Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.18 , 03:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 18465 times)
rasha
Active user

Posts: 152


View Profile
« Reply #80 on: 22.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote


Этот вагон теперь нет в эксплуатации.
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 51


View Profile
« Reply #81 on: 06.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Е. Кравцов:
Закарпатье. Сейчас от границы до города Мукачево у нас уже есть евроколея. Пока она используется только для грузовых перевозок. От этой колеи собственно до вокзала метров триста. Наша идея (речь сейчас о первом этапе) – построить здесь пассажирскую платформу для поездов евроколеи.

Уже работаем с местными властями, чтобы мэрия отремонтировала автомобильную дорогу, ведущую к этой платформе.

Чи хтось буває в Мукачево? Там щось роблять з обіцяного?
Logged
Evgenio
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #82 on: 06.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Четвер, 05.04.2018
Омелян анонсував запуск Інтерсіті між Мукачевом та Будапештом
http://www.mukachevo.net/ua/news/view/314920

Як повідомляв Мukachevo.net сьогодні очільник міністерства Володимир Омелян оглядає місцевість з перспективою розвитку регіональних аеропортів та інфраструктури Закарпатської області загалом.
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 51


View Profile
« Reply #83 on: 06.04.18 , 17:04 »
Share Reply with quote

Насправді, збудувати платформу і відремонтувати шлях до неї можна за 1-2 місяці. Для цього треба бажання.
А поки шось нічого крім балачок невидно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21833


View Profile
« Reply #84 on: 06.04.18 , 19:04 »
Share Reply with quote

Quote
Насправді, збудувати платформу і відремонтувати шлях до неї можна за 1-2 місяці
та ні, там не все так просто. Там треба в порядок привести колію 1435 мм від Чопа до Мукачева і підняти швидкості по ній. А вона була в досить поганому стані (грубо-кажучи - як середньо-паршива під'їзна колія) і надодачу у багатьох місцях спліталась/розпліталась з колією 1520 мм, а це криві, обмеження, тощо, все те, що заважає швидко їздити і мати менший час у дорозі. І надзвичайно бажано хоча б від частини таких проблемних місць позбутись до відкриття пасажирського руху по цій ділянці по колії 1435 мм.
 
Адже сенс всієї цієї затії у тому, щоб ПТК проходити під час руху, як на ділянці Львів - Перемишль. Але користь від такого проходження ПТК є сенс лише якщо це займає часу в дорозі не довше ніж зараз окремо займає дорога з Мукачева до Чопа (грубо кажучи годину) + ПТК у Чопі (30 хв). Тобто поки стан колії 1435 мм такий, що з Чопа до Мукачева їхати довше 1,5 год - прямий поїзд на Угорщину з такою швидкістю - скоріше скопрометує ідею.

Колії "не рідної" ширини - якщо немає особливої причини - завжди в досить поганому стані ( в такому-ж паршивому стані була ділянка Медика - Перемиль ще кілька років тому), просто тому, що наявна техніка - у залізниць є під колію "рідної" ширини, а під ремонт колій іншої ширини - треба техніку позичати в сусідів або ремонтувати вручну. Знову ж таки, якщо позичати - бажано щоб якось домовитись в рамках спільного проекту, щоб ціна оренди такої техніки була "як для своїх", а не "звичайно-обдирайлівська".
Що гірше - наявна техніка не дозволяє ремонтувати колію 1435 мм, тобто треба домовлятись з сусідами про те, щоб передали в оренду свою, 
Quote
Чи хтось буває в Мукачево? Там щось роблять з обіцяного?
такі речі коли лежить сніг - зазвичай не роблять (і слава Богу). Ось днями розпочнеться весняна страда - побачимо що протягом неї зроблять.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 145


View Profile
« Reply #85 on: 06.04.18 , 21:04 »
Share Reply with quote

та ні, там не все так просто. Там треба в порядок привести колію 1435 мм від Чопа до Мукачева і підняти швидкості по ній. А вона була в досить поганому стані (грубо-кажучи - як середньо-паршива під'їзна колія) і надодачу у багатьох місцях спліталась/розпліталась з колією 1520 мм, а це криві, обмеження, тощо, все те, що заважає швидко їздити і мати менший час у дорозі. І надзвичайно бажано хоча б від частини таких проблемних місць позбутись до відкриття пасажирського руху по цій ділянці по колії 1435 мм.

Для швидкісного руху потрібно колію 1435 перекласти окремо, а не суміщеним полотном, тобто потрібна глобальна реконструкція усієї ділянки.
Паралельно можна організувати швидкісний рух колією 1520, бо теперішня швидкість потягів це просто ганьба.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3966


View Profile
« Reply #86 on: 06.04.18 , 21:04 »
Share Reply with quote


Для швидкісного руху потрібно колію 1435 перекласти окремо, а не суміщеним полотном, тобто потрібна глобальна реконструкція усієї ділянки.

Тоді запуск цього потяга затягнеться на декілька років)
Logged
W_777
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #87 on: 07.04.18 , 12:04 »
Share Reply with quote

Все будет зависеть от политического решения.
Помните, как быстро в свое время организовали поезда Киев-Перемышль и Ковель-Хелм?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8389


View Profile
« Reply #88 on: 09.04.18 , 17:04 »
Share Reply with quote

А там не было технических проблем в принципе. Исключительно организационные.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21833


View Profile
« Reply #89 on: 09.04.18 , 18:04 »
Share Reply with quote

Технічні проблеми були. Колія 1520 мм по Польщі була в жахливому стані. Її щоправда трохи почали латати на кілька років раніше, але наприклад станом на умовно кажучи 2011 рік - по колії 1520 мм по Польщі була швидкість 20 км/г по і час чистої їзди від Медики до Перемишля справді становив годину, бо ось так повільно поїзд там повз.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 20 queries.