрямки. Самому стало цікаво, який там колійний розвиток.
Logged
VB
Active user

Posts: 2751


View Profile
« Reply #45 on: 04.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

до Батьового колії цієї ширини немає, її розібрали вже дуже давно.
Как это разобрали давно? Была же вот полтора года назад, она по факту не используется, но рельсы лежат, у ДСП Берегово даже висел актуальный НГДП для нее, там каких-то две нитки.
Четыре пары.


Неверно процитировали. Нужно рассматривать вместе с первой частью предложения
З Королевого колія 1435 насправді веде лише до Дякового, до Батьового колії цієї ширини немає, її розібрали вже дуже давно.
Ключевое, - именно с Королево. На участке бл.-п. 67 км - Королево. От нее осталась только графа в своде скоростей. Но демонтаж ее был произведен уже достаточно давно. Кстати о скоростях. На 1435 участка Мукачево - Батево - чоп основные скоростя на перегонах, - это 60, на станциях 40 или 25. На Батево - Гудя, - это 80-90 по перегонах, 60 по станциях, а Королево - Гудя - Дяково, - стабильные 100 и 80 на проход по станциям. Королево, - 25 км/ч. Разные пересечения и стрелки могут быть ограничены как 40, так и 25 и 15 км/ч. То есть дело в стрелках, это не переукладка полотна, можно исправить рихтовкой и переукладкой при необходимости. Перегоны в нормальном состоянии, они не отстают от скоростей на 1520.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2539


View Profile
« Reply #46 on: 04.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

да, но западнее Захони - участки на 140 есть и подвижной состав проедет теми-же колесами, которыми поедет из Чопа до Мукачева

Quote
Может и актуальные ВБС РИЦ называть цкоростными?
нет, потому-что скорости > 120 они демонстрируют после замены тележек, на других колесах.

Хотя суперформально, тележки 1435 мм тоже украинские, и колея 1435 мм на терриротии Украины - украинская.

С уважением, Ульф
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7481


View Profile
« Reply #47 on: 04.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

Так я Вам поясню, - трикутником бл.-п. 67 км ніколи не був і бути не може.


Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #48 on: 04.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

Никто не прикидывал сколько может стоить билет Мукачево-Будапешт, если использовать нынешние тарифы УЗ-MAV ?
квиток 20.9 євро.

Може дуже неістотно помінятись вартість плацкарти, залежно від того яку категорію такий новий поїзд матиме. Може взагалі не помінятись (якщо все оформлять як з поїздом Будапешт - Ґрац, що має вищу категорію лише на внутрішньоугорській ділянці, а по останній угорській станції поїзд міняє категорію на REX). Але навіть в найгіршому з можливих сценаріїв - буде міжнародна плацкарта 3 євро (замість теперішньої внутрішньої за 815 HUF тобто 2,62 євро). Гадаю ці 0,38 євро - погоди не зроблять.
« Last Edit: 04.02.17 , 14:02 by Maxy » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3268


View Profile
« Reply #49 on: 04.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote

да, но западнее Захони - участки на 140 есть и подвижной состав проедет теми-же колесами, которыми поедет из Чопа до Мукачева

Quote
Может и актуальные ВБС РИЦ называть цкоростными?
нет, потому-что скорости > 120 они демонстрируют после замены тележек, на других колесах.
А в пределах Украины РИЦам больше 120 ездить не положено, из-за того что ПТЭ по-глупому выписано.

Когда-то в другой теме была бурная дискуссия об этом: тормоза "Кнорр Единые", которыми оборудованы вагоны РИЦ, отключаются* при следовании в составе с "обычными" вагонами. Следовательно, существует ограничение по количеству таких прицепных вагонов... и, подозреваю, ограничения по скорости. Причина: тормоза "Кнорр Единые" имеют алгорит управления, который отличает от алгоритма управления тормозной системой "обычного" вагона. Но, если локомотив буде венгерский и, соответственно, будет поддерживать алгоритм работы тормозов "Кнорр Единые", то никаких проблем не должно быть. Но, ПТЭ не могли сразу предусмотреть такой вариант.

* - тормозная магистраль вагона РИЦ в отключенном состоянии выполняет транзитную роль и (по логике) обеспечивает работу стоп-крана в этом вагоне.
« Last Edit: 04.02.17 , 15:02 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.091 seconds with 20 queries.