Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.18 , 02:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир  (Read 15890 times)
RVR
Active user

Posts: 915


View Profile
« Reply #30 on: 22.01.17 , 04:01 »
Share

Я про ПДС, и да, он был бы полезен в ежедневном режиме, все-таки это областной центр на 250 тысяч жителей. В норвежском Тронхейме меньше живет, например, а это третий по значению город страны.
Зачем на 165 км ПДС?
Можно электричке присвоить 8** номер и будет можно сказать ПДС. Но тогда возрастут тарифы и отменятся льготы и пассажиры вообще исчезнут.
Сейчас электричка по-сути завозит работающих и учащихся в Киев в воскресенье вечером и понедельник утром и привозит обратно в пятницу вечером.
Чтобы она курсировала чаще и охватывала больше пассажиров надо (например, в другие дни) сделать график из Житомира 7:40-10:15 и из Киева 14:45-17:20. Так ею начнут пользоваться те, кому в Киев по делам(просыпаться на отправление в 5:45 им банально не хочется) и вообще любые пассажиры, кроме тех, кому на работу или учёбу, а также пассажиры с коростенского и новоградского направлений (сейчас им на 5:45 нет на чём приехать, а в 21:00 нет на чём уехать).
« Last Edit: 22.01.17 , 04:01 by RVR » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2766


View Profile
« Reply #31 on: 22.01.17 , 04:01 »
Share


А поезд Киев-СПб вообще непонятно зачем нужен, при таких тарифах. Сколько в нем уже вагонов осталось?
К нему еще из Харькова цепляют, насколько я помню. А зачем он нужен с учетом нововведений в пограничном режиме и лютого межгоса, действительно малопонятно.

Зачем на 165 км ПДС?
А почему только на 165 км? Поезд мыслится проходящим, как это очевидно из названия топика.
« Last Edit: 22.01.17 , 04:01 by Emblaze » Logged
RVR
Active user

Posts: 915


View Profile
« Reply #32 on: 22.01.17 , 04:01 »
Share

Сейчас шесть вагонов Киев-СПБ, четыре вагона Харьков-СПБ и два вагона Днепр-СПБ, которыми в основном ездят из Днепра в Киев, потому что они дешевле вагонов поезда Новоалексеевка-Киев.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3964


View Profile
« Reply #33 on: 22.01.17 , 09:01 »
Share




А поезд Киев-СПб вообще непонятно зачем нужен, при таких тарифах. Сколько в нем уже вагонов осталось?
К нему еще из Харькова цепляют, насколько я помню. А зачем он нужен с учетом нововведений в пограничном режиме и лютого межгоса, действительно малопонятно.

Думаю, что его либо укоротят до Витебска, либо таки введут погранконтроль на одной из станций, возле границы РБ-РФ.
Очень сомневаюсь, что будут перекладывать нитку через Хутор/Суземку
 
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5316


View Profile
« Reply #34 on: 22.01.17 , 10:01 »
Share

Сделали бы кишиневский через Киев и чудесно бы было.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #35 on: 22.01.17 , 10:01 »
Share

Час збігає. То ж які пропозиції подаватимуться? Чернівці - Львів/Ковель вписується?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3615


View Profile
« Reply #36 on: 22.01.17 , 13:01 »
Share

Ше'м стільки гавна не видів.

А колеги активісти теж молодці. Відпишіться ж хоч хто-небудь, що від нас подано зміну маршруту 667/668 через Рівне, Тернопіль, Заліщики. Так ні, поржали, перевели тему в Фентезі і все.

А те, що полюціонери на повному серйозі пишуть що час вичерпується і завжди готові дати поржать ще й пасдпартаменту, вас не хвилює? Чи ви не розумієте, що залізничникам там піхуй, які в нас розклади на форумі, для них ми всі "актівісти" з однієї пачки, будь ти Іваном, Віктором, Вертом чи бродівським полюціонером, імідж усіх постраждає однаково, тільки більшості глибоко на це насрать, а іншим доведеться відмиватись від лайна.

На майбутнє такі теми бажано видаляти. Ніхто не забороняє писати звернення від себе, збирати підписи, ставати активістом, усе це тільки вітається. Але пропихати хуйню через форум, шляхом псевдодемократичного обговорення, коли більшості піхуй, а більшість адекватних не пише тому що в шоці і принципово не хочуть тратити свій час на хуйню, а потім все це подається від людини яка теж пов'язана з форумом - погодьтесь, це дещо інше.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #37 on: 22.01.17 , 13:01 »
Share

... Відпишіться ж хоч хто-небудь, що від нас подано зміну маршруту 667/668 через Рівне, Тернопіль, Заліщики. ...
А хто про це знає? Колись, як перший раз пропустив засідання клубу, то "заднім числом" дізнався про рішення клубу: змінити курсування київського раховоза зі "щоденно" на "через день".
Якщо є пропозиції "від вас", щодо 667/668 через Рівне, Тернопіль, Заліщики, то чому б не викласти їх для публічного обговорення?
Раніше була тема: Чернівці(вечір)-Чортків-Тернопіль-Львів(ранок) і дзеркальний+кільце

Також Віктор пропонував:
Іване, а ти не хочеш переробити 667/668 Ковель - Чернівці в маршрут Рівне -- Чернівці через Луцьк, Радехів, Львів, Красне, Тернопіль, Заліщики? І нах те ЕПК, його все одно нема звідки брати.
А щоб залишити зв’язок Волині з Фраником замість 605/606 Львів - Рахів пустити Ковель-Рахів одногрупним без розчіпки по Франику, плюс Рахів - Чернівці для подачі в депо. Два окремі потяги. Це все сире поки, на рівні ідеї.

Була візуалізація (там є кілька варіантів і орієнтовні розклади руху).
Виходить так, що ідеологічних розбіжностей між читачами форуму та ГКУЗ у справі Ковель-Тернопіль-Чернівці - відсутні.
Якщо так, то прошу надати ці напрацювання, які будуть подані до УЗ під соусом Тернопільської ОДА.
Для початку вистачило б додати один маршрут для заліщицького напрямку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #38 on: 22.01.17 , 13:01 »
Share

Зараз склалась цікава ситуація: ГКУЗ - хоче*, інші форумчани - теж хочуть*, Тернопільська ОДА - хоче*, але має намір подати щось конкретне, а не "пустіть хоч якийсь якийсь поїзд", бо, відомо, що УЗ може запропонувати дуже збочений варіант.
* - покращення залізничного сполучення на ділянці Тернопіль-Стефанешти-Чернівці.

Нехай це буде спільний результат, заслуга ГКУЗ в цьому не применшиться. Тут і ранковий зі Львова на Чернівці (через Коломию) міг би піти по кільцю... варіантів купа.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3615


View Profile
« Reply #39 on: 22.01.17 , 14:01 »
Share

Ситуація одна, і тут я згоден з багатьма дописувачами - у нас останнім часом стало неадекватно дохрена багато південного тернопілля. Настільки багато, що люди які десь активні і щось там подають, уже принципово не пишуть в цих темах навіть якщо десь позиції співпадають. Бо заїбло вже до печінок. Десь так я розумію їхню позицію.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.125 seconds with 21 queries.