Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 10:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 18
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир  (Read 19193 times)
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« on: 19.01.17 , 17:01 »
Share

... А Харків – Чернівці це ваша задумка? Бо я її більше ніде таку не чув. Про видовження "Слобожанщини" через день до Трускавця, через день (коли нема 115/115) до Франика – чув. З "Магістралі". Пропозиції про видовження 115/116 взимку до Ворохти – теж чув. В ці добрі задумки Чернівці не ліпляться аж ніяк.

Чернівці – Ужгород запускатиме Іван через десять років, ми сюди не ліземо :)))

115/116 до Чернівців, хоч і не ліпилися, але вже доконаний факт, а от щодо 6хх на теренах ЛЬВ, то Тернопільській ОДА необхідно подати вмотивовані пропозиції до УЗ щодо потреб чортківчан у сполученні з Чернівцями, Львовом, Шепетівкою, Івано-Франківськом, Одесою та Харковом. Я розумію про хабовість та інші чинники/фактори, але деякі з напрямків можна запропонувати (або більше - на вибір УЗ). Є багато скарг від Чорткова і Заліщик. Аби потім знову не слухав "дав часу до ранку". Даю часу до обіду неділі. Пропонуйте, будь ласка.
« Last Edit: 19.01.17 , 18:01 by Iwan » Logged
вася
Guest
« Reply #1 on: 20.01.17 , 01:01 »
Share

600-веселий Киiв-Житомир-НВ-Шепетовка-Тернополь-Чорткiв-IФ(лишнее можно вычеркнуть)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #2 on: 20.01.17 , 10:01 »
Share

Да что вы за эту медленную ветку зацепились? В 50-тысячной Каховке из дальних поездов аж один, и среди ночи, и ничего, живут как-то, а в Черткове с Залещеками один ежедневный, из столицы - и им мало? Пусть сначала в Первомайске-на-Буге на электрофицированной ветке какой-то ежедневный круглогодичный поезд появится. Еще в Покровске (с пригородами тысяч 200 жителей) ночных поездов так и нет уже третий год.
Я не хочу, щоб там запустили "аби що", аби потім пасажири не нарікали і не казали, що їх не так зрозуміли. Якщо вже запускати, то щось вмотивоване, тому хочу почути думку зацікавлених активістів.
Чорткову+Заліщикам на столицю невдовзі буде нормально (на сніговий сезон було нуль на кілька тижнів вперед... і зараз - не густо, крім того станції ділянки Теребовля-Гвіздець були заблоковані для букінга для попереднього продажу).
Насамперед мова йде про з'єднання Тернополя і Чернівців через Чортків, і як опція Тернополя з ІФ через Чортків. Це може бути, наприклад, Львів-Тернопіль-Чортків-Чернівці та Львів-Тернопіль-Чортків-Коломия-ІФ-Львів (кільцевий).
Щодо Каховки та Покровського: нові маршрути 6хх ЛЬВ жодним чином не погіршать ситуацію зі сполученням у цих містах. Поїзди отримують ті, які "вміло" про це просять.
До прикладу, актив Фастова захотів аби фастівчани їздили до Ворохти, тож отримали чудовий маршрут - видовжений 143/144. Для рекреаційно-матрасно-алкогольних турів - в сам раз.

600-веселий Киiв-Житомир-НВ-Шепетовка-Тернополь-Чорткiв-IФ(лишнее можно вычеркнуть)
Було б добре бачити це підписане зареєстроване ніком, а не з анонімним авторством. А коли так: Київ-Житомир-НВ-Шепетівка-Тернопіль-Чорткiв-Чернівці? Зараз Житомир, НВ та Шепетівка не мають прямого сполучення з Чернівцями, а з ІФ є (крім Житомира). В більш примітивному варіанті це міг би бути якийсь ДПКр2 (окремо придбаний) з маршрутом Шепетівка-Тернопіль-Чортків-Чернівці.

Не знаю с чем это связано, но сейчас у УЗ прослеживается четкий западный вектор (под западным я имею ввиду, не Евросоюз) - все свои инициативы и новые поезда направляет исключительно во Львовскую и Ивано-Франковскую области. А Приднепровье и Придонбассье остается у разбитого корыта, ну разве что Кривому Рогу немного подвезло. По-моему недавно Vert писал на єту тему, что в Киев из Запорожья/Днипра нормально не уедешь кроме как ночным интерсити
Можливо тому, що західний регіон більш активно вимагає/випрошує (не плутати з "потребує") цих поїздів... але, як зазначає Entony, це здебільшого модифікація наявних маршрутів... хіба трансформери - це дійсно нове. Повітре, тут немає жодного злого умислу з боку "прозахідних" активістів. Як колись зазначали, кожна жаба хоче затягнути поїзд у своє болото ))) це природно.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #3 on: 20.01.17 , 14:01 »
Share

Насамперед мова йде про з'єднання Тернополя і Чернівців через Чортків, і як опція Тернополя з ІФ через Чортків. Це може бути, наприклад, Львів-Тернопіль-Чортків-Чернівці та Львів-Тернопіль-Чортків-Коломия-ІФ-Львів (кільцевий).

Іване, а чого така увага Чернівцям? Якщо взяти сполучення Тернопіль-Чернівці або Тернопіль-Івано-Франківськ, то все це - добре розкатані автобусні дистанції.
На Чернівці з Тернополя автобуси доїжджають за 5, 4,5, а деякі навіть і за 4 години. Потяг буде в кращому разі за 6. І це природньо, бо траса там пряма, а залізниця - покручена. Змагатись там із автобусом може хіба рейковий автобус. А так, не бачу сенсу сильно ратувати за відновлення залізничного сполучення через Чортків. Хіба що вночі, із раннім прибуттям в Чернівці(в районі 7 ранку) - тоді попит буде.
На Франківськ ще гірше - 8 годин через Заліщики, проти автобусних 3,5 - 4. Така вперта географія, тут нічого не поробиш.
Ось Чортків-Львів через Тернопіль - це вже цікавіше. Тут уже залізниця має переваги перед автобусом, і саме автобусне сполучення гірше.
Перспективним варіантом було б Львів 22.30 - Тернопіль 00:30 - Копичинці 03:00 - Чернівці 07:00, як варіант - по Копичинцям відчіпляти окрему групу на Кам"янець через Ярмолинці, приб. в Кам"янець о 8 ранку.
Назад: Чернівці 23:30(Кам"янець 22:30), Тернопіль 05:30, Львів 08:00. Але це виходить класичний нічний потяг із поганою обосрачіваємістю, який нікому в УЗ не потрібен.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1429


View Profile
« Reply #4 on: 20.01.17 , 15:01 »
Share

Я так розумію. для Львів - Чортків - Чернівці пропонується состав 608-го. Якщо так, тотреба розклад складати такий, щоб враховувати загальний оборот по Львову з 606-им на Рахів.
Плюс до всього, при переведенні даного поїзда через Тернопіль очевидним буде збільшення пасажиропотоку на 701/702.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #5 on: 20.01.17 , 17:01 »
Share

Іване, а чого така увага Чернівцям?

Деталі тут:







...Хіба що вночі, із раннім прибуттям в Чернівці(в районі 7 ранку) - тоді попит буде.
Саме про це мова: ранкове прибуття до Чернівців та ранкове прибуття до Львова.

...На Франківськ ще гірше - 8 годин через Заліщики, проти автобусних 3,5 - 4. Така вперта географія, тут нічого не поробиш.
Ось Чортків-Львів через Тернопіль - це вже цікавіше. Тут уже залізниця має переваги перед автобусом, і саме автобусне сполучення гірше.
Перспективним варіантом було б Львів 22.30 - Тернопіль 00:30 - Копичинці 03:00 - Чернівці 07:00, як варіант - по Копичинцям відчіпляти окрему групу на Кам"янець через Ярмолинці, приб. в Кам"янець о 8 ранку.
Назад: Чернівці 23:30(Кам"янець 22:30), Тернопіль 05:30, Львів 08:00. Але це виходить класичний нічний потяг із поганою обосрачіваємістю, який нікому в УЗ не потрібен.
Не хочеться мріяти про Кам'янець (хоча я не проти), бо навряд чи змилостивляться туди запустити пропоновану причіпку. Франківськ - опція, як і кільцевий - не першочергове.
Оборотність - так - не супер, як і Львів-Солотвино... тому прошу пропонувати можливі варіанти. Можливо, Ковель - Львів -Тернопіль - Чортків - Чернівці.

Я так розумію. для Львів - Чортків - Чернівці пропонується состав 608-го. Якщо так, тотреба розклад складати такий, щоб враховувати загальний оборот по Львову з 606-им на Рахів.
Плюс до всього, при переведенні даного поїзда через Тернопіль очевидним буде збільшення пасажиропотоку на 701/702.
Також існує варіант використання львівських вагонів, вивільнених від 143/144
(маршрут 143/144 - передати до ІФ (з черезденним заїздом до Ворохти; маршрут 43/44 - передати до Києва і видовжити до Рахова, у взаємному обороті з 357/358))
Головне, грамотно скласти оборотність складів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #6 on: 20.01.17 , 20:01 »
Share

Нагадую, що через Чортків максимальна схема - 14 вагонів (якщо знову не повернули більш раннє обмеження до 12 вагонів).
А навіщо там так багато вагонів? Там не те, що 12, там 7-8 для початку цілком вистачить.

Якщо вже пішла мова, що хочуть тернополяни, то вони хочуть нічний потяг з адекватним прибуттям в Тернопіль - в інтервалі 6-9 ранку, а також з відправкою на Київ не пізніше 22-ї години. Про це я вже писав. Це зручно самим жителям міста, а ще зручніше тим, хто їде з області. Я сам неодноразово чув історії, як люди приїжджають в Тернопіль останнім автобусом, і там сидять, тусуються 3-4 години в очікуванні потяга на Київ. Те саме назад: чекати 2-3 години до перших автобусів.
Такий геморрой нині мають Бережани, Підгайці, Бучач, Скалат, Збараж і ще купа містечок і селищ. Оця причепка до рахівського прибуттям у Терник о 23 і відправкою опівночі ніфіга питання не вирішує. І я б сказав би, що це проблема більш серйозна, ніж зв"язок Тернополя з Чернівцями(який наразі непогано забезпечують автобуси), або Чорткова зі Львовом.
Одним словом, хотіти можуть багато чого, а наша задача - сформувати конкретні пропозиції для передання через Терн ОДА до УЗ.
Першочергова задача - сполучення "Чорткова" (Теребовля, Чортків, Заліщики) з Чернівцями та Львовом з ранковим прибуттям до цих міст.
Сполучення самого Тернополя з Києвом - хіба як побічний ефект від описаного рядком вище. З Києвом, якщо за твоїми цифрами, то можна якось так:
Київ (22:34) - Тернопіль (07:42-08:10) - Чортків - Заліщики - Лужани (14:34*) - Чернівці (14:55) (з використанням нитки 249, якщо погодяться її віддати для такої справи)
Назад, з твоїх слів, краще було б о 21:00~22:00 з Тернополя і десь 6:00~7:00 - у Києві, тоді він по Чернівцях матиме від'ємний час на оборот.
Але найгірше те, що в обидва напрямки по Південному Тернопіллю йтиме вдень, а це навряд чи комусь сподобається, бо я так розумію, що привабливим для пасажирів є саме "готель на колесах", а не денне споглядання крізь немиті вікна на виляння тепловоза тамтешніми кривими. Зрештою, в тому листі - тільки про незручне відправлення 357 із Києва, а іншого, чогось більш конкретного там немає. Варто так розуміти, що просять "аби хоч щось".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #7 on: 20.01.17 , 21:01 »
Share

Як би там не було з перекроєм кордонів, але сеймові посли досі апелюють до швидкості поїзда Гдиня - Заліщики, який в 1931 році мав середню швидкість 50,5 км/год., дорікаючи міністру транспорту Польщі:

Quote
   Z pewnością jako minister transportu, budownictwa i gospodarki morskiej pan Sławomir Nowak wie, jakie jest obecnie najdłuższe połączenie kolejowe w Polsce. To połączenie Kraków - Kołobrzeg o długości 1079 km. Czas trwania przejazdu według rozkładu to 15 h 52 min, co daje średnią prędkość przejazdu ok. 67,5 km/h.

    Ale czy pan minister wie, jakie było najdłuższe połączenie kolejowe II Rzeczypospolitej? To relacja Gdynia - Zaleszczyki, w ramach której w 1931 r. pociąg pokonywał trasę 1314 km w czasie ok. 26 h, ze średnią prędkością 50,5 km/h.

Не варто відкидати ту історію, бо в ній є багато підказок для сьогодення.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #8 on: 21.01.17 , 07:01 »
Share

По Тернополю йому краще обганяти приміський, ніж плентатися за ним (приблизно як у 2010 абортований ДПК, тільки вийде повільніше). Тобто не 08:10, а максимум 07:10 або й 06:40. Тоді Чортків 09:00, Чернівці можна вкластися в 12:30-13:00. Це щось середнє між жертвою аборту та історичним графіком 613 до 1995 року, назад — 628 або 350 з новітньої історії. І проїзд однієї з наймальовничіших ліній удень швидше + до туризму.
Скільки реально часу йому може знадобитися, щоб пройти Житомир-НВ-Шепетівку-Ланівці і які там обмеження на кількість вагонів через останні?
Logged
bond
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #9 on: 21.01.17 , 09:01 »
Share

Поїзд Київ - Чернівці через Житомир, Новоград, Шепетівку, Тернопіль, Чортків стане перемогою, рівнозначною призначенню поїздів Київ - Рахів та Київ - Ізмаіл. І з локомотивом під нього проблем не виникне, оскільки від Житомира до Чернівців і зворотньо можна обслуговувати Коростеньськими 2М-62.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 18
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 21 queries.