Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.11.18 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир  (Read 18778 times)
Iwan
Active user

Posts: 3910


View Profile
« Reply #60 on: 27.01.17 , 20:01 »
Share

Попередні листи Тернопільської ОДА (дати не зазначені):

Quote
МІНІСТЕРСТВО
ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ


Щодо зміни маршруту
слідування поїзда №118/117

На  виконання  резолюції  Віце–прем’єр–міністра – Міністра інфраструктури України Колєснікова Б.В.  від 23.11.2012р. №36069/4/1-12         до листа Міністерства інфраструктури України від 30.10.2012р. №11247/24/10-12 обласна державна адміністрація повторно розглянула питання щодо оптимізації залізничного сполучення за маршрутом Чернівці – Київ, та повідомляє наступне.
Після відміни курсування поїзда № 350/349 сполученням Тернопіль – Київ – Харків стан забезпечення виїзду пасажирів у м. Київ знаходиться на вкрай низькому рівні. За результатами аналізу роботи 11 місяців поточного року, квитковими касами Тернопільської дирекції залізничних перевезень та вокзалу Тернопіль продано квитків на пасажирські поїзди на 76,5 тисяч менше, ніж у минулому році.
Відміна курсування  поїздів № 675/676  Шепетівка – Івано-Франківськ, № 352/351 Чернівці – Одеса, № 128/127 Львів – Знам’янка,               № 22/21 Львів – Донецьк, та зміна курсування поїздів № 350/349 Івано-Франківськ – Харків, № 136/135 Івано-Франківськ – Одеса призвела до неможливості відправки із вокзалу Тернопіль в середньому 800 чоловік за добу, а в святкові дні 1200 чоловік, що переросло в масові невдоволення мешканців та гостей області.
Слід зазначити, що населення Тернопільської області вкрай стурбоване ситуацією, що склалася на ринку надання послуг із пасажирських залізничних перевезень. На даний час продовжує зростати кількість звернень на адресу обласної державної адміністрації щодо незадовільного забезпечення потреб населення у перевезеннях залізничним транспортом.
Враховуючи вищезазначене, та з метою недопущення подальшого зростання незадоволеного попиту і соціальної напруги, обласна державна адміністрація заперечує щодо зміни курсування поїзда № 118/117 через територію Республіки Молдова та повторно просить вирішити питання відновлення курсування відмінених поїздів.

    Перший  заступник  голови
обласної державної адміністрації                                           М.Й.ГОЛОВАЧ
Quote
Інформація на нараду під головуванням
Віце-прем’єр-міністра України Вілкула О.Ю.
з питань оптимізації залізничного пасажирського
сполучення Чернівці – Київ – Чернівці

Питання оптимізації пасажирських залізничних перевезень є одним із основних етапів реформування залізничної галузі. Однак, здійснення її шляхом скорочення руху залізничних поїздів, викликикає значне занепокоєння населення Тернопільської області. 
Маршрут пасажирського поїзда сполученням Чернівці – Київ – Чернівці проходить через два райони Тернопільської області  (Заліщицький та Чортківский), які постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.  В середньому  205 квитків за добу продається квитковими касами на даний поїзд, що відповідно становить чотири плацкартних або шість купейних вагонів. Тому, на даний час відміна курсування поїзда №118 Чернівці – Київ негативно вплине  на перевезення жителів Тенопільської області, особливо її Чорнобильської зони.
Також слід зазначити, що упродовж 2011 - 2012 років відмінено курсування 9 поїздів  що слідували через територію Тернопільської області зокрема: № 675/676  Шепетівка – Івано-Франківськ, № 352/351 Чернівці – Одеса, № 128/127 Львів – Знам’янка, № 22/21 Львів – Донецьк, № 350/349 Тернопіль – Харків, причіпної групи пасажирських вагонів на дільниці Хмельницький – Гусятин поїзда № 640 Каменець-Подільський – Київ, змінено курсування пасажирського поїзда № 136/135 Івано-Франківськ – Одеса. Відміна  руху поїзда сполученням  Тернопіль – Харків призвела до відсутності прямого з’єднання із східними областями України, що негативно позначилося на зручності пересування студентів, туристів, жителів прилеглих до залізниці територій та представників пільгових категорій населення. 
З метою зменшення соціальної напруги обласна державна адміністрація неодноразово листами (від 04.02.2013р., 10.10.2012р., 27.07.2012р., 17.08.2012р., 15.05.2012р.) зверталася до Прем’єр-міністра України, Віце – прем’єр – міністра України - Міністра інфраструктури України, Генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України, Начальника ДТГО "Львівська залізниця" щодо вирішення питання відновлення руху поїздів (в т.ч. причіпної групи пасажирських вагонів на дільниці Хмельницький–Гусятин), недопущення зміни руху поїзда Чернівці – Київ, із врахуванням в першу чергу потреб жителів Тернопільської області, як єдиного регіону, що не має своїх формувань пасажирських поїздів для сполучення між обласними центрами.
Після введення в дію графіка руху поїзда  „Інтерсіті+” сполученням Тернопіль–Київ проблема частково вирішилась, однак рівень задоволення попиту на залізничні перевезення залишається вкрай низьким і з початком навчального року знизиться до критичного стану.
В середньому 200 чоловік за добу, а в святкові дні 300 чоловік не мають можливості придбати квитки у напрямку Києва.
За результатами аналізу роботи за 7 місяців  2013 року в прямому сполученні  відправлено на 21,5 тис. пасажирів менше   ніж за аналогічний період минулого року, і у 2012 році  - на               20,5 тис пасажирів менше ніж у 2011.
Також залишається критичною ситуація із квитками на поїзд               №110 Львів – Херсон, який здійснює курсування через день. Враховуючи підвищений попит на перевезення в літні місяці у південному напрямку, переведення графіка руху зазначеного поїзда на щоденний дасть змогу частково задовільнити наявний попит.
На даний час населення Тернопільської області вкрай стурбоване ситуацією, що склалася на ринку надання послуг із пасажирських залізничних перевезень, продовжує зростати кількість звернень на адресу обласної державної адміністрації щодо незадовільного забезпечення потреб населення у перевезеннях залізничним транспортом.
Враховуючи вищезазначене, та з метою недопущення подальшого зростання масових невдоволень, обласна державна адміністрація заперечує щодо зміни курсування поїзда № 118/117 через територію Республіки Молдова та в черговий раз просить сприяння у вирішенні питання щодо відновлення курсування відмінених поїздів, в першу чергу сполученням Тернопіль - Харків.


  Директор департаменту
розвитку інфраструктури                                    Ю.А.КОЗІЦЬКИЙ

Новий лист - ще не готовий - в процесі.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #61 on: 16.07.17 , 18:07 »
Share

Я так здогадуюсь, що Ковель-Тернопіль-Чернівці ГКУЗ пропонує через день, тому нитку на ділянці (Львів)-Красне-Тернопіль-Чернівці в інший день можна використати для організації кільцевого маршруту (часові параметри можуть конфліктувати з іншими поїздами, бо це цифри з вересня 2014 року):

... Тобто, матимемо:
Чернівці(21:23)-Чортків(02:17-02:47)-Тернопіль(05:52-06:15)-Львів(08:28-08:58)-ІФ(11:40-11:50)-Коломия(12:20-12:25)-Чернівці(13:40)
та
Чернівці(15:20)-Коломия(15:35-15:40)-ІФ(16:50:17:07)-Львів(19:47-20:07)-Тернопіль(22:30-22:55)-Чортків(02:04-02:24)-Чернівці(07:03).
...

Побічний ефект - ранкове сполучення зі Львова до Чернівців (на той день, коли не курсуватиме 115/116) та вечірній доїзд до Львова (на той день, коли не курсуватиме ні 115/116, і ні 136).
Тобто,

- по непарних відправлятимуться:
Чернівці-ІФ-Львів-Тернопіль-Стефанешти-Чернівці (прибуття до Чернівців парним числом, виконуватиме вечірнє довезення пасажирів із Чернівців до Львова)
Чернівці-Стефанешти-Тернопіль-Красне-Рівне-Луцьк-Ковель (прибуття до Ковеля парним числом)

- по парних відправлятимуться:
Чернівці-Стефанешти-Тернопіль-Львів-ІФ-Чернівці (прибуття до Чернівців непарним числом, виконуватиме ранкове довезення пасажирів зі Львова до Чернівців)
Ковель-Луцьк-Рівне-Красне-Тернопіль-Стефанешти-Чернівці (прибуття до Чернівців непарним числом)

Для цього необхідно 2 склади. 1 - наявний і 1 - нашкрябати. На ділянці Чернівці-Красне-(Львів) буде щоденний поїзд.

Ця концепція сильно суперечить ГКУЗ-івській пропозиції?

Вони пропонують його щоденно, один состав чернівецький, один ковельський з відміненого 791. Кільця УЗ ще не готова робити, максимум про що можна говорити це Чернівці - Луцьк чернівецьким составом (якщо не буде труднощів з заправкою водою, Ковель цьому поїзду нафіг не потрібен), і Ковель - Ворохта для ковельського составу (щоб ти не втратив в майбутньому Городенку, якшо комусь спаде на думку ідея дочіпляти до цього поїзда київські вагони, а сам раховоз пустити через Львів). Поїзди на спільній нитці від Луцька до Стефанешт. Але це ми можемо пропонувати на рівні пасдепартаменту, для ОДА це занадто складно, ОДА хай просто напише Ковель - Чернівці через Луцьк, Рівне, Львів, Тернопіль, Заліщики.
Лінія Луцьк - Стоянів - Львів в такому випадку лишиться без ПДСа і нічого не отримає взамін?

Чи планується при цьому якось міняти розклад 607/608 хоча би в бік Чернівців (пізнє відправлення зі Львова, зміна маршруту через Калуш, вивільнення 1 составу шляхом зменшення перестою по Львову між прибуттям 605 з Рахова і відправкою 608 на Чернівці,... чи ще якось)?
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #62 on: 16.07.17 , 20:07 »
Share

Як на мене, найпростіше встановити сполучення Чернівців з Житомиром, це запровадити ПГВ Чернівці-Житомир, яка йшла б до Новограда-Волинського чи Бердичева у складі вантажопасажирського 900-го поїзда, а по Н-В причіплялась до одного з ПДС. Це найекономніший варіант при відсутності електрифікації від Житомира до Н.-Волинського. Житомиру в існуючих реаліях дай Бог здобути пряме цілорічне сполучення хоча б зі Львовом і взагалі отримати хоча б якийсь цілорічний потяг вітчизняного формування. Цілком реально, за умови політичної волі, домогтися поновлення потяга Житомир-Барановичі, але попитом він буде користуватися тільки якщо домовляться з білорусами про адекватний міждержавний тариф так як домовилися з поляками щодо Інтерсіті на Перемишль.
Проте, все впирається у наявну кількість приписного парку пасажирських вагонів. Який, як писав раніше Валерій, стрімко скорочується через вичерпання навіть подовжених для багатьох вагонів після КРП строків експлуатації. Тому, "во главу угла", як на мене, слід ставити вимогу закупівлі по 500 вагонів щороку, аби зберегти (і, звісно ж, раціоналізувати) хоча б те, що є. І тільки потім вести мову про нові маршрути. Якщо не змусимо уряд виділяти фінансування для закупівлі по 500 вагонів щороку (не лише купейних, а й плацкартних та сидячих), то нам не те що не бачити як свого вуха нових маршрутів, а й втратимо навіть те, що є.
« Last Edit: 16.07.17 , 21:07 by K-91 » Logged
sergius
Active user

Posts: 2498


View Profile
« Reply #63 on: 16.07.17 , 22:07 »
Share

Як на мене, найпростіше встановити сполучення Чернівців з Житомиром, це запровадити ПГВ Чернівці-Житомир, яка йшла б до Новограда-Волинського чи Бердичева у складі вантажопасажирського 900-го поїзда, а по Н-В причіплялась до одного з ПДС. Це найекономніший варіант при відсутності електрифікації від Житомира до Н.-Волинського. Житомиру в існуючих реаліях дай Бог здобути пряме цілорічне сполучення хоча б зі Львовом

Які ще вантажопасижирські? І чи є там вагони.
Якщо так хочеться пов"язати Житомир з Чернівцями, то можна спробувати зробити так, щоб у 117/118 було 2 групи вагонів,  які почергово обертаються за маршрутом Київ-(Козятин)-Чернівці-(Козятин)-Житомир-(Козятин)-Чернівці-(Козятин)-Київ з розгруповуванням по Козятину. Вже ж є приклади такого.
Або просто завернути Буковину на Житомир. Потрібно буде лише узгодити розмін локомотивів. Але такий варіант збільшить час руху на 2.5-3 години.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #64 on: 16.07.17 , 22:07 »
Share

Я мав на увазі зробити один із вантажних поїздів на дільниці Житомир-НВ вантажопасажирським шляхом включення пари причіпних вагонів (наприклад 1К і 1П) до вантажного поїзда. Ходив же причіпний вагон Львів-Гайворон від Зятківців до Гайворона у складі вантажопасажирського. А з вагонами, звичайно проблема, то ж наріжним каменем вирішення проблеми інфраструктурної зв'язаності регіонів (у т. ч. й Житомира) є масова закупівля нових вагонів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2498


View Profile
« Reply #65 on: 16.07.17 , 22:07 »
Share

Якщо і пропонуєте пгв у складі вантажопасажирського до НВ або Бердичева, то треба дізнатися про можливість проводити операції "перечеплення" до пасажирського. М.б. можливо тільки по Козятину.
Якщо хочете напрямити цей склад (наприклад) до Львова, то краще завертати  транзитний. Просто грамотно узгодити розмін локомотивів по Житомиру і НВ/Шепетівці.
« Last Edit: 16.07.17 , 23:07 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3910


View Profile
« Reply #66 on: 17.07.17 , 09:07 »
Share

Початково мій пост мав зовсім іншу мету:
Quote
пропозиції до УЗ щодо потреб чортківчан у сполученні з Чернівцями, Львовом, Шепетівкою, Івано-Франківськом, Одесою та Харковом

Тоді ж bond запропонував:
Поїзд Київ - Чернівці через Житомир, Новоград, Шепетівку, Тернопіль, Чортків стане перемогою, рівнозначною призначенню поїздів Київ - Рахів та Київ - Ізмаіл. І з локомотивом під нього проблем не виникне, оскільки від Житомира до Чернівців і зворотньо можна обслуговувати Коростеньськими 2М-62.

Після цього модератор виокремив цей діалог в окрему тему з назвою: [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир

Тобто, варто повернутися до початкової теми: сполучення Чорткова з Чернівцями, Львовом, Шепетівкою, Івано-Франківськом, Одесою та Харковом
і відповідно переназвати цю тему форуму, бо наявна назва вводить форумчан в оману.

п.м. звісно, я не проти "Житомира" але це не основний акцент теми.
Logged
opex
Active user

Posts: 11717


View Profile
« Reply #67 on: 17.07.17 , 11:07 »
Share

А я считаю что это полная фигня катать больше тысячи человек по Житомирам и Шепетовкам ради даже ста человек которые там где-то из Зажопинец в Перепихуевку подьедут.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 628


View Profile
« Reply #68 on: 17.07.17 , 11:07 »
Share

А я считаю что это полная фигня катать больше тысячи человек по Житомирам и Шепетовкам ради даже ста человек которые там где-то из Зажопинец в Перепихуевку подьедут.
А я думаю что не стоить делить людей на господ и чернь, и если не охота катать тысячу людей то можно закрыть продажу для них и урезать подвижной состав до необходимого целевой аудитории.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2554


View Profile
« Reply #69 on: 17.07.17 , 11:07 »
Share

На 50 км в сторону можно и заехать. Хотя бы один поезд в сторону Львова Житомиру не помешает.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.16 seconds with 21 queries.