Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.07.18 , 05:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир  (Read 15939 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6813


View Profile
« Reply #90 on: 17.07.17 , 15:07 »
Share

А чому реанімували тему?

Чи Валерій десь вже написав, що планується через Житомир 131/132?
Це найкращій варіант з можливих, причому для всіх.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #91 on: 17.07.17 , 15:07 »
Share

А чому реанімували тему?

Чи Валерій десь вже написав, що планується через Житомир 131/132?

Ні, Doobey поцікавився Прикарпаттям/Волинню:

...
Лінія Луцьк - Стоянів - Львів в такому випадку лишиться без ПДСа і нічого не отримає взамін?

Чи планується при цьому якось міняти розклад 607/608 хоча би в бік Чернівців (пізнє відправлення зі Львова, зміна маршруту через Калуш, вивільнення 1 составу шляхом зменшення перестою по Львову між прибуттям 605 з Рахова і відправкою 608 на Чернівці,... чи ще якось)?

а інші побачили в темі "ЖИТОМИР", от і понеслося.
і все-таки, що там чути з переводом/непереводом поїзда Ковель - Чернівці на тернопільський хід? Чи реалізація даного питання неможлива?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #92 on: 17.07.17 , 15:07 »
Share

А чому реанімували тему?

Чи Валерій десь вже написав, що планується через Житомир 131/132?
Це найкращій варіант з можливих, причому для всіх.
Ще можна і 99 перевести, якщо 13 відміняють. Це би дало широку аудиторію пасажирів з/до Закарпаття.
Logged
art-trans
User

Posts: 82


View Profile
« Reply #93 on: 17.07.17 , 15:07 »
Share

Єдиний оптимальний з точки зору мінімізації експлуатаційних витрат та зайвих зупинок варіант транзитного пасажирського поїзда далекого сполучення через Житомир це маршрут Київ - Коростень (розмін електровоз-тепловоз без зміни напрямку) - Житомир - Бердичів - Козятин (розмін тепловоз-електровоз) і далі будь-яким з варіантів до Львова на розсуд публіки.

Якби була технічна можливість (наявність обвідної петлі) по Хмельницькому, то депо Гречани або ж Коростень могли коптити шнурок в обхід Вінниці (щоб остання не вигрібала на цей поїзд квитків, і щоб поїзд мав якомога менше розмінів тяги) від Коростеня через Козятин до самого Хмельницького. (тема ж фентезі, чому б ні).

Щодо варіанту Коростень - Житомир - Бердичів - Козятин наведу аргументи.

По-перше - виключається непотрібна зміна напрямку, яку всі так натхненно малюють по Новоград-Волинському.

По-друге - в Новоград-Волинському немає "пасажирських вагонників" (цитую Красноштана, проте він правий), тож це зайві напряги для вантажників, що знову ж таки грає всім нам і залізниці не на руку у пропуску транзиту через Житомир.

По-третє локомотивне депо Коростень (якщо графісти не налажають і з локомотивниками розіграють дуже чемний обіг тепловозів) отримає чисто пасажирські поїздки туди-назад з двома транзитними поїздами - кишинівським 61/62 та транзитником з Києва на західну Україну через Житомир: привезли в Козятин Кишинів, забрали житомирсько-західнянський, привезли житомирсько-західнянський і забрали Кишинів. Це чималий аргумент - бо резервна їзда вдало замінюється на чистий пасажирський хід.

Четвертий аргумент - і в Коростені, і в Козятині - проба гальм для пасажирських поїздів взагалі не проблема, на відміну від Новограда-Волинського, про що вже сказано.

І врешті решт п'ятий аргумент - не треба ламати голову з обгонами та зміщеннями електричок на фастівському напрямку Києва, тулити цей ПДС на шустрій одноколійці Новоград-Волинський - Шепетівка та заважати на вантажному коридорі Шепетівка - Здолбунів, де зараз і без цього поїзда іноді тіснувато.

(і якщо вже фантазувати - 74 кидати у цей "котєлок" двогрупним як Київ - Житомир - Львів. І вивіз буде, і нитку не надто рухати)
Logged
sergius
Active user

Posts: 1927


View Profile
« Reply #94 on: 17.07.17 , 16:07 »
Share

Єдиний оптимальний з точки зору мінімізації експлуатаційних витрат та зайвих зупинок варіант транзитного пасажирського поїзда далекого сполучення через Житомир це маршрут Київ - Коростень (розмін електровоз-тепловоз без зміни напрямку) - Житомир - Бердичів - Козятин (розмін тепловоз-електровоз) і далі будь-яким з варіантів до Львова на розсуд публіки.
Ви хоч порахували скільки він буде їхати?)
Щодо варіанту Коростень - Житомир - Бердичів - Козятин наведу аргументи.

По-перше - виключається непотрібна зміна напрямку, яку всі так натхненно малюють по Новоград-Волинському.

По-друге - в Новоград-Волинському немає "пасажирських вагонників" (цитую Красноштана, проте він правий), тож це зайві напряги для вантажників, що знову ж таки грає всім нам і залізниці не на руку у пропуску транзиту через Житомир.
І що з цього? Якщо все робити так, як зручніше залізниці, то далеко не підеш.
не треба ламати голову з обгонами та зміщеннями електричок на фастівському напрямку Києва, тулити цей ПДС на шустрій одноколійці Новоград-Волинський - Шепетівка та заважати на вантажному коридорі Шепетівка - Здолбунів, де зараз і без цього поїзда іноді тіснувато.
- поїзд 131/132 може їхати на ділянці Київ - Фастів не у час пік
- при вдалому плануванні можна взагалі не совати цей пдс на ділянці Новоград - Шепетівка - Здолбунів

upd: якщо вже зайшла мова про мінімізацію затрат, то найідеальнішим міг бути варіант цього
чіпляти по Києву ВЛ80 і на станції Житомир змінювати на 2м62, що в той же час буде прибувати з вантажним з Коростеня, а ВЛ80 давати під цей вантажний для подальшого руху на Фастів.
плюс розмін локомотивів по станції Новоград - Волинський для "зустрічного" по маршруту слідування поїзда=>
- тепловозна ділянка 91 км
- відсутність необхідності засилок локомотивів
« Last Edit: 17.07.17 , 16:07 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6813


View Profile
« Reply #95 on: 17.07.17 , 16:07 »
Share

131/132 у Києві далеко не у годину пік, тому цим не треба перейматися.
Окрім цього до Фастова у них спільна нитка із 111/112.
Однозначно він повинен їхати з Києва на Житомир через Фастів, а далі або на Бердичів і далі на Полонне, або на Новоград-Волинський.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1927


View Profile
« Reply #96 on: 17.07.17 , 16:07 »
Share

Однозначно він повинен їхати з Києва на Житомир через Фастів, а далі або на Бердичів
Варіант через Бердичів міг би бути актуальним для 13/14. У нього якраз відсутні зупинки між Фастовом та цим містом ).
...або на Новоград-Волинський.
Бажано для тих, що зараз їздять через Коростень. Менше буде незадоволених від зміни маршруту.
« Last Edit: 17.07.17 , 17:07 by sergius » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2724


View Profile
« Reply #97 on: 17.07.17 , 18:07 »
Share

Єдиний оптимальний з точки зору мінімізації експлуатаційних витрат та зайвих зупинок варіант транзитного пасажирського поїзда далекого сполучення через Житомир це маршрут Київ - Коростень (розмін електровоз-тепловоз без зміни напрямку) - Житомир - Бердичів - Козятин (розмін тепловоз-електровоз) і далі будь-яким з варіантів до Львова на розсуд публіки.

Не проще делать 61 поезду по Жмеринке ВБС для 136 поезда?

С уважением, Ульф
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6813


View Profile
« Reply #98 on: 17.07.17 , 18:07 »
Share

Ні, ВБСи гірший варіант, тому що:

а) 135/136 повною схемою практично завжди;
б) якщо перекинуть 131/132 через Житомир - буде змінюваність пасажирами. Одни приїдуть до Житомира з Харкова та Полтави, а на їх місця сядуть пасажири до Львова та навпаки.
« Last Edit: 17.07.17 , 21:07 by Крымчанин UA » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2768


View Profile
« Reply #99 on: 17.07.17 , 20:07 »
Share

Житомир в любом случае самый отсталый в железнодородном плане облцентр (так?), тут все средства хороши.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.089 seconds with 21 queries.