Проблема могла бы быть в категории поеда (Трансилиен или ТЭР).
мне кажется маловероятным, чтоб на TERах было нельзя ездить по билету ОТ/ДО?
Но хорошо что Вы спросили - давайте дождемся ответа.
может быть Euro Pass --- это как раз мой случай?
маловірогідно. такі проїзні дуже дорогі. Просто подивіться на їх ціни і питання відпадуть.
Грошей би вони Вам точно не наекономили б. Ці проїзні мали більше сенсу у минулому, поки не було спецпропозицій (або поки їх не можна було купити через інтернет).
Перевага їх у тому, що ніби можна було б не планувати переїзди завчасно, але якщо Ви хочете знайти кращі по ціні місця ночівлі то все-одно слід подорож доскольнально прораховувати по місцям ночівлі, а раз так - то і на переїзди відповідно купити завчасно квитки.
Справді, Вам потрібен був-би трохи не такий проїзний, як громадянам Чилі чи Австралії, але ця різниця погоди не робить.
Особливо ці проїзні малопридатні якщо у Вас довгі переїзди по Франції на TGV. На TGV грабіжницькі доплати за резервації і що головне - купуючи її - ви таки прив'язуєтесь до конкретного поїзда - тобто основна гіпотетична перевага проїзного - втрачається.
это объяснение скорее сбивает с толку, т.к. не раскрывает суть проблемы.
Действительно, Вы верно отметили, что EuRail не предназначен для граждан Украины.
Но причина неприемлимости проездного вовсе не в этом.
Для граждан Украины предлагается Interrail, он для большинства ситуаций он даже чуть дешевле, но цена на мой вкус неоправдана что у Interrail что у Eurail.
Только для совершенно безумных вариантов (проездные на 2 или 3 месяца) - цена Eurail может быть привлекательнее Interrail, но меня берет большое сомнение в том, что жителю Украины имеет смысл так много путешествовать по странам где такой проездной действует за один раз, не возвращаясь домой.