Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 , 12:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17
Reply | Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир  (Read 11424 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #10 on: 21.01.17 , 12:01 »
Share Reply with quote

Поїзд Київ - Чернівці через Житомир, Новоград, Шепетівку, Тернопіль, Чортків стане перемогою, рівнозначною призначенню поїздів Київ - Рахів та Київ - Ізмаіл. І з локомотивом під нього проблем не виникне, оскільки від Житомира до Чернівців і зворотньо можна обслуговувати Коростеньськими 2М-62.
Не на этот ли рейс вытянули с б.з. машку http://trainphoto.org.ua/view/61169/
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1174


View Profile
« Reply #11 on: 21.01.17 , 16:01 »
Share Reply with quote

Поїзд Київ - Чернівці через Житомир, Новоград, Шепетівку, Тернопіль, Чортків стане перемогою, рівнозначною призначенню поїздів Київ - Рахів та Київ - Ізмаіл. І з локомотивом під нього проблем не виникне, оскільки від Житомира до Чернівців і зворотньо можна обслуговувати Коростеньськими 2М-62.
Локомотив може бути як коростенський, так і чернівецький.
 А який би час в дорозі був в такого поїзда? Сильно б відрізнявся від теперішнього через Кам'янець-Подільський?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #12 on: 21.01.17 , 17:01 »
Share Reply with quote

Бачу, що модифікована ідея (до Чернівців)
600-веселий Киiв-Житомир-НВ-Шепетовка-Тернополь-Чорткiв-IФ(лишнее можно вычеркнуть)
знайшла підтримку на форумі. Тому, прошу підкинути, більш-менш реальний орієнтовний графік у два боки.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1174


View Profile
« Reply #13 on: 21.01.17 , 18:01 »
Share Reply with quote

Іване, а в тебе часом немає графіка не так давно вбитого поїзда Шепетівка - Франківськ? По-моєму, він якраз і йшов через Ланівці-Тернопіль-Стефанешти. Якщо так, то від того розкладу можна відштовхуватись. Навіть щоб просто прикинути приблизний час в дорозі.
Logged
evgeni75
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #14 on: 21.01.17 , 18:01 »
Share Reply with quote

Вот и за Житомир взялись, один только Чернигов остался без прямого пассажирского сообщения, несчитая Минск - Одесса.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1174


View Profile
« Reply #15 on: 21.01.17 , 18:01 »
Share Reply with quote

Якщо вже почали активно розкручувати тему південного Тернопілля, то я дозволю й свою гіпотезу підкинути: як щодо витягнення потяга Ковель - Тернопіль до Чернівців? Як варіант, 2-групний поїзд Ковель/Львів - Чернівці з розчепленням по Красному: Ковельська група на Здолбунів, Львівська - на Львів.
Зараз хтось скаже, що при такому розкладі поїзд Львів - Рахів "похудає", адже він обслуговується саме складом чернівецького поїзда, в такому випадку можна зробити компромісний варіант - поїзд Ковель-Рахів через Красне з ПГВ Львів-Рахів (тих півсостава, які приїхали з Чернівців).
В результаті матимемо наступне:
1. 2-групний поїзд Чернівці - Ковель/Львів з розчепленням/причепленням по Красному.
2. 2-групний поїзд Ковель/Львів-Рахів з причепленням/розчепленням по Львову.
Для цього всього потрібно нашкребти в Ковелі декілька вагонів для ПГВ до Рахова (можна ті, що зараз катаються з Тернопільським поїздом). З електровозами проблем не повинно би виникнути, адже мова йде про зміннострумові, з ними немає такого дефіциту на Львівській залізниці.
Це все суто гіпотеза, не судіть суворо.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1331


View Profile
« Reply #16 on: 21.01.17 , 18:01 »
Share Reply with quote

Я не Iwan, але маю під рукою

Додам ще своїх 5 копійок:
На скільки мені відомо, ділянкою Фастів-Житомир-Коростень до сих пір здійснюється вантажний  рух. А тому можна спробувати чіпляти по Києву ВЛ80 і на станції Житомир змінювати на 2м62, що в той же час буде прибувати з вантажним з Коростеня, а ВЛ80 давати під цей вантажний для подальшого руху на Фастів.

Для ділянки Житомир-Новоград-Шепетівка можна було б взяти розклад Песи Житомир-Хмель, але вона (імхо) мала занадто повільний графік. Особливо на ділянці Новоград-Шепетівка.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #17 on: 21.01.17 , 19:01 »
Share Reply with quote

Дякую за розклад. В мене його не виявилося. Тут ще й гарний оборот чернівецьких тепловозів вимальовується:

Чернівці (вечір) - Тернопіль (ранок) : тягне вагони Чернівці-Львів/(Ковель)
Тернопіль (ранок) - Чернівці (обід) : тягне вагони Київ-Житомир-Шепетівка-Чернівці

Чернівці (обід) - Тернопіль (вечір) : тягне вагони Чернівці-Шепетівка-Житомир-Київ
Тернопіль (вечір) - Чернівці (ранок) : тягне вагони (Ковель)/Львів-Чернівці
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3312


View Profile
« Reply #18 on: 21.01.17 , 21:01 »
Share Reply with quote

Так хто насмілиться щось запропонувати?
Logged
bond
Active user

Posts: 1474


View Profile
« Reply #19 on: 21.01.17 , 21:01 »
Share Reply with quote

Для початку пропоную на ділянці Київ-Житомир в обидва боки використовувати нитку напівпритомної приміської, яка зараз в ходу лише двічі на тиждень.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 20 queries.