Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.19 , 05:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35
Reply | Print
Author Topic: Перспективы запуска поезда Мукачево-Будапешт  (Read 52246 times)
Vova
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #300 on: 06.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Якщо є можливість то киньте будьласка)))
Logged
Volotar
Active user

Posts: 586


View Profile
« Reply #301 on: 06.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote

Додали 2 вагони, засняв на відео, можу кинути кому цікаво.
Може залийте одразу на YouTube? Чого добру пропадати? :)
Logged
adul
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #302 on: 06.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote

Якщо є можливість то киньте будьласка)))
Прошу вибачень за якість, знімав із зближенням, ближче під'їхати не мав змоги. https://youtu.be/ou6gA4Wl0_A
Logged
Vova
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #303 on: 06.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

Нічого добре вийшло)їм би ще простої укоротити шоб скорше виходило)
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #304 on: 08.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

Є одне запитання щодо резервації місця до квитків,  якщо вона не обов'язкова то чи не означає це що якщо розпродадуть всі квитки з реєзервацією,  чи не доведеться мені потім стоячи їхати у вагоні? 
Потенційно така можливість існує, бо пасажири з резервацією мають пріоритет, але й MAV же має зреагувати і в якийсь момент додати вагонів. Тут вже треба мати ширшу статистику, бо не зовсім ясно чи це вже так швидко "розкатали" маршрут, чи це просто сезонна піковість і після свят там будуть згадувані раніше плюс-мінус 25-30 паксів, тобто 3 євро за плацкарту це зайві витрати
Ось і відповідь! З'явилась не фейсбучна, а реальна статистика* за перший місяць курсування. Згідно з нею, стає зрозуміло, що це був просто святковий пік (українці їхали на свята додому), тож поки дещо рано говорити про потребу дочіпляти n кількість вагонів на постійній основі

*"Пасажири оцінили зручність нового залізничного сполучення з ЄС, запровадженого Укрзалізницею в грудні. Лише за перші чотири тижні курсування поїзда № 33/34 Будапешт—Мукачево, з 9 грудня 2018 р. до 3 січня 2019 р., ним скористалося 1602 особи.  Зокрема, в напрямку Мукачева подорожувало 915 пасажирів, у напрямку Будапешта — 687 пасажирів. Найбільший попит спостерігався напередодні Різдва Христового західного обряду.  Зайнятість крісел цього поїзда становить майже 38 %. Враховуючи лише початок його курсування, можна вважати запуск цього маршруту вдалим"
Logged
dots2004
Active user

Posts: 247


View Profile
« Reply #305 on: 09.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

*
« Last Edit: 09.01.19 , 18:01 by dots2004 » Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1900


View Profile
« Reply #306 on: 14.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Отчет журналиста о поездке.
https://lb.ua/blog/oleksandr_rudomanov/416858_intersiti_mukachevobudapesht.html
...прибувши у місто, я пішов у міжнародну касу купувати квиток. Але тут мене одразу спіткала невдача – усі квитки на Інтерсіті розкуплені...

Всё-таки при отправлении из Мукачева резервация обязательна, поезд не "бездонный" и билет купить можно в любой международной кассе.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #307 on: 14.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Отчет журналиста о поездке.
https://lb.ua/blog/oleksandr_rudomanov/416858_intersiti_mukachevobudapesht.html
...прибувши у місто, я пішов у міжнародну касу купувати квиток. Але тут мене одразу спіткала невдача – усі квитки на Інтерсіті розкуплені... Всё-таки при отправлении из Мукачева резервация обязательна, поезд не "бездонный" и билет купить можно в любой международной кассе.
Дивна якась ситуація. З мадярської сторони все логічно, тобто 90 грн. (=3 євро) за плацкарту платиш за бажанням, а от з УЗ це більше схоже на якусь самодіяльність. По-перше, що це за плацкарта за 32 грн.? Звідки саме така цифра? Це не з тарифу Схід-Захід, тоді де і як вони її взяли? По-друге, не зовсім ясно чи ця плацкарта таки обов"язкова, бо втюхувати пасажирам необов'язкову резервація можуть же і касири УЗ (варто лише згадати стару УЗшну дурню про неможливість продажу міжнародного квитка без плацкарти), а український кондуктор достеменно не в курсі, тому і перестраховується. Для чистоти експерименту треба прийти на посадку тільки з квитком (напр. купленим у MAV) без плацкарти і вже тоді дивитися, бо в статті ж Рудоманов зазначає тільки, що "Провідник навідріз відмовився брати безквиткових, мотивуючи перевірками по Чопу", а що буде з квитковими, але "безплацкартним"? Мадярський кондуктор таких пускає без проблем.


p.s. ще трохи смішно було читати в статті про "Плацкарта купується на відстань і діє протягом якогось часу (наприклад тижня), а резервація купується на конкретний Інтерсіті, як місце у вагоні.", Рудоманов же ніби знається на залізничних питаннях, а таке пише )))
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1900


View Profile
« Reply #308 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

[ По-перше, що це за плацкарта за 32 грн.? Звідки саме така цифра?
Похоже на комсбор.
А вот как сложилась ситуация "все билеты проданы" - вопрос.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #309 on: 14.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Похоже на комсбор.
Зважаючи на цифру у 32 гривні теж про це подумав, але у тому ж Вадулі в такому випадку просто дають "нульову" плацкарту в якій кзб йде окремим рядком, а тут ці 32 гривні прописані саме як вартість плацкарти. Нонсенс та й годі...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!