Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.18 , 06:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 12601 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21528


View Profile
« Reply #90 on: 09.04.18 , 19:04 »
Share Reply with quote

та ні, там не все так просто. Там треба в порядок привести колію 1435 мм від Чопа до Мукачева і підняти швидкості по ній. А вона була в досить поганому стані (грубо-кажучи - як середньо-паршива під'їзна колія) і надодачу у багатьох місцях спліталась/розпліталась з колією 1520 мм, а це криві, обмеження, тощо, все те, що заважає швидко їздити і мати менший час у дорозі. І надзвичайно бажано хоча б від частини таких проблемних місць позбутись до відкриття пасажирського руху по цій ділянці по колії 1435 мм.

Для швидкісного руху потрібно колію 1435 перекласти окремо, а не суміщеним полотном, тобто потрібна глобальна реконструкція усієї ділянки.
не вигадуйте зайвих складнощів.

Тут повна аналогія з поїздом Київ - Перемишль. Свою привабливість для пасажирів і свої непогані показники - він "заробляє" швидкою їздою між Києвом і Львовом, а на захід від Львова  (а особливо на захід від Медики) - він відверто "ледарює" і "зароблені" на ділянці Київ - Львів вої показники - справді марнує. Просто завдяки тому що ділянка Київ - Львів довга, ділянка Львів - Медика набагато коротша, а Медика - Перемишль зовсім коротка - повільніша їзда між Львовом і Медикою і зовсім повільна після Медики - в кінцевому підсумку підпсовувує усереднений результат неістотно, тому він все-одно лишається достатньо непоганим.
Тобто ремонт перед відкриттям IC+ до Перемишля робили зовсім не до того рівня, щоб по ділянках на захід від Львова їхати так само швидко між Києвом і Львовом, і до і після ремонту - показники досягнуті на ділянці Київ - Львів - на ділянці на захід від Львова марнуються, просто різною мірою. Ремонт зробили до того рівня, щоб міра якою ці показники псуються - була достатньо малою, щоб кінцевий результат був достатньо непоганим.

Так і тут. Тут правда так само "по скромномуу" як на Перемишль зробити не вийде, бо ділянка Будапешт - Загонь коротша ніж Київ - Львів і швидкості по ній трішки гірші, а ділянка Чоп - Мукачево - дещо довша, ніж Медика - Перемишль.
Але аж надто сильно старатись сенсу немає. Від часу ходу Мукачево - Чоп меншого, ніж треба прикордонникам і митникам на митно-прикордонний контроль (не знаю скільки часу вони захочуть, може 30 хв, може 40) - фактичної економії часу пасажирів все-одно не буде
Logged
Banderilliero
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #91 on: 12.04.18 , 19:04 »
Share Reply with quote

Так і тут. Тут правда так само "по скромномуу" як на Перемишль зробити не вийде, бо ділянка Будапешт - Загонь коротша ніж Київ - Львів і швидкості по ній трішки гірші, а ділянка Чоп - Мукачево - дещо довша, ніж Медика - Перемишль.
Але аж надто сильно старатись сенсу немає. Від часу ходу Мукачево - Чоп меншого, ніж треба прикордонникам і митникам на митно-прикордонний контроль (не знаю скільки часу вони захочуть, може 30 хв, може 40) - фактичної економії часу пасажирів все-одно не буде

Від кордону до Перемишля колія 1520 йде окремо і нема проміжних станцій, де треба "розплутувати" суміщену колію. Тому порівняння недоречне.
Ще раз - від Чопа до Мукачева (41 км) потяги по колії 1520 повзуть годину. Витрачатись на капітальний ремонт колії 1435 не дуже доцільно, бо вона залишиться суміщеною із відповідними обмеженнями по швидкості і часом в дорозі від 1,5 год.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3809


View Profile
« Reply #92 on: 12.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

Моя думка така: поки MAV погоджується пускати свій рухомий склад вглиб Закарпатської області,  то треба користуватись моментом, робити поточний ремонт 1435 та запускати потяг.  Бо якщо зараз почати глобальну перебудову колійного господарства,  то це буде дуже довго,  розпиляється на цьому купа грошей.  І Угорщина просто пошле УЗ на фіг))
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.074 seconds with 20 queries.