Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.18 , 23:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18
Print
Author Topic: [Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир  (Read 19177 times)
wappoltava
Active user

Posts: 755


View Profile
« Reply #150 on: 23.07.17 , 14:07 »
Share

- ну тоді і я покажу графік ділянки Житомир-Новоград потяга 213/214 Харків-Ужгород за 1989 рік. В Житомирі в данного потяга пам`ятаю зупинка тривала була через вагон СТ, а чи міняли локомотив не пам`ятаю. В ті роки ТЄП60 депо Гребінка ПЗ вів цей потяг від Гребінки до Новограда-Волинського мабуть, до Житомира точно(зі зміною бригад по Києву).

Logged
sergius
Active user

Posts: 2549


View Profile
« Reply #151 on: 23.07.17 , 15:07 »
Share

Цікавенько-цікавенько...
Напевно тоді (у 1989 році) там потік був більший. Бо якщо з ділянкою Житомир - Новоград - зрозуміло, то від Фастова до Житомира він якось занадто довго їхав. Тим більше під тапком.
Маю припущення, що там не вказані технічні зупинки для пропусків товарняків. Або просто графік такий для максимізації пропускної здатності. Пізніше в цьому не було потреби.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #152 on: 23.07.17 , 15:07 »
Share

Він там на всіх станціях на 1-2 хв зупинявся. Велику зупинку лише в Степку мав при русі на захід. 12 хв.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2549


View Profile
« Reply #153 on: 20.11.17 , 23:11 »
Share

Тру стори за 2010 год про записанное и фактическое время хода на участке Бердичев - Житомир. Это так, для прикидки возможностей. Расстояние 50 км. Допустимая скорость в основном 100 км/ч.
Сегодня ехал на п. 62 Кишинёв - С.-Петербург от Бердичева до Житомира. Поезд прибытием в Бердичев опаздывал на 1,5 часа, но так как я в это время случайно проходил мимо станции и мне надо было в Житомир, то попросился к проводникам и поехал без билета. Поезд шел под половинкой 2ТЭ 116, до выезда из черты города Бердичев ехали очень медленно - от станции до моста на выезде из города ровно 15 минут, зато далее поезд шел очень быстро: в результате от Бердичева до Житомира доехали за 43 минуты ( вместо 69 по графику)! Так что немного подремонтировать путь в черте Бердичева - и за 35 минут из Бердичева в Житомир будет вполне реально.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #154 on: 20.11.17 , 23:11 »
Share

В ті роки ТЄП60 депо Гребінка ПЗ вів цей потяг від Гребінки до Новограда-Волинського мабуть, до Житомира точно(зі зміною бригад по Києву).

Да ну?
Полтава - Київ 2ТЕП60 депо Полтава-Півд., із зміною лок бригад по Гребінці. Київ - Фастів ВЛ60К депо Козятин, Фастів - Шепетівка М62, депо Шепетівка з обгоном по Новограду
Logged
sergius
Active user

Posts: 2549


View Profile
« Reply #155 on: 20.11.17 , 23:11 »
Share

Да ну?
Полтава - Київ 2ТЕП60 депо Полтава-Півд., із зміною лок бригад по Гребінці. Київ - Фастів ВЛ60К депо Козятин, Фастів - Шепетівка М62, депо Шепетівка з обгоном по Новограду
Відповім за  wappoltava
В ті роки багато чого змінювалося. Було навіть так, що тепловоз їхав з Києва до Шепетівки. На форумі навіть розклад був.
upd:
Знайшлось найперше. Не Харків - Ужгород, але подібним маршрутом
57-58                        58-57
Киев-Хелм ЕЖЕДНЕВНО Хелм-Киев
Ю-Зап.ж.д.
--22.55 Киев-Пасс. 16.37--
0.03 12 0.15 Фастов-1 15.18 10 15.28
2.18 10 2.28 Житомир 13.08 10 13.18
4.09 29 4.38 Новоград-Волынский 11.06 22 11.28
5.04 7 5.11 Колоденка --10.42
6.07 15 6.22 Шепетовка-1 9.38 15 9.53
6.48 2 6.50 Славута 9.14 2 9.16
7.04 2 7.06 Кривин 8.58 2 9.00
7.24 2 7.26 Острог 8.40 2 8.42
Львовская ж. д.
- - 7.45 Здолбунов-Южный - - 8.24
7.51 16 8.07 Здолбунов-Пасс. 8.03 15 8.18
8.23 7 8.30 Ровно 7.43 5 7.48
--8.40Обаров - -7.32
8.58 1 8.59 Клевань --7.20
--9.17 Цумань --7.10
--9.29Олыка - -7.00
9.53 3 9.56 Киверцы 6.37 1 6.38
--10.03Дачное--6.30
10.12 18 10.30 Луцк 6.03 17 6.20
--10.39 Дачное - -5.54
10.48 15 11.03 Киверцы 5.32 15 5.47
11.20 2 11.22 Рожище 5.09 5 5.14
--11.32 Переспа -- 4.59
11.51 2 11.53 Голобы --4.46
--12.08 Любитов --4.31
12.20 15 12.35 Ковель 4.03 15 4.18
--13.09 Мацеев - -3.28
--13.47 Любомль 2.59 1 3.00
13.55 60 14.55 Ягодин 1.45 60 2.45
15.05 15 15.20 Госграница 1.20 15 1.35
Польские ж.д.
13.25 50 14.15 Дорохуск 22.30 45 23.15
14.50 ХЕЛМ --21.55
№21126                             №58
14.50 110 16.40 ХЕЛМ 20.55 60 21.55
21.17 Варшава 17.47
                                   №7201

Схема состава 57/58
1 ПЛ КИЕВ-ХЕЛМ
2-14 КУПЕ 7 КР
15 ПЛ
вагоны 10-15 -факультатив
поезд курсирует круглогодично
ежедневно из Киева со 2.06 по 14.10 1991,
через день с 15.1091 по нечетным

В Фастове лок не меняли.
Я помню как мы очень быстро ехали под половинкой ТЭ-3 до Киева, Житомир-Фастов еле ползли.
« Last Edit: 20.11.17 , 23:11 by sergius » Logged
dots2004
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #156 on: 21.11.17 , 14:11 »
Share

Половинка ТЭ3? В 1989 году из Киева? Это что-то невероятное. Сам тогда ездил этим поездом, всегда до Фастова ЧС4. Да там и в расписании по Фастову время на смену локомотива заложено
Logged
sergius
Active user

Posts: 2549


View Profile
« Reply #157 on: 21.11.17 , 14:11 »
Share

По Фастову заложено 10 минут. Как то нереально.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22032


View Profile
« Reply #158 on: 21.11.17 , 14:11 »
Share

10 хвилин на зміну локомотива у ті часи - було стандартом.
Logged
sergiy
User

Posts: 118


View Profile
« Reply #159 on: 21.11.17 , 20:11 »
Share

В ті роки ТЄП60 депо Гребінка ПЗ вів цей потяг від Гребінки до Новограда-Волинського мабуть, до Житомира точно(зі зміною бригад по Києву).

Да ну?
Полтава - Київ 2ТЕП60 депо Полтава-Півд., із зміною лок бригад по Гребінці. Київ - Фастів ВЛ60К депо Козятин, Фастів - Шепетівка М62, депо Шепетівка з обгоном по Новограду

Саме так і було: "Київ - Фастів ВЛ60К депо Козятин, Фастів - Шепетівка М62, депо Шепетівка з обгоном по Новограду". З власних спостережень зазначу, що багато років курсування потяга майже постійно був 2М62 від Шепетівки до Фастова і назад.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.072 seconds with 22 queries.