Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.17 , 18:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Екстериторіальні станції

Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Author Topic: Екстериторіальні станції  (Read 5437 times)
kop
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #20 on: 13.01.17 , 21:01 »
Share Reply with quote

на этом участке ни один из этих 100 поездов не останавливается, поэтому и нет проблем.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2433


View Profile
« Reply #21 on: 14.01.17 , 12:01 »
Share Reply with quote

Може бути як по-справжньому, так і віртуально, лише для пасажирського тарифа.

"По-справжньому", коли межа між залізницями двох країн за взаємною згодною прокладена не там, де державний кордон. При чому відомі випадки, що така домовленість передувала спорудженню залізниці, а бувало що домовлялись пізніше. Є випадки коли уся залізниця в межах карликової країни обслуговується сусідньою країною (в Монако залізниця французька, в Ліхтенштейні - австрійська, в Сингапурі - малайзійська, нещасний трикілометровий недогризок в Лаосі - тайландський).
 
А буває попри те, що межа між залізницями прокладена у звичайний спосіб, по кордону країн, однак для зручності пасажирів при тарификації міжнародних поїздок домовляються тарифною межею вважати інше місце - наприклад станцію, ближчу до кордону на якійсь зі сторін, при чому часто обирають навіть не найближчу станцію, а ту, що дозволяє максимальну кількість поїздок пасажирів вивести з-під дії міжнародного тарифа.

Еще были случаи передвижения границы через существующую ж.д., напрример на границах Польши с Советской Украиной и с Германией. Там рабоали или работают транзитные линии, на которые уже ппотом договорились, причем польская узловая станция Кжевина Згожелецка сейчас обслуживается только немецикими поездами. С немецких поездов надо было в объязательном проядке перейдти пешком до немецкого города Остритц, с которым название станции цобпадало до 1945 года...

С уважением, Ульф

« Last Edit: 14.01.17 , 13:01 by Ulf » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2886


View Profile
« Reply #22 on: 14.01.17 , 13:01 »
Share Reply with quote

Ще один приклад - Vennbahn, який після чергового перекрою кордону опинився у Бельгії але мав частину, що пролягала територією Німеччини.
Згідно із Версальським мирним договором, заради збереження цілісності залізничної інфраструктури, усі станції та прилеглі до колії ділянки землі були оголошені територією Бельгійського королівства.
У грудні 2007 колію почали демонтувати, але смуга землі так і залишилась за Бельгією, відтинаючи від Німеччини 5 анклавів (я так нарахував, можливо й більше). Найменший з них - до 100 соток поблизу Konzen Bahnhof (у Monschau).
Деталі - у статті DW.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2886


View Profile
« Reply #23 on: 14.01.17 , 17:01 »
Share Reply with quote

Ще один путівник по Vennbahn та стаття DW про тамтешні велодрезини  між Німеччиною і Бельгією. Майже, як "Рахівські велодрезини" до Румунії у ближньому часі.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2784


View Profile
« Reply #24 on: 16.01.17 , 07:01 »
Share Reply with quote

на этом участке ни один из этих 100 поездов не останавливается, поэтому и нет проблем.
Плюс там достаточно специфический статус территории под железной дорогой.
Впрочем, к концу этого года ситуация с данным участком изменится.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.101 seconds with 20 queries.