Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.03.17 , 02:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Международные ж/д кассы в Украине

Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Международные ж/д кассы в Украине  (Read 4019 times)
Utopist
Active user

Posts: 2041


View Profile
« Reply #10 on: 23.12.16 , 13:12 »
Share Reply with quote

Так напишите в УЗ предложение ликвидировать международную кассу в Сарнах, если ее наличие кому-то мешает.
Раньше-то варшавский поезд там проезжал и останавливался.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10442


View Profile
« Reply #11 on: 23.12.16 , 14:12 »
Share Reply with quote

Так напишите в УЗ предложение ликвидировать международную кассу в Сарнах, если ее наличие кому-то мешает.
Раньше-то варшавский поезд там проезжал и останавливался.
раньше много чего где-то проезжало и останавливалось, вопрос был не в этом.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11019


View Profile
« Reply #12 on: 24.12.16 , 15:12 »
Share Reply with quote

В Одессе касса одна, а в Коростене аж две)))
Logged
Volodymyr
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #13 on: 24.12.16 , 19:12 »
Share Reply with quote

А чим принципово міжнародна каса відрізняється від звичайної?
Я не спеціаліст, але мені чомусь здається, що в обох випадках продаж квитків проводиться через централізовані системи з базами даних розміщених на серверах. В касі ж знаходится тільки комп'ютер, що підключається до сервера і отримує з нього дані та пересилає повідомлення про продаж квитка. На разі це суто програмна задача і якщо поставити відповдіне програмне забезпечення і навчити касирів  ним працювати, то будь-яка каса зможе продавати квитки на міжнародні потяги. Тобто міжнародні каси - це анахронізм доінтернетової епохи коли була проблема в організації зв'язку з залізницями інших держав.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3056


View Profile
« Reply #14 on: 24.12.16 , 19:12 »
Share Reply with quote

Мені теж цікаво. Невже там настільки екзотичне ПЗ, що лише обрані касири його змогли освоїти)
Logged
gospodinslyuh
Guest
« Reply #15 on: 24.12.16 , 21:12 »
Share Reply with quote

так там же разное не только программное обеспечение- это разная отчётность, другие бланки, иная тарификация. где столько взять бланков проездных документов, чтобы ими снабдить все кассы? помимо этого купонные книжки и вспомогательные документы- там всё другое надо.
напечатать может и не проблема, только для чего? поездов осталось совсем ничего.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #16 on: 25.12.16 , 13:12 »
Share Reply with quote

По великому рахунку бланки й звітність - це внутрішні документи УЗ і при наявності повної електронної звітності в базі даних зовсім не обов'язкові. Просто потрібне ПЗ, що записує в базу даних щось типу "Квиток №75851214 продано касиром №1234 з робочого місця №458 о 12:53 21.12.2017. Від __ до__ на Ім'я__ Сума___ "
Чи є якісь принципові проблеми друкувати міжнародні квитки на звичайному папері, додавати QR код для швидкого доступу до запису в базі даних? Поляки, словаки й чехи точно приймають міжнародні квитки роздруковані на А4 (принаймні видані DB чи CD) - тут справа просто зробити на сервері УЗ нормальний інтерфейс, щоб контролер РКР міг перевірити чи даний квиток справді був виписаний УЗ.
Продаж квитків на інші країни без проблем можна організувати в будь-якій касі.

[offtop] В Львові на автовокзалі пару років тому можна було спокійно придбати квитки типу Ганновер-Амстердам, - там була автокомпанія (вже не пам'ятаю назви) що возила в різні міста Німеччини і просто купувала на ім'я пасажира квитки з сайту DB в міста куди їх автобус не заїжджав (відповідно там можна було купити взагалі будь-який квиток за сайту DB за 20грн комісії)[/offtop]
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1028


View Profile
« Reply #17 on: 25.12.16 , 14:12 »
Share Reply with quote

Гм, просто в этом случае надо городить новый интерфейс между системами продажи билета, что может быть долго, дорого и глючно.
Logged
gospodinslyuh
Guest
« Reply #18 on: 25.12.16 , 15:12 »
Share Reply with quote

Экспресс-УЗ и Экспресс-УЗ МС несовместимы. Также как несовместимы они с системами резервирования со странами Европы. А тариф Восток-Запад не позволяет проводить продажу через интернет в принципе
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10442


View Profile
« Reply #19 on: 25.12.16 , 15:12 »
Share Reply with quote

Гм, просто в этом случае надо городить новый интерфейс между системами продажи билета, что может быть долго, дорого и глючно.
Экспресс-УЗ и Экспресс-УЗ МС несовместимы. Также как несовместимы они с системами резервирования со странами Европы.
В современном мире интеграция систем и/или обмен данными не являются проблемой, тем более, что европейские системы явно имеют функциональный API, команда нормальных программистов сделает это максимум за месяц.

А тариф Восток-Запад не позволяет проводить продажу через интернет в принципе
А вот это похоже главный стопор, система внутренних перевозок не умеет работать с другими тарифами. Но, с другой стороны, если сейчас начать ее изменения для возможности работы с разными условиями, это может быть плюсом при будущем переходе на какие-то гибкие тарифы и во внутреннем сообщении.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.107 seconds with 20 queries.