Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.06.17 , 10:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Екстериторіальні станції

Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Author Topic: Екстериторіальні станції  (Read 4392 times)
LWIEV
Active user

Posts: 505


View Profile
« on: 31.12.16 , 12:12 »
Share Reply with quote

Чи можливі станції однієї країни на території іншої?

Наприклад, чи можлива станція УЗ Пшемисль, станція РКР Львів? Бачу це як спосіб уникнення використання міжнародних підходів там, де дуже значний транскордонний рух.

Окреме питання - інфраструктура. УЗ було б логічно обслуговувати свої потреби до Перемишля чи, наприклад мадярам до Мукачева.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« Reply #1 on: 31.12.16 , 14:12 »
Share Reply with quote

так.

Може бути як по-справжньому, так і віртуально, лише для пасажирського тарифа.

"По-справжньому", коли межа між залізницями двох країн за взаємною згодною прокладена не там, де державний кордон. При чому відомі випадки, що така домовленість передувала спорудженню залізниці, а бувало що домовлялись пізніше. Є випадки коли уся залізниця в межах карликової країни обслуговується сусідньою країною (в Монако залізниця французька, в Ліхтенштейні - австрійська, в Сингапурі - малайзійська, нещасний трикілометровий недогризок в Лаосі - тайландський).
 
А буває попри те, що межа між залізницями прокладена у звичайний спосіб, по кордону країн, однак для зручності пасажирів при тарификації міжнародних поїздок домовляються тарифною межею вважати інше місце - наприклад станцію, ближчу до кордону на якійсь зі сторін, при чому часто обирають навіть не найближчу станцію, а ту, що дозволяє максимальну кількість поїздок пасажирів вивести з-під дії міжнародного тарифа.

Чемпіоном з застосування другого підходу є Австрія. Наприклад маршрут Шопрон (Угорщина) - Тарвізіо (Італія) - з тарифної точки зору - внутрішньоавстрійський. Втім це не заважає Австрії на якихось інших лініях цей підхід не застосовувати.

При чому оскільки 2-й підхід це все-одно вже одно вже політ фантазії - про відповідність тарифної межі і меж обслуговування у будь-якому разі не йдеться, то можна підти ще на крок далі назустріч пасажирам і замість тарифної межі в точці - розширити застосовність внутрішніх тарифів вглиб сусідньої країни на якусь помірну глибину, тобто внутрішнім тарифам не просто дозволяють зустрітись в точці, а ще й перекритись.
Наприклад внутрішній тариф NSB застосовний незвично далеко вглиб Швеції, на південь межі його дії дотягуються аж до Ґетеборґа. Додаткової пікантності цій ситуації додає її асиметричність -  SJ у такому підході норвезьку залізницю не підтримує, внутрішньошведський тариф вглиб Норвегії не діє.

Існує один курйозний прецедент, коли цей другий підхід (межа між залізницями країне в точці, а з перекриттям) - реалізовано не суто в тарифах, а "по справжньому", в обслуговуванням інфраструктури і навіть з депо і з належністю рухомого складу.
Це GySEV, Дьйорсько-Шопронська залізниця, по півндю угорсько-австрійського прикордоння. Власне може б і там самотужки до такого рішення не додумались-би, але воно само впало на голову.
Штука у тому, що GySEV інснувала в австро-угорські часи, тобто "створювати" її в момент розподілу не довелось, так пощастило, що вона сама вже існувала в вигляді окремого підприємства. Розуму вистачило при розділі Австро-Угорщини її не ділити по кордону і не включати недогризки у склад національних залізниць, а лишити окремим підприємством у спільній власності. Пізніше з огляду на позитивний результат такого підходу, що був особливо помітний на угорському боці - до складу GySEV було передано ще кілька прилеглих ділянок в межах Угорщини (що спочатку до GySEV не належали, вони були вже суто угорські).
« Last Edit: 31.12.16 , 15:12 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« Reply #2 on: 31.12.16 , 14:12 »
Share Reply with quote

Окреме питання - інфраструктура. УЗ було б логічно обслуговувати свої потреби до Перемишля
тут чудернацько поставлено запитання, ніби у УЗ є якісь потреби у Перемишлі. Мені нічого про такі потреби невідомо.
Можна було б поставити питання інакше - хто здатний легше і з меншими витратами підтримувати колію у кращому стані.
Ділянку від кордона до Перемишля- УЗ мабуть змогла б підтримувати у кращому стані, ніж її підтримують поляки (донещодавно там обмеження 20 км/г було по всій ділянці, бо полякам її незручно ремонтувати і взагалі обмаль техніки навіть щоб при потребі просто заїхати на ту лінію).
Quote
чи, наприклад мадярам до Мукачева.
а тут скоріше ні, там колія 1435 мм у багатьох місцях суміщена з 1520 мм, а там де не суміщена - постійно з ними сплітається/розплітається, з цим більше шансів краще впоратись у власника колії 1520 мм, тобто УЗ.
« Last Edit: 31.12.16 , 15:12 by Maxy » Logged
kop
Active user

Posts: 5417


View Profile
« Reply #3 on: 31.12.16 , 20:12 »
Share Reply with quote

я так понимаю, речь все же о станциях типа Петропавловска.
или тарифных вкраплений в ЕС, как Макс говорил выше.
На границе Украина-ЕС рассуждать обэтом как минимум странно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« Reply #4 on: 31.12.16 , 22:12 »
Share Reply with quote

ЕС тут вообще не при чем, они никак не помог появлению таких мест.

Это все результаты двухсторонних договоренностей, большинство из которых очень-очень старые, еще со времен когда был ПТК на границах. Некоторые - еще с 19-го века.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 965


View Profile
« Reply #5 on: 01.01.17 , 14:01 »
Share Reply with quote

Чи можливі станції однієї країни на території іншої?
Такі приклади і в Україні є - як станції УЗ на території іншої країни, так і станції іншої залізниці на нашій території.
Перший випадок - станція Йолча Південно-Західної залізниці, яка знаходиться у с. Н. Йолча Брагінського району Гомельської області. Другий - станція Зоринівка Південно-Східної залізниці Росії, яка знаходиться у с. Зоринівка Міловського району Луганської області. У обох випадках оформлене право оренди.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 505


View Profile
« Reply #6 on: 01.01.17 , 16:01 »
Share Reply with quote

Чому тоді УЗ не утворити "станцію УЗ Пшемисль", а, якщо до Львова дотягнуть вузьку колію, РКР не утворити "станцію РКР Львів"?
Logged
kop
Active user

Posts: 5417


View Profile
« Reply #7 on: 01.01.17 , 16:01 »
Share Reply with quote

и нахрена это нужно pkp и уз?
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1056


View Profile
« Reply #8 on: 01.01.17 , 16:01 »
Share Reply with quote

и нахрена это нужно pkp и уз?
Что бы продавать электронные билеты?
Logged
kop
Active user

Posts: 5417


View Profile
« Reply #9 on: 01.01.17 , 16:01 »
Share Reply with quote

ради одного поезда и уменьшения дохода уз будет этим заниматься?
для онлайн продажи билетом можно сделать нормальную систему их продажи.
бч и ржд отсутствие таких "станций" не мешает продавать билеты онлайн, причем применительно к ржд - уже давненько.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.148 seconds with 20 queries.