Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.18 , 08:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 25305 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #90 on: 09.04.18 , 19:04 »
Share Reply with quote

та ні, там не все так просто. Там треба в порядок привести колію 1435 мм від Чопа до Мукачева і підняти швидкості по ній. А вона була в досить поганому стані (грубо-кажучи - як середньо-паршива під'їзна колія) і надодачу у багатьох місцях спліталась/розпліталась з колією 1520 мм, а це криві, обмеження, тощо, все те, що заважає швидко їздити і мати менший час у дорозі. І надзвичайно бажано хоча б від частини таких проблемних місць позбутись до відкриття пасажирського руху по цій ділянці по колії 1435 мм.

Для швидкісного руху потрібно колію 1435 перекласти окремо, а не суміщеним полотном, тобто потрібна глобальна реконструкція усієї ділянки.
не вигадуйте зайвих складнощів.

Тут повна аналогія з поїздом Київ - Перемишль. Свою привабливість для пасажирів і свої непогані показники - він "заробляє" швидкою їздою між Києвом і Львовом, а на захід від Львова  (а особливо на захід від Медики) - він відверто "ледарює" і "зароблені" на ділянці Київ - Львів вої показники - справді марнує. Просто завдяки тому що ділянка Київ - Львів довга, ділянка Львів - Медика набагато коротша, а Медика - Перемишль зовсім коротка - повільніша їзда між Львовом і Медикою і зовсім повільна після Медики - в кінцевому підсумку підпсовувує усереднений результат неістотно, тому він все-одно лишається достатньо непоганим.
Тобто ремонт перед відкриттям IC+ до Перемишля робили зовсім не до того рівня, щоб по ділянках на захід від Львова їхати так само швидко між Києвом і Львовом, і до і після ремонту - показники досягнуті на ділянці Київ - Львів - на ділянці на захід від Львова марнуються, просто різною мірою. Ремонт зробили до того рівня, щоб міра якою ці показники псуються - була достатньо малою, щоб кінцевий результат був достатньо непоганим.

Так і тут. Тут правда так само "по скромномуу" як на Перемишль зробити не вийде, бо ділянка Будапешт - Загонь коротша ніж Київ - Львів і швидкості по ній трішки гірші, а ділянка Чоп - Мукачево - дещо довша, ніж Медика - Перемишль.
Але аж надто сильно старатись сенсу немає. Від часу ходу Мукачево - Чоп меншого, ніж треба прикордонникам і митникам на митно-прикордонний контроль (не знаю скільки часу вони захочуть, може 30 хв, може 40) - фактичної економії часу пасажирів все-одно не буде
Logged
Banderilliero
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #91 on: 12.04.18 , 19:04 »
Share Reply with quote

Так і тут. Тут правда так само "по скромномуу" як на Перемишль зробити не вийде, бо ділянка Будапешт - Загонь коротша ніж Київ - Львів і швидкості по ній трішки гірші, а ділянка Чоп - Мукачево - дещо довша, ніж Медика - Перемишль.
Але аж надто сильно старатись сенсу немає. Від часу ходу Мукачево - Чоп меншого, ніж треба прикордонникам і митникам на митно-прикордонний контроль (не знаю скільки часу вони захочуть, може 30 хв, може 40) - фактичної економії часу пасажирів все-одно не буде

Від кордону до Перемишля колія 1520 йде окремо і нема проміжних станцій, де треба "розплутувати" суміщену колію. Тому порівняння недоречне.
Ще раз - від Чопа до Мукачева (41 км) потяги по колії 1520 повзуть годину. Витрачатись на капітальний ремонт колії 1435 не дуже доцільно, бо вона залишиться суміщеною із відповідними обмеженнями по швидкості і часом в дорозі від 1,5 год.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4101


View Profile
« Reply #92 on: 12.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

Моя думка така: поки MAV погоджується пускати свій рухомий склад вглиб Закарпатської області,  то треба користуватись моментом, робити поточний ремонт 1435 та запускати потяг.  Бо якщо зараз почати глобальну перебудову колійного господарства,  то це буде дуже довго,  розпиляється на цьому купа грошей.  І Угорщина просто пошле УЗ на фіг))
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 386


View Profile
« Reply #93 on: 05.05.18 , 09:05 »
Share Reply with quote



Как думаете, цена адекватная?
Logged
Banderilliero
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #94 on: 05.05.18 , 09:05 »
Share Reply with quote

Квиток 2 кл. Будапешт-Захонь коштує 5650-5870 форинтів або ~570 грн. Тому 700 з хвостиком грн. за квиток Будапешт-Мукачево цілком нормальна ціна.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #95 on: 05.05.18 , 09:05 »
Share Reply with quote

це звичайний тариф УЗ-МАВ, той самий по котрому рахується вартість проїзду Чоп - Будапешт (19,5 євро) чи Чоп - Загонь (2,3). Якщо цей тариф застосовувати на довший маршрут - як-раз вийде 20,9 Будапешт - Мукачево. Не знаю яку плацкарту для IC/EC вони рахуватимуть - 3 євро як MAV зазвичай бере на міжнародні маршрут, чи внутрішньоугорську по 850 форинтів (=2,7 євро) - але не принципово, бо виходить надто неіснтотна сума різниці.
Quote
Как думаете, цена адекватная?

Скажу так - вона може не ідеальна, але найменш погана у порівнянні з тими цінами на інші напрямки, що є зараз є. Це виходить "справедливіше" ніж зараз на ділянку Львів - Краків з пересадкою у Перемишлі пасажири платять 222 грн + 30-45 зл.

Справа у тому, що по Угорщині міжміські автобуси і внутрішній тариф на поїзди дорожчі ніж по Польщі.
Грубо кажучи - уявному пасажиру, котрому важливіше зекономити якийсь нещасний євро, нехай навіть ціною втрати кількох годин - автобусами (або частковою їх допомогою)  з Мукачева до Будапешта - за меншу суму доїхати не вийде як не крути.  А от зі Львова до Кракова  - такому уявному пасажирові - знайти варіанти дешевші ніж 222 грн + 30-45 зл - цілком можливо.

Крім того якщо порівнювати маршрути Львів - Краків (84 км по УЗ, 258 км по ПКП) і Мукачево - Будапешт (45 км по УЗ, 338 км MAV) - то і загальна довжина у будапештського маршрута довша і % ділянки по більш дорогій з країн вищий.
« Last Edit: 05.05.18 , 09:05 by Maxy » Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 386


View Profile
« Reply #96 on: 05.05.18 , 09:05 »
Share Reply with quote

Понятно. Ну что же, осталось дождаться его запуска и чтобы по Мукачево были нормальные стыковки
Logged
Vert
Active user

Posts: 5478


View Profile
« Reply #97 on: 05.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

чтобы по Мукачево были нормальные стыковки

На это не надейтесь.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #98 on: 05.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

ну, як сказати. На адекватні стиковки з НШ я б не сподівався-б, а от стиковки з НЕ чи IC+ - цілком могли-б бути.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #99 on: 05.05.18 , 13:05 »
Share Reply with quote

Понятно. Ну что же, осталось дождаться его запуска и чтобы по Мукачево были нормальные стыковки

Очевидно, що угорці просто продовжать один з існуючих інтерсіті до Мукачева, який використовує локомотивну тягу. З таким розрахунком, щоб він встиг повернутись назад протягом дня. Мабуть це буде IC34, який прибуватиме до Мукачева десь між 13:30 і 14:30 по київському часу.
Чекаємо від угорців звіт про можливість і очікуваний час руху українською ділянкою євроколії. А вже тоді можна думати про стиковки.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.095 seconds with 20 queries.