Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.17 , 23:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 7486 times)
Alexeich-07
Active user

Posts: 220


View Profile
« Reply #60 on: 05.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

Ну щоб все спихнути на мадяр, а самим ніц не робити.

Так воно і є.
Уявляю думки середньостатистичного укрзалізничного чинуші: "Йдіть на *рін зі своїми угорськими інтерсіті, ми на тендерах по запчастинах більше бабла накосимо"
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2877


View Profile
« Reply #61 on: 05.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

Ну, тогда подозревается гуглоперевод.
Гуглопереклад тут ні при чім, бо пан Міністр інтерв'ю УНІАН давав українською, і, як зауважує ЛиС,
То есть этот маршрут уже является прибыльным? Это хорошо.
Мне кажется Вы неверно истолковали предложение. В данном случае "заробив", ИМХО, скорее следует читать как "запрацював" а не "заробив н-дцять грошенят"
.
"заробив" (унормоване слово львівської ґвари) = "запрацював". До прикладу, "заробив мотор" = "запрацював двигун".
...
Вельми перепрошую за припущеня, знайшов оригінальний текст інтерв'ю:
Quote
Ми запропонували декілька напрямків: Київ - Перемишль, цей маршрут запрацював, окрім цього є ще один напрямок в Польщу, є напрямок Мукачево – Будапешт,  але там вже йде вузькоколійна дорога, необхідно лише відремонтувати 300 метрів залізничного полотна, і тоді цей потяг може бути запущений.
Дійсно, це проблема подвійного перекладу: запрацював - заработал - заробив :)
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #62 on: 06.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Але я не впевнений, що той факт, що поїзди з Угорщини приводить завжди угорський тепловоз - це просто так. У цього може бути якась важлива причина, наприклад не знаю, чи працюватиме в угорських вагонах світло і опалення без електроживлення з локомотива. У наші машки точно так не уміють, а у угорських тепловозів воно точно є.
Естественно не просто так. В США и Европе давно принято вагоны запитывать либо от локомотива, либо от вагона-электростанции.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2426


View Profile
« Reply #63 on: 06.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

У цього може бути якась важлива причина, наприклад не знаю, чи працюватиме в угорських вагонах світло і опалення без електроживлення з локомотива. У наші машки точно так не уміють, а у угорських тепловозів воно точно є.

Точно уверены, что это касается и M62 MÁV ?

С уважением, Ульф
Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #64 on: 06.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

Нема локомотивів, крім ЧМЕ3. Є половина 2М62 і одна М62, й ті на базі запасу в Чопі. Три штуки є в Ковелі. 
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #65 on: 06.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

В вагонах интерсити я котлов не видел точно, потому если свет, туалет, вентиляция и двери запустятся от батарейки и пневмомагистрали, то с отоплением - фигвам.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #66 on: 07.02.17 , 12:02 »
Share Reply with quote

В вагонах интерсити я котлов не видел точно, потому если свет, туалет, вентиляция и двери запустятся от батарейки и пневмомагистрали, то с отоплением - фигвам.
Батарейку надо от чего-то заряжать, подвагонных генераторов на Западе тоже не принято иметь.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2426


View Profile
« Reply #67 on: 07.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote

подвагонных генераторов на Западе тоже не принято иметь.

В Германии бывают, но уже редкость.

С уважением, Ульф
Logged
Ngregory
Active user

Posts: 11351


View Profile
« Reply #68 on: 07.02.17 , 18:02 »
Share Reply with quote

Батарейку надо от чего-то заряжать, подвагонных генераторов на Западе тоже не принято иметь.

От силового преобразователя. Но "ихние" батареи хилее наших, надолго и намного их не хватит.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #69 on: 07.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

В вагонах интерсити я котлов не видел точно, потому если свет, туалет, вентиляция и двери запустятся от батарейки и пневмомагистрали, то с отоплением - фигвам.
Батарейку надо от чего-то заряжать, подвагонных генераторов на Западе тоже не принято иметь.
Это все мелочи на фоне отсутствия отопления.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 20 queries.