Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.05.17 , 19:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 6241 times)
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #50 on: 04.02.17 , 22:02 »
Share Reply with quote

Щойно отримав по пошті "Магістраль". В додатку "Львівський залізничник" є стаття про те, що цього тижня в Ужгороді було засідання щодо запуску поїзда Мукачево - Будапешт. Всіх вислухали, але пан Груник підсумував тим, що колія 1435 не доходить до пас.вокзалу Мукачева, на перетинах колії 1520 має обмеження до 25 км/год, і взагалі, щодо тяги, то ппц повний: Мукачево - Чоп - постійний 3кВ, Чоп - Захонь - неелектрифіковано, Захонь - Будапешт - змінний 25кВ. І в кінці він подав ідею, що краще і дешевше добудувати 200 м колії 1520 до ст.Захонь. Нарада домовилась про підписання найближчим часом. Поки цієї статті в неті не зміг знайти.
Logged
VB
Active user

Posts: 2333


View Profile
« Reply #51 on: 04.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

Ну щоб все спихнути на мадяр, а самим ніц не робити. Там той Чоп та та Загонь не потрібні зовсім, якщо вони дійсно хочуть робити швидкість, - для цього Соловка - Епер'єшке існує. Покласти туди нитку 1435, в Мункачі зробити ТПК наш, мадярський на ходу. Обійти стоянки та катання по чопських парках. А так, - який з цього толк? Хіба що +1 до списку потягів та собі личку на пагон....
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3108


View Profile
« Reply #52 on: 04.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

Хто такий пан Груник?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20662


View Profile
« Reply #53 on: 05.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

якщо вони дійсно хочуть робити швидкість, - для цього Соловка - Епер'єшке існує. Покласти туди нитку 1435, в Мункачі зробити ТПК наш, мадярський на ходу. Обійти стоянки та катання по чопських парках.
є великий сумнів в доцільності економити час таким чином.

Навіть якщо через Епер'єшке вийшло б скоріше (я сумніваюсь що справі це дозволило б щось виграти сутєво) - пасажирові важливіша не номінальна "швидкість", а ефективний час поїздки. Тобто якщо треба приходити на ПТК раніше, або вийти в місто можна не одразу після приходу поїзда, а треба ще проходити ПТК - для пасажира це те саме, що якби поїзд на цю кількість хвилин був-би довше у дорозі. Тому прикордонно-митний контроль у якомусь місці, зокрема у Мукачеві, а не на ходу - зло.

Крім того - розумно організований поїзд на Угорщину з контролем на ходу - в ідеалі повинен мати контроль на ходу між Батьовом і Чопом, щоб зберігати і можливість їзди в Угорщину і для тих, хто під'їде до Батьова (тому перевіряти треба починаючи з Батьова, а не Мукачева) і у Чопі, для тих хто під'їхав з Ужгорода (тут нічого не вдієш - цих пасажирів доведеться змушувати приходити завчасно до митної зали і сідати в поїзд уже перевіреними, як власне це і зараз роблять), бо потреба у поїздках на Угорщину з цих місць досить істотна.
От на Чехію чи Словаччину - можна і без цього, тут можливість посадки у Батьові і Чопі зберігати сенсу набагато менше, можна і без неї.
« Last Edit: 05.02.17 , 00:02 by Maxy » Logged
W_777
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #54 on: 05.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Хто такий пан Груник?

Исходя из того как этот товарищ сопротивляется новому поезду стает понятно, что он - начальство Львовского филиала УЗ.
Я думаю, что окончательное значение будет иметь то, кто автор этой идеи в Киеве и насколько он готов будет ее продвигать, а именно  давать волшебный пендель львовским крепким хозяйственникам. Если пендель дать как следует, то и колею 1435 достроят до вокзала Мукачево и со сменой локомотивов вопрос решится.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #55 on: 05.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Хто такий пан Груник?
в.о.Н Льв Груник Іван Степанович
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20662


View Profile
« Reply #56 on: 05.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

там нічого не треба вирішувати і міняти. Просто тягти угорським теполовозом з Загоні до Мукачева.

Власне те, що у нас після 2009 року місцями боротьба за те, щоб не коптити контактний дріт місцями дійшла до абсурду (назразок зміни локомотивів по Новомосковську-Дніпровському для приміських Дніпро - Красноград, в результаті заради мізерної економії пасажири втрачають аж занадто сильно зростає час у дорозі) - ще з натяжкою можна виправдати тим, що у нас пасажири, особливо приміські аж надто мало платять, тому можна іноді їх часом помордувати затримками, що в інших умовах були б неприйнятною ціною такої економії.

Але хід думки, що допускає поширення цієї ж вивихнутої логіку зокрема і на тих, хто заплатить по міжнародному тарифу - показує, наскільки вони далекі від уявлень про потреби і пріорітети своїх пасажирів.
Logged
VB
Active user

Posts: 2333


View Profile
« Reply #57 on: 05.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Ну не в Мункачі, а після відправлення. Навіть після Батевого. Добре. Чому тепловоз угорський?
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1050


View Profile
« Reply #58 on: 05.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Ну не в Мункачі, а після відправлення. Навіть після Батевого. Добре. Чому тепловоз угорський?
А у нас есть что-то (на 1435 мм) помощнее и побыстрее ЧМЭ3?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20662


View Profile
« Reply #59 on: 05.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Ну не в Мункачі, а після відправлення. Навіть після Батевого. Добре. Чому тепловоз угорський?
там часу трохи малувато на це, надто близько кордон у такому разі.

А щодо того чиїм тепловзом - машки на 1435 мм у Чопі є, це правда.

Але я не впевнений, що той факт, що поїзди з Угорщини приводить завжди угорський тепловоз - це просто так. У цього може бути якась важлива причина, наприклад не знаю, чи працюватиме в угорських вагонах світло і опалення без електроживлення з локомотива. У наші машки точно так не уміють, а у угорських тепловозів воно точно є.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.099 seconds with 20 queries.